Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

@yglos

Referitor la crashbar: te rog sa cauti sa vezi cat costa carenele de pe o parte. Daca ai crashbar si rack ai scapat de o cheltuiala. Asa cum a zis @vis-a-vis : nu poti sa cazi cum vrei tu. Cand pleaca de sub tine te trezesti numai cand esti pe jos. Daca vrei sa faci un test pune o patura pe jos si culca motocicleta cu ghidonul bracat complet in ambele directii si o sa vezi ce se va rupe. E cel mai simplu. Si asa cum ti-a zis @vis-a-vis (mai brutal ca asa e el - dar e om fain) tu incerci sa contrazici niste oameni care au sute de mii de km pe motoare si ture lungi facute si ture de offroad facute, toate cu VStrom. Ce te face sa crezi ca tu stii mai multe? Mai e unu' pe aici asa care a blocat pe FB jumate din oamenii care il puteau invata ceva.
Cu semnalizarile nu stiu ce sa zic de modelul nou dar prmimul model, cu crasbar-ul de la Givi (cel mai protectiv), se atinge varful semnalizarii si chiar daca e putin flexibil, plasticul cedeaza si se va sparge semnalizarea (garantat 100%). La modelul de dupa 2012 (L2-L6) daca ai crashbar de la Givi, nu se sparge semnalizarea pentru ca e mai mica si e protejata de crashbar. La modelul mai nou stiu ca nu se sparge (nu am avut dar stiu care au si care s-au imprastiat si nu au spart semnalele).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, yglos a spus:

Pe ambele le consider greutate in plus si bani dati degeaba. Atata vreme cat ai barele de suporti cutii bagaje montate, pe ele va cadea mobra si pe coltul ghidonului.

 

Nu inteleg, de ce spuneti voi ca se sparg semnalizatoarele?

 

Înseamnă că nu ai pus mobra niciodată jos. Ori esti foarte bun, ori nu ai km suficienti. La toate mobrele avute am spart semnalizări și raschetat carene cu pietre care au fost exact la locul potrivit in momentul potrivit. 

Uite aici o ispravă elocventă, deși nu e cu v-stromul, ci cu soră-sa de la Honda. Undeva pe la minutul 10.

 

Editat de Marius Mihasan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreți să vă repet că acele țevi amărâte ne-au salvat picioarele + milioane bune date pe reparații carene și alte chestii la accident? Ok, repet. Dacă nu le aveam, ne făceam praf genunchii, iar mobra ar fi avut nevoie de reparații consistente.

Nu am poze pe telefon, dar poate mă credeți pe cuvânt. Eu consider un crashbar de 5-700 lei un must-have, în special pe mobrele care fac obiectul topicului, în special datorită faptului că sunt destul de scumpe carenele (și nu numai).

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprob!!! Daca am picior acum, e din cauza crashbarului montat pe motor, care a binevoit a opune rezistenta unei laterale de masina, cu un conducator "atent-vigilent", aflat intre volan si scaun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok guys, m-ati convins si cu crash bar-ul. Stiam din poligon ca e util, unde am si pus jos mobra de 650 cand am franat cu fata in jaloanele laterale ca sa evit un prost care circula pe acolo ca imbecilul. In rest fara pb in putinii km facuti pana acum pe doua roti ~14k vs vreo 400k pe 4 roti. Sigur ca mai am multe de invatat, tocmai de aceea sunt receptiv la toate sfaturile bune. Ideea este ca o mobra mica de 250 este una ideala pentru un incepator pe doua roti cu motor. Experienta mea de multe mii de km in ciclism de toate felurile si automobilism, ma ajuta enorm in practica pe mobre ca sa evit trantele sau situatiile periculoase. 

 

La final va spun ca in cei > 400 k pe 4 roti din anii 90, nu am lovit pe nimeni iar asta cred ca spune multe.

Sunt adeptul unui stil preventiv si am evitat multe situatii periculoase, dar niciodata nu stii cum o trantesti fara sa vrei in drumul limpede ca si colegul din video. Am patit o figura asemanatoare pe bicicleta dar e cu totul altceva...

 

L.E. Marius, este bestial traseul acela, inca nu am apucat sa-l fac nici cu bicicleta darmite cu o mobra de 200 de kg. Personal consider ca e pretabil doar pentru un mountain-bike sau un enduro pur si usor.

 

Editat de yglos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa nu am ocazia vreodata, cum nimeni nu vrea. Ideea este ca sa stii sa nu iti asumi riscuri inutile, dar incontestabil sunt bune sfaturile voastre practice. Sunt foarte putini care isi monteaza aceste accesorii din ce am vazut pana acum prin turele noastre, motiv pentru care inca nu am avut mai multe opinii pro.

 

IMG_20191020_150838.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am impresia că vorbești despre idealuri. Vorba unui prieten: există două feluri de motocicliști, care au căzut și care urmează. Nici eu n-am crezut că o să cad, dar un copchil a decis să-mi schimbe soarta. Îmi place că tu gândești pozitiv, e benefic, totuși treaba nu-i așa roz.

Cât despre poze cu cârdul, mă lasă rece, în cârd se întâmplă uneori niște minuni mari de tot. Prefer să merg singur.

Iar dacă îți închipui că siguranța rutieră ține doar de tine, te înșeli amarnic.

Gata, nu mai zic. 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, yglos a spus:

L.E. Marius, este bestial traseul acela, inca nu am apucat sa-l fac nici cu bicicleta darmite cu o mobra de 200 de kg. Personal consider ca e pretabil doar pentru un mountain-bike sau un enduro pur si usor.

Sau cu V-Strom plin cu bagaje :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Povestea  cu crashbar-ul: depinde de moto.

La Suzuki Vstrom 650 cu crash Givi am reusit sa rup ambele semnalizatoare si o data indoita maneta de ambreiaj - scapat moto de vreo 5-6 ori in cei 11 ani si aproape 100oookm,

In schimb la Dominator de 650 fara crashbar in cei 13 ani si vreo 70oookm l-am scapat/cazut (eu si sotia ca a mers si ea pe el de cateva ori) de cel putin 20-30 ori si s-au indoit putin manetele pana am pus handguard-uri de Al si o singura data s-a mai indoit pedala de frana, in schimb la plastice nimic, dar Dominatorul e mult mai suplu decat VStrom-ul, cel putin primul model de Vstrom.

DSC00379.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, emilian_rks a spus:

Povestea  cu crashbar-ul: depinde de moto.

Asta e de la sine inteles si subscriu. Am si un KTM EXC-F de 250 cu care ma plimb din cand in cand. Ciuveiul asta de KTM a vazut trante de la mine cu nemiluita, dar fara pagube majore. Cel mai frecvent se misca un pic protectiile de ghidon si manetele. A, și se mai rasucesc mainile si/sau picioarele din cand in cand 😅.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

28 minutes ago, emilian_rks said:

Povestea  cu crashbar-ul: depinde de moto.

 

Mai bine zis greutatea / gabaritul motocicletei. Cu cat e mai grea, cu atat mai mult te ajuta crashbar-ul la cazaturi. 

19 hours ago, cooldeep said:

Cred ca, nu am studiat preamult ca solutia, de la polonezi e mult peste aia hog.

Da, farurile par facute profi. La https://doctorlight.pl/en/homepage/ le trimiti farul tau prin curier, si-ti fac ei retrofit complet cu proiectoare LED + DRL. 

Editat de Erhard
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, yglos a spus:

Ok guys, m-ati convins si cu crash bar-ul. Stiam din poligon ca e util, unde am si pus jos mobra de 650 cand am franat cu fata in jaloanele laterale ca sa evit un prost care circula pe acolo ca imbecilul. In rest fara pb in putinii km facuti pana acum pe doua roti ~14k vs vreo 400k pe 4 roti. Sigur ca mai am multe de invatat, tocmai de aceea sunt receptiv la toate sfaturile bune. Ideea este ca o mobra mica de 250 este una ideala pentru un incepator pe doua roti cu motor. Experienta mea de multe mii de km in ciclism de toate felurile si automobilism, ma ajuta enorm in practica pe mobre ca sa evit trantele sau situatiile periculoase. 

 

La final va spun ca in cei > 400 k pe 4 roti din anii 90, nu am lovit pe nimeni iar asta cred ca spune multe.

Sunt adeptul unui stil preventiv si am evitat multe situatii periculoase, dar niciodata nu stii cum o trantesti fara sa vrei in drumul limpede ca si colegul din video. Am patit o figura asemanatoare pe bicicleta dar e cu totul altceva...

 

L.E. Marius, este bestial traseul acela, inca nu am apucat sa-l fac nici cu bicicleta darmite cu o mobra de 200 de kg. Personal consider ca e pretabil doar pentru un mountain-bike sau un enduro pur si usor.

 

400k pe 4 roti inseamna nimic. Eu pe 4 roti am peste milion, schimb uleiul de 3-4 ori pe an si tot nimic inseamna cand e vorba de mobra. Pe 2 roti am 130k si am culcat mobra de nici nu mai tin minte. De la parcare plina de nisip pana la dobitoc in trafic, le-am avut pe toate. Poti sa fi cat vrei de preventiv ca pata de ulei din curba, sau nisipul din parcare nu le sterge nimeni. Eu am picat cu trasnalpul la 30 km/h cand am intrat intr-o parcare. Pur si simplu motorul a disparut de sub mine si m-am trezit ca trebuie sa alerg. Pt ca nu am putut sa alerg cu 30 km/h am cazut in nas. Dupa am vazut ca parcarea era plina de pietre mici si rotunde ... 

Pe transalp, fara crash bar trebuia sa schimb zeci de randuri de carene pana acum si de aceea cu VStromul nu am iesit pana cand nu am avut alea puse pe el. Le-am comandat din timp tocmai ca sa nu ma ispiteasca sa merg fara ele. 

 

PS: urmeaza si scutul (e cumparat si pregatit) doar ca o sa il pun la sfarsit cand scap de suspensii.

 

Editat de Mihaif2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Retrofit funcțional, (ref polonezi) din păcate nu are omologare... eu am lupe și xenon, iluminare și cutoff perfect, in trafic (politie si RAR) am "scăpat" doar că le-am arătat ajustare electrică a nivelului... dealtfel reglarea facilă (mecanică, electrică sau automată) ar trebui să fie o condiție a omologării tuturor motocicletelor. 

Editat de sorin 666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și eu prefer faruri cu "amprentă vizuală" cât mai mare, deși unii nu ne văd nici dacă am avea rampă de proiectoare Hella, de pe TIR. Actuala mașină are faruri de două ori mai mari ca anterioara, halogene fără lupă, se văd binișor. Un led dă bine, însă amprenta pare mai redusă, mai ales dacă e ceva fancy, gen bară/bandă.

Eh, detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, vis-a-vis a spus:

Sau cu V-Strom plin cu bagaje :D

Pai da, ai dreptate. In primul rand nu se merge singur pe un drum izolat de munte. In al 2-lea rand nu se merge cu toate cutiile dupa tine ci le lasi la pensiune si cobori gol. In al 3-lea rand strategica nu e drum de V-Strom 650. La tinerete poti sa-ti asumi niste riscuri fara sa gandesti prea mult...

Acum 19 ore, Lucian_M a spus:

Am impresia că vorbești despre idealuri. Vorba unui prieten: există două feluri de motocicliști, care au căzut și care urmează. Nici eu n-am crezut că o să cad, dar un copchil a decis să-mi schimbe soarta. Îmi place că tu gândești pozitiv, e benefic, totuși treaba nu-i așa roz.

Cât despre poze cu cârdul, mă lasă rece, în cârd se întâmplă uneori niște minuni mari de tot. Prefer să merg singur.

Iar dacă îți închipui că siguranța rutieră ține doar de tine, te înșeli amarnic.

Gata, nu mai zic. 😁

Vorbesc despre realitati, nu despre idealuri. Intelegi gresit ce vreau sa spun. Cand faci > 98% din km pe asfalt si cam 2% pe macadam, te gandesti serios ca nu vrei sa iei trante care iti pot fi fatale pe asfalt. Normal ca sunt realist si la un moment dat se poate sa iau si trante, dar acest lucru tine foarte mult de rider. Subliniez acest lucru. Siguranta rutiera in viata ta de rider si sofer tine in masura de peste 90% de tine. 

Cred ca inca nu ai ajuns inca la varsta mea si din acest motiv ai parerea ta gresita.

Acum 16 ore, Mihaif2000 a spus:

400k pe 4 roti inseamna nimic. Eu pe 4 roti am peste milion, schimb uleiul de 3-4 ori pe an si tot nimic inseamna cand e vorba de mobra. Pe 2 roti am 130k si am culcat mobra de nici nu mai tin minte. De la parcare plina de nisip pana la dobitoc in trafic, le-am avut pe toate. Poti sa fi cat vrei de preventiv ca pata de ulei din curba, sau nisipul din parcare nu le sterge nimeni. Eu am picat cu trasnalpul la 30 km/h cand am intrat intr-o parcare. Pur si simplu motorul a disparut de sub mine si m-am trezit ca trebuie sa alerg. Pt ca nu am putut sa alerg cu 30 km/h am cazut in nas. Dupa am vazut ca parcarea era plina de pietre mici si rotunde ... 

Pe transalp, fara crash bar trebuia sa schimb zeci de randuri de carene pana acum si de aceea cu VStromul nu am iesit pana cand nu am avut alea puse pe el. Le-am comandat din timp tocmai ca sa nu ma ispiteasca sa merg fara ele. 

 

PS: urmeaza si scutul (e cumparat si pregatit) doar ca o sa il pun la sfarsit cand scap de suspensii.

 

Daca tu consideri ca 400k facuti FARA A ACCIDENTA pe nimeni este un nimic, atunci spune-mi cinstit, pe cati i-ai pocnit in primii tai 400k ?

Faza cu pietrisul,  am trecut prin cateva si special am mers ca sa ma antrenez pe asa ceva. Nu am cazut deloc pentru ca stiu sa strunesc bine mobra, la fel cum struneam si bike-ul pe asa ceva.

Mai tine si de experienta generala a fiecaruia, nu numai de hazard si neprevazut.

Unii chiar i-am vazut ca au invatat sa mearga pe doua roti direct in poligonul moto, ceea ce consider ca e cea mai mare greseala. Fara ca sa ai experienta de multe mii de km ca bikerider, nu ai ce cauta pe mobre.

E parerea mea. Asta daca tii la viata ta. 

Acum 12 ore, igi a spus:

Oare cum aveam picioarele fara crashbar?

Asa nu am avut absolut nimic. 

IMG_20200926_123754_8.jpg

IMG_20200926_123806_4.jpg

Nu prea inteleg cum ai ajuns in situatia de acolo, dar din ce observ, tu i-ai tras bara in fata la dacia aia. Nu aveai ce sa cauti in paralel cu el pe acolo. Nu cred ca soferul te-a lovit intentionat si nici nu cred ca era chior sa nu te vada, caci erai in dreptul lui. Ma rog, bine ca nu ai patit nimic, dar e bine sa scrii cum s-a intamplat ca sa invete si altii.

 

Iar la final sa revenim la ontopic caci am deviat prea mult spre topicul de evenimente. E cazul sa depasim momentul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intrat in depasirea lui si el a facut stanga si am intrat ambii in curte. Bine, nu am chiar intrat ca ne-am oprit in pozitia aia. Daca te uiti la poza din spate o sa vezi ca el are toata laterala distrusa. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@yglos

Nu ai înțeles ce am vrut să zic, dar visează în continuare că nimic nu ți se poate întâmpla. E bine să fii optimist din fire. 😁

 

Btw: și eu am mers prima dată pe mobra tot în poligonul moto. Îs nașpa rău, fac parte din categoria de jos, așa e? 😂 De unde le scoți și de la cine cumperi marfa? Zi repede, că poate nu a terminat stocul dealerul.

Și încă ceva: zici că nu am ajuns la vârsta ta. Nu spui și ce vârstă? Să nu-mi zici să te iau cu dumneavoastră... 😁

Repet: faptul că încă nu ai avut un accident sau căzătură pe moto e doar norocul tău. La noi, primul accident era să se termine cu popă (nu intru în detalii). Să nu pui crashbar pe mobra, că e pentru fătălăi. La mine și-a făcut treaba, aia 500 și ceva de lei dați în 2016 (sau 2017?!) au meritat, doar șpaga la ortopedist era mai mare de atât. Totuși ai dreptate: scoți mai greu carena dacă ai crashbar, ăla mai și vibrează, adaugă greutate mobrei și o și urâțește. 😂

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 44 minute, easy ride on! a spus:

În poza ta văd o balustradă ca şi când ar fi un pod acolo ...

IMG_20200926_123806_4.thumb.jpg.b3bebb0d579f41bd0f94134f489d0ed5.jpg.a8923bcfb3bbe822c4085cc44bb61044.jpg

De când se fac depăşiri pe poduri şi unde zici că voia căruţaşul (de Năsăud) viraj la stânga?

În râpă sau prin balustradă?  :moron:

Bine că ai avut crash-bar!

(Aici trebuia şi un crash-brain).

Poate te lamureste poza asta. Noi ne-am infipt in intrarea omului in curte. 

IMG-20200926-WA0009.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, easy ride on! a spus:

 

Problema este alta: la faruri diametru de 2-3 ori mai mic decât cele obişnuite vei perceput (după faruri) ca aflat la o distanţă de 2-3 ori mai mare decât cea reală şi rişti să ţi se bage în faţă conservarii din contrasens, mai ales la depăşiri.

Nu ai observat asta?

DRL pt. acest motiv s-a inventat: e mult mai vizibil decât orice "far". Nu ai observat asta? 

Acum 2 minute, igi a spus:

Poate te lamureste poza asta. Noi ne-am infipt in intrarea omului in curte. 

IMG-20200926-WA0009.jpg

Eu văd o zonă in care depășirea este permisă 

Acum 8 minute, sorin 666 a spus:

DRL pt. acest motiv s-a inventat: e mult mai vizibil decât orice "far". Nu ai observat asta? 

Eu văd o zonă in care depășirea este permisă. Și era singura manevră posibilă (fără tâmpenii "culcate") , asta înseamnă "skill" și experiență! 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, yglos a spus:

Daca tu consideri ca 400k facuti FARA A ACCIDENTA pe nimeni este un nimic, atunci spune-mi cinstit, pe cati i-ai pocnit in primii tai 400k ?

nu am pocnit nici unu. am avut accidente dar nu din vina mea. toate accdentele pe care le-am avut, de cand conduc, au fost fara victime, si un singur accidenta fost din vina mea, ma rog il consider eu din vina mea. Intr-o intersectie din cucuieti din deal, in care aveam prioritate am incetinit (nu am oprit) ca sa citesc semnele de circulatie si sa imi dau seama in ce directie trebuie sa merg. Chestia asta l-a facut pe cel care venea pe cedeaza sa creada ca il las sa treca. El nu a incetitinit, eu am accelerat ...  

Acum 48 minute, Lucian_M a spus:

Totuși ai dreptate: scoți mai greu carena dacă ai crashbar, ăla mai și vibrează, adaugă greutate mobrei și o și urâțește.

eu le-am pus pt ca imi place mai mult cum arata cu ele ... 

Editat de Mihaif2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...