Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Aia e! E preferata mea, desi mai am una cu banda metalica, una cu lant si inca o panarama, nu o pun la socoteala. O folosesc doar la desfacut, oricum, ca de strans- la mana.

Daca vrei sa strangi cu cheia, cumperi filtre care au deja hexagon in fata. Dar cheia cu gheare e cam... universala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 hours ago, vis-a-vis said:

Eu îl desfac la mână, dar poate-s mai bine mâncat...

Eu sigur sunt mancat, si singura data cand am schimbat eu cu  manuta mea, nu am avut nici o cheie, am prins cu mana si s a desfacut :) dar nu cred ca are treaba cu asta, ca mecanicul meu tot cu mana le destrange si le strange si el nu e asa mancat ca noi doi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, Lucian_M a spus:

86 de kile la 1,80, nu-s așa forțos. Fac schimbul cu motorul cald, trece căldura și prin mănușile de piele. Cheia e sfântă.

Deci, nu tot ce-ți place mătăluță e general valabil, am dat un exemplu. Accesul e facil și dacă schimbi des uleiul ca mine și nu strângi filtrul cu cheia (nici nu e recomandat pt că presezi prea tare garnitura), se desface destul de ușor dacă ai făcut ceva sport la viața ta. Până caut cheia, până o strecor acolo, până o pun pe cătare, prefer să-mi bag gheara :D 

Îl slabești nițel cât e rece sau călduț, fără mânuși...

Acum 6 ore, cooldeep a spus:

mecanicul meu tot cu mana le destrange si le strange si el nu e asa mancat ca noi doi :)

Era un fel de-a spune...

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare,

înainte de începerea noului sezon aș dori să înlocuiesc conductele de frână și plăcuțele față și spate. De pe ce site mi-ați recomanda să cumpăr ceva de calitate? După un google search rapid, abia am găsit un singur site cu puține informații. Pentru un V-Strom 650 ABS, 2012, dacă are vreo relevanță.

Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, SharpD a spus:

Unde găsesc? E vreun site din România care vinde? 

Salutare!

In mod sigur nu sint specialist dar cautind simplu pe ebay uite ce am gasit :

https://www.ebay.de/itm/353309425-Schlauch-Bremse-Ruckseite-Fur-Suzuki-DL650-Vstrom-04-09-Carb-Gold/184711113144?hash=item2b01a3e9b8:g:8BQAAOSwNeJfKxmX

Cred ca cel mai simplu pornesti in cautare de la codurile OEM apoi o sa gasesti sigur pe net kit uri  si oferte , etc  etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Aveti idee ce diametru interior au furtunele de benzina de pe V-strom 2004?

Mi-a facut cateva figuri anul trecut si as vrea sa le schimb. Inainte sa o duc anul trecut la adapost, prin noiembrie, am pornit-o dupa o luna de stat si mi-a dat benzina pe filtru de ulei si mai departe pe jos. Picura in adevaratul sens benzina. M-am uitat eu pe acolo, si parca venea de la un furtun de la carburator. Nu picura mai mult cand o acceleram. Dupa ce am lasat-o 10 minute cu motorul oprit, nestiind ce sa fac, am incercat o pornire si nu a mai picurat.

Am mers pana la destinatie, cam 150km. Nu a mai facut probleme.

Anul asta, tocmai ce am repornit-o pentru prima data, eram pregatit sa ma uit pe unde o sa picure, dar nimic. In afara de 2 picaturi de antigel de pe furtunul ce vine de la vasul de expansiune, nu am gasit nimic sub motocicleta.

A mai patit cineva asa ceva?

Am inteles ca furtunele cu armatura textila interioara sunt mai bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Lucian_M a spus:

Ce benzină la filtrul de ulei? Ce carburatoare?

La prima întrebare m-am referit la faptul că picura pe filtru de ulei benzina care se scurgea de pe primul piston, ca și zonă.

 

Corect, aici vorbim de clapete de accelerație.

 

Verific mai în amănunt după ce demontez rezervorul, dar curios este faptul că nu mai face, de aceea vreau să am furtune și coliere pregătite că altceva nu știu ce pot să schimb.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la rezervor la corpul clapetelor ai o conductă dedicată, cam greu de crezut că a cedat. Poate vreo garnitura.

Scoate rezervorul, pune poze, verifică în amănunt. Al meu nu face figuri, deși e din același an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre cele doua injectoare exista un furtun de cauciuc de vreo 4cm lungime si,cred, 8mm interior. Vechimea si caldura il degradeaza si apar scurgeri intermitente. Poti inlocui furtunul cu unul de calitate si mai ales colierele (nu recomand pe cele cu strangere cu surub). Se inlocuiesc si o ringurile injectoarelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 28.03.2021 la 23:05, nolimi904 a spus:

Salutare,

Aveti idee ce diametru interior au furtunele de benzina de pe V-strom 2004?

Mi-a facut cateva figuri anul trecut si as vrea sa le schimb. Inainte sa o duc anul trecut la adapost, prin noiembrie, am pornit-o dupa o luna de stat si mi-a dat benzina pe filtru de ulei si mai departe pe jos. Picura in adevaratul sens benzina. M-am uitat eu pe acolo, si parca venea de la un furtun de la carburator. Nu picura mai mult cand o acceleram. Dupa ce am lasat-o 10 minute cu motorul oprit, nestiind ce sa fac, am incercat o pornire si nu a mai picurat.

Am mers pana la destinatie, cam 150km. Nu a mai facut probleme.

Anul asta, tocmai ce am repornit-o pentru prima data, eram pregatit sa ma uit pe unde o sa picure, dar nimic. In afara de 2 picaturi de antigel de pe furtunul ce vine de la vasul de expansiune, nu am gasit nimic sub motocicleta.

A mai patit cineva asa ceva?

Am inteles ca furtunele cu armatura textila interioara sunt mai bune.

Furtunele de benzina sunt din plastic cu o forma specifica si mufe rapide. Singurul de cauciuc este cel dintre injectoare. Nu merg puse integral de cauciuc tocmai ca pierd presiune in timp. Folositi originale ca nu se deteorioreza in timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, si imi cer scuze daca s.a mai discutat asta. as avea nevoie de un pic de ajutor. am rezervat azi un vstrom 650xt, si astept sa inceapa programul rabla pentru a putea beneficia de reducere, moment in care o sa si ridic motocicleta. (fun fact, am auzit ceva zvonuri ca anul acesta motocicletele vor beneficia de aceeasi subventionare ca si masinile-7500 lei, sper sa fie pe bune treaba).

intrebarea principala se refera la ce crash baruri recomandati? am inteles ca anumite crash baruri au tendinta sa accentueze vibratiile motorului in cadru undeva la 5k-5.5k rpm. are cineva ceva experienta/ recomandari? 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, confirm ca cel de la Givi vibreaza de-ti rupe urechile pe la 5000 rpm. Daca mi l-as lua azi, mi l-as monta singur pentru ca trebuie pus un material (de exemplu un decupaj dintr-o sticla de plastic) acolo la imbinarea aceea din fata, de sub radiator. Acolo vibreaza cel mai tare. Eventual si sub talpicii care vin pe motor...

Editat de joby_toss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...