Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Nueu am zis, sunt doua furtune care intra din bloc in airbox, am presupus ca la alea va referiti, si am presupus 

ca sunt pt recirculare gazelor. Atat am putut si eu 🤣.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Flanker a spus:

Nu am incercat, dar nu este unul din cele doua furtune de gaze, alea-s groase, asta e subtirel rau.

Pe alea le-am verificat ca am patit la SV-ul unui prieten sa uitam unu afara dupa demontare si picura calumea pe la el.

Asta da foarte putin, o picatura doua pe zi

Inainte sa demontezi pompa de apa, verifica airbox-ul, este o procedura mai putin invaziva decat demontarea pompei de apa. Daca esti incepator in mecanica, nu iti recomand sa faci asta de capul tau (referire la pompa de apa). Si in nici un caz, la ghici sau dupa tutoriale.

 

Eu am avut un V-Strom 650 K9, adica din 2008 si am schimbat, printre altele, de cateva ori filtrul de aer singur. Presupune inlaturarea ambelor carene plus catorva elemente de plastic din fata si inlaturarea completa a rezervorului. Gasesti tutoriale pe net, depinde ce model ai. Odata desfacut capacul de la airbox, vei observa ca intr-o parte, mai exista o camera de colectare lichid, cu un burete, daca acel burete mai exista. Acea camera colecteaza substante "reziduale" ale motorului, provenite din condens, vapori de ulei, etc...nu stiu sa detaliez exact pentru ca nu ma pricep si nici nu e cazul. Daca acel burete este dus, pentru ca de cele mai multe ori, din cauza uleiului, se mananca in timp, atunci nu mai colecteaza nimic. 

 

Din pacate, nu mai tin minte daca din acea camera mai pleaca un furtun de evacuare jos, dar e usor de urmarit, pun niste poze cu schimbul de la mine, camera de colectare e pe partea stanga, cum stai pe motor. 

 

De asemenea, tot airbox-ul de plastic, are in partea de jos mai multe iesiri din acel colt. Deci, una este prea plinul, sa zicem asa. 

 

Daca intr-adevar acel furtun vine din partea stanga a airbox-ului si ai desfacut la tine, verifica buretele sa fie prezent, spala-l, curata camera de colectare si inlocuieste si filtrul. Apoi poti sa stai linistit.

 

Mai multe despre acea camera de colectare, gasesti pe google, de exemplu: 

https://www.google.ro/search?q=suzuki+v-strom+crankcase+breather&tbm=isch&ved=2ahUKEwjrhrbH4_vvAhUq2-AKHcwiBPYQ2-cCegQIABAA&oq=suzuki+v-strom+crank&gs_lcp=CgNpbWcQARgAMgQIIxAnOgQIABAeOgYIABAIEB5Q8OA3WMfxN2Cm-DdoAXAAeACAAUyIAbADkgEBNpgBAKABAaoBC2d3cy13aXotaW1nwAEB&sclient=img&ei=Ktl1YOvJEaq2gwfMxZCwDw&bih=937&biw=1920&safe=active&hl=ro

 

 

 

IMG_20190921_172621.jpg

IMG_20190921_173017.jpg

IMG_20190921_174056.jpg

s-l1600.jpg

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super! Merci mult! Am mai demontat motorul singur, mentenanta mi-o fac singur, din carente financiare, ulei, filtre, bujii, furca.

La chestia asta ma gandeam si eu dar nu-mi amintesc de furtunelul ala asa ca o sa desfac cutia filtrului sa vad ce  e pe acolo.

 

Sanatate!

 

Sa nu uit, asta iese din pompa de apa, daia nu cred ca e ala.

Editat de Flanker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, Flanker a spus:

Asa e, doar ca evacueaza si stand pe loc 😂😂😂😂.

 

Pai si ce daca? Stii tu exact cand trebuie sa evacueze? La masina, de exemplu, dupa ce opresti motorul si incui usa, multe lucruri inca se mai intampla, ventilatorul inca mai merge daca e supraincalzit motorul, izolarea habitaclului, etc...vorbim de niste masinarii ceva mai complexe :) Nu se taie totul doar ca ai scos cheia din contact.

Si mie la bmw f700 gs, imi lasa o picatura dintr-un furtun dupa ce opresc motorul. Nu stiu daca e acelasi ca la tine, dar nici nu imi fac probleme. Inseamna ca evacueaza, isi face treaba :)

 

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si asta e adevarat, dar a avut 2 SV-uri si 2 Vstroame, toate de 650, Asta e primu care face asta, si dupa doi ani decand il detin.

Are si vre-o 80 si ceva de mii de km, poate a imbatranit 😇

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci stii cu ce se mananca motoarele astea in V, aceleasi adica :)

 

Totusi, daca nu ai desfacut pana acum pompa de apa, in caz ca acel furtun provine de acolo, ti-as sugera sa nu o faci singur, macar cu cineva mai experimentat langa tine sau la un service cu caietul de notite in spatele mecanicului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 07.04.2021 la 14:29, Flanker a spus:

Va salut! Domnilor, rugaminte, sfat si intrebare va rog, tot gaseam picaturi de ulei in scut, acu iarna fara sa-l pornesc din 2020,

ca sa schimb uleiul am dat si scutul jos sapt trecuta dar am vazut ca nu de la busonul din baie curge, cum am presupus, ci de la furtunelul

asta din poza, care nu imi dau seama de ce iese din pompa de apa si curge ulei pe el, era plasat pe deasupra filtrului de ulei si pe acolo pic....pic. Trebuie sa intre indeva asta? La ce foloseste?

 Si a doua chestiune, scuze ca va cer sfatul desi sunt sigur ca s-a scris, intre Metzeler Karoo street si Tourance-ul vechi, mers predominant pe strada, iesiri off ocazional dar sigur.

 

Multam anticipat!

Fac cinste!

20210402_160520.jpg

Potoliti-va, e furtunul de drenaj de la presetupa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer sa fiu pe tine te asteptam sa ne spui ceva.

E f.u.t.a.i sa o schimbi? Se gaseste? Exista elementul in manual sa-l pot identifica?

 

Multa sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 14.04.2021 la 19:27, Flanker a spus:

Sincer sa fiu pe tine te asteptam sa ne spui ceva.

E f.u.t.a.i sa o schimbi? Se gaseste? Exista elementul in manual sa-l pot identifica?

 

Multa sanatate!

Nu e greu dar trebuie sa ai ceva cunostinte mecanice altfel riscul sa gresesti e mare mai ales ca e din grafit si se poate strica usor. Si greseala se plateste in apa in ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, @nonim a spus:

in sfarsit, sunt si eu weestromist. a ajuns azi motorul la mine. sunt super incantat de el, abia astept sa dau o tura zilele astea, tot a plouat azi si am zis sa ma bucur de prima iesire, nu sa stau cu morcovu.

IMG_20210421_121521.jpg

IMG_20210421_095834.jpg

e la fel ca al meu doar ca al meu e mai mare cu 1700km :)

Sa il stapanesti sanatos si fara incidente ... si sa ne vedem la intalniri. 

Editat de Mihaif2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, @nonim a spus:

in sfarsit, sunt si eu weestromist. a ajuns azi motorul la mine. sunt super incantat de el, abia astept sa dau o tura zilele astea, tot a plouat azi si am zis sa ma bucur de prima iesire, nu sa stau cu morcovu.

IMG_20210421_121521.jpg

IMG_20210421_095834.jpg

S-o calaresti sanatos fiule! 😃

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 11.02.2021 at 8:35, Grigore1 said:

La cit  de simplu  pare  asta  de la Ravetech te imbie sa il produci loco.

Ref Ravetech , numai cuvinte de lauda altfel , am probat si sint foartre seriosi.

iata cateva detalii pentru cei interesati.

pret final 715 lei: 530 lei scutul si 185 lei livrare (incl. vama etc).

20210428_184458_copy_1010x1422.jpg

20210428_184534_copy_1010x1612.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are cum sa protejeze ca unul legat de crashbar si care este si decoltat. dar ramai cu galeriile rotunde de la pietricele si crengi :) din cand in cand se mai aude cate una batand in el.

zi-mi ce foto vrei exact. scutul intra sub cel de plastic. se vede din foto chiar pozitia cu filtrul. fata de instructiuni si de sait as mai putea sa aduc ceva nou doar cu o privire de dedesubt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La partea asta va inselati si @trasan si @bozoro

Eu am avut un asemenea scut pe VStromul L2. Era facut de Touratech.

Prinderea din fata era realizata de un montaj cu tampoane de cauciuc si in final prinse pe cilindru in 2 gauri filetate speciale care sunt acolo din fabricatie. 

Am dat cu el de borduri, pietre pe offroad, namol, am ramas suspendat pe un prag de pod pe el si nu a patit nimic motorul. 

image.thumb.png.84311e0b9e33a10387b6bd0a3bb11bbd.png

Asa arata scutul vazut de sub protectia de plastic. Daca vreti poze sa le cereti la memeutza!

Binenteles ca dupa 4 ani tampoanele au cedat dar le-am inlocuit cu unele de pe net de la motoarele de la masina de spalat si au fost mai solide ca alea originale. Tin si acum si vor tine ani buni. 

Am gasit o poza de la Touratech ramasa in cache la google.

image.thumb.png.69941eaf2ac3f5aebf94497eab2e88a7.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...