Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Acum 2 ore, @nonim a spus:

in sfarsit, sunt si eu weestromist. a ajuns azi motorul la mine. sunt super incantat de el, abia astept sa dau o tura zilele astea, tot a plouat azi si am zis sa ma bucur de prima iesire, nu sa stau cu morcovu.

IMG_20210421_121521.jpg

IMG_20210421_095834.jpg

e la fel ca al meu doar ca al meu e mai mare cu 1700km :)

Sa il stapanesti sanatos si fara incidente ... si sa ne vedem la intalniri. 

Editat de Mihaif2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, @nonim a spus:

in sfarsit, sunt si eu weestromist. a ajuns azi motorul la mine. sunt super incantat de el, abia astept sa dau o tura zilele astea, tot a plouat azi si am zis sa ma bucur de prima iesire, nu sa stau cu morcovu.

IMG_20210421_121521.jpg

IMG_20210421_095834.jpg

S-o calaresti sanatos fiule! 😃

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 11.02.2021 at 8:35, Grigore1 said:

La cit  de simplu  pare  asta  de la Ravetech te imbie sa il produci loco.

Ref Ravetech , numai cuvinte de lauda altfel , am probat si sint foartre seriosi.

iata cateva detalii pentru cei interesati.

pret final 715 lei: 530 lei scutul si 185 lei livrare (incl. vama etc).

20210428_184458_copy_1010x1422.jpg

20210428_184534_copy_1010x1612.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are cum sa protejeze ca unul legat de crashbar si care este si decoltat. dar ramai cu galeriile rotunde de la pietricele si crengi :) din cand in cand se mai aude cate una batand in el.

zi-mi ce foto vrei exact. scutul intra sub cel de plastic. se vede din foto chiar pozitia cu filtrul. fata de instructiuni si de sait as mai putea sa aduc ceva nou doar cu o privire de dedesubt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La partea asta va inselati si @trasan si @bozoro

Eu am avut un asemenea scut pe VStromul L2. Era facut de Touratech.

Prinderea din fata era realizata de un montaj cu tampoane de cauciuc si in final prinse pe cilindru in 2 gauri filetate speciale care sunt acolo din fabricatie. 

Am dat cu el de borduri, pietre pe offroad, namol, am ramas suspendat pe un prag de pod pe el si nu a patit nimic motorul. 

image.thumb.png.84311e0b9e33a10387b6bd0a3bb11bbd.png

Asa arata scutul vazut de sub protectia de plastic. Daca vreti poze sa le cereti la memeutza!

Binenteles ca dupa 4 ani tampoanele au cedat dar le-am inlocuit cu unele de pe net de la motoarele de la masina de spalat si au fost mai solide ca alea originale. Tin si acum si vor tine ani buni. 

Am gasit o poza de la Touratech ramasa in cache la google.

image.thumb.png.69941eaf2ac3f5aebf94497eab2e88a7.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

 

 

L-am masurat si are cam 315mm la 21 pini. Uzat e cand ajunge la 319mm.

Ma gandesc, greseala poate a fost cand am folosit ulei de drujba.

Editat de george13
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai folosesc băieții ulei de drujbă, n-am auzit să fi pățit cineva așa ceva. Bag de ăla ieftin, de transmisie, românesc la 10 lei și merge blană. De curățat, când îmi aduc aminte.

Btw, m-au ținut aproape 67.000 km simeringurile furcii, azi am observat o picătură de ulei la jamba stângă.

IMG_20210523_170941.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Quickshifter nu cred ca se monteaza decat pe motociclete cu ride by wire. Pentru ca el intervine si in turatia motorului.

In sus poti sa inveti sa schimbi fara ambreiaj doar jucand din acceleratie: lasi gazul si in acelasi timp tragi de pedala in sus.

In jos nu mai e asa de simplu dar, in vitezele superioare, merge... cu simtz.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, vrajitoru a spus:

Quickshifter nu cred ca se monteaza decat pe motociclete cu ride by wire

Se montează bine mersi și pe cele cu wire de oțel! 😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai ficiori, io bag sama ca voi nu stiti ce e ala un quickshifter, ce face el si daca parintii lui stie.

Ala de l-atu numait mai sus nu e quickshifter ci e un sistem sa faca upshifting fara sa lasi usor gazul. Caca maca. Si daca va uitati in prezentari downshifting il face cu ambreiaj.

Un quickshiter schimba si in sus si in jos fara ambreiaj. Si e nevoie de ride by wire pentru ca schimbatul in sus necesita taiat gazul (simplu de facut si la wire) dar schimbatul in jos necesita gaz dat la motor. Si ala... nu se poate face cu fir decat cu costuri mari. 

Studiati pentru asta MC Cruise care face cruise control si pe cablu dar cu servomotoare. 

Greenhorni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...