Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

  • 4 weeks later...

 

 

L-am masurat si are cam 315mm la 21 pini. Uzat e cand ajunge la 319mm.

Ma gandesc, greseala poate a fost cand am folosit ulei de drujba.

Editat de george13
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai folosesc băieții ulei de drujbă, n-am auzit să fi pățit cineva așa ceva. Bag de ăla ieftin, de transmisie, românesc la 10 lei și merge blană. De curățat, când îmi aduc aminte.

Btw, m-au ținut aproape 67.000 km simeringurile furcii, azi am observat o picătură de ulei la jamba stângă.

IMG_20210523_170941.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Quickshifter nu cred ca se monteaza decat pe motociclete cu ride by wire. Pentru ca el intervine si in turatia motorului.

In sus poti sa inveti sa schimbi fara ambreiaj doar jucand din acceleratie: lasi gazul si in acelasi timp tragi de pedala in sus.

In jos nu mai e asa de simplu dar, in vitezele superioare, merge... cu simtz.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, vrajitoru a spus:

Quickshifter nu cred ca se monteaza decat pe motociclete cu ride by wire

Se montează bine mersi și pe cele cu wire de oțel! 😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai ficiori, io bag sama ca voi nu stiti ce e ala un quickshifter, ce face el si daca parintii lui stie.

Ala de l-atu numait mai sus nu e quickshifter ci e un sistem sa faca upshifting fara sa lasi usor gazul. Caca maca. Si daca va uitati in prezentari downshifting il face cu ambreiaj.

Un quickshiter schimba si in sus si in jos fara ambreiaj. Si e nevoie de ride by wire pentru ca schimbatul in sus necesita taiat gazul (simplu de facut si la wire) dar schimbatul in jos necesita gaz dat la motor. Si ala... nu se poate face cu fir decat cu costuri mari. 

Studiati pentru asta MC Cruise care face cruise control si pe cablu dar cu servomotoare. 

Greenhorni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uitându-mă la niște filmulețe, mi se pare total inutil chiar și magnetul ăla. Pe lângă senzor văd acolo un controller destul de complex care folosește și o interfață de android prin comunicare bluetooth. Sunt destule reglaje, cred că durează ceva până îl setezi să nu dea rateu. Pentru urcat în trepte, da, se taie gazul puțin, dar pentru coborât e inutil, pentru că trebuie dat un semi șpriț scurt sau urcat un pic din turație pe retrogradare. Cu puțin antrenament, merge fără și în sus și în jos. Fără niciun gadget.

Pentru exercițiu, bun chiar și dacă nu schimbi fără ambreiaj, șpriț înainte de orice schimbare în jos. Dacă-ți faci mâna și stăpânești tehnica asta, restul vine de la sine. În timp, dintr-un șpriț inutil de agresiv, totul devine o mică accelerare la momentul potrivit. Mai nasol e când trebuie să și frânezi agresiv cu fața și nu mai ai încheietura chiar atât de liberă :D 

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, ENEOS a spus:

Da, un electomagnet inserat pe cablu! 

Cred ca mai repede cu un servomotor.

 

Iar asa cum zice vis-avis: merge si cu antrenament. La ce sa mai dai bani.

Eu am asa ceva pe AT si pot spune ca e ceva super fain. Pana si schimbarile normale de viteza le face mai fine pentru ca nu se dezactiveaza sistemul electronic de potrivire a vitezei cu turatia. Si chiar daca trag de ambreiaj aud cum motorul este turat un pic si asta face ca atunci cand dau drumul la ambreiaj sa fie o tranzitie fara smucituri la roata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer să fiu, la urcarea în trepte, chiar dacă timpul de reducere a gazului din manetă e minim, tot metoda hardcore de a schimba cu ambreiaj și a nu lăsa deloc turația mi se pare cea mai rapidă. Nu poate face asta nici mama quickshifterului. Dar dacă îi dai așa la nesfârșit sunt șanse mari să prăjești ambreiajul :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, vis-a-vis a spus:

Sincer să fiu, la urcarea în trepte, chiar dacă timpul de reducere a gazului din manetă e minim, tot metoda hardcore de a schimba cu ambreiaj și a nu lăsa deloc turația mi se pare cea mai rapidă. Nu poate face asta nici mama quickshifterului. Dar dacă îi dai așa la nesfârșit sunt șanse mari să prăjești ambreiajul :D 

Da' tu ai mers cu quickshipter ? Nu schimbi mai iute cu ambreiaj! 100%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic de modul de a accelera, nu de-a schimba. Adică, la orice cutie pentru a egaliza turația (de a sincroniza roțile dințate), la urcarea în trepte, trebuie scăzută puțin turația motorului, aici se pierde timp, chiar dacă e de ordinul milisecundelor, contează. La stilul agresiv, când lași turația în blană și schimbi din ambreiaj, când dai drumul la manetă, ambreiajul preia din inerția motorului care se învârte mai repede. Practic ai un zvâc în loc să ai un gol de putere. E fix ca la mașini când vrei să pleci cu scârț. Turezi blană și dai drumul la ambreiaj. Numai ca aici ții blana la toate treptele. Poți testa. quickshifterul îți taie gazu', chiar dacă se schimbă mai rapid, se pierde nițel din putere.

Bine, astea-s chestii de nebuni, nu pentru utilizatorul normal de v-strom :D 

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, vis-a-vis a spus:

Sincer să fiu, la urcarea în trepte, chiar dacă timpul de reducere a gazului din manetă e minim, tot metoda hardcore de a schimba cu ambreiaj și a nu lăsa deloc turația mi se pare cea mai rapidă. Nu poate face asta nici mama quickshifterului. Dar dacă îi dai așa la nesfârșit sunt șanse mari să prăjești ambreiajul :D 

Greșit, tăind gazul/scânteia schimbarea e mai rapidă! Oricum în treapta superioară ai turație mai mică. Mai rapid e doar seamless-ul. 

Acum 4 ore, vrajitoru a spus:

Cred ca mai repede cu un servomotor

Crezi greșit. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbarea e mai rapidă, pierderea de timp mai mare. Uită-te la filmulețele vechi de prin DTM cu motoare turbo pe circuit. Ăia nu lăsau piciorul din gaz ca să nu piardă putere la schimbările de viteză. Același drac și aici. Preiei din inerția motorului la schimbări în blană. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu o ții langa în timp ce toată lumea taie aprinderea/gazul la powershiftere! Ambreiajul nu ar rezista, iar patinarea face să se piardă mult mai mult decât în cele câteva fracțiuni de secundă (sutimi) cât ia "pauză" motorul. Și nu e musai să ia de tot, unele taie doar 1/2 din cilindri. Și toate powershifterele cu care am avut de-a face au electromagnet pt throttle blip. 

Habar n-am când avea dtm turbo, dar acolo e treaba cu lag, dacă iei gazul trece timp până "se umflă" turbina la loc. De aia s-a inventat și als. 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, 

 

Mi-am luat un set de furtune pentru motocicleta mea de la probrake.de și am primit acest voucher valabil până la 30.06. Sper să-i fie de folos cuiva! 

20210613_164125.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare!

 

Careva a montat GiPro? Am luat unu de pe aici dar m-am pacalit ca e cu cablaj de KTM, n-am stiut si cand a venit pachetul m-am trezit 

cu traznaia. Se poate folosi asta la Vstrom, sau caut sa-l dau si iau ce trebuie?

 

Multumesc!

Sanatate!

Editat de Flanker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...