Victor.Z Postat Iunie 30, 2021 Share Postat Iunie 30, 2021 Salut, sa mai confruntat cineva cu eroarea c32 pana acum pe un v-strom 650 din 2017? "Injector Circuit/Open-Cylinder 1 - Fuel injector #1 signal is interrupted by 8 times or more continuity although CKP signal is detected" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 30, 2021 Share Postat Iunie 30, 2021 Verifică tot circuitul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z.Lucian Postat Iulie 5, 2021 Share Postat Iulie 5, 2021 Salutare, urmeaza sa schimb placutele de frana fata spate la stroama mea de 650 xt din 2019 si mi-ar prinde bine niste recomandari atat legat de producatorul pe care sa il folosesc cat si daca sa fie sinter sau ceramice? Ma uitam la acestea : https://m.louis.eu/artikel/trw-brakepads-organic-organic-fuer-suzuki-dl-650-v-strom-xt-euro-4/10044101?list=af57c63aa890652f7a8bab3ba2bcef07&filter_bike_id=3567&filter_article_number=10044174 A folosit cineva? Va multumesc inca de acum celor care o sa raspundeti si asfalt uscat tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alecsa Cristi Postat Iulie 5, 2021 Share Postat Iulie 5, 2021 La 30.06.2021 la 16:34, Victor.Z a spus: Salut, sa mai confruntat cineva cu eroarea c32 pana acum pe un v-strom 650 din 2017? "Injector Circuit/Open-Cylinder 1 - Fuel injector #1 signal is interrupted by 8 times or more continuity although CKP signal is detected" Salut, da eu, de câteva ori mi-a apărut și a tot asa a disparut. M-am apucat o data și am verificat mufa de la injectoar, totul era ok. Razvan de la Axa mi-a spus ca doar dacă schimb injectorul o rezolv. În sezonul asta a mai apărut de 2 ori și nu vad nici o modificare în mersul motorului, consum, zgomot, lipsa putere. Acum 12 minute, Z.Lucian a spus: Salutare, urmeaza sa schimb placutele de frana fata spate la stroama mea de 650 xt din 2019 si mi-ar prinde bine niste recomandari atat legat de producatorul pe care sa il folosesc cat si daca sa fie sinter sau ceramice? Ma uitam la acestea : https://m.louis.eu/artikel/trw-brakepads-organic-organic-fuer-suzuki-dl-650-v-strom-xt-euro-4/10044101?list=af57c63aa890652f7a8bab3ba2bcef07&filter_bike_id=3567&filter_article_number=10044174 A folosit cineva? Va multumesc inca de acum celor care o sa raspundeti si asfalt uscat tuturor. Brembo roșii spate și albastre față, asta mi-a recomandat un mecanic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 5, 2021 Share Postat Iulie 5, 2021 (editat) Pe dreq Brembo roșii pe spate, mănâncă discul de rup, frâna e prea puternică (blochează rapid discul). Din 2016 merg pe Brembo albastre pe față și spate, dar la următorul set spate pun ceva organic. Editat Iulie 5, 2021 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iulie 6, 2021 Share Postat Iulie 6, 2021 Brembo rosii pe spate nu mananca nimic. Au alta compozitie fata de fata si discul de spate este mult mai rezistent. Pe fata e problema asta. Daca pui albastre pe spate le termini repede mai ales daca mergi incarcat. Albastre fata si rosii spate cu Brembo e formula pe care o folosesc la toti de 10 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alecsa Cristi Postat Iulie 6, 2021 Share Postat Iulie 6, 2021 1 oră în urmă, bozoro a spus: Brembo rosii pe spate nu mananca nimic. Au alta compozitie fata de fata si discul de spate este mult mai rezistent. Pe fata e problema asta. Daca pui albastre pe spate le termini repede mai ales daca mergi incarcat. Albastre fata si rosii spate cu Brembo e formula pe care o folosesc la toti de 10 ani. Un ultimii 4 ani am tot avut placutele din fabrica și sunt destul ok mai putin pe ploaie, atunci am sesizat ca nu mai agață asa bine de discuri. Am am pus rosii pe spate și sunt tare curios sa vad cum se comporta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 6, 2021 Share Postat Iulie 6, 2021 (editat) Acum 3 ore, bozoro a spus: Brembo rosii pe spate nu mananca nimic. Au alta compozitie fata de fata si discul de spate este mult mai rezistent. Pe fata e problema asta. Daca pui albastre pe spate le termini repede mai ales daca mergi incarcat. Albastre fata si rosii spate cu Brembo e formula pe care o folosesc la toti de 10 ani. Nu am acces la poze, dar am postat acum câțiva ani poze cu plăcuțele spate arse rău, din roșii erau negre, discul a fost terminat în cca 15000 km. Am pus EBC cu plăcuțe Brembo albastre și nu au mai apărut probleme. Înainte, cu discul original, tot Brembo albastre am folosit, le schimbăm tot cu culoarea originală, nu carbonizată. În prezent am Brembo albastre pe spate, au culoarea din fabrică, nu s-au carbonizat precum alea roșii, nici nu au rupt discul. No, explicație?! Faza cu frâna slăbuță pe ploaie am observat-o și eu, singura explicație ar fi că jegul din apă slăbește aderența plăcuțelor. Așa gândesc eu. Editat Iulie 6, 2021 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iulie 7, 2021 Share Postat Iulie 7, 2021 La 06.07.2021 la 12:15, Lucian_M a spus: Nu am acces la poze, dar am postat acum câțiva ani poze cu plăcuțele spate arse rău, din roșii erau negre, discul a fost terminat în cca 15000 km. Am pus EBC cu plăcuțe Brembo albastre și nu au mai apărut probleme. Înainte, cu discul original, tot Brembo albastre am folosit, le schimbăm tot cu culoarea originală, nu carbonizată. În prezent am Brembo albastre pe spate, au culoarea din fabrică, nu s-au carbonizat precum alea roșii, nici nu au rupt discul. No, explicație?! Faza cu frâna slăbuță pe ploaie am observat-o și eu, singura explicație ar fi că jegul din apă slăbește aderența plăcuțelor. Așa gândesc eu. ca ai franat odata pana ai parlit placutele. Si probabil acea situatie nu ai mai avut'o cu astea albastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 7, 2021 Share Postat Iulie 7, 2021 (editat) Stii ca merg cu pasager, franez cum cere situatia. Totusi de ce nu le-am parlit pe astea albastre, desi franez inclusiv cu spatele aproape de fiecare data? Am facut cateva concedii incarcat zdravan, cele albastre nu s-au parlit. Bine că mi-ai amintit, plăcuțele spate sunt paaaa! Se poate observa ca sunt duse de mult, nu le-am mai verificat, ca frana inca mai era ( ), dar urmeaza concediul si n-am chef de surprize. Dupa cum se observa, culoarea e la locul ei. La fel si protectia de fibra si cea de metal. Au cam 15000 km. Cele roșii au ținut 13.080 km. Nu spun eu, ci evidența pe care o țin, hârtia nu minte. Editat Iulie 7, 2021 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iulie 9, 2021 Share Postat Iulie 9, 2021 La 07.07.2021 la 13:57, Lucian_M a spus: plăcuțele spate sunt paaaa! Mai țin 2 sezoane! Cel puțin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 9, 2021 Share Postat Iulie 9, 2021 Doar două?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat August 5, 2021 Share Postat August 5, 2021 o recomandare actuala de magazin online cu piese pt vstrom? caut niste consumabile, simeringuri de ulei, rulmenti de jug, placute de frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 5, 2021 Share Postat August 5, 2021 La orice magazin de piese auto, mergi cu certificatul. Iar daca nu aduc piesele corecte, le faci retur fara batai de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat August 10, 2021 Share Postat August 10, 2021 (editat) La 05.08.2021 la 18:40, bocosb a spus: o recomandare actuala de magazin online cu piese pt vstrom? caut niste consumabile, simeringuri de ulei, rulmenti de jug, placute de frana Motodiscount.ro II zici ce model de moto ai și iti recomanda ruloemti și consumabile pentru acel model. Consumabilele sunt făcute de alte firme producătoare, fac pentru mai multe tipuri de motoare, de exemplu pentru rulmenți, simeringuri, garnituri, etc, ai firma All Balls. Foarte ok ca produse și se găsesc la orice magazin moto. Placute de frana, la fel, ai Brembo care produce astfel de produse, în funcție de agregatul moto. Toate se găsesc la orice magazin moto. Sau, aproape orice magazin moto... Ps: pentru curierat, poate nu sunt toți disponibili, îți dau câteva exemple de magazine din București: motodiscount.ro, mymoto.ro, adalmotors.ro Și kronaumoto.ro Editat August 10, 2021 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat August 10, 2021 Share Postat August 10, 2021 Acum 51 minute, misionaru a spus: All Balls. Foarte ok ca produse Te piși pe ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat August 10, 2021 Share Postat August 10, 2021 Acum 31 minute, vis-a-vis a spus: Te piși pe ele... Nu contest preferințele fiecăruia, dar dacă nu argumentezi și nu aduci alternative, e degeaba postul tău. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat August 10, 2021 Share Postat August 10, 2021 Specific pt v-strom, rulmenții țin foaaarte puțin față de original. Cuzineții de furcă, schimbați anual. Etc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 10, 2021 Share Postat August 10, 2021 Unii zic că sunt buni, alții nu. Depinde și cum exploatează mobra fiecare. Nu mai rețin ce rulmenți am pus pe față ultima dată, în 2020, dar anul ăsta agățau și decât să plâng prin cine știe ce țară, am mers la un magazin de rulmenți și am luat Koyo sau SKF, nu mai rețin. Și i-am montat, firește. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 12, 2021 Share Postat August 12, 2021 La 10.08.2021 la 20:00, vis-a-vis a spus: Te piși pe ele... La 10.08.2021 la 20:32, misionaru a spus: Nu contest preferințele fiecăruia, dar dacă nu argumentezi și nu aduci alternative, e degeaba postul tău. Aici si eu sunt de acord. Rulmenti ieftini, facuti prin china, dimensiuni aproximative, durata de vita mica. Pe testate si probate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trasan Postat August 12, 2021 Share Postat August 12, 2021 la mine SKF au avut rezultate bune. adica dupa doi ani si 25k nu dadeau semne ca vor sa fie schimbati. si au fost si mai ieftini decat cei din magazinele moto. toata treaba e sa stii dimensiunile si codul/tipul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat August 12, 2021 Share Postat August 12, 2021 Important e să fie capsulați și să le mai bagi puțină vaselină dacă nu au. Nu să îi îneci în vaselină, dar nici aproape uscați. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 12, 2021 Share Postat August 12, 2021 De obicei vin cu puțină vaselină, m-am învățat minte și le adaug eu încă un pic de CRC super adhesive grease. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat August 12, 2021 Share Postat August 12, 2021 OK, deci ca o concluzie, ce recomandări aveți? Am înțeles, All Balls sunt nașpa. SKF poate? Alte sugestii? Și eu sunt la fel de interesat de subiect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 12, 2021 Share Postat August 12, 2021 FAG, dacă găsești. Mai mult SKF, Koyo și Tourmax ai în ofertă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.