Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Acum 10 ore, misionaru a spus:

OK, deci ca o concluzie, ce recomandări aveți?

Am înțeles, All Balls sunt nașpa.

SKF poate? Alte sugestii? Și eu sunt la fel de interesat de subiect.

SKF in general sunt facti in china in ultima vreme. Koyo de Japonia sau Romania, FAG da sa fie de Portugalia nu de china...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WRP sunt fabricați in China sau Taiwan. Am montat câteva găleți de rulmenți, părerea mea e că depinde cum e utilizată mobra (mers alert, cu pasager și bagaje, pe drumuri nasoale, sparte, trecut prin pâraie și bălți etc), cum e întreținută (mă refer la spălat cu spumă și jet), dacă a fost adăugată vaselină înainte de montaj samd.

Btw, voi ce vaselină utilizați pentru rulmenți? Și nu musai ce utilizați, ci dați exemple de ce e mai bun de pe piață. Consider că CRC face niște produse foarte bune, dar nu sunt ei musai topul.

Deci, ce vaselină băgăm în rulmenții de la roți? Dar la jug, basculă, articulații amortizor? Eu unul chiar vreau să folosesc consumabile de calitate, că nu am rulaj mare și pot folosi ceva bun fără să mă zgârcesc. Și am observat că lumea apreciază dacă vede treaba făcută cum trebuie (unii se mai pricep la detalii de genul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

16 hours ago, bozoro said:

SKF in general sunt facti in china in ultima vreme. Koyo de Japonia sau Romania, FAG da sa fie de Portugalia nu de china...

Eu am luat skf pt roata fata facuti in bulgaria, iar semeringurile vandute de skf facuti in china. Pt roata spate, dimensiuniea a cam impus koyo, care a venit de pe japan.

Cat despre kiturile allballs la roti, desi 2rs, nici macar 30k km cat tin 1rs originali.

Dar cu koyo si skf in roti, rotile se invart vreo 50 k km, cea ce pt cat costa, adica 50 de euro, este absulut un cost neglijabil.

On 8/12/2021 at 6:34 PM, Lucian_M said:

De obicei vin cu puțină vaselină, m-am învățat minte și le adaug eu încă un pic de CRC super adhesive grease.

 

 

Cum bagi vaselina intr un rulment 2RS ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 hours ago, Lucian_M said:

Simplu: scot un simering și împing vaselină înăuntru. Să nu-mi spui că n-ai scos niciodată simeringuri de la rulmenți...

Nu 😁

E sub 20 de lei 1 rulment de la roata fata, amandoi cu semringurile aferente costa 55 lei si tin 50 k km, de asta am ales 2rs ca sa nu gresez si sa nu curat nimic.

De la bicicleta si alti rulmenti ce ar fi bine sa fie gresati stiu ca tot ce e in plus oricum iese afara.

In principiu referitor la intrebarea ta cu firma, vaselina e vaselina, are niste specificatii, fie contine molibden, fie teflon, fie grafit, fie litiu, fie silicon, apoi exista vaselina speciala de rulmenti, pt temp ridicata, pt temp normal etc.

Tot teoria zice ca trebuie sa respecte un stas.

Apoi de lene am descoperit vaselinele la spray 😁 M am jucat cu mai multe sprayuri Soudal de la hornbach, cu rezultate bune ai un pret mega decent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Folosesc spray de la Wurth (nu are cum să fie panaramele la 20-40 lei mai bune decât ce am eu- pot pune poze), dar în rulmenții rotilor și la jug tot de aia adezivă pun. Simeringul se scoate foarte ușor, fără să-l strici.

26 lei am dat ultima dată pe un rulment la magazin specializat, nu rețin marca, dar era cel mai scump pe care îl aveau. A întrebat omul: ieftin sau bun! Am cerut ce are mai bun. Să vedem cât o ține.

Mda, SKF am pus. Erau la blister (pungă de aia sigilată, ca la prezervative 🤣🤣🤣).

IMG_20210814_143200.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

37 minutes ago, ENEOS said:

Nasol că simeringurile nu le găsești la magazinul de rulmenți, și de multe ori cel de jos de la jug nu îl poți salva când extragi rulmentul. 

Care este exact semeringul care nu il gasesti la magazinul de rulmenti ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cică depărtează un pic rulmentul de simering, să nu apese tare pe el. Plm, un kit de rulmenți costă cam 150 lei, de montat vreo sută, iar de ținut, tot țin 50.000 km, pe care unii îi fac în 4-5 ani. Atâta polologhie pentru 250 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, ENEOS said:

Șaiba împiedică în vreun fel mizeria și apa să ajungă la rulmenți? :huh:

Modelul ăla e cu piesa de cauciuc gata aplicata 😁

De saiba a raspuns mai sus Lucian.

Dar cum spuneam, se dezbate, inca.

Personal am fost de fiecare data nemultumit de variantele aftermarket fata de cele gasite in magazinele de rulmenti

.

Eu sunt curios de altceva, in magazinele de rulmenti nu se gaseste cauciucul magic de la rulmentul de la pinion. Dimensiunea pe original e de 7mm grosime, dar in magazine doar pe 8mm se gaseste. As fi curios totusi intr un kit de asta de aftermarket daca chiar e de 7 mm sau e totusi de 8 chiar si subtiat prin frecare la 7-7.5 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 4 weeks later...

Salut!
M-am decis de ceva vreme sa imi achizitionez un V-Strom, dar fiind incepator si nestiind exact piata, ma gandeam sa intreb aici. Am inteles ca Suzuki-ul din 2006 are acelasi motor ca cel din 2011, deci la capitolul asta sunt la fel. Ce am inteles ca difera in schimb intre cele 2, este ca cel din 2011 are 2 bujii pe cilindru. Oare merita achizitionarea modelului din 2011 doar pentru acest update? Ca si pret, cel din 2006 imi e mult mai accesibil si personal imi place mai mult aspectul lui, dar pana la urma ma intereseaza performanta mai buna. Multumesc! ;)  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e greu de pus performanta si VStrom 650 in aceeasi fraza, deci din punctul asta de vedere, nu conteaza. Am avut 2009, si daca ar fi sa iau din nou, as lua 2009+ sau cel putin 2008, dar musai cu ABS.

 

887648359_Screenshot2022-01-11at02_54_15.thumb.png.da0bd9cf33d23ca58354d02de067aab6.png

 

zic ca 2008 ar fi cel mai vechi pe care l-as alege pentru ca as vrea musai ABS si maximul de putere de la alternator: fiind o motocicleta mai de touring, o sa vrei sa pui accesorii pe ea (manere incalzite, incarcator de telefon, poate proiectoare, etc). Singurele probleme majore pe care le-am avut au fost la stator, prin urmare l-as vrea cat mai puternic, si foarte important: sa-ti calculezi bine puterea totala pe consumatori, astfel incat sa nu tii in sarcina maxima alternatorul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...