Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Cică depărtează un pic rulmentul de simering, să nu apese tare pe el. Plm, un kit de rulmenți costă cam 150 lei, de montat vreo sută, iar de ținut, tot țin 50.000 km, pe care unii îi fac în 4-5 ani. Atâta polologhie pentru 250 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, ENEOS said:

Șaiba împiedică în vreun fel mizeria și apa să ajungă la rulmenți? :huh:

Modelul ăla e cu piesa de cauciuc gata aplicata 😁

De saiba a raspuns mai sus Lucian.

Dar cum spuneam, se dezbate, inca.

Personal am fost de fiecare data nemultumit de variantele aftermarket fata de cele gasite in magazinele de rulmenti

.

Eu sunt curios de altceva, in magazinele de rulmenti nu se gaseste cauciucul magic de la rulmentul de la pinion. Dimensiunea pe original e de 7mm grosime, dar in magazine doar pe 8mm se gaseste. As fi curios totusi intr un kit de asta de aftermarket daca chiar e de 7 mm sau e totusi de 8 chiar si subtiat prin frecare la 7-7.5 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 4 weeks later...

Salut!
M-am decis de ceva vreme sa imi achizitionez un V-Strom, dar fiind incepator si nestiind exact piata, ma gandeam sa intreb aici. Am inteles ca Suzuki-ul din 2006 are acelasi motor ca cel din 2011, deci la capitolul asta sunt la fel. Ce am inteles ca difera in schimb intre cele 2, este ca cel din 2011 are 2 bujii pe cilindru. Oare merita achizitionarea modelului din 2011 doar pentru acest update? Ca si pret, cel din 2006 imi e mult mai accesibil si personal imi place mai mult aspectul lui, dar pana la urma ma intereseaza performanta mai buna. Multumesc! ;)  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e greu de pus performanta si VStrom 650 in aceeasi fraza, deci din punctul asta de vedere, nu conteaza. Am avut 2009, si daca ar fi sa iau din nou, as lua 2009+ sau cel putin 2008, dar musai cu ABS.

 

887648359_Screenshot2022-01-11at02_54_15.thumb.png.da0bd9cf33d23ca58354d02de067aab6.png

 

zic ca 2008 ar fi cel mai vechi pe care l-as alege pentru ca as vrea musai ABS si maximul de putere de la alternator: fiind o motocicleta mai de touring, o sa vrei sa pui accesorii pe ea (manere incalzite, incarcator de telefon, poate proiectoare, etc). Singurele probleme majore pe care le-am avut au fost la stator, prin urmare l-as vrea cat mai puternic, si foarte important: sa-ti calculezi bine puterea totala pe consumatori, astfel incat sa nu tii in sarcina maxima alternatorul. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, bursyllac a spus:

e greu de pus performanta si VStrom 650 in aceeasi fraza

Bine, nici aspectul plăcut nu e ușor de pus în aceeași frază cu VStrom, cel puțin prima generație.

Omul de fapt vrea o confirmare că e ok să-l ia pe ăla vechi și voi îi dați de-l juliți cu >2008 și abs. Ce uameni... 🙄

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, ENEOS said:
12 hours ago, bursyllac said:

 

Bine, nici aspectul plăcut nu e ușor de pus în aceeași frază cu VStrom, cel puțin prima generație.

mie mi-a fost draga, dar nu pot sa am mari pretentii de la gusturile mele ca acuma imi place maxim KTM-ul 990 Adventure pe care il am :D nush cati ar gasi-o aratoasa si pe asta.

 

 

6 hours ago, ENEOS said:

Omul de fapt vrea o confirmare că e ok să-l ia pe ăla vechi și voi îi dați de-l juliți cu >2008 și abs. Ce uameni... 🙄

daca e in stare tehnica buna, e ok sa il ia si pe ala vechi, dar ABS-ul mi-a salvat oasele de mai multe ori decat mi-as fi dorit sa fie nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Deiwman: din 2007 sunt doua bujii pe cilindru. Tot din 2007 s-a pus si ABS optional pe el. 

Iteratia urmatoare: 2011-2017 pare mai mica si, desi are aceeasi greutate cu modelul vechi, se simte mai usoara la manevrele la viteza mica. Dar, odata cu asta, a pierdut din cuplu la turatie mica si a a crescut confortul/puterea la turatii mai mari. La asta ABS este standard si nu e decuplabil. Dar e asa de bine facut incat nici in offroad nu e nevoie sa il decuplezi. 

Iteratia 3: 2017+  se pare ca e chiar mai manevrabila ca cea dinainte. De putere si cuplu nu stiu sa iti spun mare lucru pentru ca nu am condus 650 din anii astia. Sau daca am condus nu mai tin minte. Inca o chestie: de la iteratia asta s-au transformat farurile din unul langa altul in unul peste altul (unul pe faza mare si unul pe faza mica).  

 

Toate cele de mai sus sunt pentru modelul "mic" : 650 cc. 

 

La miar e alta discutie, dar daca esti incepator s-ar putea sa nu te intereseze.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, Lucian_M a spus:

Cauta cu ABS, lasa bujiile.

Aia clar, nici nu ma gandeam sa imi iau unul fara ABS. Am un bandit 600 acum fara ABS si deja am 2 trante :))))  

Acum 3 ore, vrajitoru a spus:

@Deiwman: din 2007 sunt doua bujii pe cilindru. Tot din 2007 s-a pus si ABS optional pe el. 

Iteratia urmatoare: 2011-2017 pare mai mica si, desi are aceeasi greutate cu modelul vechi, se simte mai usoara la manevrele la viteza mica. Dar, odata cu asta, a pierdut din cuplu la turatie mica si a a crescut confortul/puterea la turatii mai mari. La asta ABS este standard si nu e decuplabil. Dar e asa de bine facut incat nici in offroad nu e nevoie sa il decuplezi. 

Iteratia 3: 2017+  se pare ca e chiar mai manevrabila ca cea dinainte. De putere si cuplu nu stiu sa iti spun mare lucru pentru ca nu am condus 650 din anii astia. Sau daca am condus nu mai tin minte. Inca o chestie: de la iteratia asta s-au transformat farurile din unul langa altul in unul peste altul (unul pe faza mare si unul pe faza mica).  

 

Toate cele de mai sus sunt pentru modelul "mic" : 650 cc. 

 

La miar e alta discutie, dar daca esti incepator s-ar putea sa nu te intereseze.  

Multumesc mult, atat tie, cat si celor de mai sus! Sincer daca e sa imi permit unul mai nou, mi-as lua unul din 2011, dar ramane de vazut. Cat timp ambele sunt bune de putin offroad si touring e perfect. Ca si aspect sincer, ambele mi se par dragute, chit ca la inceput nu imi placeau deloc farurile, dar am inceput sa le indragesc...oarecum :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 40 minute, Deiwman a spus:

Aia clar, nici nu ma gandeam sa imi iau unul fara ABS. Am un bandit 600 acum fara ABS si deja am 2 trante :))))  

Ușurel cu mobrele, mai era cineva care se ocupa cu asta (de trântit zic), învață să stăpânești agregatul.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Deiwman a spus:

mi se par dragute, chit ca la inceput nu imi placeau deloc farurile, dar am inceput sa le indragesc

Aripa spate nu-ți place (a modelului vechi)? E supeeerbă! 

:wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te obișnuiești cu ea, e utilă și destul de solidă. Când am luat mobra, era pe ea un kit de fibră de sticlă tip "short-tail", mă stropea la greu. Mi-a dat omul mai apoi aripa standard, altă treabă.

 

Dar voi ați văzut acea protecție de pinion spate, ca să nu mai stropească roata cu spray sau ulei? Dr. V-strom a făcut un review, e 3d print, chiar interesantă.

 

Am găsit și magazinul: https://www.snoto.de/en/produkt/cleandisc-chainguard-suzuki-vstrom-650/

Screenshot_2022-01-12-09-38-08-240_com.opera.browser.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare.

Detin un DL650 din 2010 si as vrea sa montez pe el o navigatie TomTom si o priza. Navigatia o am deja cumparata, nu are siguranta pe fir, iar priza urmeaza sa o cumpar, presupun ca are siguranta atasata. Ma poate ajuta cineva cu ceva informatii despre cum ar trebui montate astfel incat sa am curent doar cand pun contactul si eventual ce releu/sigurante trebuie folosite si unde le-as gasi?

Multumesc frumos :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca nu ma pricep la electronica eu mi-am luat cutiuta asta (permite legarea a maxim 4 accesorii, cu + permanent sau nu) de la cosmo-accessories, dar vad ca n-o mai au acum:

PCB_relay_fusebox_2__1535009498_355.JPG

In schimb au asa ceva (pentru un singur accesoriu) https://www.cosmo-accessories.com/products/suzuki/dl-650-v-strom-2017/b-fast-wiring-made-easy-detail

 

Posesorii de Vstrom vorbesc de bine despre eastern-beaver si vad ca ofera si ei asa ceva (pe-asta as lua-o acum daca n-o aveam pe cealalta):

http://www.easternbeaver.com/Main/Wiring_Kits/Fuseboxes/PC-8/pc-8.html

 

Stiu ca pare scumpa, dar pentru mine a fost cea mai comoda solutie.

 

Pentru cei mai descurcareti, vad ca pe la noi o placa de-asta cu releu (chiar si cu mai multe canale) se invarte pe la 50 de lei... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

57 minutes ago, frigider said:

Care e faza cu gps clasic?

Nu e mai simplu pe telefon?

Sau sta mai prost la găsit sateliți in sălbăticie telefonul?

Pai ca idee nu voiam neaparat GPS clasic, dar am gasit un TomTom Rider 500 nou nout la super pret pe OLX (undeva la 350 de lei) si a fost si pacat sa nu il iau. Imi propun sa fac ceva drumuri lungi anul asta, si as prefera sa nu imi omor telefonul toata ziua cu navigatia, mai mult ca sigur ca o sa prind si zile ploioase printre altele. (probabil o sa fie si ceva trasee in afara asfaltului si ma astept la cazaturi)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...