Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Acum 5 ore, bursyllac a spus:

e greu de pus performanta si VStrom 650 in aceeasi fraza

Bine, nici aspectul plăcut nu e ușor de pus în aceeași frază cu VStrom, cel puțin prima generație.

Omul de fapt vrea o confirmare că e ok să-l ia pe ăla vechi și voi îi dați de-l juliți cu >2008 și abs. Ce uameni... 🙄

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, ENEOS said:
12 hours ago, bursyllac said:

 

Bine, nici aspectul plăcut nu e ușor de pus în aceeași frază cu VStrom, cel puțin prima generație.

mie mi-a fost draga, dar nu pot sa am mari pretentii de la gusturile mele ca acuma imi place maxim KTM-ul 990 Adventure pe care il am :D nush cati ar gasi-o aratoasa si pe asta.

 

 

6 hours ago, ENEOS said:

Omul de fapt vrea o confirmare că e ok să-l ia pe ăla vechi și voi îi dați de-l juliți cu >2008 și abs. Ce uameni... 🙄

daca e in stare tehnica buna, e ok sa il ia si pe ala vechi, dar ABS-ul mi-a salvat oasele de mai multe ori decat mi-as fi dorit sa fie nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Deiwman: din 2007 sunt doua bujii pe cilindru. Tot din 2007 s-a pus si ABS optional pe el. 

Iteratia urmatoare: 2011-2017 pare mai mica si, desi are aceeasi greutate cu modelul vechi, se simte mai usoara la manevrele la viteza mica. Dar, odata cu asta, a pierdut din cuplu la turatie mica si a a crescut confortul/puterea la turatii mai mari. La asta ABS este standard si nu e decuplabil. Dar e asa de bine facut incat nici in offroad nu e nevoie sa il decuplezi. 

Iteratia 3: 2017+  se pare ca e chiar mai manevrabila ca cea dinainte. De putere si cuplu nu stiu sa iti spun mare lucru pentru ca nu am condus 650 din anii astia. Sau daca am condus nu mai tin minte. Inca o chestie: de la iteratia asta s-au transformat farurile din unul langa altul in unul peste altul (unul pe faza mare si unul pe faza mica).  

 

Toate cele de mai sus sunt pentru modelul "mic" : 650 cc. 

 

La miar e alta discutie, dar daca esti incepator s-ar putea sa nu te intereseze.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, Lucian_M a spus:

Cauta cu ABS, lasa bujiile.

Aia clar, nici nu ma gandeam sa imi iau unul fara ABS. Am un bandit 600 acum fara ABS si deja am 2 trante :))))  

Acum 3 ore, vrajitoru a spus:

@Deiwman: din 2007 sunt doua bujii pe cilindru. Tot din 2007 s-a pus si ABS optional pe el. 

Iteratia urmatoare: 2011-2017 pare mai mica si, desi are aceeasi greutate cu modelul vechi, se simte mai usoara la manevrele la viteza mica. Dar, odata cu asta, a pierdut din cuplu la turatie mica si a a crescut confortul/puterea la turatii mai mari. La asta ABS este standard si nu e decuplabil. Dar e asa de bine facut incat nici in offroad nu e nevoie sa il decuplezi. 

Iteratia 3: 2017+  se pare ca e chiar mai manevrabila ca cea dinainte. De putere si cuplu nu stiu sa iti spun mare lucru pentru ca nu am condus 650 din anii astia. Sau daca am condus nu mai tin minte. Inca o chestie: de la iteratia asta s-au transformat farurile din unul langa altul in unul peste altul (unul pe faza mare si unul pe faza mica).  

 

Toate cele de mai sus sunt pentru modelul "mic" : 650 cc. 

 

La miar e alta discutie, dar daca esti incepator s-ar putea sa nu te intereseze.  

Multumesc mult, atat tie, cat si celor de mai sus! Sincer daca e sa imi permit unul mai nou, mi-as lua unul din 2011, dar ramane de vazut. Cat timp ambele sunt bune de putin offroad si touring e perfect. Ca si aspect sincer, ambele mi se par dragute, chit ca la inceput nu imi placeau deloc farurile, dar am inceput sa le indragesc...oarecum :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 40 minute, Deiwman a spus:

Aia clar, nici nu ma gandeam sa imi iau unul fara ABS. Am un bandit 600 acum fara ABS si deja am 2 trante :))))  

Ușurel cu mobrele, mai era cineva care se ocupa cu asta (de trântit zic), învață să stăpânești agregatul.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Deiwman a spus:

mi se par dragute, chit ca la inceput nu imi placeau deloc farurile, dar am inceput sa le indragesc

Aripa spate nu-ți place (a modelului vechi)? E supeeerbă! 

:wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te obișnuiești cu ea, e utilă și destul de solidă. Când am luat mobra, era pe ea un kit de fibră de sticlă tip "short-tail", mă stropea la greu. Mi-a dat omul mai apoi aripa standard, altă treabă.

 

Dar voi ați văzut acea protecție de pinion spate, ca să nu mai stropească roata cu spray sau ulei? Dr. V-strom a făcut un review, e 3d print, chiar interesantă.

 

Am găsit și magazinul: https://www.snoto.de/en/produkt/cleandisc-chainguard-suzuki-vstrom-650/

Screenshot_2022-01-12-09-38-08-240_com.opera.browser.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare.

Detin un DL650 din 2010 si as vrea sa montez pe el o navigatie TomTom si o priza. Navigatia o am deja cumparata, nu are siguranta pe fir, iar priza urmeaza sa o cumpar, presupun ca are siguranta atasata. Ma poate ajuta cineva cu ceva informatii despre cum ar trebui montate astfel incat sa am curent doar cand pun contactul si eventual ce releu/sigurante trebuie folosite si unde le-as gasi?

Multumesc frumos :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca nu ma pricep la electronica eu mi-am luat cutiuta asta (permite legarea a maxim 4 accesorii, cu + permanent sau nu) de la cosmo-accessories, dar vad ca n-o mai au acum:

PCB_relay_fusebox_2__1535009498_355.JPG

In schimb au asa ceva (pentru un singur accesoriu) https://www.cosmo-accessories.com/products/suzuki/dl-650-v-strom-2017/b-fast-wiring-made-easy-detail

 

Posesorii de Vstrom vorbesc de bine despre eastern-beaver si vad ca ofera si ei asa ceva (pe-asta as lua-o acum daca n-o aveam pe cealalta):

http://www.easternbeaver.com/Main/Wiring_Kits/Fuseboxes/PC-8/pc-8.html

 

Stiu ca pare scumpa, dar pentru mine a fost cea mai comoda solutie.

 

Pentru cei mai descurcareti, vad ca pe la noi o placa de-asta cu releu (chiar si cu mai multe canale) se invarte pe la 50 de lei... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

57 minutes ago, frigider said:

Care e faza cu gps clasic?

Nu e mai simplu pe telefon?

Sau sta mai prost la găsit sateliți in sălbăticie telefonul?

Pai ca idee nu voiam neaparat GPS clasic, dar am gasit un TomTom Rider 500 nou nout la super pret pe OLX (undeva la 350 de lei) si a fost si pacat sa nu il iau. Imi propun sa fac ceva drumuri lungi anul asta, si as prefera sa nu imi omor telefonul toata ziua cu navigatia, mai mult ca sigur ca o sa prind si zile ploioase printre altele. (probabil o sa fie si ceva trasee in afara asfaltului si ma astept la cazaturi)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca punct de plecare, pentru varianta clasica (releu normal) cauti pe google de ex "v-strom 650 hot switched wire":

https://www.google.com/search?q=v-strom+650+hot+wire&source=hp&oq=v-strom+650+hot+wire&gs_l=mobile-heirloom-hp.3...3199.23098.0.24339.21.16.0.5.5.0.202.2651.0j15j1.16.0....0...1c.1.34.mobile-heirloom-hp..6.15.1936.9difoWvqipY

Iata si altceva interesant:

https://www.stromtrooper.com/threads/switched-power-supply-question.359498/

 

https://www.v-strom.co.uk/smf/index.php?topic=32513.0

 

Bine ar fi sa cauti si schema electrica pt modelul tau. Vei merge la sigur cu culorile.

 

Inainte de treaba, e bun si asta:

https://www.advrider.com/motorcycle-electrics-why-use-relays/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=editorial&utm_content=01_30_2022

 

Mai ai nevoie de:

1. releu

https://sogest.ro/relee-auto/releu-auto-40a-12v-4120

2. soclu siguranta

https://sogest.ro/sigurante-auto/suport-siguranta-auto-20mm-pe-fir-25-mm-30cm

siguranta o vei lua in functie de consum

3.  conector

https://sogest.ro/conectori-rapizi/conector-dc-mama-tata-cu-cablu-pentru-alimentare-auto

4. soclu releu

https://sogest.ro/relee-auto/suport-releu-auto

sau 4 conectori simpli

https://sogest.ro/papuci-electrici/papuc-cositorit-mama-63mm

pot fi gata izolati si ii sertizezi sau mai adaugi 4 mansoane de silicon

5. 2 x cablu de 2 mmp, preferabil FLRY, de 3 metri, ca sa nu te temi ca nu iti ajunge (pentru ca tot il duci in fata si este pe contact, daca il pui mai gros, il mai poti utiliza si la alte aplicatii).

bine ar fi de culori diferite

6. ceva 2 x cablu 0.5 pentru comanda releului (culori diferite)

7. tuburi termocontractibile de culori si sectiuni diferite (de ex 10 mm, 5 mm)

8. banda izolatoare, vaselina dielectrica (lipituri, releu etc - pe unde nu mai umbli), fludor

9. bun ar fi si un tub siliconic prin care se duc cablurile de la releu catre ghidon

10. rabdare

 

Tot ce am enumerat e chinezarie - mai ieftina de la chinezi, mai scumpa de la noi si mult mai scumpa de la firme dedicate.

In principiu gasesti tot cam la orice magazin auto.

 

Pentru priza moto, ai o oferta foarte mare, inclusiv cu voltmetru si usb.

Eu mi-as pune una cat mai discreta si cu capac impotriva apei.

 

Dupa ce vei trage linie la timp si bani, ramane sa socotesti daca nu e mai rentabil sa mergi la un electrician :)

Bafta si sa ne arati cum a iesit!

Editat de trasan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, joby_toss a spus:

Pentru ca nu ma pricep la electronica eu mi-am luat cutiuta asta (permite legarea a maxim 4 accesorii, cu + permanent sau nu) de la cosmo-accessories, dar vad ca n-o mai au acum:

PCB_relay_fusebox_2__1535009498_355.JPG

In schimb au asa ceva (pentru un singur accesoriu) https://www.cosmo-accessories.com/products/suzuki/dl-650-v-strom-2017/b-fast-wiring-made-easy-detail

 

Posesorii de Vstrom vorbesc de bine despre eastern-beaver si vad ca ofera si ei asa ceva (pe-asta as lua-o acum daca n-o aveam pe cealalta):

http://www.easternbeaver.com/Main/Wiring_Kits/Fuseboxes/PC-8/pc-8.html

 

Stiu ca pare scumpa, dar pentru mine a fost cea mai comoda solutie.

 

Pentru cei mai descurcareti, vad ca pe la noi o placa de-asta cu releu (chiar si cu mai multe canale) se invarte pe la 50 de lei... 

Dacă dorește cineva , am eu una noua nefolosita , numai cu predare personala in București. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, trasan said:

Ca punct de plecare, pentru varianta clasica (releu normal) cauti pe google de ex "v-strom 650 hot switched wire":

https://www.google.com/search?q=v-strom+650+hot+wire&source=hp&oq=v-strom+650+hot+wire&gs_l=mobile-heirloom-hp.3...3199.23098.0.24339.21.16.0.5.5.0.202.2651.0j15j1.16.0....0...1c.1.34.mobile-heirloom-hp..6.15.1936.9difoWvqipY

Iata si altceva interesant:

https://www.stromtrooper.com/threads/switched-power-supply-question.359498/

 

https://www.v-strom.co.uk/smf/index.php?topic=32513.0

 

Bine ar fi sa cauti si schema electrica pt modelul tau. Vei merge la sigur cu culorile.

 

Inainte de treaba, e bun si asta:

https://www.advrider.com/motorcycle-electrics-why-use-relays/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=editorial&utm_content=01_30_2022

 

Mai ai nevoie de:

1. releu

https://sogest.ro/relee-auto/releu-auto-40a-12v-4120

2. soclu siguranta

https://sogest.ro/sigurante-auto/suport-siguranta-auto-20mm-pe-fir-25-mm-30cm

siguranta o vei lua in functie de consum

3.  conector

https://sogest.ro/conectori-rapizi/conector-dc-mama-tata-cu-cablu-pentru-alimentare-auto

4. soclu releu

https://sogest.ro/relee-auto/suport-releu-auto

sau 4 conectori simpli

https://sogest.ro/papuci-electrici/papuc-cositorit-mama-63mm

pot fi gata izolati si ii sertizezi sau mai adaugi 4 mansoane de silicon

5. 2 x cablu de 2 mmp, preferabil FLRY, de 3 metri, ca sa nu te temi ca nu iti ajunge (pentru ca tot il duci in fata si este pe contact, daca il pui mai gros, il mai poti utiliza si la alte aplicatii).

bine ar fi de culori diferite

6. ceva 2 x cablu 0.5 pentru comanda releului (culori diferite)

7. tuburi termocontractibile de culori si sectiuni diferite (de ex 10 mm, 5 mm)

8. banda izolatoare, vaselina dielectrica (lipituri, releu etc - pe unde nu mai umbli), fludor

9. bun ar fi si un tub siliconic prin care se duc cablurile de la releu catre ghidon

10. rabdare

 

Tot ce am enumerat e chinezarie - mai ieftina de la chinezi, mai scumpa de la noi si mult mai scumpa de la firme dedicate.

In principiu gasesti tot cam la orice magazin auto.

 

Pentru priza moto, ai o oferta foarte mare, inclusiv cu voltmetru si usb.

Eu mi-as pune una cat mai discreta si cu capac impotriva apei.

 

Dupa ce vei trage linie la timp si bani, ramane sa socotesti daca nu e mai rentabil sa mergi la un electrician :)

Bafta si sa ne arati cum a iesit!

 

Super fain descris. Multumesc frumos. Ma uitasem pe China sa imi iau si un panou de sigurante ok, unde poti conecta mai multe accesorii (poate o sa vina si ceva proiectoare pe viitor). 
Ca idee am inteles ce am de facut, foarte utile schemele din forumuri.  Multumesc inca o data pentru detalii si rabdare :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 11.01.2022 la 15:03, bursyllac a spus:

mie mi-a fost draga, dar nu pot sa am mari pretentii de la gusturile mele ca acuma imi place maxim KTM-ul 990 Adventure pe care il am :D nush cati ar gasi-o aratoasa si pe asta.

 

Gandacul ala de 990 Adventure nu a fost niciodata pe placul meu din punct de vedere aspect. Cred ca, mai bine zis, e cea mai urata motoreta de la KTM 😁 Dar, pe de alta parte, mereu am favorizat v-strom ca design, chiar si modelele vechi din 2008, de aia am si avut unul, factorul aspect a fost unul decisiv (nu principal, dar decisiv), pe langa performantele tehnice.

Asa ca...gusturile difera :) Mi-am luat un V-Strom, dar daca ar fi sa imi iau KTM prin absurd, mi-as lua alt model decat gandacul :))

 

 

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici nu a mai contat, eram cu gura până după urechi după un sfert de oră, proprietarul fierbea în sos propriu, nu credea că stau mai mult de 5 minute. Am făcut revizia la unul identic, nu-i o plăcere să ajungi la filtrul de aer. De fiabilitate nu vorbesc, nu face obiectul topicului. Când m-am urcat pe a mea, parcă eram pe bicicletă. 🤣🤣🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, urmează sa cumpăr anvelope pentru noul meu căluț, un Dl 649 din 2011. Am întrebat și pe Facebook poate uni dintre voi ați și văzut sau răspuns dar nu prea m am lămurit. Am rămas cu ideea ca Michelin ar fi cele mai bine dar și scumpe, haidenau nu se merita ca preț și am văzut mai ieftine de la Mitas, cu Mitas as ieși cu vreo 4 - 500 mai ieftin dar nu știu dacă or fi bune de ceva... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, stimate domn! Daca va referiti la modelul de V-Strom DL 650, atunci ati nimerit unde trebuie. Nu exista, pentru modelele de Suzuki V-Strom, denumirea de 649, exista 645cmc reali si 650 ca denumire in acte.

 

Ca raspuns direct la intrebare, trebuie sa detaliati putin la ce folositi motocicleta cel mai des, pentru ca, din fericire, asa sunt concepute si cauciucurile. Spre exemplu: vreau sa folosesc noul calut pe strada si putin pe drumuri de tara, deci 70 la suta asfalt si 30 la suta off road sau vreau sa folosesc bolidul pe autostrada si oras, adica numai asfalt. Din pacate, pana nu stim care este destinatia drumurilor pe care le va lua motorul, nu putem da o sugestie. 

 

De asemenea, Haidenau, Mitas, Michellin, sunt doar producatori de cauciucuri, gama pe care o fabrica difera din multe puncte de vedere, pornind de la destinatia pentru care se folosesc acele cauciucuri, teren sau off road, pana la calitatea lor, variind in pret.

 

Sa spui ca un Mitas e mai ieftin ca un haidenau, ar fi ca si cum ai spune ca un bmw e mai ieftin ca un mercedes. :)))

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...