Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Acum 16 ore, Lucian_M a spus:

Păi ai modificat, inițial era 2011.

Și că fapt divers, mobra din 2021, ce zici- are turometru cu cablu? Așa, după părerea ta...

Iar vorbesti prostii ori citesti altceva decat am scris eu.

Postarea originala este pe pagina dovada. AM SPUS V-STROM NOU in 22 ianuarei !

Nu poti sa modifici o postare de acum 10 zile.

 

V-Strom 650 nou, care dupa 7000 km...........

Gata, subiect inchis, las-o balta daca nu te pricepi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 1/24/2023 at 6:55 PM, yglos said:

Greu de crezut sa fie vreo capsa de la acele plastice. (caci nu sunt prinse in suruburi ci in niste capse de plastic speciale) Spun si de ce: Zgomotul este exact in functie de turatia motorului, este exact cum suna un cablu de acceleratie de dacie care agata in camasa.

Am verificat si stau bine la locul lor deocamdata, desi am schimbat un bec si a fost chinu dreq pana sa ajungi la el, cu desfacut tot bordul.

 

Unicul vinovat ar fi fost turometrul, dar de ce face numai in mers si pe loc nu se simte?

 

Vezi ca baietii vorbeau de altceva. Plasticele alea sunt intr-adevar prinse intre ele cu capsele de plastic, dar ele toate ar trebui sa fie prinse pe dedesubt, cu suruburi, de un subcadru metalic facut dintr-un soi de tevi subtiri, care la randul lui e prins tot cu suruburi de cadrul principal al motocicletei. De multe ori suruburile subcadrului aluia se slabesc de la vibratii si apare un zgomot la anumite turatii. Este vb de reperul 19 de aici (iar suruburile sunt reperele 12 si 21): https://www.motorcyclespareparts.eu/en/suzuki-parts/2021-dl650aaexaxae-v-strom-motorcycles/cowling-body

Un alt lucru la care sa te uiti e daca ai toate suruburile la aripa fata. Si alea cad tot din cauza vibratiilor si e posibil sa inceapa sa huruie tot asa, doar la anumite turatii si doar in mers. Atat la 650 cat si la miar am schimbat cateva seturi pana cand sa-mi bag picioarele si sa pun pur si simblu soricei in loc, care au tinut multe zeci de mii de km.

Si daca tot te uiti in partea din fata, verifica si prinderile radiatorului, si acolo sunt niste suruburi care pot cadea de la vibratii.

EDIT: nu stiu cum e modelul asta al tau, dar uita-te si la scutul/protectia de plastic, daca ai asa ceva. Si de acolo pleaca suruburi la plimbare. :)))

Nu ai cabluri mecanice pe stil vechi pentru turometru sau de kilometraj.

Spor, sper sa gasesti de la ce e!

EDIT: nu trebuie sa fie cazute neaparat, e posibil sa fie slabite. Pune o cheie/imbus pe ele si strange-le de mana, vezi daca nu cumva sunt "in curs de pierdere". :)

Editat de botezu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana acum este cea mai tehnica si plauzibila explicatie. La scut m-am uitat de curand si este ok.

Aripa fata.....te referi la aparatoarea de noroi si apa?

O sa verific eu cat pot pe afara dar pentru reperele din schema ta doar service-ul le poate verifica.

Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 58 minute, yglos a spus:

Pana acum este cea mai tehnica si plauzibila explicatie.

Sau ești tu prea greu de cap :lol:

La 03.02.2023 la 19:25, botezu' a spus:

Nu ai cabluri mecanice pe stil vechi pentru turometru sau de kilometraj.

Eu nu știu unde ați văzut voi cablu mecanic la turometru... Nici dacia 1310 n-avea așa ceva. Toate-și iau semnal de pe "bobină"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ENEOS a spus:

Fiat 850 sport sigur avea turometru mecanic! 

Asa cum ai zis inainte sa corectezi, si Jawa 350TS (model 638) cat si alte modele Jawa sau/si CZ au turometrul pe cablu. Deci nu exista doar turometru electronic!:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, prima oară la Jawa m-am gândit, dar deși am despachetat cândva cu un prieten una nouă nouță venită în ladă, nu mai eram 100% sigur. 🙈

Dar strada sigur îl are electronic de la prima generație,  numa' apropitaru' are fantezii cu cablul de kilometraj/turometru. 🤦‍♂️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alooo, membri de p-acilea. Daca aveti ceva constructiv de zis, ziceti. Altfel taceti dracului din taste ca sunteti penibili. Numai atoate-mistocari pe aici.

 

@yglos: mai am o intrebare: ai crash-bar?

Daca da, atunci e cumva Givi?

De ce intreb: crashbar-urile alea vibreaza pe la 5000 rpm, si, pe langa asta, au legatura dintre ele (care e undeva in fata, sub radiator) o prindere de cacao cu un dop si cu oringuri care poate incepe sa zdrangane dupa o vreme. Si aia are sunet metalic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, yglos said:

Pana acum este cea mai tehnica si plauzibila explicatie. La scut m-am uitat de curand si este ok.

Aripa fata.....te referi la aparatoarea de noroi si apa?

O sa verific eu cat pot pe afara dar pentru reperele din schema ta doar service-ul le poate verifica.

Multam!


Da, aparatoarea de la roata fata. Are doua suruburi pe fiecare parte, unul dintre ele este reflectorul ala portocaliu (daca nu au schimbat prinderile la modelul asta nou al tau, verifica si tu), incearca-le pe amandoua.

Editat de botezu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 09.02.2023 la 22:01, vrajitoru a spus:

Alooo, membri de p-acilea. Daca aveti ceva constructiv de zis, ziceti. Altfel taceti dracului din taste ca sunteti penibili. Numai atoate-mistocari pe aici.

 

@yglos: mai am o intrebare: ai crash-bar?

Daca da, atunci e cumva Givi?

De ce intreb: crashbar-urile alea vibreaza pe la 5000 rpm, si, pe langa asta, au legatura dintre ele (care e undeva in fata, sub radiator) o prindere de cacao cu un dop si cu oringuri care poate incepe sa zdrangane dupa o vreme. Si aia are sunet metalic.

 

Cam ai dreptate colegul cu mistocarii, dar sa ii intelegem si pe ei ca sunt frustrati de faptul ca nu au iesit de ceva vreme cu mobrele si in lipsa de asta......

 

Nu am crash bar si nu am folosit niciodata pe nicio mobra. Am verificat si acea aparatoare de plastic dar e bine prinsa. Ceva este in interiorul bordului, de acolo se aude si numai in mers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unii nu prea au ce face si cred ca se dau premii pentru numarul de postari, desi nu ofera decat panarama pe topic. Dl moderator, cam trebuie aplicat regulamentul acela in ceea ce priveste TROLLING-UL si date niste avertismente celor care nu se potolesc.

 

In ceea ce priveste problema sesizata de mine, nimeni nu s-a gandit ca poate fi de la un surub desfacut de la deflector. S-a remediat azi. Subiect inchis!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 52 minute, yglos a spus:

Unii nu prea au ce face si cred ca se dau premii pentru numarul de postari, desi nu ofera decat panarama pe topic. Dl moderator, cam trebuie aplicat regulamentul acela in ceea ce priveste TROLLING-UL si date niste avertismente celor care nu se potolesc.

 

In ceea ce priveste problema sesizata de mine, nimeni nu s-a gandit ca poate fi de la un surub desfacut de la deflector. S-a remediat azi. Subiect inchis!

Păi ai zis că ai deflector?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul era convins că are turometru pe șufă, iar tu ai pretenții să dea toate detaliile?! Ce, nu ai globul de cristal scos din revizie?

Stai să-l vezi când o scăpa-o jos prima dată ce plânge după crashbar.

Curios, de la nivelul deflectorului și până la cel al bordului sunt câteva zeci de centimetri, el nu și-a dat seama de unde vine zgomotul. E că atunci când scârțâie scaunul, dar gresezi balamalele ușii, că de acolo pare că vine zgomotul. Se face de baftă, dar eu sunt frustrat, cică nu m-am plimbat iarna asta... 🤦 Fie el sănătos, am ajuns inclusiv la Skopje și Budapesta (ture diferite, îmi permit plimbările).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, păi in principiu multe zgomote deranjante apar de la suruburi slabite sau chiar pierdute, fie ca-s de la aripa, deflector, scut, mansarda, etc. Merita verificate din cand in cand, daca-ti aduci aminte (sau daca-ti aduc aminte altii).

Ma bucur ca ai gasit buba, sa te bucuri de liniste cat mai multi km. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

21 hours ago, Lucian_M said:

 

Curios, de la nivelul deflectorului și până la cel al bordului sunt câteva zeci de centimetri, el nu și-a dat seama de unde vine zgomotul. E că atunci când scârțâie scaunul, dar gresezi balamalele ușii, că de acolo pare că vine zgomotul. 

Am patit la fel. Facea numai in mers, cand turam tare (de exemplu in depasire, in rampa, cu viteza).

Am reusit sa localizez abia dupa ce a inceput sa vibreze si la viteze mai mici si am putut sa reproduc usor si in acelasi timp sa ating diferite piese :)

Peace!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...