Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

barile au venit si sunt ok si se monteaza super usor.

tel.0266310015 cod produs art.130/TN 532 pret 109 euro + transport si ramburs.

 

:eek: Arata super..felicitari!

Crash barul asta ofera si o protectie buna a carenelor.Am vazut o fotografie cu o motocicleta lasata pe o parte si nu antigea carena.

Foto

Eu am scapat-o si am zgariat carena; cred ca un crash bar ma scutea de necazuri.

 

Multumesc mult man...raman dator... :ok:

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

 

Am o problema cu furca fata sau cu rulmentul de la ghidon la un DL 650, poate ma poate ajuta cineva cu un sfat.

 

Stiu ca s-au mai discutat pe forum de problemele legate de zgomotul facut de furca, dar cred ca este ceva diferit pentru ca la service am incercat un alt DL in aceleasi conditii (adica gropi) si nu face nici pe departe acelasi zgomot.

 

La cele mai mici gropi la cca 30-40 km/h se aude, in partea de sus a furcii, un zgomot metalic puternic (ca si cum s-ar lovi doua piese metalice destul de masive). Zomotul este mai puternic cand furca este setata pe moale si se diminueaza usor cand este setata pe tarie maxima.

 

In cei 1700 de km pe care ii are motocicleta zgomotul s-a tot amplificat.

 

La service au mai strans rulmentul de la ghidon dar fara nici un rezultat.

 

Multumesc,

 

Andrei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact zgomotul foarte bine descris de tine l-am avut/am si eu.Am facut toate verificarile posibile fara sa gasesc ceva evident defect. Singura interventie: am adaugat 30ml ulei pt amortizoare (W10) in fiecare jamba. Gasisem in ele 500ml in fiecare si in carte dadea 524ml. Dupa complectare, zgomotul s-a diminuat mult fara insa sa dispara complet. Curios este ca zgomotul nu apare pe teren accidentat, ci doar cand treci peste gropi mici in asfalt. Deocamdata merg asa ca nu mai am alte idei.Problema si cautarea sursei ei ramane deschisa. :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

ai perfecta dreptate, pe piatra cubica proasta sau pe un drum de tara cu spartura de piatra, nu se mai aude zgomotul.

 

La service-ul Suzuki au fost foarte surprinsi (??? au zis ca nu au mai intalnit problema asta) si nu stiu ce sa faca (???). Mi-au zis sa vin saptamana viitoare ca sa o desfaca si sa exploreze dupa defectiune.

 

Eu nu am cum sa desfac jambele si sa vad cat ulei este in ele pentru ca risc sa am probleme cu garantia. Oricum nu este normal ca o motocicleta noua sa aiba probleme de genul asta si nu cred ca cei de la Suzuki sunt straini de aceste probleme. Am sa le sugerez la service sa verifice cantitatea de ulei din amortizoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici eu nu am desfacut jambele. Uleiul l-am scos dintr-o singura jamba cu un furtunas de plastic mai rigid (de la avansul vacuumatic Dacia) si o siringa de plastic mai maricica(50ml). La a doua am folosit furtunasul ca joja de nivel si am comparat nivelul cu prima. Daca afli noutati pe tema asta posteaza si pt noi. Defectul asta nu este singular. S-au mai plans si alti de el la noi, iar pe un site american dedicat V-strom am vazut o discutie interminabila pe tema asta, dar fara o concluzie finala. Tot ce am gasit acola ca posibile defecte sau reglaje le-am facut fara un rezultat evident (cu exceptia completarii uleiului, care mi-a fost sugerata de mecanicul de la Suzuki de la serviceul de langa spalatoria auto de pe Timisoara).Majoritatea celor din SUA care se plangeau de acest zgomot sugerau sa ne obisnuim cu el, ca este ceva constructiv si nu duce la alte avarii. Unii spuneau ca au depasit 50000km fara probleme, insotiti de zgomotul asta.Curios este ca altii nu aveau deloc aceasta problema deranjanta :eek: PS: Daca tot esti in garantie si ajungi la service, roaga-i sa verifice-stranga surubul de jos care tine tubul interior al pistonului amortizorului din fiecare jamba, sau chiar pistonasul in sine. Eu suspectez acolo un joc prea mare care determina o intarziere in raspuns a amortizoarelor fata, urmat de un soc mai puternic cand acest joc se anuleaza. Eu intentionam sa umblu acolo la iarna. Sa auzim de bine si asfalt uscat. :ok:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Satutare. Am o rugaminte pt. cunoscatori. Vreau sa montez pe V-stom 650 manere incalzite. Am vazut in schema electrica ca exista o mufa cu doua fire (negru+alb si portocaliu+verde) care este specificata pt manere incalzite. Stie cineva cam pe unde ar putea fi, ca eu nu o gasesc . :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o intrebare pt cunoscatori. Vreau sa montez manere incalzite pe V-strom 650. In schema electrica este prevazuta o mufa cu doua fire in acest scop. Stie cineva unde poate fi localizata, ca eu nu o gasesc in nici un chip. :ok:

 

Raspunsul la intrebarea ta:http://www.twtex.com/forums/showthread.php?t=14075

Mae

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Satutare. Am o rugaminte pt. cunoscatori. Vreau sa montez pe V-stom 650 manere incalzite. Am vazut in schema electrica ca exista o mufa cu doua fire (negru+alb si portocaliu+verde) care este specificata pt manere incalzite. Stie cineva cam pe unde ar putea fi, ca eu nu o gasesc . ;)

 

Mufa pe care o cauti tu o sa o gasesti sub carena din stanga, rabatand rezervorul. Este destul de bine ascunsa. Eu am gasit-o la revizia de 6000 si nu stiam ce e cu ea ...... ma gandeam ca am tras vreo mufa de acolo din greseala si ii cautam disperat vreo mufa cu care sa se lege :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca a mai fost pomenit aici, dar am gasit site-ul www.vstrom.info foarte util pt. posesorii si viitorii posesori de VSTROAME. ;)

 

Interesant situl.

 

--- Mesaj completat în 28 Oct 2007 11:27 -------------
Interesant siteul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Mi-am montat si eu manerele incalzite. Minerele sant de la KTM produse in Japonia, achizitionate prin grija lui" Mae".Mi-a luat cam 2 ore sa le montez, dar s-au potrivit perfect.Au doua trepte 57W pt start si 15W pt functionare continua. De la Suzuki astept mufa de cuplare originala ( cod-36852-06G00),deocamdata am facut legatura direct la baterie. Ieri am facut si proba Bucuresti-Ruse si retur. BOIERIE!!!! :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu ca multi altii am strans piulita de sus din gatul de la cadru si pot spune ca zgomotul sa

diminuat mult dar nu a disparut poate daca aveam o cheie potrivita reuseam sa strang mai mult.

 

manual de reparatii are cineva?

 

am gasit http://www.tpgtex.com/calsci/DL650K4_svc_man.pdf

Editat de spd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Primul lucru pe care l-am facut a fost sa micsorez jocul din rulmentii directiei, fara nici un efect. ATENTIE!!!! Rulmentul directiei nu trebuie stans in disperare. In carte scrie ca se stange la maxim dupa care se desface intre1/4si 1/2 ture pt a crea un mic joc necesar functionarii usoare a ghidonului. Acest joc nu este universal, ci specific fiecarei motociclete. Pt. un reglaj perfect se recomanda si utilizarea unui dinamonetru pt a masura forta de frecare din ghidon.Sant indicate si niste valori a acestei forte, dar nu le-am retinut. :)

 

 

--- Mesaj completat în 19 Nov 2007 21:52 -------------
Cum sezonul s-a incheiat, pt. a combate plictiseala si lipsa plimbarilor cu motocicleta m-am apucat de pregatiri pt anul viitor. Lista de lucrari este lunga si nu stiu ce voi putea sa termin, dar deocamdata realizarile primei saptamani. Parbriz din plexiglas transparent rezistent UV de 5mm mai inalt decat cel original cu 60mm si doua cutii laterale de 42L facute din cutii de scule de la Hombaher, la care am schimbat lateralele din tabla cu altele ,pt a mari inaltimea cutiilor. Urmeaza suportul cutiilor si sistemul de prindere al cutiilor pe suport si a suportului pe motor.

post-8769-1195501818_thumb.jpg post-8769-1195501841_thumb.jpg post-8769-1195501887_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat si eu unul de 1000.

plusuri:

- costa la noi (8500) mai ieftin decat in Italia de ex( 9700)

- motor vioi si foarte tare sus

- ambreiaj hidraulic

- bicicleta usoara, sa ingusta si destul de joasa

- design frumos, de naked-enduro, cadru de aluminiu, jante negre, tobe frumos inbracate si terminate

- bord frumos si lizibil -am vazut la EICMA noul bord la Varadero care inca nu a ajuns la nivelul V-strom-ului

 

minusuri:

- motor slab la ture mici - de fapt un gol pe la 2000 si altul la 3800. Abia dupa 4000 merge rotund. Trebuie Power Commander fiindca nici macar tobe nu poti sa pui. Injectia e cam diluviana - nu prea modificata fata de cea de la TL-ul de 1000

- suspensia fata nu stiu cum au facut-o asa de seaca si de zgomotoasa la lucru. daca o lasi mai moale pompeaza de nu mai poti pune frana fata

- franele doar medii cu un feedback bun insa. Nu reclama ABS-ul ca fiind foarte necesar.

- ambreiajul greu la actionare iar cutia nu e decat medie

 

650-ul e mai reusit la motor dar s-au ieftinit la o a doua toba - pacat ca arata cam neterminata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-al stapanesti sanatos, si sa te bucuri de el. Cred ca esti un pic cam pretentios. Este o motocicleta totusi ieftina, trebuie sa aiba si niste minusuri, daca o comparam cu un BMW sau KTM. Si eu am fost dezamagit de unele aspecte, dar m-am resemnat si numar doar + urile care nu sant putine. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-al stapanesti sanatos, si sa te bucuri de el. Cred ca esti un pic cam pretentios. Este o motocicleta totusi ieftina, trebuie sa aiba si niste minusuri, daca o comparam cu un BMW sau KTM. Si eu am fost dezamagit de unele aspecte, dar m-am resemnat si numar doar + urile care nu sant putine. :D

:) am citit intr-un motojurnal parca de un dl 1000 al unui canadian care avea 150 tkm cu el ......fiabile astea in v de la suzuki :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Din ce in ce mai multe V-Stroame vad prin oras. Ne inmultim usor, usor. Astazi am fost la service Varta la Obor, pt o baterie si am mai vazut un DL650 ingramadit provizoriu intr-un birou. Motorul gri inchis cu ABS,protectii la motor si scut, 200Km la bord. Arata super. Nu am vorbit cu proprietarul, dar daca urmareste forumul sa aiba noroc de el si sa-l stapaneasca sanatos. :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...