bozoro Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 am rabdare,astept.ms! deci, comand? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
six_6 Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 deci, comand? da da,sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R600 Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 De trei zile sunt si eu posesorul unui V-strom 650A/20006Azi am facut o tura de vreo 400 km,super mobra )....un crashbar Givi are cineva? Felicitari pentru alegere, sa te bucuri de ea multi km fara evenimente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 De trei zile sunt si eu posesorul unui V-strom 650A/20006Azi am facut o tura de vreo 400 km,super mobra )....un crashbar Givi are cineva? Felicitari pentru alegere si te asteptam si pe www.vstromania.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lauramarginea Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Aproximativ pe moto:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Martie 30, 2011 Autor Share Postat Martie 30, 2011 De trei zile sunt si eu posesorul unui V-strom 650A/20006Azi am facut o tura de vreo 400 km,super mobra )....un crashbar Givi are cineva? Bine ai venit printre noi si citi mai multi km. Mesaj completat De trei zile sunt si eu posesorul unui V-strom 650A/20006Azi am facut o tura de vreo 400 km,super mobra )....un crashbar Givi are cineva? Bine ai venit printre noi si citi mai multi km cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruler Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Salut, Stie cineva de unde se pot achizitiona carligele din poza ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Salut, Stie cineva de unde se pot achizitiona carligele din poza ? Sincer sa fiu eu am facut rost de cateva de la reprezentanta Suzuki (auto, nu moto) unde am vopsit carenele (am intrebat si mi-au fost facute cadou ca vopseam la ei motorul). Atentie: eu sunt din sibiu S-ar putea sa gasesti la magazine de piese auto mai dotate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Gasesti pe comanda la orice reprezentanta sau service Suzuki. Este posibil sa se potriveasca si de la alte marci moto, dar trebuie verificat. In Buc pe Bd Timisoara langa spalatoria auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinv-strom Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Salutari Va rog sa-mi spuneti cum porneste v-stromul la rece tinand cont ca sunt dintr-o zona foarte friguroasa (Toplita). Ca am o aprilia care ma dispera cu pornirea la rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Daca ai bujii si baterie buna porneste de fiecare data din prima chiar si dupa 3 luni de stat in garaj. In 70000 km cat am tinut-o eu nu-mi aduc aminte sa fi dat macar un rateu. Bateria a fost cea originala, iar bujiile normale si iridiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Salutari Va rog sa-mi spuneti cum porneste v-stromul la rece tinand cont ca sunt dintr-o zona foarte friguroasa (Toplita). Ca am o aprilia care ma dispera cu pornirea la rece. nici eu nu am avut probleme, nici dupa o pauza de 2 luni, dar exact cum zice si Bogdan trebuie sa ai bujiile si bateria ok...si relantiul sa fie la 1300 cum scrie in carte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 calatoria unei tinere de 63 ani pe un v strom,,,bravo ei ! http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=676532 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei_corobea Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 salutare baieti, vreau sa va impartasesc fericirea mea legata de noile cutii laterale primite. pot sa va spun ca se comporta foare bine la mers, nu vibreaza sau alte lucruri, iar ca dimensiune mi se par perfecte, nici mari nici mici (iar daca e sa fie un pic mai mult bagaj merg prinse pe capace ). daca vreti sa va comandati si inainte de asta vreti sa le vedeti nu ezitati sa ma contactati. sa uzim de bine Mesaj completat din pacate nu reusesc sa atasez poze aici, trebuie sa intrati aici pentru poze : /index.php?...3915&st=390 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 Cum am mai spus, sunt cele mai reusite cutii facute in conditii artizanale. Felicitari meseriasului! Drumuri lungi si frumoase proaspatului proprietar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 Am lucrat la o protectie de radiator pentru ca ce gaseam sa-mi placa fie era prea scump fie oferea protectie scazuta sau obtura foarte mult aerul spre radiator. Vara trecuta in concediu am avut noroc cu carul pentru ca am luat o vrabie la 120km/h si culmea a nimerit fix intr-un brat de la furca cum a doua oara nu cred sa mai am asa noroc m-am hotaat sa incerc de unul singur si ce a iesit vedeti mai jos . Prelungirea de aripa din fibra de carbon este o investitie minima dar foarte eficienta tine motorul mult mai curat si nu te mai stropesti la fel pe ploaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 17, 2011 Share Postat Aprilie 17, 2011 Felicitari!!! protectia de radiator e foarte ok, cat despre prelungirea aripii, e de preferat sa fie mai elastica, altfel o sa rupi toata aripa daca cobori o bordura mai mare sau treci pe un teren cu ceva pietroaie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Salut, Proaspat posesor de dl650/2004. In weekend sincronizat throttle valve - erau un pic dezechilibrate - acum merge mai lin pe acceleare in ture joase 3-5mii si nu mai face asa urat in sarcina sub 3mii de ture - (cand mai ramane acolo uitata!) Am reglat si cold idle - la mine nu mergea defel. Acum intra frumos la fiecare pornire si tine motorul la 1500 de ture dupa fiecare pornire la rece. Obs In manualul de service este gresita poza si instructiunile cu pinii pt care se masoara tensiunea initiala (1.21) petru cold idle: Gresit - ei zic ca se masoara tensiunea intre pinul de sus si de jos la TP If the TP sensor output voltage is out of specification, turn the fast idle adjusting screw 1 and adjust the output voltage to specification. &TP sensor output voltage: 1.21 V (Red – B/Br) Corect - se masoara tensiunea intre pinul de sus si pinul din mijloc sa fie 1.21. Eu unul super incantat de cum merge motoreta - vreau doar sa mai scap de acel clank din furca la gropi - cred ca ulei furca proaspat 10w rezolva. Numai de bine, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Salut,Proaspat posesor de dl650/2004. In weekend sincronizat throttle valve - erau un pic dezechilibrate - acum merge mai lin pe acceleare in ture joase 3-5mii si nu mai face asa urat in sarcina sub 3mii de ture - (cand mai ramane acolo uitata!) Am reglat si cold idle - la mine nu mergea defel. Acum intra frumos la fiecare pornire si tine motorul la 1500 de ture dupa fiecare pornire la rece. Numai de bine, Paul Sa o stapanesti sanatos! Ce inseamna cold idle? socul? Mesaj completat Am lucrat la o protectie de radiator pentru ca ce gaseam sa-mi placa fie era prea scump fie oferea protectie scazuta sau obtura foarte mult aerul spre radiator. Vara trecuta in concediu am avut noroc cu carul pentru ca am luat o vrabie la 120km/h si culmea a nimerit fix intr-un brat de la furca cum a doua oara nu cred sa mai am asa noroc m-am hotaat sa incerc de unul singur si ce a iesit vedeti mai jos . Prelungirea de aripa din fibra de carbon este o investitie minima dar foarte eficienta tine motorul mult mai curat si nu te mai stropesti la fel pe ploaie. ti-a iesit bine protectia de radiator... scutul de motor tot de tine este facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R600 Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 (editat) Salut,Proaspat posesor de dl650/2004. ... Numai de bine, Paul Sa o folosesti sanatos si fara evenimente. E o super mobra, dar banuiesc ca deja stii asta. Te asteptam si pe vstromania.ro. In TM suntem cativa posesori de stroama deja... Editat Aprilie 18, 2011 de R600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Sa o stapanesti sanatos! Ce inseamna cold idle? socul? Salut, Da, cold idle - relanti la rece - soc. De fiecare data cand pornest dl cu temperatura apei sub aprox 40 de grade trebuie sa iti porneasca cu relanti la 1500-2000 si apoi pe masura ce se incalzeste - trebuie automat sa scada turatia pana la valoarea relanti cald - 1300. La mine n-avea chef nici daca afara erau 5 grade si m-am inervat. Dar s-a rezolvat. Numai bine, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Salut,Da, cold idle - relanti la rece - soc. De fiecare data cand pornest dl cu temperatura apei sub aprox 40 de grade trebuie sa iti porneasca cu relanti la 1500-2000 si apoi pe masura ce se incalzeste - trebuie automat sa scada turatia pana la valoarea relanti cald - 1300. La mine n-avea chef nici daca afara erau 5 grade si m-am inervat. Dar s-a rezolvat. Numai bine, Paul La mine se intampla altfel...porneste pe la 1000 si urca treptat pana la 1300 si ramane aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chrisss Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 La mine se intampla altfel...porneste pe la 1000 si urca treptat pana la 1300 si ramane aici Aceasi problema ca la Paul ciuciu soc ... pini ca pini dar si tensiunea aia cred ca e gresita ... la 1.21V e prea mare relantiul la rece... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 (editat) ti-a iesit bine protectia de radiator... scutul de motor tot de tine este facut? Da scutul a iesit din a doua incercare si este cel mai util lucru home-made dupa extensiile de crashbar Mai urmeaza o protectie de far si am terminat cu "blindajul" daca stie cineva de unde pot cumpara o plasa in genul asteia... Editat Aprilie 18, 2011 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Aceasi problema ca la Paul ciuciu soc ... pini ca pini dar si tensiunea aia cred ca e gresita ... la 1.21V e prea mare relantiul la rece... Adevarat. Esti cumva din TM? Numai bine, Paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.