ovideo Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 http://www.moto.it/news/suzuki-v-strom.html# Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 Un posibil raspuns la cum va arata V-Stromul! http://motokando.com/fotos/displayimage.php?album=401&pos=3 asta e deja naked, nu mai are nimic in comun cu vechiul model. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 (editat) V-Stromul l-am incadrad la enduro-turing pt ca asa ne-am dorit noi, proprietarii, dar daca este sa ne luam strict dupa aspect este destul de departe de acesta utilizare. Vechiul V-Strom face parte dintr-o categorie speciala, Motocicleta Universala, unde chiar daca nu exceleaza la nici un capitol, reuseste sa ia nota buna la fiecare-n parte. Noua infatisare(daca este cea reala), pune accent pe latura stradala, urmand ca suspensia si puterea motorului sa permita, eventual si deplasarea mai facila pe langa asfalt, dar nu foarte departe de el. Si un anunt pt V-Strominti. Am cumparat material pt parbrize. In weekend-ul asta le fac. Astept inscrieri pt cele cateva nerevendicate, numai pana saptamana viitoare, apoi plec in concediu si ma intorc in iulie. Editat Iunie 10, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 bre...din ce stiu eu din intalia, o sa semene destul de mult cu actuala. forme ceva mai rotunjite, ceva mai multi cai (75), si evacuarea mai decenta estetic......si cam atat se stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 Pt a ne da seama cat de cat de ciclistica noului model sunt interesante dimensiunile. Distanta intre axe, unghiul furcii, inaltimea seii, cursa suspensiilor si greutatea. Parbrizul este tot de cacao. Macar de nu ar fi prins de carena sa poata fi manufacturat mai usor. 75 de cai ar trebui sa fie suficienti mai ales daca nu vor si limitati din diverse motive. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Salutare! Am 2 cauciucuri HEIDENAU pentru VSTROM , cumparate in aprilie 2011 de la salonul moto ,in caz ca intereseaza pe cineva. http://www.heidenau.ro/cauciucuri-heidenau/paginaso-browse/categoria-405 Le tin de atunci in debara, pentru ca nu mai am VStromul(2007-2011). Modelul este K76 (enduro/stradal). Pretul este fix 600 lei/perechea,sub cel al importatorului oficial(care este in Timisoara,facand o adunare simpla,pretul lor este: 653 lei) si mai scutiti si transportul pana in Bucuresti(am inteles ca ar fi 30 lei,conform celor spuse de ei) si eventuale adaosuri comerciale. Evident, cauciucurile sunt fata spate(110/150), noi/tzipla/nefolosite/neatinse , bla-bla-bla. Pentru necunoscatori, cauciucurile sunt fabricate in GERMANIA si sunt foarte bune calitativ...nu se compara deloc cu mizeriile de Mitas! Doritorii pot trimite PM. Sunt din Buc. Scuze daca ofensez pe cineva,dar am postat intai aici...cu gandul ca poate un VStromist are nevoie de gume(dat fiind ca suntem in plin sezon) , daca nu am succes o sa incerc si la rubrica vanzari! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 17, 2011 Share Postat Iunie 17, 2011 ... ma mai inerveaza la culme cum au gandit mecanismul de fixat casca sub sa pentru urgente ... intr-o zi pun flexul pe fierul ala prea lung! stima, paul salut, mai o chestie care ma seaca ... la mine ultima liniuta de la nivelul de benzina nu este afisata decat pentru cativa km atunci cand rezervorul este plin ochi. Din cate stiu rezistenta introdusa de mufe poate genera acea manifestare dar am dat cu spray de contacte conexiunile. Mai are cineva aceeasi problem si se stie o solutie. Nu ma deranjeaza decat la ochi .. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 Ciudat. Si eu am remarcat aseara aceeasi chestie, dupa ce i-am pus gaz "pina in buza", dupa vreo 10 km deja indica mai putin o liniuta. " Drive fast, but drive safe! " Stati linistiti...este normal. Si la al meu se intampla la fel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 (editat) Daca merg intins la 100-110km/h se duce prima dupa minim 200km. penultima tine aprox 100 km la acelasi mers vreo 50-60 km a 3-a si si tot cam atat si a 2-a. Cert este ca difera de la o stroama la alta. Ieri am facut o tura cu vaca pe transalpina doar cu pasager si fara cuti laterale si surpriza: nu ii mai place benzina de la rompetrol si o inghite cam cu scarba a iesit 3,9% consumul mers legal +9km/h majoritatea timpului. M-am uitat la ulei gandindu-ma ca si-a schimbat preferintele intre timp ... nici o sansa de 5000km nu a scazut deloc Autonomie de 500 km cu toate ca am urcat prin munti la 2000 m si am tras de ea prin curbe ce sa zic mobra asta chiar "tine cu casa" ar face orice numai sa nu stea in garaj P.S. Recordul absolut la consum pt mine a fost 3,5% fara sa sar de 95km/h cu acceleratii "mamaie style" (atunci eram si plin de bagaje) de 1 mai la intoarcere din Constanta am avut ceva probleme cu lantul pentru ca la dus am mers cu el prea inintins si in 300km au sarit toate O-ringurile din el si se putea rupe in orice moment altfel nu eram curiosa sa vad cat consuma. pana acasa se dusese doar prima liniuta Editat Iunie 19, 2011 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Iunie 19, 2011 Share Postat Iunie 19, 2011 (editat) Cam asa consuma si a mea. Nu stiu daca este adevarat, dar din obs mele indicatorul de benzina o mai ia razna in sensul ca nu mai indica corect nivelul full, chiar daca rezervorul este plin ochi. La mine si-a revenit (resetat) dupa ca am facut plinul si am intrerupt alimentarea din baterie. Pe orice parte ai lua-o V-Strom=SUPERMOTOR!!! Editat Iunie 19, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leon Postat Iunie 20, 2011 Share Postat Iunie 20, 2011 Salutare! Am 2 cauciucuri HEIDENAU pentru VSTROM , cumparate in aprilie 2011 de la salonul moto ,in caz ca intereseaza pe cineva. http://www.heidenau.ro/cauciucuri-heidenau/paginaso-browse/categoria-405 Le tin de atunci in debara, pentru ca nu mai am VStromul(2007-2011). Modelul este K76 (enduro/stradal). Pretul este fix 600 lei/perechea,sub cel al importatorului oficial(care este in Timisoara,facand o adunare simpla,pretul lor este: 653 lei) si mai scutiti si transportul pana in Bucuresti(am inteles ca ar fi 30 lei,conform celor spuse de ei) si eventuale adaosuri comerciale. Evident, cauciucurile sunt fata spate(110/150), noi/tzipla/nefolosite/neatinse , bla-bla-bla. Pentru necunoscatori, cauciucurile sunt fabricate in GERMANIA si sunt foarte bune calitativ...nu se compara deloc cu mizeriile de Mitas! Doritorii pot trimite PM. Sunt din Buc. Scuze daca ofensez pe cineva,dar am postat intai aici...cu gandul ca poate un VStromist are nevoie de gume(dat fiind ca suntem in plin sezon) , daca nu am succes o sa incerc si la rubrica vanzari! Multumesc! insist putin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Domnilor... avem noul V-Strom De notat este ca a ramas de 650 in rest gasiti totul la specificatii http://www.globalsuzuki.com/motorcycle/moto/sport_enduro/v-strom650/index.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the_tavi Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Salut, dau buzna si imi cer scuze de la inceput daca s-a mai discutat, dar dupa cateva zeci de pagini am cedat psihic. Am un prieten care vrea sa isi schimbe chitul de lant la VStrom 650. Motorul se foloseste 90% touring si urban, in rest mai baga si drum de tara. Omul vrea sa isi schimbe chitul de lant si zicea ca si-ar pune un pinion mai mare pe fata (inteleg ca standard e 15). Lantul standard este de 525. Daca gresesc, va rog sa ma corectati. Intrebarea este urmatoarea: care ar fi combinatiile pinion fata / lant si ce ar fi mai recomandat o-ring sau x-ring? Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Domnilor... avem noul V-Strom De notat este ca a ramas de 650 in rest gasiti totul la specificatii ...mai putin puterea Desi banuiesc ca e undeva pe la 70 si ceva de cai. Garda la sol, suspensii, frane, etc. cred ca au ramas cam la fel. Rezervorul e mai mic cu 2l, dar cica treapa a 6-a e overdrive, deci s-ar putea sa tina cam tot atat la drum lung. Indicator de treapta, afisaj consum, termometru, imobilizator... au ajuns si ei la nivelul anului 1990 cu tehnologia Unii se asteptau la schimbari mult mai mari, dar una peste alta nu e rau... dar nici n-o sa stau treaz noaptea gandindu-ma la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Domnilor... avem noul V-Strom De notat este ca a ramas de 650 in rest gasiti totul la specificatii http://www.globalsuzuki.com/motorcycle/moto/sport_enduro/v-strom650/index.html Astia sunt si nebuni acelasi cadru si totusi mai greu 20 kg in plus rezervor cu 2 L mai mic in schimb este bine fardat si o sa prinda sper sa apara cat de curand ceva informatii despre cursa suspensii, consum ptiu ca frumos mai este Un pinion de 16 pe fata am inteles ca scade turatile cu aprox 500rpm dar se pierde din demaraj. eu am tinut cu al meu si croaziere de 170-180 si nu behaie Kit de lant am avut si did si regina cu "O", "X" "Z" ring si nu mi se pare diferenta intre ele ia-l pe cel mai ieftin care il gasesti de la un producator mare (RK, DID, REGINA, EK) si cu diferenta de pret monteaza un ungator automat de lant ca ala prelungeste mult viata lantului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Astia sunt si nebuni acelasi cadru si totusi mai greu 20 kg in plus Nu e mai greu, 214kg e greutatea la plin - e chiar mai usor decat inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruler Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 http://sugopri.com/vstrom/fl/dl650a/ username vstrom parola suzuki Sunt mai multe poze + extrauri mai bine detaliate. Sunt curios de puterea motorului, in rest diferente notabile nu prea se vad fata de modelul actual, unpic mai coafat noul model si mai good looking. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Sincer nu credeam ca pot scoate o motoreta mai urata decat vstromul. dar se pare ca e posibil vstrom versiunea 2.... mai misto e primul de departe. pare mai masiv mai solid... parerea mea. nu dati cu pietre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 ba dam bre, dam.....ca vorbesti tocmai tu care ai TDM? sau nu te uiti la ea decat cand esti calare si pare mai frumoasa??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 ba dam bre, dam.....ca vorbesti tocmai tu care ai TDM? sau nu te uiti la ea decat cand esti calare si pare mai frumoasa??? n-am zis ca tdm-ul e frumos. e doar sexy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 ba dam bre, dam.....ca vorbesti tocmai tu care ai TDM? sau nu te uiti la ea decat cand esti calare si pare mai frumoasa??? Ba mie chiar mi se pare mai frumos TDM-ul decat V-strom-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Ba mie chiar mi se pare mai frumos TDM-ul decat V-strom-ul. Si mie da ce om isi ia v-strom pt aspect?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 ba liviule io cred ca mata ai cataracta.......altfel cum naiba sa vezi frumos tdm-uratenia aia..... @cavaleru: si pe Lady gaga o vad unii sexi, da asta nu inseamna ca si e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 ba liviule io cred ca mata ai cataracta.......altfel cum naiba sa vezi frumos tdm-uratenia aia..... @cavaleru: si pe Lady gaga o vad unii sexi, da asta nu inseamna ca si e cu cataracta sau fara, e clar : TDM-ul e mai frumos (nu frumos) decat V-strom-ul. Si mie da ce om isi ia v-strom pt aspect?? Asa e! Nimeni nu face o astfel de alegere! Io ma distram doar, cu Fabio, care se face arici cand e vorba de compararea Vee-ului cu orice alta mobra! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Estetic, Stromul este chiar urata, dar mie mi se pare atat de frumoasa...Intotdeauna am comparat-o cu Barbara Streisand sau cu Cher. Ammandoua sunt urate cu spume dar cand auzi ce scot din corzile vocale, automat ti se par cele mai frumoase femei. Initial am vrut sa-mi iau TDM, dar cand am vazut stromul, a fost dragoste la prima...uratenie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.