Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Am studiat si eu un pic pe net in ultimele saptamani optiunea.. un model de la DMC folosit de americani la vstrom seamana bine cu atasul de la ural, ma gandesc ca s-ar putea adapta? Cu niste cauciucuri cu crampoane si placa in atas ar fi vehiculul perfect de mers la munte iarna :D

post-9248-0-26714600-1388140910_thumb.jpg post-9248-0-27684800-1388140874_thumb.jpg

 

Ca si idee, atasul costa la DMC vreo 5000$+ modelul de baza si prinderile inca vreo 800$

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-22512-0-54400300-1388142113_thumb.jpg

post-22512-0-20477100-1388142124_thumb.jpg

 

Montarea unui atas esta mai complicata decat pare si nu cred ca se poate detasa oricand vrei.

Am un prieten din Germania care si-a pus atas la Yamaha FJR 1300 si a modificat toata suspensia fata (furca, frane, etc), deoarece cu atas roata fata nu mai merge in linie dreapta, ci tinde sa vireze la dreapta.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

curios as fi si eu sa vad cum se simte un strom de 1000 comparativ cu miarul meu, pe cel de 650 l-am testat,eram atras cand am vandut Transalpul de 650,insa m-am ales cu Varadero si nu regret pana acum, pacat ca nu se mai fabrica

La Vara mi-au placut franele si cutia.In rest nimic....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana ne cumparam toti Vstroame noi de 650 , inbunatatim ce avem.

http://www.mcnews.com/mcn/features/2012JanLastPg.pdf

Sunt in jur de 180 de dolari draciile alea+ transport si taxe. Baietii care le-au montat spuneau ca pe franare brusca se lasa maxim 1cm furca. Este un upgrade de luat in calcul mai ales ca valvele se pot monta cu arcurile originale.

Totusi chiar nu are cineva cacao-ul asta de vanzare/inchiriat/masurat etc

 

La Vara mi-au placut franele si cutia.In rest nimic....

Poti adauga: si seaua si protectia la vant in rest v-stromul este peste

post-37264-0-85709700-1388143303_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

attachicon.gifatas.JPG

attachicon.gifatas2.JPG

 

Montarea unui atas esta mai complicata decat pare si nu cred ca se poate detasa oricand vrei.

Am un prieten din Germania care si-a pus atas la Yamaha FJR 1300 si a modificat toata suspensia fata (furca, frane, etc), deoarece cu atas roata fata nu mai merge in linie dreapta, ci tinde sa vireze la dreapta.

 

Ca o solutie de iarna (il montezi in decembrie si il dai jos in martie) nu ar fi chiar asa complicat. Modificarile la suspensia fata am vazut ca le fac cei care vor sa foloseasca motorul tot timpul cu atas. Ca solutie de compromis si o viteza de 70-80kmh cred ca merge si cu suspensia originala.

 

O alta varianta sunt modelele cu articulatii flexibile, se inclina si atasul deodata cu motorul http://www.improvelife.info/links/bikes/flexit.htm - aici sunt mai multe informatii

post-9248-0-11319800-1388143447_thumb.jpg

 

Am mai gasit o varianta in care se inclina motorul dar atasul ramane fix - asta pare cea mai usor de facut diy

 

post-9248-0-70974800-1388143492_thumb.jpg post-9248-0-34546600-1388143532_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atasul este altceva. Mergi ca pe sina,mai mult unde vrea utilajul nu unde vrei tu. Se pare ca reglajul atasului poate inbunatati manevrabilitatea. Si eu sunt in dilemma. Mi-ar place ideea, dar multi zic ca este gresita din start. Evident pt o a doua mobra, in sezonul rece si plimbari usoare.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum sa faci dintr-o asa frumusete una cu atas.Mai este ia impunatoare pe strada cu,,,cutia aia.?Spui direct ural ,dnepr etc care or mai avea atas.Aplecatul pe viraje,demaraj,ehee.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vreti Stroame cu atas, calmati-va, momentan nu se pot omologa modificarile aduse unei motociclete care din start nu a fost prevazuta cu optiunea montarii unui atas, sau costa nejustificat de mult + proiect si executie a lucrarii facute doar de anumite service-uri acreditate RAR. Sa nu mai vorbim de restul de modificari facute mobrei pentru a rula corespunzator cu atasul.



Se pare ca reglajul atasului poate inbunatati manevrabilitatea.

Atasul se regleaza indiferent de ce mobra o sa-l care, altfel se lasa cu ghidon sui, cadru indoit, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e chiar asa.

Cu atas e distractie maxima, cu conditia sa fie facut de o firma specializata in asa ceva, insa e un hobby mult mai scump decat solo. Amicul Klaus (din pozele de mai sus) vorbea de o valoare actuala in jur de 30.000 € pt. FJR-ul modificat. El se da si pe circuite cu ea si la curse de amatori.

Un lucru e sigur: daca sotia/amanta/prietena nu prea s-ar urca pe moto, te va iubi maxim pt. confortul din atas si vei putea lua cu tine o gramada de lucruri.

Noi anul trecut pe Isle of Man am umplut atasul cu bere ieftina si buna din Germania.

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e chiar asa.

Cu atas e distractie maxima, cu conditia sa fie facut de o firma specializata in asa ceva, insa e un hobby mult mai scump decat solo. Amicul Klaus (din pozele de mai sus) vorbea de o valoare actuala in jur de 30.000 € pt. FJR-ul modificat. El se da si pe circuite cu ea si la curse de amatori.

Un lucru e sigur: daca sotia/amanta/prietena nu prea s-ar urca pe moto, te va iubi maxim pt. confortul din atas si vei putea lua cu tine o gramada de lucruri.

Noi anul trecut pe Isle of Man am umplut atasul cu bere ieftina si buna din Germania.

:)

pai cu 30.000 eu fac nunta iar :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vreti Stroame cu atas, calmati-va, momentan nu se pot omologa modificarile aduse unei motociclete care din start nu a fost prevazuta cu optiunea montarii unui atas, sau costa nejustificat de mult + proiect si executie a lucrarii facute doar de anumite service-uri acreditate RAR. Sa nu mai vorbim de restul de modificari facute mobrei pentru a rula corespunzator cu atasul.

 

 

Atasul se regleaza indiferent de ce mobra o sa-l care, altfel se lasa cu ghidon sui, cadru indoit, etc.

Pt RO cade din start. Mai simplu mobra cumparata din Germania, incredintata unui atelier local specializat si acreditat pt astfel de lucrari. Inscrisa in circulatie in Germania si adusa cu actele in regula aici. Dinicutu nu poate ramane decat cu buza unflata.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc,

am luat GS-ul si dupa 2sapt. am renuntat la el .Nu vreau sa intru si eu in vesnica disputa GS vs RESTUL. BMW-ul e o super motocicleta doar ca a mea avea o varsta , ceva km si cateva mici chestii cu care trebuia sa ma obisnuiesc, asa ca am hotarat ca e mai bine sa cumpar v-strom din 2013 cu 2300km.

 

ps.sa stii ca mi-a prins bine rew. de la tine.

 

o poza si cu bemewe-ul

nu ma pot abtine sa nu te intreb - ce varsta si cati km? din poze arata foarte bine.

stima,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Solutia este Ural 2-WD imbatabila pe offroad si pe zapada, un Gear-up, Patrol, Ranger...

Asa o fi, dar sunt scumpe rau, de noi. SH tot scumpe si parca nu sunt un exemplu de fiabilitate, desi lumea nu se vaita. Ori sunt bune, ori s-au obisnuit cu junghiul si-i iarta haghitele. Nu stiu!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt in jur de 180 de dolari draciile alea+ transport si taxe. Baietii care le-au montat spuneau ca pe franare brusca se lasa maxim 1cm furca. Este un upgrade de luat in calcul mai ales ca valvele se pot monta cu arcurile originale.

 

Salut,

exista vre-o sursa prin europa? are cineva montat pe la noi?

stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa o fi, dar sunt scumpe rau, de noi. SH tot scumpe si parca nu sunt un exemplu de fiabilitate, desi lumea nu se vaita. Ori sunt bune, ori s-au obisnuit cu junghiul si-i iarta haghitele. Nu stiu!

 

Cum zice unu pe advrider:

"Jap and German bikes make you smile but nothing makes you laugh like a russian bike, you definitely need a good sense of humour if you decide to live with one" :))

 

 

Ma bate si pe mine gandul sa imi fac upgrade la furca fata sezonul urmator.. la 180$ piesele alea merita daca au efect asa cum se zice. Cu amortizorul pe spate e mai problematic ca ala e cat un sfert de motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Coclauri , azi : Profitand de vremea frumoasa de la pranz , am iesit din nou pentru o inspectie a starii dealurilor , viilor , stanilor si pentru continuarea procesului de imprietenire cu noua mea jucarie . In sensul asta am progresat mult in ultimele zile , lucru care s-a vazut , dealtfel . In ce sens ? In sensul ca am facut corp comun si am reactionat mult mai bine la o situatie grea, care s-ar fi lasat cu o cazatura zdravana daca am fi fost pe la inceputuri , acum vreo 10 zile . Ce s-a intamplat ? Am trecut de cateva ori in timpul zilei pe langa o curte , cam izolata . Mai trecusem pe acolo si in zilele trecute si nu era nimic special . Dar azi au aparut 2-3 caini care alergau dupa mine de fiecare data . Cunosteam terenul , drumul era de pamant batatorit , cu ceva sleauri , dar in linie dreapta, asa ca solutia de scapat de caini era sa ii dau gaz pana cand dulaii renuntau la fuga , de oboseala . A tinut de vreo 3 ori....pana cand , a 4-a oara am sesizat ca un catelandru negricios, ce mi se paruse cel mai tupeist din haita, isi ia o pozitie de observatie si atac pe un damb mai inalt ca sa ma vada mai bine venind . I-am dat gaz mai din timp si am trecut prin dreptul lor mai repede decat datile trecute, dar negriciosul s-a lansat si el catre mine , cu tupeu maxim . Tinta lui era sa ajunga in fata rotii mele si am sesizat asta , asa ca am pregatit o manevra de fandare care mi-a reusit . Cainele si-a continuat atacul catre cizma mea de data asta , insa ... nu stiu cum a reusit ... dar a ajuns , cred,sub scut si.. urma sa ajunga sub roata spate . Pana sa simt ca l-am lovit am apasat frana spate ca sa-l evit , dar am blocat spatele , am uitat de ambreiaj si...am oprit motorul. Mergeam taras si lovirea inevitabila a cainelui a produs o dezechilibrare pronuntata . . Grav ! Eram in treapta a 3-a ...Becul rosu din bord aprins brusc m-a facut sa uit de caine si sa ma concentrez pe evitarea caderii si repornirea motorului . Uimitor, le-am reusit pe ambele ... in fractiuni de secunda . Am ramas cuplat in a 3-a si gaz ...pentru ca haita inca era in preajma ! Noroc cu practica intensiva din ultimele zile .

 

Asa ca ...mare , mare atentie la caini ! Credeam ca instinctul lor de conservare ii impiedica sa intre chiar intre roti ... dar iata ca nu !

 

Si 2 poze dintre vii cu Muscat de Hamburg ... Erau bine astazi, nu-i asa ?



Si as mai spune noroc ca aveam cauciucuri de strada tocite...care mi-au permis sa merg un pic taras cu spatele fara sa imi reduca viteza in mod dramatic, pentru ca daca aveam caramele serioase , cu motorul oprit si cuplat in viteza, m-ar fi pus jos pana muscam eu ambreiajul... cu cainele innodat printre roti .

post-59520-0-77176700-1388179517_thumb.jpg

post-59520-0-45503600-1388179578_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa o fi, dar sunt scumpe rau, de noi. SH tot scumpe si parca nu sunt un exemplu de fiabilitate, desi lumea nu se vaita. Ori sunt bune, ori s-au obisnuit cu junghiul si-i iarta haghitele. Nu stiu!

Ural-urile nu mai sunt chiar ce au fost, de cativa ani vin echipate cu carburatoare Mikuni, aprindere Bosch, frane Brembo, suspensii Ohlins, etc. O mare parte din productie se comercializeaza doar in SUA.

Btw, la Stroama e putin mai dificil de adaptat atas datorita cadrului care nu ofera loc pentru prinderea din fata, cea de jos. O alta problema ar fi cum franeaza roata de la atas? Pana si Ij-urile cu atas aveau frana la roata atasului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bineinteles ca, incepator fiind, nu pot decat sa imi dau cu parerea :rusinica: Asta e boala noastra traditionala, romaneasca , dar tentatia e mare, ce sa-i faci .

Parerea mea e ca un miar V-Strom face acelasi lucru ca un 650 , dar e : - mai scump + mai greu + mai gurmand+ cu ceva mai multe probleme .

Dealtfel, cred ca incetarea vanzarii miarului in Europa a fost " ajutata " si de succesul deosebit al Stroamei de 650 . Si de prezenta identicei KLV 1000 pe aceeasi piata . Sau a provocat prezenta KLV ...

 

Vorba 'ceea : " jocuri , poturi si focuri de arma... "

de unde stii ? :)

e bine ca poti sa compari 98 CAI cu 66.6 cai si 101Nm cu 63Nm. ....asta ca sa vezi cat de penibila e comparatia.

miarul a fost scos de pe piata si din cauza prostiei suzuki care nu l-au imbunatatit ani de zile si s-au trezit ca nu mai respectau normele de poluare. de asta miarul din 2008 s-a mai putut vinde doar in anumite tari .

....vorba "ceea" : "stai jos...ai nota 4 " :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...