igi Postat Noiembrie 11, 2015 Share Postat Noiembrie 11, 2015 Grija doar la muchii, cand bagi mana risti sa iti tai venele. Ca sunt relayiv rezistente sunt de acord, dar calitatea constructiei......... facute cu dalta si ciocanul. ))) Eu nu am nici o muchie ascutita. Are cheder. Poate la modelul vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Noiembrie 11, 2015 Share Postat Noiembrie 11, 2015 salutare .pentru cine este interesat am un top case aproape nou model KAPA 49 L ,si vreau sa-l vand ca sa-mi iau altul de 56 l,pret undeva la 450 ron cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
supergica Postat Noiembrie 13, 2015 Share Postat Noiembrie 13, 2015 Salutari, Am si eu o intrebare legata de baterie/starter, la un DL 650 din 2006. Azi dimineata am pornit mobra fara probleme la cheie, am lasat-o un pic sa mearga dupa care am oprit motorul. Peste 2 minute cand am vrut sa plec efectiv cand sa pornesc nu a mai luat-o. S-a aprins bordul,farul,pompa etc, toate ok, dar cand sa apas butonul de pornire face doua-trei zgomote si gata, nu o mai ia. Dupa cateva alte incercari moare complet, nici macar nu se mai aprinde bordul, nimic. Deci clar e moarta total bateria. Am chemat pe cineva cu masina sa ma ajute sa o pornesc cu cabluri si reusesc, dar cu destule "emotii", adica cand apas pe butonul de start se sting toate aproape si se chinuie sa porneasca, din a doua - a treia incercare porneste. Merg pe ea fara probleme vreo 10-15 minute in zona sa vad daca se incarca vreun pic bateria, dupa care o opresc. Cand ii dau contact, pare totul ok, se aprinde farul (chiar la intesitate normala), bordul, se aude pompa totul e ok, insa cum apas butonul de pornire face un click starterul si moare complet totul. Dar mort de tot, ca si cum s-a scurs tot ce era in baterie intr-o fractiune de secunda. Si asa ramane, nu se mai aprinde nimic, e mort complet totul. Acum e posibil sa am un scurt pe undeva pe la starter? Pot sa verific ceva pe undeva? Mi se pare ciudat cum moare bateria complet instantaneu asa... Imi dau seama ca starterul consuma mult cand incearca sa roteasca motorul si ca alea 10-15 minute de mers nu incarca prea mult bateria, dar chiar asa rau sa fie? Plus ca am mers in ultima sapatmana destul de mult cu ea, chiar ieri am facut 200 km si n-a avut nici cea mai mica problema, pornea la cheie mereu. Si nu e problema cu contacul de la ambreaj sau la stand, le-am verificat pe alea. Plus ca mi se pare ciudat chiar si cand am pornit-o de la bateria masinii ca s-a chinuit, parca nici aia nu avea suficienta forta sa actioneze starterul. Are cineva vreo sugestie ce sa ii fac? O sa ii iau maine o baterie noua dar mi-e teama sa nu o descarc si p-asta din doua-trei incercari de pornire. Mersi frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Noiembrie 13, 2015 Share Postat Noiembrie 13, 2015 da, mai ales in sezonu rece, bateria moare subit fara nici o explicatie logica. Cel mai bine de verificat este cu un voltmetru. Citesti tensiunea inainte sa o pornesti si dupa incercarea cu pornirea. Ai incercat sa incarci bateria pe un redresor moto ? Dupa o ora dupa ce s-a terminat incarcarea pe redresor ce tensiune are bateria ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Noiembrie 13, 2015 Share Postat Noiembrie 13, 2015 Salutari, Am si eu o intrebare legata de baterie/starter, la un DL 650 din 2006. Acum e posibil sa am un scurt pe undeva pe la starter? Eu zic ca s-a dus bateria. Dupa ce primesti bateria noua sa masori incarcarea si sa ne zici si noua. Nu cred ca sunt alte probleme. Daca nu ti-ai mai bagat mainile prin moto - curata si unge urmatoarele coenxiuni - mufa aia neagra din zona prindere surub rezervor 20 cm langa borna de masa (cablu gros negru cu dunga alba), mufa verde din fata cilindrului 1 si eventual si mufa aia mare sub clopot de cauciuc din stanga farului. bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
supergica Postat Noiembrie 13, 2015 Share Postat Noiembrie 13, 2015 da, mai ales in sezonu rece, bateria moare subit fara nici o explicatie logica. Cel mai bine de verificat este cu un voltmetru. Citesti tensiunea inainte sa o pornesti si dupa incercarea cu pornirea. Ai incercat sa incarci bateria pe un redresor moto ? Dupa o ora dupa ce s-a terminat incarcarea pe redresor ce tensiune are bateria ? Am incercat cu redresor, dar din pacate nu am avut voltmetru. Dupa o ora de incarcare, la fel a facut, parea totul ok (faruri, bord etc) dar cand am actionat starterul de la buton s-a auzit clickul si a murit subit din nou bateria. O sa incerc sa imprumut un voltmetru maine. Eu zic ca s-a dus bateria. Dupa ce primesti bateria noua sa masori incarcarea si sa ne zici si noua. Nu cred ca sunt alte probleme. Daca nu ti-ai mai bagat mainile prin moto - curata si unge urmatoarele coenxiuni - mufa aia neagra din zona prindere surub rezervor 20 cm langa borna de masa (cablu gros negru cu dunga alba), mufa verde din fata cilindrului 1 si eventual si mufa aia mare sub clopot de cauciuc din stanga farului. Mersi mult pentru explicatie, chiar vroiam sa iau la verificat mufele, dar nu stiam unde sa ma uit dupa ele si nu voriam sa iau la puricat chiar totul. O sa pun maine noua baterie si revin cu rezultatul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Noiembrie 14, 2015 Share Postat Noiembrie 14, 2015 http://olx.ro/oferta/donez-geam-semnalizare-suzuki-v-strom-ID4JKYm.html#19b3acfcbe Poate ajuta pe cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lionx1987 Postat Noiembrie 14, 2015 Share Postat Noiembrie 14, 2015 Ca tot se discuta de uns mufe, dupa ce se da cu spray de contacte (care din cate stiu doar curata), cu ce pot da pe mufe pentru a proteja pentru mai mult timp ? M-ar interesa ceva gen vaselina, ceva care odata pus in mufe, cativa ani sa nu mai am grija lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Noiembrie 14, 2015 Share Postat Noiembrie 14, 2015 Ca tot se discuta de uns mufe, dupa ce se da cu spray de contacte (care din cate stiu doar curata), cu ce pot da pe mufe pentru a proteja pentru mai mult timp ? M-ar interesa ceva gen vaselina, ceva care odata pus in mufe, cativa ani sa nu mai am grija lor. vaselina siliconica... stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Noiembrie 14, 2015 Share Postat Noiembrie 14, 2015 are cineva pedala schimbator/scarita stanga? - vad ca un coleg a deschis un topic la cumparari /index.php?/topic/733045-cumpar-peda-schimbator-scariea-stanga-pilot-suzuki-v-strom-650/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zer0gravity Postat Noiembrie 14, 2015 Share Postat Noiembrie 14, 2015 are cineva pedala schimbator/scarita stanga? - vad ca un coleg a deschis un topic la cumparari /index.php?/topic/733045-cumpar-peda-schimbator-scariea-stanga-pilot-suzuki-v-strom-650/ Mulțam colegu', l-am pus acolo că m-am gândit că o să fie mai vizibil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Noiembrie 15, 2015 Share Postat Noiembrie 15, 2015 Am eu pedala schimbator si scarite originale, dar pt. modelul nou (L2). Vezi daca ti se potrivesc si fa-mi o propunere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
supergica Postat Noiembrie 15, 2015 Share Postat Noiembrie 15, 2015 Eu zic ca s-a dus bateria. Dupa ce primesti bateria noua sa masori incarcarea si sa ne zici si noua. Nu cred ca sunt alte probleme. Daca nu ti-ai mai bagat mainile prin moto - curata si unge urmatoarele coenxiuni - mufa aia neagra din zona prindere surub rezervor 20 cm langa borna de masa (cablu gros negru cu dunga alba), mufa verde din fata cilindrului 1 si eventual si mufa aia mare sub clopot de cauciuc din stanga farului. bafta, paul Se pare ca bateria a fost, dupa ce am schimbat-o nu a mai avut nicio problema. Am si verificat acele contacte si le-am uns sa fiu sigur. Cred ca toata beleua a fost de la proiectoare, vechiul proprietar a montat niste proiectoare suplimentare si am cam mers cu ele aprinse. Deh, in mintea mea credeam ca daca sunt acolo, de ce sa nu le folosesc... Macar m-am invatat minte, sincer nici nu stiu daca are sens sa le mai tin, am inteles ca cica ar fi nevoie de un alternator mai bun ca sa le duca cum trebuie. Mersi inca o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Noiembrie 15, 2015 Share Postat Noiembrie 15, 2015 Depinde ce putere au.eu am de 5w unul,deci 10 in total ,consum f mic le duce lejer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zer0gravity Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 Am eu pedala schimbator si scarite originale, dar pt. modelul nou (L2). Vezi daca ti se potrivesc si fa-mi o propunere! Ți-am dat PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 Se pare ca bateria a fost, dupa ce am schimbat-o nu a mai avut nicio problema. Am si verificat acele contacte si le-am uns sa fiu sigur. Cred ca toata beleua a fost de la proiectoare, vechiul proprietar a montat niste proiectoare suplimentare si am cam mers cu ele aprinse. Deh, in mintea mea credeam ca daca sunt acolo, de ce sa nu le folosesc... Macar m-am invatat minte, sincer nici nu stiu daca are sens sa le mai tin, am inteles ca cica ar fi nevoie de un alternator mai bun ca sa le duca cum trebuie. Mersi inca o data. salutare,ar fi bine sa-ti pui la proiectoare becuri cu smd care au maxim 5w si sigur nu ai probleme cu bateria,,costul e cam de 80 ron bucata dar se merita ,,eu am avut mereu proiectoare pe motor dar am schimbat acele becuri de 55w ,tot din aceiasi cauza.chiar nu trebuie sa faci alta modificare cu respect,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 Se pare ca bateria a fost, dupa ce am schimbat-o nu a mai avut nicio problema. Am si verificat acele contacte si le-am uns sa fiu sigur. Cred ca toata beleua a fost de la proiectoare, vechiul proprietar a montat niste proiectoare suplimentare si am cam mers cu ele aprinse. Deh, in mintea mea credeam ca daca sunt acolo, de ce sa nu le folosesc... Macar m-am invatat minte, sincer nici nu stiu daca are sens sa le mai tin, am inteles ca cica ar fi nevoie de un alternator mai bun ca sa le duca cum trebuie. Mersi inca o data. Proiectoare am si eu de vreo 2 ani jumate (pe led 10w) si merg tot timpul cu ele aprinse, mai putin noaptea - probleme cu bateria n-am avut desi are vreo 5 ani Eu zic sa nu renunti la proiectoare, (sau sa treci pe led daca sunt de 55w), esti mult mult mai vizibil pe drum eu patesc foarte rar sa imi iasa vreo masina in fata (in depasire sau de pe vreo straduta laterala) - e primul lucru pe care l-as pune pe motor daca mi-as lua altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 salutare,ar fi bine sa-ti pui la proiectoare becuri cu smd care au maxim 5w si sigur nu ai probleme cu bateria,,costul e cam de 80 ron bucata dar se merita ,,eu am avut mereu proiectoare pe motor dar am schimbat acele becuri de 55w ,tot din aceiasi cauza.chiar nu trebuie sa faci alta modificare cu respect,, Se pot pune becuri cu consum redus pe orice fel de proiectoare pe halogen? Schimbi efectiv becurile cu altele? Eu le am pe cele de la SW-Motech: http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&wkid=144766625614424&ls=en&nc=1447666300-14939&rubnum=products.schutz.546213.twin_light&artnum=nsw.00.004.10200__b&id=3&gesamt_zeilen=3&typid=194799479 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 Se pot pune becuri cu consum redus pe orice fel de proiectoare pe halogen? Schimbi efectiv becurile cu altele? Eu le am pe cele de la SW-Motech: http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&wkid=144766625614424&ls=en&nc=1447666300-14939&rubnum=products.schutz.546213.twin_light&artnum=nsw.00.004.10200__b&id=3&gesamt_zeilen=3&typid=194799479 salut ,trebuie sa tii cont doar de lungimea in totalitate a becului,pentru ca suportul ar trebui sa fie la fel cu ce ai tu,,,cam asa ceva am eu pe proiectoare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 salut ,trebuie sa tii cont doar de lungimea in totalitate a becului,pentru ca suportul ar trebui sa fie la fel cu ce ai tu,,,cam asa ceva am eu pe proiectoare.. Si pe langa asta trebuie sa tii cont de pozitia becului. Daca becul este pus perpendicular pe axul proiectorului nu cred ca exista bec led care sa il inlocuiasca cu success. Va face doar lumina ca sa fii vazut de altii dar nu te vor ajuta pe tine sa vezi mai bine pe drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 Stati ma asa, ca eu am inteles altceva: nu schimbi becul HALOGEN cu alt bec HALOGEN care consuma mai putin? Nu despre asta era vorba? Acum voi ziceti de schimbat becul HALOGEN cu alt bec pe LED.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
supergica Postat Noiembrie 16, 2015 Share Postat Noiembrie 16, 2015 salutare,ar fi bine sa-ti pui la proiectoare becuri cu smd care au maxim 5w si sigur nu ai probleme cu bateria,,costul e cam de 80 ron bucata dar se merita ,,eu am avut mereu proiectoare pe motor dar am schimbat acele becuri de 55w ,tot din aceiasi cauza.chiar nu trebuie sa faci alta modificare cu respect,, Proiectoare am si eu de vreo 2 ani jumate (pe led 10w) si merg tot timpul cu ele aprinse, mai putin noaptea - probleme cu bateria n-am avut desi are vreo 5 ani Eu zic sa nu renunti la proiectoare, (sau sa treci pe led daca sunt de 55w), esti mult mult mai vizibil pe drum eu patesc foarte rar sa imi iasa vreo masina in fata (in depasire sau de pe vreo straduta laterala) - e primul lucru pe care l-as pune pe motor daca mi-as lua altul. Aha, mersi de sfaturi, o sa le pun pe LED atunci, ma intereseaza mai mult sa fiu vazut decat sa lumineze foarte tare, faza lunga e mai mult decat suficienta daca am nevoie de lumina puterinca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Noiembrie 19, 2015 Share Postat Noiembrie 19, 2015 Neata, accident cu V-strom: /index.php?/topic/733157-suzi-pe-jos/ Nu e Licuriciu, parca el era din Oltenita? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 19, 2015 Share Postat Noiembrie 19, 2015 (editat) Nu. El e din Calarasi! Da asta are numar de Buc. Editat Noiembrie 19, 2015 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Noiembrie 19, 2015 Share Postat Noiembrie 19, 2015 Daca va plictisiti aruncati o privire pe aici: /index.php?/topic/733144-suzuki-v-strom-sau/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.