Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Salutare, unde se poate cumpara Kerosen, pt spalat lantul? Am spalat lantul cu ulei lampant si nu stiu daca e acelasi cu kerosenul.

Stiu ca nu iti raspund la intrebare dar eu totusi iti zic - poti folosi linistit motorina ca si lichid pentru spalat lantul fara sa iti mai bati capul cu kerosenuri/lampanturi.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o intrebare legata de parbriz.. daca imi iau unul original nou si vreau sa dau gauri pt deflector merge cu orice bormasina? parca am citit pe undeva de crapaturi la gaurire/taiare dar e posibil sa fie vorba de alt material..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Nu-s stromist, am condus cateva de 650, is faine, dar nu planuiesc sa-mi iau. Totusi, ma framanta o chestie: care-i faza cu DL1000 si Kawasaki KLV1000? Par identice, ceva de genul Renault Duster/ Dacia Duster.

Citeam pe undeva ca motorul de pe KLV e acelasi de pe Suzuki TL1000, dar domolit la caii putere.

 

158325@suzuki-v-strom-1000.jpg

Kawasaki%20KLV1000%2004%20%203.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect este Suzuki nu avea intrare in piata din State si a apelat la ajutorul fratesc al colegului Kawasaki care avea mai multe relatii la "RAR-ul" de acolo. Dupa omologarea lui KLV a fost mai usor si pt DL..

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Vreau sa schimb bujiile la un DL 1000 K3. Sa pun normale sau irdum? Vad ca la pret sunt sensbil egale.

Eu as pune iridium. Nu ca ar fi diferente majore de performante dar nu iti mai bati capul cu verificatul lor (tinand cont ca la cilindrul din fata se ajunge mai greu la bujie).

Ar fi de preferat sa folosesti pasta cu cupru la montare - tinand cont ca or sa stea acolo foarte multe vreme nemiscate.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca nu iti raspund la intrebare dar eu totusi iti zic - poti folosi linistit motorina ca si lichid pentru spalat lantul fara sa iti mai bati capul cu kerosenuri/lampanturi.

 

stima,

paul

Multumesc Paul, dar in cartea service scrie ca e posibil sa stric oringurile cu motorina.

post-93688-0-38771200-1468144870_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu il curat cu WD40, si ramane lacrima :)

WD 40-u cred ca acopera murdaria si o face mai lucioasa dar nu cred spala. Pt uns e ok daca nu o arunca. Eu totusi tind sa urmez recomandarile din cartea service. Multumesc de sfaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Paul, dar in cartea service scrie ca e posibil sa stric oringurile cu motorina.

 

Di unde anume scrie sa nu folosesti motorina? Tu stii engleza?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Paul, dar in cartea service scrie ca e posibil sa stric oringurile cu motorina.

Wow. Da, crapa toate in 30 de minute de cand ai curatat lantul cu motorina, nu il asculta pe Dl. Belcic. E invidios ca el are PECO si nu cumpara lumea motorina pt. curatat lantul la drujba.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Di unde anume scrie sa nu folosesti motorina? Tu stii engleza?

Nu stiu atat de bine ca si tine dar la partea cu "similar fluids" am crezut ca e vorba si de motorina. I-mi cer scuze, greseala mea.

» Post actualizat in 11 Jul 2016 06:28

Nu este mentionata motorina la contraindicatii, plus ca motorina este asemanatoare cu kerosenul, deci, baga!

:peace: Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu e bine sa se spele cu benzina si alte produse similare (toluen, acetona) componente din cauciuc? Nu pt ca va crapa cauciucul sau se va dizolva. Ci pt ca se va dilata foarte mult. Dupa un timp cauciucul se va contracta la loc, dupa ce se va evapora toata benzina din el. In cazul lanturilor cu O-ringuri, acestea vor iesi dintre zale din cauza dilatarii lor. Apoi se vor contracta la loc dar nu vor mai putea sa se aseze in locasurile lor.

Anumite cauciucuri sunt facute sa reziste la benzina, cum ar fi garniturile si membranele din carburator, dar restul cauciucurilor au caracteristica asta de a se dilata un timp....

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as pune iridium. Nu ca ar fi diferente majore de performante dar nu iti mai bati capul cu verificatul lor (tinand cont ca la cilindrul din fata se ajunge mai greu la bujie).

Ar fi de preferat sa folosesti pasta cu cupru la montare - tinand cont ca or sa stea acolo foarte multe vreme nemiscate.

 

stima,

paul

Ok, merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Vreau sa schimb parbrizul actual (un puig : http://files.bs-motoparts.eu/images/puig/verkleidungsscheiben/anbau-1880h.jpg) cu unul mai scurt.

As vrea unul peste care sa vad , nu prin care sa vad (nu vreau sa am senzatia ca sunt in masina :) )

 

Ma gandeam la un MRA Variotouring (https://www.mrashop.de/com/selection-by-model/kawasaki/klv-1000/bj-04-/5318/dl-650-/-1000-v-strom-/-klv-1000-variotouringscreen-vt-2004?c=90005362)

 

Ce parere aveti despre el ? Dar despre MRA X-Creen-Touring (https://www.mrashop.de/com/selection-by-model/kawasaki/klv-1000/bj-04-/5333/dl-650-/-1000-v-strom-/-klv-1000-x-creen-touring-xct-2004?c=90005362) ?

 

Mentionez ca am 180 cm inaltime, iar saua e cea standard.

 

Mersi !

Editat de utzi22
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Vreau sa schimb parbrizul actual (un puig : http://files.bs-motoparts.eu/images/puig/verkleidungsscheiben/anbau-1880h.jpg) cu unul mai scurt.

As vrea unul peste care sa vad , nu prin care sa vad (nu vreau sa am senzatia ca sunt in masina :) )

 

Ma gandeam la un MRA Variotouring (https://www.mrashop.de/com/selection-by-model/kawasaki/klv-1000/bj-04-/5318/dl-650-/-1000-v-strom-/-klv-1000-variotouringscreen-vt-2004?c=90005362)

 

Ce parere aveti despre el ? Dar despre MRA X-Creen-Touring (https://www.mrashop.de/com/selection-by-model/kawasaki/klv-1000/bj-04-/5333/dl-650-/-1000-v-strom-/-klv-1000-x-creen-touring-xct-2004?c=90005362) ?

 

Mentionez ca am 180 cm inaltime, iar saua e cea standard.

 

Mersi !

Ciudat ca la 180 vezi prin puig. Pare ca foloseste prinderile standard - si pe pozitia cea mai de jos tot prin el vezi cand te uiti inainte?

Eu (177) si un alt amic (180 si un pic peste) pe suportul standard de parbriz - cel mai multumiti am fost de MRA Vario.

Mai cred ca nici standard + xcreen nu e o combinatie proasta.

Pe alt tip de suport (madstad) cel mai ok a fost cu parbriz Harea cu inaltimea ajustata ajustatata. avantaj acolo ca intre pozitiile extreme de la suport aveai distanta eu zic de cel putin 10 cm.

Inaltimea era astfel ajustata incat pe inaltimea minima vedeam exact peste el.

Evident cand mergeai pe drum cu gropi ... cam injuram ca nu vedeam fix in fata motocicletei fara sa ma ridic in picioare (cu wilbers si ricor imi era lene rau) dar mergeam foarte, foarte putin.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa vad peste el (la cea mai joasa pozitie) trebuie sa indrept spatele perfect, sa lungesc gatul ca girafa si sa dau capul pe spate... abia apoi vad vreo 4 cm peste :)

Din pacate nu am parbrizul standard ca sa pot cumpara doar xcreen, asa ca trebuie sa cumpar tot pachetul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Paul, dar in cartea service scrie ca e posibil sa stric oringurile cu motorina.

 

Stai linistit, Motorina nu strica oring-urile.

Eu spal doar cu motorina si perii kettenmax de la Louis si am mers 7 ani si peste 70ooo cu lantul original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... si am mers 7 ani si peste 70ooo cu lantul original.

nush daca am mai zis dar sigur am avut in cap ... daca se organizeaza vre-o intalnire si se dau diplome eu propun ca Emi sa primeasca diploma de "Stapanul Lanturilor" ... nu cred ca are concurent aici ...

:P

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o intrebare legata de parbriz.. daca imi iau unul original nou si vreau sa dau gauri pt deflector merge cu orice bormasina? parca am citit pe undeva de crapaturi la gaurire/taiare dar e posibil sa fie vorba de alt material..

Merge cu orice bormasina (fara percutie)

Foloseste burghiu de lemn (are un un varf mic, ascutit)

Pune banda de izolat peste locul unde dai gaura si pe fata si pe spate.

Dai gaura incet si cu rabdare si nu va crapa. Spuna asta din proprie experienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit, Motorina nu strica oring-urile.

Eu spal doar cu motorina si perii kettenmax de la Louis si am mers 7 ani si peste 70ooo cu lantul original.

Multumesc, Emi. Foarte tare, la mine insa cred ca nu o tina asa mult pt. ca nu ma abtin tot timpul sa ma dau in modul econom, vreu doar din punct de vedere technic sa fie in stare buna de functionare iar cand se uzeaza schimb si pun unul nou inpreuna cu kit-ul. Stroama (Tankul, cum ii spun eu) acuma e la 17.500 km si inca e in stare buna si sper sa tina cat mai mult ca nu am de gand s-o vand. M-am indragostit de ea. Multumesc de toate sfaturile inclusiv Andrei Belcic si Paul care mi-au spus din prima ca se poate spala cu motoruina. Asfalt uscat tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...