Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Nu releul e problema la VStromul ala. Statorul e problema la modelul ala. Si exista rechemare pentru el. Schimba statorul si esti ok.

Daca vrei sa schimbi releul SH775 e mai slab decat 847.

Pune si un voltmetru ca sa vezi cum stai cu incarcarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu releul e problema la VStromul ala. Statorul e problema la modelul ala. Si exista rechemare pentru el. Schimba statorul si esti ok.

Daca vrei sa schimbi releul SH775 e mai slab decat 847.

Pune si un voltmetru ca sa vezi cum stai cu incarcarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Gresit. Cand vii la vale pe off cu o mobra de 200 si de chile o sa vrei o roata spate fara abs. Fata e ok sa aube ca sa nu o trantesti. Da sa nu ai pe spate e un singurul mod de a te opri cat de cat.

Adevarat pt mobrele al caror abs au o viteza de raspuns mica si nu pot sesiza zonele de aderenta intre cele de alunecare la nivel de milisecunde. Multe abs intervin doar cand una din roti se blocheaza, cele evoluate cand exista o mica diferenta de rotatie intre roti. Si asta face diferenta.

» Post actualizat in 27 Feb 2018 06:47

Multe abs-uri intervin doar cand una din roti se blocheaza, intrerupand franarea pt a evita derapajul. Abs evoluate intervin gradual functie de diferenta de rotatie fata- spate ne lasand nici una dintre roti sa se blocheze. Si asta face diferenta.

» Post actualizat in 27 Feb 2018 06:49

Scuze de repetitie, se balbaie tableta.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai, man, a mea are 'jdemii de km si (cred) releul original, m-am preocupat mai mult sa nu se rupa bascula sau sau crape amortizorul spate. Sincer.

Fa mai bine o asigurare de calatorie si mergi linistit.

 

Eu zic sa te informezi mai bine inainte sa tot dai sfaturi!

Modelul pana in 2012 nu a avut probleme cu statorul, dar cele de dupa 2012 au avut destul de multe. Leu` a schimbat doua statoare. Asa ca incearca sa dai informatii despre lucrurile pe care le stii cu siguranta.

 

@Alecsa Cristi, in legatura cu call-back-ul, vezi ca exista si in Romania! Majoritatea si l-au schimbat deja. Vorbeste cu un dealer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu zic sa te informezi mai bine inainte sa tot dai sfaturi!

Modelul pana in 2012 nu a avut probleme cu statorul, dar cele de dupa 2012 au avut destul de multe. Leu` a schimbat doua statoare. Asa ca incearca sa dai informatii despre lucrurile pe care le stii cu siguranta.

My bad!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Igi are dreptate, am schimbat 2 statoare la un L2 din 2012 la interval de fix 1 an intre ele....

A doua oara mi s-a intamplat in Italia si am avut voltmetru montat, motiv pt. care am putut lua masuri inainte sa raman in drum (asa cum s-a intamplat prima data in Finlanda), adica am deviat de la ruta, am intrat intr-o zona urbana si am cautat un service. Deci isi merita investitia si recomand sa va puneti voltmetru pe toate modelele noi de Vstrom. Asta va da un avantaj de cateva ore/minute inainte sa fie prea tarziu.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Eu zic sa te informezi mai bine inainte sa tot dai sfaturi!

Modelul pana in 2012 nu a avut probleme cu statorul, dar cele de dupa 2012 au avut destul de multe. Leu` a schimbat doua statoare. Asa ca incearca sa dai informatii despre lucrurile pe care le stii cu siguranta.

 

@Alecsa Cristi, in legatura cu call-back-ul, vezi ca exista si in Romania! Majoritatea si l-au schimbat deja. Vorbeste cu un dealer.

Multumesc mult! am sa ma interesez neapărat.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu l-am schimbat. La schimbare, dupa 20000 de km arata ca si cum se "pregatea" sa imi dea perversa la urmatoarea tura. Era innegrit pe o portiune in partea superioara.

La asta nou dupa vreo 8000 de km din care 5000 intr-o tura prin Grecia pe caldura si prin munti a fost desfacut si arata ca si cum atunci a fost pus. Deci conteaza. De atunci am mai facut vreo 5000 si nu vad nici o modificare la incarcare.

Tin sa mentionez ca inainte sa il schimb pe ala vechi, dupa cateva ore de mers sustinut pe caldura cadea tensiunea de incarcare pana la 12.9 (de pe la 13.6 la plecarea de acasa).

Si inca o mentiune : am releul de incarcare SH775, deci nu cel original care descarca suprlusul de tensiune in stator pentru a fi disipat sub forma de cadura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti vre-o recomandare de voltmetru , eventual si termometru? Oare modelul asta e Ok?https://www.olx.ro/oferta/voltmetru-termometru-bricheta-auto-2-in-1-afisaj-rosu-si-albastru-ID5J2iu.html#8606b323dd Multam.

 

Am eu unul din ala si il folosesc la masina. E ok dar il poti folosi doar cand esti tu pe moto. Nu il poti lasa in bricheta pentru ca poate fi furat, iar pe ploaie trebuie sa il bagi in bagaj pentru ca intra apa la el.

Alege ceva waterproof.

Pe moto am asa ceva:

https://www.louis.eu/artikel/koso-multifunctional-instrument/10034905?filter_article_number=10034905&list=4321b5ff0da2c8b99caf431b2f2c139f

si e montat in interiorul protectiei de mana din stanga ca sa fie si mai protejat de ploaie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Așa ceva, pus în clema care ține furtunul frânei. Foarte bun!

https://m.aliexpress.com/item/32839418384.html?pid=808_0000_0101&spm=a2g0n.search-amp.list.32839418384

Păi unul din asta mi-am luat dar încă nu i-am făcut proba sa vad cat de exact arătă.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Si asta e ok. Poti chiar sa il motezi intr-o montura de bricheta sau intr-o gaura data in colacul care tine ceasurile.

Dar stai o luna jumate dupa el.

Dai in pix pe chinezi ca nici ei nu mai sunt ce erau. Am ceva comandat la ei si a fost impachetat de acum o luna si abia e pe vas/avion.

Dureaza ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

E misto, dar daca ai tankbag (eu am si il folosesc in toate turele) nu vezi nimic acolo.

Si daca se buleste ceva te intereseaza sa vezi cand esti in tura nu cand te dai pe langa casa.

Zic si eu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le stiu . Tankbag am aproape tot timpul. E misto placa la modelul meau chiar am facut o simulare si cu toate acareturile e vre-o 50 euroi +transport

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si il vezi fara sa intainzi gatul?

Pare destul de ascuns.

Cu tankbag pun pariu ca nu se vede. La asta ma refeream cand spuneam ca e ca un instrument de bord pe care trebuie sa il poti vedea oricand si cu oricate bagaje.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...