Jump to content

Recommended Posts

da, si mie mi-a mancat vreo 400ml/2500km. vorba ta, incarcat, tras de el mai tare ca niciodata. parca mai citisem pe aici ca daca te dai la el mai papa si ulei. alti rideri ce zic de consumul de ulei?

 

 

O mai scap și în 10.000 rpm, in depășiri. mers tare... hmmm... să zicem că merg destul de alert uneori.

Ulei Motul 10w50 5100.

 

Apai nu va mirati ca va manaca ulei.

Alea mele niciuna nu a ajuns la 8000 de ture decat foarte foarte foarte rar, iar la 10000 rpm niciodata.

Cred ca nu aveti mobrele care vi se potrivesc sau trebuie sa va ajustati stilul de mers.

Mergeti catre miar ca ala nu se chinuie asa cand e incarcat.

Asta care il am acum are 52000 km si am facut tura de 6000 km cu o greutate totala de 440 kg si nu a mancat un gram de ulei. Dar nu ma dau racing si pe autostrada nu cred ca am mers mai tare de 140.

Trebuie sa te uiti isi la ce pilotezi si cat poate si sa te adaptezi.

Parerea mea...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vraji, nici mie nu mi-a mancat 650-ul gram de ulei in 55000 km (cu tras de ea, dar "trasul" e subiectiv, nici eu nu mergeam la rosu, nu mai mult de 140 pe bord pe autostrada - GPS nu cred ca treceam de 130), dar ale noastre sunt generatia mai noua cu motorul de pe Gladius, cel la care au schimbat astia de la Suzuki pistoanele, segmentii si arborii cu came. E posibil sa se comporte mai bine din cauza asta decat cele mai vechi. De acord cu adaptatul, totusi.

Edited by xtx

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tot ce e posibil.

Merg uneori mai alert (să nu zic sportiv) și la vârsta lui, motorașul mai halește ulei. 30-50 lei la un schimb nu e capăt de țară, până la urmă. Eu măcar verific înainte de fiecare ieșire uleiul (dar și frânele, luminile, presiunea in pneuri, suspensia, șuruburile importante- am pus semn roșu). Oi fi prea paranoic?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru sfaturi. Intrebarea a doua acum :) Stie cineva unde pot sa gasesc un set de valve metalice care sa se potriveasca pe rotile de 1000XT? Am incercat valvele tip T de la Fobo (https://www.fobotyre.com.au/tyre-t-valve) dar mi s-a spus ca nu se potrivesc pe roata din fata, pentru ca are un canal destul de adanc in interior. Asa ca am mai cautat pe google, dar aparent nu stu ce sa caut, pentru ca nu am gasit nimic. Initial ma uitam dupa valve T, acu ma multumesc si cu niste valve normale. Vreau sa pun niste senzori TPMS si nu prea imi vine sa-i pun pe valvele de cauciuc, chit ca au cam 8-9g fiecare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scurtă întrebare: S-a făcut V-Strom 1000 cu ABS până în 2014?

Stiu că pe 650 s-a introdus ca opțional în 2007, da' pentru ăl' mare nu am găsit nimic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multumesc pentru sfaturi. Intrebarea a doua acum :) Stie cineva unde pot sa gasesc un set de valve metalice care sa se potriveasca pe rotile de 1000XT? Am incercat valvele tip T de la Fobo (https://www.fobotyre.com.au/tyre-t-valve) dar mi s-a spus ca nu se potrivesc pe roata din fata, pentru ca are un canal destul de adanc in interior. Asa ca am mai cautat pe google, dar aparent nu stu ce sa caut, pentru ca nu am gasit nimic. Initial ma uitam dupa valve T, acu ma multumesc si cu niste valve normale. Vreau sa pun niste senzori TPMS si nu prea imi vine sa-i pun pe valvele de cauciuc, chit ca au cam 8-9g fiecare.

 

Eu am senzori pe valvele originale de vreo 11000km si nu am nici o problema. Forta cetrifuga le comprima, nu le "intinde".

» Post actualizat in 03 Sep 2018 18:43

Scurtă întrebare: S-a făcut V-Strom 1000 cu ABS până în 2014?

 

Stiu că pe 650 s-a introdus ca opțional în 2007, da' pentru ăl' mare nu am găsit nimic.

 

Nu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vz capace cu leduri (au 4-5cm lungime, 3 baterii pastila inauntru) pe Hornet, omul merge destul de sustinut si n-au cazut. Nu cred ca e cazul sa-ti faci probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Există variante care se pot monta și în interiorul roții, pe jantă? Mă gândesc că astea de la fobo se pot fura ușor. Sau le dai jos de fiecare dată când cobori de pe moto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, exista si variante interioare, eu am doar varianta exterioara. Nu le dau jos. Tin motocicleta sub husa tot timpul si am grija sa nu se vada pe langa husa. Iar daca mi le fura nu e chiar asa mare paguba, am dat cam $25 pe ele pe aliexpress.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut. Un alt inconvenient pe care mi l-a facut stroama mea pe cand eram la dracu'n praznic:

 

post-69138-0-08087300-1536733177_thumb.jpgpost-69138-0-24448500-1536733207_thumb.jpgpost-69138-0-69861600-1536733228_thumb.jpg

 

N-a vrut sa mai porneasca la un moment dat. M-am prins cumva ca e de la buton (cred ca aveam ceva comentariu de pe-aici in background ca mai face fite pe-acolo) si cand am desfacut erau plasticele usor topite si contactele acoperite. Incercand pe marginea drumului sa mai cioplesc din topituri (ca ajunsese sa tina placuta culisanta departe de contacte) am reusit sa rup in doua placuta cu farurile si starterul.

 

Solutia temporara sa ajung acasa: legat farurile pe direct, montat inapoi doar jumatatea de placuta cu starterul, si dupa inca niste ciopliri de plastic topit am reusit sa potrivesc astfel incat sa aiba contact cand apas pe buton.

 

No, acuma as vrea sa fac sa fie frumos si elegant. Gasesc doar partea aia cu farurile si starterul sau trebuie sa comand tot ansamblul? In cazul in care trebuie comandat tot, aveti careva SH de vanzare asa ceva? Moto e DL650A 2009.

 

Altfel, a fost o tura misto :D

 

post-69138-0-59924900-1536733935_thumb.jpg post-69138-0-68451600-1536733949_thumb.jpg post-69138-0-13571400-1536733963_thumb.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare vstromisti,

 

De la prea mult off road a iesit simeringul de la foaia spate. Cand am observat am putut sa misc simeringul, dar acum la rece dupa ce am dat jos roata nu mai misca.

 

Din ce am vazut e ok si simeringul si rulmentul. Vreau sa scot simeringul afara, sa curat daca a intrat mizerie si sa-l pun la loc.

 

Daca incalzesc cu ceva ar trebui sa se dilate aliajul si sa pot scoate simeringul fara sa-l stric.

 

A mai patit cineva asa ceva?

 

Mersi,

Mihai

post-40775-0-48707600-1537252636_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca incalzesti cu orice simeringul se topeste si o sa fie mai rau ca inainte. Iese si fara sa il incalzesti si de asemenea fara sa il strici. Dar daca a iesit singur e clar ca trebuie altul nou ca nu o sa mai stea la locul lui. Sau poate sa stea doar lipit. :)

Edited by bozoro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si e mult mai bine sa pui unul nou, ala daca a iesit o data o sa mai iasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

să mă laud și eu cu ce am meșterit, inspirat de la ceilalți colegi de pe acest forum: am făcut o cutie de aluminiu pentru husa de motocicletă. Am folosit pentru partea inferioară și cea laterală, unde este prinsă de cadrul pentru cutia laterală, tablă de aluminiu striată de 1.5mm și pe restul tablă de aluminiu de 1.0mm. Capacul este făcut din profil pătrat de aluminiu de 15x15mm. Vopsit cu spray-ul, grund, vopsea neagră și lac. Cutia este complet etanșă.

post-73832-0-00810800-1537267070_thumb.jpg

post-73832-0-37812400-1537267079_thumb.jpg

post-73832-0-95656600-1537267089_thumb.jpg

post-73832-0-90226800-1537267098_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca incalzesti cu orice simeringul se topeste si o sa fie mai rau ca inainte. Iese si fara sa il incalzesti si de asemenea fara sa il strici. Dar daca a iesit singur e clar ca trebuie altul nou ca nu o sa mai stea la locul lui. Sau poate sa stea doar lipit. :)

 

Mersi bozoro si john17 pentru raspunsuri!

 

Ideea ca am facut o tura de 3 zile, 700 km in total, cu mult off road. A fost si frumos si greu pe alocuri cum se vede in cele doua poze ce le-am atasat.

 

Simeringul a iesit in drum spre casa si banuiesc ca e din cauza ca aluminiul s-a dilatat avand in vedere ca era foarte calda janta....si asta din cauza la toata mizeria adunata pe off.

 

Am scos simeringul si e intact. E simering original si l-am schimbat acum 10 mii km impreuna cu toti rulmentii (2RS) si simeringul de pe partea cealalta. Am sa curat bine si am sa-l bag la loc sa vad daca in conditii de utilizare normala a mobrei mai iese. :)

 

Toate cele bune,

Mihai

post-40775-0-57587800-1537276997_thumb.jpg

post-40775-0-71601800-1537277014_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alta trebuie sa fie explicatia, ca n-am vz simeringuri iesite de la caldura, ar sari alea de pe la motor toata ziua! Faci cum consideri, de fapt nu stiu de ce ai mai intrebat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ies si pe off road, dar nu ceva extrem. Weekendul acesta planuiesc sa trec Calimanii din Toplita spre Gura Haitii si dupa sa trec inapoi la Bilbor prin Pasul Bursucariei. E destul de pietros traseul cu 2-3 zone de posibil noroi. Am mai facut traseul acesta in trecut tot cu DL650, dar incaltata cu Anakee 2 - nu am scapat mobra :). Voi vedea acum daca e ceva diferenta cu Scorpion Rally STR.

 

Revin cu un scurt review legat de Pirelli Scorpion Rally STR.

 

Am facut cu ele 2700 km si am doar cuvinte de lauda. Se lipesc de asfalt atat pe uscat cat si pe ploaie plus ca simt fata mult mai bine fata de Anakee2. Pe off road sunt cred ca cea mai buna alegere pentru V-Strom.

Ca minus pot zice ca au un vajait la aprox. 60 km/h (dar cine merge la viteza asta?!).

Ramane de vazut cat tine spatele. Estimez undeva la 8-10 mii km ceea ce e ok pt mine avand in vedere profilul lor si faptul ca indicele de viteza e 240 km/h.

» Post actualizat in 18 Sep 2018 13:47

Alta trebuie sa fie explicatia, ca n-am vz simeringuri iesite de la caldura, ar sari alea de pe la motor toata ziua! Faci cum consideri, de fapt nu stiu de ce ai mai intrebat...

 

Si cam care ar fi alta explicatie?..ca de aia am intrebat aici ca poate a mai patit cineva la fel. Nu vad care e diferenta daca pun asta sau unul nou avand in vedere ca asta nu are urme de uzura. Intr-adevar daca iese iar si pun altul nou si iese iar e o alta problema.

Dupa ce am postat aici am povestit cu un mecanic moto din Tg-Mures si a zis ca a vazut asa ceva la multe mobre cand sunt folosite in conditii mai solicitante.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Simeringul ala are niste striatii la exterior care il fixeaza in alezaj. Daca a fost bagat si a iesit ma indoiesc ca alea il vor mai fixa acolo, in nici un caz mai ferm decat la primul montaj.

Nu stiu de ce ar iesi, poate doar daca solicitarile au dus la deformari (temporare) ale piesei in care se preseaza, la altceva nu ma duce capul.

Edited by john17

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici distanrierele de la roti nu mai sunt ce au fost o data. Personal le am schimbat o data si nu s chiar ieftine si curand le voi schimba din nou, dar inca sunt ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...