Jump to content

Recommended Posts

Depinde. Care e densitatea emulsiei? Cea mai precisa masuratoare dpmdv e inaltimea la care ajunge lichidul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

15w. Mai mult nu stiu, dar e subțire tare.

» Post actualizat in 14 Oct 2018 10:05

Am făcut vreo sută de km, se simte o îmbunătățire semnificativă.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Litrul e o unitate de masura volumetrica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Simpatic. :) Dar nu cu tine vorbeam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eh, m-am simțit. După 350 km am ajuns la concluzia că nu-s bani aruncați. S-a schimbat in bine comportamentul suspensiei față. Nu foarte mult, dar se simte. Deci nu-i rău.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am citit din 2012 incoace si parca imi pare rau ca am vandut BMW-ul. Statoare arse, discuri de frana 1600 lei, rulmenti praf. Hmm, deabia astept sa imi schimb parerea.

Cunoaste cineva mobra.asta ?

https://m.olx.ro/oferta/suzuki-v-strom-2013-abs-IDblwhK.html/#position=1&page=1

Edited by george13

Share this post


Link to post
Share on other sites

Discurile is 1800 lei. Rulmentii mei au peste 30k km si inca nu dau semne de oboseala. Luati non-originali. Naspa mobra, asa e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am luat eu discuri Brembo cu 1400 de lei de pe www.autofarm.ro.

Rulmentii sunt consumabile. Si depinde cum exploatezi motocicleta, pe ce drumuri.

La statoare e recall la Suzuki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recall-ul se aplica numai pentru primul proprietar ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recall-ul se aplica numai pentru primul proprietar ?

 

Nu. Trebuie doar sa ai cartea cu reviziile din cate stiu.

 

Salut, pentru ce versiuni e valabil acest recall?

 

Din cate stiu la toate modelele din generatia a doua. 2012-2017

La prima generatie nu au fost probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am citit din 2012 incoace si parca imi pare rau ca am vandut BMW-ul. Statoare arse, discuri de frana 1600 lei, rulmenti praf. Hmm, deabia astept sa imi schimb parerea.

Cunoaste cineva mobra.asta ?

https://m.olx.ro/oferta/suzuki-v-strom-2013-abs-IDblwhK.html/#position=1&page=1

Nu mai e pe olx, ai luat-o tu? :D

 

Discurile-s scumpe si se tocesc la fel de repede si la BMW, iar statorul e cam singura problema mai grava pe care-l are modelul ala si se rezolva oricum gratuit prin recall.

 

Nu. Trebuie doar sa ai cartea cu reviziile din cate stiu.

Se face si fara carte daca o ai marcata in sistemul Suzuki ca fiind vanduta. Daca nu o ai (o greseala pe care o fac multi dealeri), abia atunci ar trebui sa ai cartea (sau factura originala, daca nu ma insel).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu... nu am luat-o eu. Cred ca o sa cumpar prin ianuarie , februarie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spuneam acum cateva pagini ca as face un drive test cu un GS1200, pentru ca sunt curios sa vad cum se misca motorul. Motorul de pe Vivi (V-Strom 1000XT) mi se pare absolut suficient pentru oricine (in conditii de solo riding cel putin), dar am avut un ZX6R inainte care m-a lasat cu anumiti pitici pe creier. Da, stiu ca nu le pot compara din motive evidente, dar piticii nu se misca de pe creier asa usor. Asa ca astazi am fost la un drive test scurt (cam 40km in total pe DN1) cu un GS1200 (motocicleta de test de la Bavaria). Concluzia a fost ca e motocicleta foarte OK, dar diferenta intre motoare nu e chiar atat de mare pe cat ma asteptam eu. Cei ~25CP in plus de pe GS1200 se simt, dar nu suficient de mult incat sa merite un upgrade din punctul meu de vedere. Asa ca am capatat un nivel nou de apreciere pentru Vivi dupa acest drive-test. O sa testez si un GS1250, am inteles ca trebuie sa apara in curand la drive test (aveau deja un R1250RT), dar concluzia a fost clara pentru mine: Vivi are un motor mult mai sprinten decat ma asteptam eu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am observat astazi ca jugul inferior e mai aproape de paharele furcii decat inainte. Mai trebuia montat vreun distantier in jambe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

are careva un TPS de imprumut pentru DL1000 in Bucuresti ?

imi face niste faze bizare motoreta si iar am inceput sa suspectez senzorul TPS dar parca nu as comanda unul nou pana nu stiu exact daca al meu chiar are vreo problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

are careva un TPS de imprumut pentru DL1000 in Bucuresti ?

imi face niste faze bizare motoreta si iar am inceput sa suspectez senzorul TPS dar parca nu as comanda unul nou pana nu stiu exact daca al meu chiar are vreo problema.

are careva un TPS de imprumut pentru DL1000 in Bucuresti ?

imi face niste faze bizare motoreta si iar am inceput sa suspectez senzorul TPS dar parca nu as comanda unul nou pana nu stiu exact daca al meu chiar are vreo problema.

» Post actualizat in 16 Oct 2018 19:30

Am eu tps funcțional.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spuneam acum cateva pagini ca as face un drive test cu un GS1200, pentru ca sunt curios sa vad cum se misca motorul. Motorul de pe Vivi (V-Strom 1000XT) mi se pare absolut suficient pentru oricine (in conditii de solo riding cel putin), dar am avut un ZX6R inainte care m-a lasat cu anumiti pitici pe creier. Da, stiu ca nu le pot compara din motive evidente, dar piticii nu se misca de pe creier asa usor. Asa ca astazi am fost la un drive test scurt (cam 40km in total pe DN1) cu un GS1200 (motocicleta de test de la Bavaria). Concluzia a fost ca e motocicleta foarte OK, dar diferenta intre motoare nu e chiar atat de mare pe cat ma asteptam eu. Cei ~25CP in plus de pe GS1200 se simt, dar nu suficient de mult incat sa merite un upgrade din punctul meu de vedere. Asa ca am capatat un nivel nou de apreciere pentru Vivi dupa acest drive-test. O sa testez si un GS1250, am inteles ca trebuie sa apara in curand la drive test (aveau deja un R1250RT), dar concluzia a fost clara pentru mine: Vivi are un motor mult mai sprinten decat ma asteptam eu.

Daca vrei ceva mai sportiv pe segment trebuie sa te indrepti spre KTM sau DUCATI. Aia 13 (MTS 950 sau ktm1090) sau 60 (MTS 1260 sau KTM 1290) de cai in plus sigur o sa se simta si ciclistica e lainaltimea asteptarilor.

» Post actualizat in 17 Oct 2018 06:12

Litrul e o unitate de masura volumetrica.

 

 

Plm, juma'de bidon într-o jamba, jumate in cealaltă. Ne agățăm de căcaturi.

Nu se pune uleiul la litru ci la coloana de aer. Daca te uitent pe manualele alea de ti-au venit cu arcurile, vedeai ca ai si lungimea coloanei de aer. Daca crezi ca mecanica e aproximativa, te inseli. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masori cat aer este de unde e uleiul pana la buza jambei. Fara arc inauntru si cu jamba coborata complet. Daca imi aduc bine aminte e 120mm.

Edited by bozoro

Share this post


Link to post
Share on other sites

200 cu emulsie Hyperpro.

» Post actualizat in 17 Oct 2018 07:25

Așa scria în manualul arcurilor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esti incredibil. Si asta de loc in sensul bun al cuvantului.
Ce pana mea are de a face emulsia hyperpro. Crezi ca i ceva nemaivazut si nemaiintalnit. O potiune magica facuta de vreun unicorn. E un rahat de ulei de furca, la fel ca oricare altul. Scrie pe el clar 15w. Ti-am scris si mai devreme ca in manualul de service scrie clar 524 ml. Tu ai pus 500. Apoi tot tu esti ala care ne luam de lucruri marunte. Pt modelul meu manualul de service scrie 143mm coloana aer. De doua ori am masurat pe acolo in jur de 525ml ca nu prea ai cum sa nimeresti 524 am masurat coloana si era unde zice manualul. Cei 25 de ml lipsa nu pot alcatui 5 cm de coloana de aer cat zici tu acolo ca ar fi 200mm. Deci ceva clar nu e in regula. Nu zic ca nu ocupa mai mult volum arcul nou in lichid si atunci i-ar ajunge mai putin lichid, dar clar habar nu ai despre ce si cum e acolo.

 

Cat despre comparatiile tale. Atata vreme cat nu ai mers cu acelasi tip de ulei inainte si dupa schimbu de arcuri, parerile nu sunt prea concludente. E un arc cu o lungime fixa si cu o rata de compresie stiuta per kg. Atat cel de fabrica cat si cel de la hyper sunt progresive. Poate diferi curba de compresie si kg absorbite. Dar din nou nu face din rahatu de furca un bici care sa si pocneasca. Singura imbunatatire o vei simti cu acele valve minune. Dar pt asta tre sa fi schimbat deja mai multe uleiuri si sa simti diferenta intre ele ca sa poti sa zici ca da e cu totul altceva.

 

Mai pun a nu stiu cata oara linkul catre manualele de service, poate ajuta pe cineva. https://www.v-strom.co.uk/downloads.htm Sectiunea 7-23 se vorbeste despre unicorni...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca vrei ceva mai sportiv pe segment trebuie sa te indrepti spre KTM sau DUCATI. Aia 13 (MTS 950 sau ktm1090) sau 60 (MTS 1260 sau KTM 1290) de cai in plus sigur o sa se simta si ciclistica e lainaltimea asteptarilor.

 

Multumesc pentru sfaturi. O sa arunc o privire si la S1000XR, pare interesanta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu fac niciun nici, dar mie mi s-a părut că se comportă mai bine furca. Atât.

Cât despre manual, uite ce scrie in hartia cu care au venit arcurile:

post-92464-0-06853100-1539773693_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...