Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Da Vrăji, asta am auzit. Gsxr de 600 cred. Dar de la ce an sar potrivi după Gsxr. Și ce modificări implica. Nu vreau sa fac daca ar fi gen, la strung o bucșe, sauna, etc. Nu intervin fata de fabrica. Ms.   2.Cine are de vânzare un set de suporți laterali pt modelul meu. SH Ar fi indicat, voi pune coburi de textil, fără prea multa greutate, boarfe și asta rar. Nr a lui domnul Harea Bogdan. Mulțumesc. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, cooldeep a spus:

Grecu de la cosmo are adaptori pt etrierii in cauza. @igi
 cumparat de la el si s au potrivit exact cum tre.

Multumesc,un tel,ceva sa pot comunica mai rapid.

Poate stie si de la care an de fab de la gsxr merge.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu știu ce nu le place unora la frânele de V-strom, că al meu n-are probleme de genul. Etrieri servisati, discuri și plăcuțe brembo, conducte metalice. Absolut nicio grijă la frânare. Adică am o grijă, să nu blochez roata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 55 minute, vrajitoru a spus:

Ai PM

ms

 

Acum 5 minute, Lucian_M a spus:

Nu știu ce nu le place unora la frânele de V-strom, că al meu n-are probleme de genul. Etrieri servisati, discuri și plăcuțe brembo, conducte metalice. Absolut nicio grijă la frânare. Adică am o grijă, să nu blochez roata.

Vstrom ul nu prea e renumit la frane .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Luciene iar te bagi. Incearca o motocicleta cu frane si mai vorbim. Si eu am facut ture de 6k km cu VStromul incarcat si cu pasager si are frane de mamaliga. Trebuie recunoscut ce e de recunoscut. Ca nu am avut probleme cu franarea e ca am mers preventiv tot timpul. Dar franele la VStrom nu te scot din (cuvant urat) cand e sa fie. Cand tragi cu 3 degete de maneta si nu intra ABSul pe fata ... e o problema. Franele la VStrom sunt medii pentru un touring.

Mergi odata pe o motocicleta pe care franezi cu un deget si intepeneste sau poti doza frana foarte bine cu un deget si motocicleta se opreste ferm si o sa vezi despre ce vorbim.

Si da: vreau frane de SS pe touring. De ce nu as vrea? Franeaza odata cu un BMW sau Ducati (ca astea m-au impresionat pe mine), incarcat si cu bagaje. Iar la VStrom poti ajunge aproape de asta cu etrieri cu mai multe pistonase. Simplu.

 

Stai ca am vazut ca ai recunoscut ca are frane slabute stock. Dar ale tale tot stock sunt. Ca ai pus niste furtune cu insertie metalica... e doar o finete pe care putini dintre noi putem sa o simtim.

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Să vezi la Supertenere (750) ce frâne n-are... Deh, discuri de 245. V-strom, cu toate că are discuri de 300, frâna per total e mediocră. Că pui conducte cu cămașă metalică sau le schimbi cu unele noi, că pui lichid de frână de calitate și aerisești bine, că pui plăcuțe de frână agresive, rezultatul e doar bun, nu spectaculos. Și acum fac paralelă cu o discuție recentă. E ca și cum ai da găuri în scut ca să se răcească motorul... 

Vrei ceva spectaculos, supradimensionezi sistemul. Pe lângă etriere mai mari trebuie și pompă de frână pe măsură... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

46 minutes ago, vis-a-vis said:

 Pe lângă etriere mai mari trebuie și pompă de frână pe măsură... 

Mi se pare ca pompa de frana e aceeasi - cel putin ca performante - si pe gixxer-ul ala de 600 si pe vstrom, diferenta o fac etrierii. Igi stie mai multe, oricum, ca el si-a facut si modificarea.

Editat de botezu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

După știința mea coeficientul de frecare depinde mai mult de materialul plăcuțelor decât de disc, iar bembo albastre sunt organice, deci nu îl au prea mare. În afară de un disc fierodo pe care îl montasem pe transșlap și la care am simțit o diferență clară (în rău! 🤬 Era ceva inox, mai subțire decât originalul) indiferent ce plăcuțe am folosit, discurile nu mi s-au părut a face diferența. 

Acum depinde de așteptările fiecăruia și experiența cu utilaje mai mult sau mai puțin frânăcioase. 

Personal am testat VStrom 650 prin 2007-8 și, ca posesor de transșlap cu 1 disc pe față, mi s-a părut că FRÂNEAZĂ. Dar repet, eram obișnuit cu un "abs mecanic". 

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar daca trantele-s recente. Benzina se evapora rapid, mai ales la ce curent de aer e pe acolo. Desi, vorba lui brake, nu inteleg cum ar ajunge benzina acolo.

Editat de botezu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NGK IMR8E-9HES cu iridiu sau NGK MR8E-9 pentru v-strom 650-2018 ?

La noi, cu iridiu sunt 140 , celelalte 57 lei/buc.

Iridiu aduse de afara sunt 100 lei/buc.

Se zice ca se schimba la 12000km. Am deja 28000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 hours ago, george13 said:

NGK IMR8E-9HES cu iridiu sau NGK MR8E-9 pentru v-strom 650-2018 ?

La noi, cu iridiu sunt 140 , celelalte 57 lei/buc.

Iridiu aduse de afara sunt 100 lei/buc.

Se zice ca se schimba la 12000km. Am deja 28000 km.

 

Manualul spune ca cele cu iridium se schimba la 24k. DAR nu patesc absulut nimic daca stau 48 k km. Afirm asta deoarece la prius de exemplu, masina cu 4 cilindrii, nu 2, bujiile cu iridium se schimba la 90 k km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Turație la primus, rotatii motor/km față de moto? Nr de aprinderi/ciclu (wasted spark sau nu)? Compari mere cu prune. 

Bine, eu cred că țin și 90k, am întâlnit mașini cu intervalul ăsta de inlocuire a bujiilor. Că e dat de departamentul comercial și schimbi și bobina nu mai contează... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tu crezi ca niste bujii iridium tin doar 24k km sau 12 cum vor unele serviceuri, poti linistit sa contribui la economia de consum. Pana una alta 4 ciilindri au jumate de cicluri pt x revolutii al vibrochenului, care la randul lor 2 cilnidri au jumate din aprinderi fata de un monocilindru.

Absulut nimeni, pe toate forumurile nu a avut probleme cu bujiile iridium schimbate la 48 k km plus minus. Mai mult, toti recomanda o pasta cuprata ca sa nu se lipeasca bujia in chiuloasa.

PS vstromul are 2 bujii pe cilindru, ca sa fie.

PS daca tot vb de primusuri, americanii aia tampiti, unii, nu toti, schimba bujiile la 150-250 k km. De regula mai dezintegrate arata alea trecute bine de 250. Conform istoricului de service la al meu pana la 175 k km nu au fost inlocuite. Aratau rau, dar au reusit sa ma convinga ca iridiumul asta e alta mancare de peste si anume ca nu tine izolatia de ceramica cat poa sa tina electrodul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...