Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Uitându-mă la niște filmulețe, mi se pare total inutil chiar și magnetul ăla. Pe lângă senzor văd acolo un controller destul de complex care folosește și o interfață de android prin comunicare bluetooth. Sunt destule reglaje, cred că durează ceva până îl setezi să nu dea rateu. Pentru urcat în trepte, da, se taie gazul puțin, dar pentru coborât e inutil, pentru că trebuie dat un semi șpriț scurt sau urcat un pic din turație pe retrogradare. Cu puțin antrenament, merge fără și în sus și în jos. Fără niciun gadget.

Pentru exercițiu, bun chiar și dacă nu schimbi fără ambreiaj, șpriț înainte de orice schimbare în jos. Dacă-ți faci mâna și stăpânești tehnica asta, restul vine de la sine. În timp, dintr-un șpriț inutil de agresiv, totul devine o mică accelerare la momentul potrivit. Mai nasol e când trebuie să și frânezi agresiv cu fața și nu mai ai încheietura chiar atât de liberă :D 

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, ENEOS a spus:

Da, un electomagnet inserat pe cablu! 

Cred ca mai repede cu un servomotor.

 

Iar asa cum zice vis-avis: merge si cu antrenament. La ce sa mai dai bani.

Eu am asa ceva pe AT si pot spune ca e ceva super fain. Pana si schimbarile normale de viteza le face mai fine pentru ca nu se dezactiveaza sistemul electronic de potrivire a vitezei cu turatia. Si chiar daca trag de ambreiaj aud cum motorul este turat un pic si asta face ca atunci cand dau drumul la ambreiaj sa fie o tranzitie fara smucituri la roata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer să fiu, la urcarea în trepte, chiar dacă timpul de reducere a gazului din manetă e minim, tot metoda hardcore de a schimba cu ambreiaj și a nu lăsa deloc turația mi se pare cea mai rapidă. Nu poate face asta nici mama quickshifterului. Dar dacă îi dai așa la nesfârșit sunt șanse mari să prăjești ambreiajul :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, vis-a-vis a spus:

Sincer să fiu, la urcarea în trepte, chiar dacă timpul de reducere a gazului din manetă e minim, tot metoda hardcore de a schimba cu ambreiaj și a nu lăsa deloc turația mi se pare cea mai rapidă. Nu poate face asta nici mama quickshifterului. Dar dacă îi dai așa la nesfârșit sunt șanse mari să prăjești ambreiajul :D 

Da' tu ai mers cu quickshipter ? Nu schimbi mai iute cu ambreiaj! 100%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic de modul de a accelera, nu de-a schimba. Adică, la orice cutie pentru a egaliza turația (de a sincroniza roțile dințate), la urcarea în trepte, trebuie scăzută puțin turația motorului, aici se pierde timp, chiar dacă e de ordinul milisecundelor, contează. La stilul agresiv, când lași turația în blană și schimbi din ambreiaj, când dai drumul la manetă, ambreiajul preia din inerția motorului care se învârte mai repede. Practic ai un zvâc în loc să ai un gol de putere. E fix ca la mașini când vrei să pleci cu scârț. Turezi blană și dai drumul la ambreiaj. Numai ca aici ții blana la toate treptele. Poți testa. quickshifterul îți taie gazu', chiar dacă se schimbă mai rapid, se pierde nițel din putere.

Bine, astea-s chestii de nebuni, nu pentru utilizatorul normal de v-strom :D 

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, vis-a-vis a spus:

Sincer să fiu, la urcarea în trepte, chiar dacă timpul de reducere a gazului din manetă e minim, tot metoda hardcore de a schimba cu ambreiaj și a nu lăsa deloc turația mi se pare cea mai rapidă. Nu poate face asta nici mama quickshifterului. Dar dacă îi dai așa la nesfârșit sunt șanse mari să prăjești ambreiajul :D 

Greșit, tăind gazul/scânteia schimbarea e mai rapidă! Oricum în treapta superioară ai turație mai mică. Mai rapid e doar seamless-ul. 

Acum 4 ore, vrajitoru a spus:

Cred ca mai repede cu un servomotor

Crezi greșit. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbarea e mai rapidă, pierderea de timp mai mare. Uită-te la filmulețele vechi de prin DTM cu motoare turbo pe circuit. Ăia nu lăsau piciorul din gaz ca să nu piardă putere la schimbările de viteză. Același drac și aici. Preiei din inerția motorului la schimbări în blană. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu o ții langa în timp ce toată lumea taie aprinderea/gazul la powershiftere! Ambreiajul nu ar rezista, iar patinarea face să se piardă mult mai mult decât în cele câteva fracțiuni de secundă (sutimi) cât ia "pauză" motorul. Și nu e musai să ia de tot, unele taie doar 1/2 din cilindri. Și toate powershifterele cu care am avut de-a face au electromagnet pt throttle blip. 

Habar n-am când avea dtm turbo, dar acolo e treaba cu lag, dacă iei gazul trece timp până "se umflă" turbina la loc. De aia s-a inventat și als. 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, 

 

Mi-am luat un set de furtune pentru motocicleta mea de la probrake.de și am primit acest voucher valabil până la 30.06. Sper să-i fie de folos cuiva! 

20210613_164125.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare!

 

Careva a montat GiPro? Am luat unu de pe aici dar m-am pacalit ca e cu cablaj de KTM, n-am stiut si cand a venit pachetul m-am trezit 

cu traznaia. Se poate folosi asta la Vstrom, sau caut sa-l dau si iau ce trebuie?

 

Multumesc!

Sanatate!

Editat de Flanker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

sa mai confruntat cineva cu eroarea c32 pana acum pe un v-strom 650 din 2017?

"Injector Circuit/Open-Cylinder 1 - Fuel injector #1 signal is interrupted by 8 times or more continuity although CKP signal is detected"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, urmeaza sa schimb placutele de frana fata spate la stroama mea de 650 xt din 2019 si mi-ar prinde bine niste recomandari atat legat de producatorul pe care sa il folosesc cat si daca sa fie sinter sau ceramice?

Ma uitam la acestea :

https://m.louis.eu/artikel/trw-brakepads-organic-organic-fuer-suzuki-dl-650-v-strom-xt-euro-4/10044101?list=af57c63aa890652f7a8bab3ba2bcef07&filter_bike_id=3567&filter_article_number=10044174

 

A folosit cineva?

 

Va multumesc inca de acum celor care o sa raspundeti si asfalt uscat tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 30.06.2021 la 16:34, Victor.Z a spus:

Salut,

 

sa mai confruntat cineva cu eroarea c32 pana acum pe un v-strom 650 din 2017?

"Injector Circuit/Open-Cylinder 1 - Fuel injector #1 signal is interrupted by 8 times or more continuity although CKP signal is detected"

Salut, da eu, de câteva ori mi-a apărut și a tot asa a disparut. M-am apucat o data și am verificat mufa de la injectoar, totul era ok. Razvan de la Axa mi-a spus ca doar dacă schimb injectorul o rezolv. În sezonul asta a mai apărut de 2 ori și nu vad nici o modificare în mersul motorului, consum, zgomot, lipsa putere.

Acum 12 minute, Z.Lucian a spus:

Salutare, urmeaza sa schimb placutele de frana fata spate la stroama mea de 650 xt din 2019 si mi-ar prinde bine niste recomandari atat legat de producatorul pe care sa il folosesc cat si daca sa fie sinter sau ceramice?

Ma uitam la acestea :

https://m.louis.eu/artikel/trw-brakepads-organic-organic-fuer-suzuki-dl-650-v-strom-xt-euro-4/10044101?list=af57c63aa890652f7a8bab3ba2bcef07&filter_bike_id=3567&filter_article_number=10044174

 

A folosit cineva?

 

Va multumesc inca de acum celor care o sa raspundeti si asfalt uscat tuturor.

Brembo roșii spate și albastre față, asta mi-a recomandat un mecanic 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe dreq Brembo roșii pe spate, mănâncă discul de rup, frâna e prea puternică (blochează rapid discul). Din 2016 merg pe Brembo albastre pe față și spate, dar la următorul set spate pun ceva organic.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Brembo rosii pe spate nu mananca nimic. Au alta compozitie fata de fata si discul de spate este mult mai rezistent. Pe fata e problema asta. Daca pui albastre pe spate le termini repede mai ales daca mergi incarcat. Albastre fata si rosii spate  cu Brembo e formula pe care o folosesc la toti de 10 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, bozoro a spus:

Brembo rosii pe spate nu mananca nimic. Au alta compozitie fata de fata si discul de spate este mult mai rezistent. Pe fata e problema asta. Daca pui albastre pe spate le termini repede mai ales daca mergi incarcat. Albastre fata si rosii spate  cu Brembo e formula pe care o folosesc la toti de 10 ani.

Un ultimii 4 ani am tot avut placutele din fabrica și sunt destul ok mai putin pe ploaie, atunci am  sesizat ca nu mai agață asa bine de discuri. Am am pus rosii pe spate și sunt tare curios sa vad cum se comporta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, bozoro a spus:

Brembo rosii pe spate nu mananca nimic. Au alta compozitie fata de fata si discul de spate este mult mai rezistent. Pe fata e problema asta. Daca pui albastre pe spate le termini repede mai ales daca mergi incarcat. Albastre fata si rosii spate  cu Brembo e formula pe care o folosesc la toti de 10 ani.

Nu am acces la poze, dar am postat acum câțiva ani poze cu plăcuțele spate arse rău, din roșii erau negre, discul a fost terminat în cca 15000 km. Am pus EBC cu plăcuțe Brembo albastre și nu au mai apărut probleme. Înainte, cu discul original, tot Brembo albastre am folosit, le schimbăm tot cu culoarea originală, nu carbonizată. În prezent am Brembo albastre pe spate, au culoarea din fabrică, nu s-au carbonizat precum alea roșii, nici nu au rupt discul. No, explicație?!

 

Faza cu frâna slăbuță pe ploaie am observat-o și eu, singura explicație ar fi că jegul din apă slăbește aderența plăcuțelor. Așa gândesc eu.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 06.07.2021 la 12:15, Lucian_M a spus:

Nu am acces la poze, dar am postat acum câțiva ani poze cu plăcuțele spate arse rău, din roșii erau negre, discul a fost terminat în cca 15000 km. Am pus EBC cu plăcuțe Brembo albastre și nu au mai apărut probleme. Înainte, cu discul original, tot Brembo albastre am folosit, le schimbăm tot cu culoarea originală, nu carbonizată. În prezent am Brembo albastre pe spate, au culoarea din fabrică, nu s-au carbonizat precum alea roșii, nici nu au rupt discul. No, explicație?!

 

Faza cu frâna slăbuță pe ploaie am observat-o și eu, singura explicație ar fi că jegul din apă slăbește aderența plăcuțelor. Așa gândesc eu.

ca ai franat odata pana ai parlit placutele. Si probabil acea situatie nu ai mai avut'o cu astea albastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stii ca merg cu pasager, franez cum cere situatia. Totusi de ce nu le-am parlit pe astea albastre, desi franez inclusiv cu spatele aproape de fiecare data? Am facut cateva concedii incarcat zdravan, cele albastre nu s-au parlit.

Bine că mi-ai amintit, plăcuțele spate sunt paaaa!

IMG_20210707_135751.jpg

Se poate observa ca sunt duse de mult, nu le-am mai verificat, ca frana inca mai era ( :D ), dar urmeaza concediul si n-am chef de surprize. Dupa cum se observa, culoarea e la locul ei. La fel si protectia de fibra si cea de metal. Au cam 15000 km.

Cele roșii au ținut 13.080 km. Nu spun eu, ci evidența pe care o țin, hârtia nu minte.

IMG_20210707_142558.jpg

IMG_20210707_142520.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...