Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Salut, dragi prieteni! Am o dilema, am o dl 650 ak7 dar mi-m fracturat piciorul. Curat ghinion, nu-i asa? Sa stau in casa, sa ma uit pe forum si sa vad unde mai cutreierati. Abia astept sa va cunosc, daca va mai intalniti la Arc! Peste o luna jumatate, cred daca suntem sanatosi cu totii! Sa vi se-nvarte roata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca V-STROM-isti sant ori fugiti din tara, sau scumpi la vorba (scris). Vin si eu cu o intrebare. Cine are cei mai multi Km. cu DL 650 si ce probleme a intampinet pana acum? Problemele mele pana acum (4500 km):clancaneli in furca fata la trecerea peste gropi (cauza nu am depistat-o desi am verificat jocuri, strangeri si nivel de ulei) si un inexplicabil fals punct mort intre viteza 3-4. Probabil nu am actionat levierul destul de ferm la trecerea din viteza 3 in 4 si se tura in gol. Nu am mai reusit sa schimb 4 pt. ca nu mai intra. Am redus viteza si am schimbat pana la 0 ,dupa care cutia de viteze si-a revenit functionind normal. Am patit chestia asta de 2 ori. Evident voi fi mai atent la schimbarea vitezelor si o tin sub observatie!!!??? Alt incident am zgariat din prostie foarte rau parbrizul , iar la Suzuki mi-au dat un pret astronomic 199 euro pt un petic de plexiglas. In concluzie la iarna ma voi apuca de confectionat parbrize ( standard si un pic mai mari) Am ceva experienta pt. ca am mai facut pt BMW F650 care are o forma mult mai complicata si care la AutoBavaria costa doar 112 euro.Aviz amatorilor. :o

Am pana acum aproximativ 11.000 Km, zgomotul in furca la trecerea peste denivelari am si eu si am auzit ca au toti.Cu cutia de viteze nu am patit asa ceva pana acum...cred ca trebuie sa pui un bec in cutie.. :cheers:

pt. parbriz este o solutie de scos zgarieturile la Louis ,intradevar pretul e fff mare pt o bucata de plastic

:lol:

 

--- Mesaj completat în 19 Aug 2007 20:35 -------------

Salut, dragi prieteni! Am o dilema, am o dl 650 ak7 dar mi-m fracturat piciorul. Curat ghinion, nu-i asa? Sa stau in casa, sa ma uit pe forum si sa vad unde mai cutreierati. Abia astept sa va cunosc, daca va mai intalniti la Arc! Peste o luna jumatate, cred daca suntem sanatosi cu totii! Sa vi se-nvarte roata!

 

Insanatosire grabnica man..eu is cam de departe..slabe sanse sa ajung la Arc..totusi poate ajung vreodata..nu se stie

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator alexman

Lumea se da in perioada asta, e normal :cheers:)

 

Am vazut in Grecia, Franta si Anglia (deloc in Germania sau Austria sau Ro), genul asta de tank cover, care e super util (si pentru ghiozdan si protectie). Am gasit doar pe http://www.bagster.com/en/ dar normal ca nu au reprezentant in Romania.

 

Aveti idee daca pot gasi undeva in ro? Mai e tank cover-ul de la Suzuki, dar sucks big time, e pe jumatea astuia...

 

http://www.rideaddict.com/index.asp?PageAc...&ProdID=119

http://www.suzukimegastore.com/Tank_Covers...ver-V-Strom.htm

http://www.topsaddlery.com/en/tapis_visu.p...;choix_pays=182

So?

Editat de alexman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lumea se da in perioada asta, e normal :D)

 

Am vazut in Grecia, Franta si Anglia (deloc in Germania sau Austria sau Ro), genul asta de tank cover, care e super util (si pentru ghiozdan si protectie). Am gasit doar pe http://www.bagster.com/en/ dar normal ca nu au reprezentant in Romania.

 

Aveti idee daca pot gasi undeva in ro? Mai e tank cover-ul de la Suzuki, dar sucks big time, e pe jumatea astuia...

 

http://www.rideaddict.com/index.asp?PageAc...&ProdID=119

http://www.suzukimegastore.com/Tank_Covers...ver-V-Strom.htm

http://www.topsaddlery.com/en/tapis_visu.p...;choix_pays=182

So?

 

Incearca totusi sa cumperi de pe siteul din afara..nu se stie..sau vb.cu unii care aduc din afara..

:lol:

 

 

--- Mesaj completat în 20 Aug 2007 18:11 -------------
Este cineva care in vara lui 2008 sa merga pana in cel mai nordic punct din Europa(Nordkapp)? :o

 

As fi interesat, si as dori tovarasi de drum..

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt. 2008 am in intentie un drum mai lung. Eu ma gandeam la Spania, dar nimic nu este batut in cuie. Mai vorbim. :cheers:

 

 

--- Mesaj completat în 21 Aug 2007 17:38 -------------
In primavara se discuta pe forum despre Suzuki DL650 vs. DL1000. Atunci am votat si eram fan DL1000, intre timp, cum am anuntat, m-am coptusit cu fratele cel mic cu care am facut 1500km. Eram curios sa recitesc comentariile din noua perspectiva, dar nu mai gasesc sectiunea. Poate ma ajuta cineva. :o

 

 

--- Mesaj completat în 21 Aug 2007 17:45 -------------
In primavara se discuta pe forum despre Suzuki DL650 vs. DL1000. Atunci am votat si eram fan DL1000, intre timp, cum am anuntat, m-am coptusit cu fratele cel mic cu care am facut 1500km. Eram curios sa recitesc comentariile din noua perspectiva, dar nu mai gasesc sectiunea. Poate ma ajuta cineva. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt. 2008 am in intentie un drum mai lung. Eu ma gandeam la Spania, dar nimic nu este batut in cuie. Mai vorbim. :cheers:

<small>--- Mesaj completat în 21 Aug 2007 17:38 -------------</small><br/>In primavara se discuta pe forum despre Suzuki DL650 vs. DL1000. Atunci am votat si eram fan DL1000, intre timp, cum am anuntat, m-am coptusit cu fratele cel mic cu care am facut 1500km. Eram curios sa recitesc comentariile din noua perspectiva, dar nu mai gasesc sectiunea. Poate ma ajuta cineva. :o

<small>--- Mesaj completat în 21 Aug 2007 17:45 -------------</small><br/>In primavara se discuta pe forum despre Suzuki DL650 vs. DL1000. Atunci am votat si eram fan DL1000, intre timp, cum am anuntat, m-am coptusit cu fratele cel mic cu care am facut 1500km. Eram curios sa recitesc comentariile din noua perspectiva, dar nu mai gasesc sectiunea. Poate ma ajuta cineva. :D

Sa stii ca ma gandeam sa ajung in Norvegia dar preturile mari de acolo m-au pus pe ganduri :P

/index.php?...128462&st=0

nu prea dispun de bani multi cu toate ca sunt si variante mai ieftine.

 

Man..ala de 1000 nu e asa bun ca asta de 650.Ce model crezi ca a castigat 2 ani la rand Alpen Masters? ..binenteles modelul DL 650 V-Strom. Eu l-am luat la 6000 km din Germania si nu-mi pare rau de loc..merge de te unge la suflet. :lol: ,eu nu prea i-i dau forja, consumul fiind de 4%.Acum am 11.000 si nici o problema, doar ca trebuie incaltata. ;) sa stii ca ai facut o afacere buna.. :rock:

 

Si topicul.. /index.php?...c=91749&hl=

 

Sa stii, ca cea mai buna motocicleta e aia pe care o ai.. :sick: parerile pe care le dau unii, sunt total subiective, cel mai mult conteaza parerea ta. :D Inainte, oamenii se multumeau si cu 250 cc si nu se mai plangeau de cuplu sau viteza...si traiesc si azi.. :-L multi, au facut calatorii f lungi pe motoare de 250,650 si acestea au facut fata fara probleme.

Editat de Talpa_mare
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator alexman

Hei,

 

Vine o vreme cand V-stromul cere revizie. Undeva la 14.000 km. Eu o am de 1500 de km si vreau neaparat sa fac revizia daca tot ma duc sa schimb ulei, placute si ce-o mai fi de schimbat.

 

La cat ma duce revizia de 14.000 daca cineva a facut pana acum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator alexman

Am facut programarea... in a doua saptamana a lui septembrie... va tin la curent :smoke:)

 

Daca o faci la Suzuki 600-700 RON, daca o faci singur si platesti consumabilele 300-400RON. Nu am ajuns inca la revizie dar n-am interesat de preturi la service-ul de pe centura la Tunari. :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hei,

 

Vine o vreme cand V-stromul cere revizie. Undeva la 14.000 km. Eu o am de 1500 de km si vreau neaparat sa fac revizia daca tot ma duc sa schimb ulei, placute si ce-o mai fi de schimbat.

 

La cat ma duce revizia de 14.000 daca cineva a facut pana acum?

 

Sal.

La 15000km revizia efectuata la service Suzuki, in Pipera, aprox 500 RON, iar la 21000km, adica saptamana trecuta 400 RON, tot la Suzuki. La 15000 km am schimbat filtru de aer, ulei, bujii, diverse verificari. La 21000 km am schmbat uleiul, verificare filtru aer si bujii. Preturile mi se par acceptabile iar oamenii de acolo sunt super de treaba. Parerea mea :smoke:

 

Bafta multa :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfatul meu de om batran este sa nu-l cumperi pt. ca este fabricat din plastic si aluminiu.Lucru grecesc. Daca vrei ceva bun la un pret pe masura, te invat sa iei de la Suzuki, PatWalsh sau S&w MoTech. Motorul tau merita cea mai buna protectie. Ca dealtfel si o asigurare Casco! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea e ca trebuie sa fie protejat radiatorul de ulei de pietrele care le aruca roata de pe asfalt dar

trebuie sa arate bine si scuturile ce le-am gasit mi se par prea din topor sau unele pentru offroad

pe unde eu nu merg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man..ala de 1000 nu e asa bun ca asta de 650.Ce model crezi ca a castigat 2 ani la rand Alpen Masters? ..binenteles modelul DL 650 V-Strom. Eu l-am luat la 6000 km din Germania si nu-mi pare rau de loc..merge de te unge la suflet. :) ,eu nu prea i-i dau forja, consumul fiind de 4%.Acum am 11.000 si nici o problema, doar ca trebuie incaltata. :baldy: sa stii ca ai facut o afacere buna.. :what:

 

 

Sa stii, ca cea mai buna motocicleta e aia pe care o ai.. :P parerile pe care le dau unii, sunt total subiective, cel mai mult conteaza parerea ta. :-L Inainte, oamenii se multumeau si cu 250 cc si nu se mai plangeau de cuplu sau viteza...si traiesc si azi.. :scratch: multi, au facut calatorii f lungi pe motoare de 250,650 si acestea au facut fata fara probleme.

 

 

 

 

 

 

Imi permit sa te intreb: " De unde stii ca ala de 1000 nu e asa bun ca ala de 650? " Ai avut vreodata de 1000 si poti sa-ti exprimi o parere ??? Unul dintre motivele pentru care eu mi-am luat V-Strom si nu altceva este si acela ca cel de 650 a castigat Alpin Master-ul, si inca de 2 ori consecutiv ( 2005 si 2006). Dar sa nu uitam: testele au fost facute in conditii speciale, conditii la care nu-ti supui motocicleta in fiecare zi. Poate ca unii dintre noi au nevoie de putere, poate altii au nevoie de gabarit ( daca pilotul are o statura impresionanta...), altii vor sa "simta" cuplul. Eu am toate acestea la motocicleta mea... . Pot sa fiu de acord ca cea de 650 este, in anumite conditii, mai manevrabila decat aia de 1000 datorita gabaritului si greutatii, dar NICIODATA, repet, NICIODATA nu vei putea face cu un 650 ce faci cu ala de 1000 si invers . Asa ca, te rog, lasa comparatiile astea de prost gust, nu mai fii tu insuti subiectiv exprimindu-ti pareri de genul "Man..ala de 1000 nu e asa bun ca asta de 650" si mergi in continuare pe ideea pe care tu insuti ai exprimat-o: "cea mai buna motocicleta e aia pe care o ai" ... as adauga ca cea mai buna este aia care ti se potriveste.

 

@all:

care dintre voi ati schimbat bujiile? Si in ce stadiu erau cand le-ati schimbat ? Erau arse , nu erau ???

Cartea tehnica recomanda schimbul de bujii si la 650 si la 1000 o data la 12.000 km.

Editat de marele alb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator alexman

Eu zic ca amandoua sunt bune pentru ca sunt V-Stromuri. Una e mai grea si mai puternica ca cealalta si atat. Interpretati fiecare cum vreti.

 

Am inteles totusi ca majoritatea posesorilor de 1000 ar schimba-o cu una de 650, dar nu-i o regula... e ca in viata, unora le plac grasele, altora slabele.

 

Hai mai fratilor nu va mai certati pe nimicuri. Hai sa fim un pic mai iertatori si sa ne ocupam timpul aici pt. a afla cate ceva unul de la altul. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In problema BUJIILOR, pt. Marele Alb, ele se inspecteaza la6000 si se inlocuiesc la12000. Vezi ce culoare are izolatorul bujiei si o inlocuiesti cu CR 7E daca izolatorul este inchis sau U22 ESR-N. Daca este deschis la culoare,alb, ii pui CR9E sau U27ESR-N. Bujia tre' sa fie cafeniu f. deschis. O bujie sticloasa sau alba tre' inlocuita cu una mai "rece". Dist. intre electrozi:0,7-0,8mm. Bujiile standard:CR8E sauU24ESR-N. Eu nu le_am schimbat fiindca am avut un necaz si stau sa ma vindec.Pa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am programata cumpararea unui V-Strom pentru iarna-primavara . Abia astept sa mai citesc ceva postari aici . Dupa ce ca sinteti putini va mai si certati ca niste copii . Ar fi mai interesant sa explicati prin ce se diferentiaza/ cum se comporta cel de 1000 fata de cel de 650 . Ma refer la cei care au avut ocazia sa le incerce pe amindoua .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai vad ca deja te-ai inregistrat cu DL 650. Ce mai conteaza diferenta pentru tine? Daca citesti in urma, vezi ca diferentele sunt de pret, masa si putere. Fiecare cu avantajele si dezavantajele ei. DAR AI DREPTATE: PREA MULTA CEARTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai conteaza . Pentru un incepator ca mine un 650 este mai mult decit suficient . Am inteles ca e si mai agila .Totusi , nu cred ca tipii galbui de la Suzuki sint atit de timpiti incit sa fabrice degeaba DL 1000 . Pe mine ma interesa parerea cuiva care le-a miscat pe amindoua , cum se simt diferentele pe testate , nu doar pe date tehnice . E logic ca aia de 1000 are cuplu mai mare , e mai grea , etc . , nu trebuie sa te concentrezi prea mult ca sa-ti dai seama de asta . Si totusi , trebuie sa aiba si cel de 1000 ceva avantaje .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai conteaza . Pentru un incepator ca mine un 650 este mai mult decit suficient . Am inteles ca e si mai agila .Totusi , nu cred ca tipii galbui de la Suzuki sint atit de timpiti incit sa fabrice degeaba DL 1000 . Pe mine ma interesa parerea cuiva care le-a miscat pe amindoua , cum se simt diferentele pe testate , nu doar pe date tehnice . E logic ca aia de 1000 are cuplu mai mare , e mai grea , etc . , nu trebuie sa te concentrezi prea mult ca sa-ti dai seama de asta . Si totusi , trebuie sa aiba si cel de 1000 ceva avantaje .

 

 

Eu nu m-am certat si nu vreau sa ma cert cu nimeni, atata timp cat nu sunt atacat vehement, iar limbajul folosit in posturile ce-mi sunt adresate direct este unul decent, DE BUN GUST.

Nu am facut altceva decat am solicitat informatii, comparatii, unui motociclist ce a calarit si varianta de 650 si cea de 1000, ba mai mult ( o spune chiar el) a fost, de-alungul timpului proprietarul ambelor variante, a detinut ambele modele. El a facut o afirmatie si anume ca ala de 650 este mai bun decat cel de 1000.

S-o sustina. Eu nu spun nici ca ala de 650 e mai bun (desi am recunoscut ca probabil este mai manevrabil) nici ca ala de 1000 este mai bun. Un om care are termen de comparatie intre aceste 2 modele poate sa-si exprime o pare in acest sens. Eu nu am un astfel de termen de comparatie, n-am calarit inca un DL de 650, dar pot sa ma pronunt in legatura cu modelul de 1000, pe care il detin si cu care am parcurs , din ianurie si pina in prezent 14.000 Km pe tot felul de drumuri ( autostrazi din vest, autostrazi si sosele de pe la noi, drumuri de tara , pe ploi pe vant , pe vreme insorita, la -10 grade celsius si chiar la +42 grade celsius. etc) Cred ca in aceste conditii pot sa-mi exprim o parere si ca sa fiu in asentimentul aceleiasi la care facem referire mai devreme, ii transmit de pe acum si il asigur ca este parerea mea. El poate sa aiba alta parere, n-am sa incerc sa i-o schimb.

 

Sa revenim, deci , la miezul problemei: : DL-ul de 1000 este, nu un motor greu, ci unul foarte greu (208 Kg la gol) Daca nu ai o statura impresionanta cu siguranta ai probleme ( la 1,93 cm ai mei si cei 140 Kg am avut doar probleme minore la inceput, cateva zile, mai ales pe loc, pina m-am acomodat cu el). In conditiile in care mai pui pe el , cric central , Crash Bar-uri, suporti de genti laterale( cazul meu) mai puteti aadoga la greutate inca aprox. 10Kg. Cu toate astea, este un motor care TRAGE DE TE INEBUNESTE DE LA 2000 rot/min, datorita cuplului maxim de 106 Nm( obtinut la 6.400 rot / min) iar puterea de 98 cai o dezvolta la 7.500rot / min. Nu stiu cum e sa scoti din MOTOR toti ce 98 CP, pentru ca niciodata nu am ajunt la acesta turatie , PUR SI SIMPLU NU AM AVUT NEVOIE SA ATING ACEATA TURATIE.

In ceea ce priveate gabaritul motorului, la dimensiunile si greutatea mea + pasager + bagaje in 80% din cazuri , cred ca va dati seama ca nu puteam sa-mi iau unul de 650.

Manevrabilitatea este una excelenta pentru un astfel de agregat, dar nu o vei putea compara , cu sigurata cu manevrabilitatea unei motociclete de viteza. Pozitia de conducere este deasemeni de invidiat, dar saua, devine putin incomoda la drumuri lungi ( peste 600-700 Km dint-un foc, se cer opriri din ora in ora dupa primii 200 Km parcursi).

Suspensia se muleaza perfect pe orice tip de drum, si este super confortabila. Nu am avut inca acele zgomote la furca fata. Datorita montarii cricului central a scazut cu aprox 3 cm garda la sol, si la borduri mai inalte, daca nu sunt atent imi freaca cricul.

Consumul, pentru traficul in tara, este de 5,3 l/ 100Km parcursi -in conditii solo+Top Case pina la un maxim 6,3-6,5 in coditii de supraincarcare, uneori , peste limita admisa( pasager, si bagaje) la viteze cuprinse intre 120-150 Km / h.

Pe autostrazile din vest consumul ajunge la un maxim de 8,5 % la viteze intre 180-200Km /h ( la 200km / h , are aprox. 6.300 rpm in treapta a VI-a , deci este practic putin sub turatia de cuplu maxim), dar daca mergi constant cu viteza legala ( 130) in treapta a VI, consumul este putin, sub 5%

 

In concluzie, PAREREA MEA este ca DL-ul de 1000 este un motor extraordinar, care , CEL PUTIN MIE MI SE POTRIVESTE PERFECT. Poate ca unora dintre voi li se potriveste PERFECT modelul de 650, din-un milion de motive, consider, in cazul meu, ca nu s-ar fi potrivit necesitatilor mele, fiind prea mic, atat din punct de vedere al puterii / cuplului cat si al gabaritului.

 

 

 

 

<small>--- Mesaj completat în 07 Sep 2007 11:56 -------------</small><br/>

In problema BUJIILOR, pt. Marele Alb, ele se inspecteaza la 6000 si se inlocuiesc la12000. Vezi ce culoare are izolatorul bujiei si o inlocuiesti cu CR 7E daca izolatorul este inchis sau U22 ESR-N. Daca este deschis la culoare,alb, ii pui CR9E sau U27ESR-N. Bujia tre' sa fie cafeniu f. deschis. O bujie sticloasa sau alba tre' inlocuita cu una mai "rece". Dist. intre electrozi:0,7-0,8mm. Bujiile standard:CR8E sauU24ESR-N. Eu nu le_am schimbat fiindca am avut un necaz si stau sa ma vindec.Pa!

 

 

Cunosc absolut toate detalii astea, stiu sa citesc o carte tehnica.

Totusi, suplimentez cu o informatie: distanta intre electrozi la DL de 1000 trebuie sa fie 0,6-0,7 mm, poate la cel de 650 trebuie sa fie intre 0,7-0,8 mm. Multumesc, oricum, pentu informatii .

 

Pe mine ma interesa sa-mi spui, in cazul in care le-ai fi schimbat, cum le-ai gasit, a trebuit sa le "racesti " sau sa le " incalzesti" ?( am inteles, nu este cazul)

@all:Cati dintre voi ati schimbat bujiile la intervalul recomandat , si cati nu le-ati schimat. pentru cei care nu le-ati schimat la intervalul recomandat: Vi s-a schimbat comportamentul motocicletei, a consumat mai mult , " tuseste" ceva amanunte de acest gen ma intereseaza. Eu nu le-am schimbat pe ale mele, desi am bujiile achizitionate de cand aveam 10.000 Km( NGK CR 8 E-deci alea standard) pentru ca nu am observat nici o schimbare in comportament, pina zilele astea. La ultima plimbare am observat ca tuseste putin. Probabil nu da scanteie la timp si cantitatea de benzina ce se regaseste in camera de ardere e destul de mare iar la urmatoarea scanteie...bummm... si cred ca asta este explicatia.

Orice ar fi , maine am sa le schimb... .

Editat de marele alb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am fost la magazinul MANN de pe Plevnei langa Spitalul Militar. Am luat filtrul de ulei (27ron) si m-am interesat de pretul celorlalte consumabile. Placute Ferodo: fata 2x83 ron, spate 52 ron, Ulei Castrol 4R Superbyke 10W50 la 52,5 ron/ L . Nu au filtru de aer. Ce parere aveti de uleil asta ( calitate, pret) si unde se gasesc filtre de aer? In legatura cu deja discutatul clancanit al suspensiei fata, dupa toate verificarile posibile si imposibile si dupa discutii cu fosti si actuali posesori de DL 650 si mecanici Suzuki, mi-a ramas un singur lucru de incercat si anume adaugarea a inca 30 ml ulei 10W pt. amortizoare. Am sa fac maine operatia asta si va tin la curent cu rezultatul. DOAMNE AJUTA !!!! :)

 

 

--- Mesaj completat în 11 Sep 2007 15:45 -------------
Am adaugat cate 30 ml ulei W10 in amortizoarele fata si zgomotul suspensiei fata s-a diminuat la un nivel care nu mai este suparator. As zice ca este chiar normal. Acum am putut sa intaresc arcurile din reglajul superior (ca mergeam cu ele fleasca sa mai micsorez clancanitul) si tinuta de drum aste perfecta, dar dupa o luna de cautari. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-aici un Wee-Stromer. Din 2005 - 11.000 km, il am de o saptamana. Este motocicleta pe care mi-o doresc de un an.

 

Ia mai bine, spuneti-mi cum rezolvam cu:

 

- scutul pentru motor (vreo 170 USD la italieni)

- crash baruri laterale (discutii mari intre crash barul de la Givi si celelalte)

- coburi si topcase

 

Asfalt uscat de joi incolo...

 

Sal

Eu am luat coburi si topcase de la Louis si sunt multumit.Vezi ca mai trebuie sa cumperi si suportul acestora care costa destul.A mea are si cric central..asa am cumparat-o.Un scut motor cred ca o sai-i constuiesc eu, despre crash bar ce sa zic...nu stiu daca o sai-i cumpar sau o sa-l fac..totusi cred ca e util daca cade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am fost la magazinul MANN de pe Plevnei langa Spitalul Militar. Am luat filtrul de ulei (27ron) si m-am interesat de pretul celorlalte consumabile. Placute Ferodo: fata 2x83 ron, spate 52 ron, Ulei Castrol 4R Superbyke 10W50 la 52,5 ron/ L . Nu au filtru de aer. Ce parere aveti de uleil asta ( calitate, pret) si unde se gasesc filtre de aer? In legatura cu deja discutatul clancanit al suspensiei fata, dupa toate verificarile posibile si imposibile si dupa discutii cu fosti si actuali posesori de DL 650 si mecanici Suzuki, mi-a ramas un singur lucru de incercat si anume adaugarea a inca 30 ml ulei 10W pt. amortizoare. Am sa fac maine operatia asta si va tin la curent cu rezultatul. DOAMNE AJUTA !!!! :)

<small>--- Mesaj completat în 11 Sep 2007 15:45 -------------</small><br/>Am adaugat cate 30 ml ulei W10 in amortizoarele fata si zgomotul suspensiei fata s-a diminuat la un nivel care nu mai este suparator. As zice ca este chiar normal. Acum am putut sa intaresc arcurile din reglajul superior (ca mergeam cu ele fleasca sa mai micsorez clancanitul) si tinuta de drum aste perfecta, dar dupa o luna de cautari. :lol:

 

Sal mr.

Ai adaugat 30 ml ulei in ambele amortizoare sau numai in unul?,ca ma intereseaza si pe mine chestia asta.

Multumesc.

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...