Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Astazi am fost la magazinul MANN de pe Plevnei langa Spitalul Militar. Am luat filtrul de ulei (27ron) si m-am interesat de pretul celorlalte consumabile. Placute Ferodo: fata 2x83 ron, spate 52 ron, Ulei Castrol 4R Superbyke 10W50 la 52,5 ron/ L . Nu au filtru de aer. Ce parere aveti de uleil asta ( calitate, pret) si unde se gasesc filtre de aer? In legatura cu deja discutatul clancanit al suspensiei fata, dupa toate verificarile posibile si imposibile si dupa discutii cu fosti si actuali posesori de DL 650 si mecanici Suzuki, mi-a ramas un singur lucru de incercat si anume adaugarea a inca 30 ml ulei 10W pt. amortizoare. Am sa fac maine operatia asta si va tin la curent cu rezultatul. DOAMNE AJUTA !!!! :)

<small>--- Mesaj completat în 11 Sep 2007 15:45 -------------</small><br/>Am adaugat cate 30 ml ulei W10 in amortizoarele fata si zgomotul suspensiei fata s-a diminuat la un nivel care nu mai este suparator. As zice ca este chiar normal. Acum am putut sa intaresc arcurile din reglajul superior (ca mergeam cu ele fleasca sa mai micsorez clancanitul) si tinuta de drum aste perfecta, dar dupa o luna de cautari. :lol:

 

Salutare la toata lumea. Se pare ca au mai aparut multi posesori de V Strom in ultimul timp. Sa le stapiniti cu placere, sa le calariti de placere. A mea are in momentul de fata 14.400 km si pot sa spun ca merge mai bine ca noua. Poate intr-o buna zi facem o plimbare pe undeva???

 

Filtru de aer gasesti numai la Suzuki pe soseaua de centrura sau luat de pe Louis.

 

Veniti Joi la meeting???

 

Bafta

 

--- Mesaj completat în 18 Sep 2007 07:56 -------------
http://www.louis.de/_10439390587f68bcd89d8...artnr_gr=100505

 

http://www.louis.de/_10439390587f68bcd89d8...tnr_gr=10050166

 

Am semnalele vechi de vinzare daca e interesat cineva. Dar nu toate la 2 au fost sparte geamul.

 

--- Mesaj completat în 18 Sep 2007 07:58 -------------
Si inca ceva, daca e cineva interesat de schimbarea bujiilor va recomand cu incredere NGK IRIDIUM IX. Eu le am montate si merge motorul putin altfel si a scazut si consumul cu 2-3%.

 

http://www.louis.de/_10439390587f68bcd89d8...tnr_gr=10035100

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei intresati, in ultimul numar UNIVERS MOTO ,doua articole despre SUZUKI DL650 V-strom, un drivetest si rezultatele finale ale testarilor in Alpi, unde dupa doi ani de suprematie a fost detronat de BMW R1200R, dor care este de doua ori mai mare si de doua ori mai scump. Concluzia mea : daca se lua in calcul si pretul V-stromul de 650 iesea iar castigator detasat!!!!! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Beton ! Spuneau ca nu i-ar strica o ridicare la 750 cmc si un design mai nou . Stie cineva ceva de modelul 2008 ?

Mie-mi place design-ul actual si nu pentru ca e a mea. Am ales sa cumpar motorul asta pentru referinte, forma si pret. Automat, la 750 cmc pretul va fi mai mare. Intretinerea si consumul mai mari! Bafta tuturor! :)

Editat de DANELUTA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei intresati, in ultimul numar UNIVERS MOTO ,doua articole despre SUZUKI DL650 V-strom, un drivetest si rezultatele finale ale testarilor in Alpi, unde dupa doi ani de suprematie a fost detronat de BMW R1200R, dor care este de doua ori mai mare si de doua ori mai scump. Concluzia mea : daca se lua in calcul si pretul V-stromul de 650 iesea iar castigator detasat!!!!! :finger:

 

Cred ca totusi V-stromul este mai polivalent decat BMW si are o protectie mai eficienta la ploaie ,pasagerul avand si loc mai mult. Nu cred ca ai putea sa scoti BMW in afara asfaltului. La motorul V-stromului ar mai putea umbla dar fara sa-i mareasca capacitatea cilindrica, cred ca 650 cc este de ajuns.

Faptul ca este pe locul doi spune mult..dupa ce 2 ani a fost pe locul 1.

:moron:

PS

stiti cumva de ce merge forumul asa greu si da mesaje de eroare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare posesorilor de v-strom,

 

as dori si eu o parere ... sincera ( :-) )

v-strom de 1000 sau varadero de 1000?

 

in afara faptului ca datorita faptului ca varadero se fabrica din 2001 fata de 2004 si poti gasi cu mai putini bani ... exista diferente notabile?

 

mie mi se par ca fiind din aceeasi clasa ...

 

multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer as alege V stromul. Dar m-as gindi si la Varadero. Eu zic sa incerci sa mergi si cu una si cu cealalta si sa-ti formezi o parere numai a ta. Varadero e cam greoaie. Eu sincer as alege din nou DL 650

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat si eu cauciucul...! :finger:

 

Cauciucul Bridgestone pe spate m-a tinut pana la 12.000, la 6000 cand am luat-o mai avand urme de santuri pe centru . Am optat pentru Metzler Tourance pe care l-am luat din Germania cu 145 E fiind excelent pentru V-strom. Pentru operatiunea de schimbare am luat o cheie inelara de 24 de la IUS, (25 Ron), cu care am dat jos roata la vulcanizare unde mi-a si echilibrat-o. M-am chinuit un pic sa pun roata inapoi dar am reusit pana la urma.Nu am avut cheie dinamometrica sa strang roata la cuplu, dar tre sa soseasca si o sa o strang atunci.

Am vazut la un prieten care are tot Metzler la un F650, ca l-au tinut in jur de 22.000 ,daca ma tin si pe mine atat ar fi super OK.

 

Pe la 11600 km am schimbat bujiile originale Denso cu NGK CR9E, distanta intre electrozi stabilind-o la 0,75 mm, dupa aceasta operatiune motorul mergand mult mai rotund.Operatiunea a fost simpla dar a necesitat inlaturarea carenelor si ridicarea rezervorului in partea din spate.

Acum astept filtrul de aer pe care o sa-l schimb imediat cum vine.

 

Asfalt uscat! :lol:

PS

Vad ca azi merge mai bine forumul.. :moron:

Editat de Talpa_mare
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator alexman

Dragii mosului,

 

M-am intors de la revizia de 12.000. Mi-au schimbat, ulei, filtru, curatat filtru aer, intins lant, schimbat bujii, cam 3 milioane cu totul. Nu stiu exact, se poate sa fi fost mai putin dar am avut si de montat crash guard, skid, un semnalizator, lampa de numar, protectiile de maine si un cap de ghidon.

 

Oricum, mecanicii super ok, seful de service acum invata cum e cu tastatura, am stat 53 de minute pe ceas ca sa bage devizul sa pot plati.

 

Salut pe aceasta cale pe ceilalti 2 v-stromisti programati la aceiasi ora (Catalin si tipul cu V-strom negru mat).

 

S-auzim de bine.

 

Eu am schimbat azi uleiul (MOTOREX 10W50 fullsintetic, 50 ron/l la magazinul moto din Cotroceni)si filtrul de ulei (27ron de la MANN pe Plevnei).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragii mosului,

 

M-am intors de la revizia de 12.000. Mi-au schimbat, ulei, filtru, curatat filtru aer, intins lant, schimbat bujii, cam 3 milioane cu totul. Nu stiu exact, se poate sa fi fost mai putin dar am avut si de montat crash guard, skid, un semnalizator, lampa de numar, protectiile de maine si un cap de ghidon.

 

Oricum, mecanicii super ok, seful de service acum invata cum e cu tastatura, am stat 53 de minute pe ceas ca sa bage devizul sa pot plati.

 

Salut pe aceasta cale pe ceilalti 2 v-stromisti programati la aceiasi ora (Catalin si tipul cu V-strom negru mat).

 

S-auzim de bine.

Daca ai placerea, poti sa-mi zici cat te-a costat skid-plate si crash-guard si de unde le-ai luat? Salut! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator alexman

Manopera pentru o ora a fost 500.000 lei vechi, ca atat a durat sa monteze skid plate-ul. crashguardul il montam si eu, dar tot ei l-au montat, jumatate de ora, deci 250.000.

 

preturile la toate consumabilele aditionale fata de ce mi-a inlocuit la revizia de 14.000 (ma rog, la 12.000 trebuia facuta), sunt atasate aici.

 

Daca vreti, saptamana viitoare va fac si un scan la factura cu deviz ca sa vedeti clar toate costurile.

 

Trebuie sa-mi schimb si eu cauciucurile, ce recomandati? Si la ce preturi sunt, si de unde.

 

Multumesc,

 

Alex

 

Daca ai placerea, poti sa-mi zici cat te-a costat skid-plate si crash-guard si de unde le-ai luat? Salut! :blink:

proforma_suzuki.zip

Editat de alexman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer as alege V stromul. Dar m-as gindi si la Varadero. Eu zic sa incerci sa mergi si cu una si cu cealalta si sa-ti formezi o parere numai a ta. Varadero e cam greoaie. Eu sincer as alege din nou DL 650

 

Salutare!

 

Eu ma fatzai cu un Hornet 600 care e excelent in oras. Afara insa nu m-am incumetat sa iau pasager. Apoi mai e problema cu vantul. Cum e cu V-Stormul? As vrea sa-mi fac o idee despre cat de manevrabila e in trafic urban. Apoi, un 650 e ok pentru drumuri mai lungi cu pasager? Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator alexman

Eu unul nu am probleme cu vantul care e in perioada asta afara (si merg pe weekend la Ploiesti si in general spre munte), repet, nu mi se pare o problema. Eu am condus pana acum 3 luni chopper, si muream.

 

In plus, vantul lateral e mai putin sesizabil ca la o naked iar ala din fata, daca iti ridici destul de mult parbrizul e aproape inexistent.

 

Cat despre pasager, depinde de greutatea lui. Nevasta-mea are 48 de kg si nici nu se simte, pe frate-miu insa l-am luat de vreo 2 ori si in afara de modificat suspensia se cam simtea la acceleratii.

 

Probabil ca e o chestie general valabila asta cu pasagerul, consumul cu pasager greu, etc. Este al dracului de manevrabila, inainte sa am V-strom nu-mi imaginam ca poate fi mai manevrabila decat o bicicleta. Poate sunt eu defect, dar este un model foarte reusit asta de 650.

 

Salutare!

 

Eu ma fatzai cu un Hornet 600 care e excelent in oras. Afara insa nu m-am incumetat sa iau pasager. Apoi mai e problema cu vantul. Cum e cu V-Stormul? As vrea sa-mi fac o idee despre cat de manevrabila e in trafic urban. Apoi, un 650 e ok pentru drumuri mai lungi cu pasager? Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Eu ma fatzai cu un Hornet 600 care e excelent in oras. Afara insa nu m-am incumetat sa iau pasager. Apoi mai e problema cu vantul. Cum e cu V-Stormul? As vrea sa-mi fac o idee despre cat de manevrabila e in trafic urban. Apoi, un 650 e ok pentru drumuri mai lungi cu pasager? Multam!

 

Salut.. :friends:

Eu am 1,82m si doar la viteze de peste 120 sunt turbulente la nivelul castii; un parbriz un pic mai mare nu-i ar strica..dar se poate rezolva cu un deflector.Am mers si pe ploaie si nu m-am udat cine stie..la glezne un pic ,casca si umerii;se rezolva cu echipament.Despre pasager cum spunea si alexman..depinde de greutatea acestuia, cu toate ca nu e problema mare.Motocicleta e mare si e loc destul pentru pasager care sta comod pe seaua mare,iar daca ai si topcase e super..pasagerul se simte in siguranta. Sa stii ca merita motocicleta asta..is super multumit.. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator alexman

Da, topcase-ul worth every penny. Daca mai ai si coburi, sta mai bine :laugh:.

 

Eu ma refeream la greutatea pasagerului dpdv al performantelor motocicletei, desi, cum bine a zis si Talpa mare problema care poate sa apara la un gabarit mai mare nu e cea de loc ci mai degraba de performanta a motorului. Ce sa zic, V-stromul meu a carat 85 ale mele si cu inca 92 ale lui frate-miu fara probleme. Am turat-o putin mai mult, dar nu a zis nimic.

 

Salut.. :friends:

Eu am 1,82m si doar la viteze de peste 120 sunt turbulente la nivelul castii; un parbriz un pic mai mare nu-i ar strica..dar se poate rezolva cu un deflector.Am mers si pe ploaie si nu m-am udat cine stie..la glezne un pic ,casca si umerii;se rezolva cu echipament.Despre pasager cum spunea si alexman..depinde de greutatea acestuia, cu toate ca nu e problema mare.Motocicleta e mare si e loc destul pentru pasager care sta comod pe seaua mare,iar daca ai si topcase e super..pasagerul se simte in siguranta. Sa stii ca merita motocicleta asta..is super multumit.. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wave:

:Man...stie cineva de unde pot cumpara din tara un parbriz si crashbar Givi?

Exista distribuitor in tara?

 

 

maine teoretic imi vin barile de protectie,daca se tine de cuvant iti dau nr de tel.

parbriz iti recomand MRA Vario.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat si eu cauciucul...! :ok:

 

Cauciucul Bridgestone pe spate m-a tinut pana la 12.000, la 6000 cand am luat-o mai avand urme de santuri pe centru . Am optat pentru Metzler Tourance pe care l-am luat din Germania cu 145 E fiind excelent pentru V-strom. Pentru operatiunea de schimbare am luat o cheie inelara de 24 de la IUS, (25 Ron), cu care am dat jos roata la vulcanizare unde mi-a si echilibrat-o. M-am chinuit un pic sa pun roata inapoi dar am reusit pana la urma.Nu am avut cheie dinamometrica sa strang roata la cuplu, dar tre sa soseasca si o sa o strang atunci.

Am vazut la un prieten care are tot Metzler la un F650, ca l-au tinut in jur de 22.000 ,daca ma tin si pe mine atat ar fi super OK.

Pe la 11600 km am schimbat bujiile originale Denso cu NGK CR9E, distanta intre electrozi stabilind-o la 0,75 mm, dupa aceasta operatiune motorul mergand mult mai rotund.Operatiunea a fost simpla dar a necesitat inlaturarea carenelor si ridicarea rezervorului in partea din spate.

Acum astept filtrul de aer pe care o sa-l schimb imediat cum vine.

 

Asfalt uscat! :D

PS

Vad ca azi merge mai bine forumul.. :eek:

 

eu sunt ala cu Metzler Tourance sunt f bune de strada se uzeaza mai greu, nu adera f bine ai probleme pe nisip, ca toate altele de altfel, dar 22000 de km.. e ceva la lejeritatea financiara a romanilor...totusi sunt cam tari, de aia nu se uzeaza f repede, pt un tourer sunt ideale.

 

salutari cu faza lunga :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...