Sari la conținut

Aprilia SR 50R VS Piaggio NRG Power DD


cos78min
 Share

Postări Recomandate

Salut.

Cer Âşi eu câteva informații, dacă se poate. Doresc să achiziționez un scuter din 2007 Âşi am gasit până acum 2 modele mai pe placul meu:

Aprilia SR 50R Âşi Piaggio NRG Power DD.

Întrebarea este care dintre ele merită mai mult, ținând cont că prețurile de vânzare sunt cam aceleaÂşi pentru cele două modele.

La Aprilia nu îmi place că are kilometrajul de pe bord doar până în 80 Âşi mi-e că rup cablul de kilometraj daca trece acul dincolo de această viteză. Am pățit aÂşa cu un Piaggio mai vechi, în timp cablul s-a rupt Âşi a fost nevoie să achiziționez altul.

De piaggio nu Âştiu ce să spun. Din testele de aici pare că Aprilia este mai bun.

A-Âşi vrea să pot merge cu el la viteză de până la 100 km/h, fără să îmi fac probleme că de la 60 nu mai are demaraj dacă vreau să merg mai repede pentru a nu se forma coloană în spatele meu pe Âşosea, pentru că atunci apar problemele. Multora le vine chef să mă depăÂşească tocmai în curbă pentru că merg încet Âşi nu au răbdare să treacă de aceasta pentru a intra în depăÂşire. Din cauza asta am fost de vreo două ori în siatuația de a fi a fi scos de pe carosabil. AÂşa că vreau un scuter capabil să accelereze de la 60-70 km/h (viteza cu care circul de obicei în afara localităților) pînă la 90-100 km/h, cel puțin pe distanțe scurte.

În timpul verii fac naveta cu el, iar distanța între casă Âşi serviciu este de vreo 17 km.

AÂştept ceva sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara o toba si inca ceva pe un asa scuter nu vei ajunge la 100. Motoarele sunt identice.. la SR , bordul este electronic , adica nu are cum sa se rupa cablul acela de KM,chiar daca e cu AC si nu e digital ca la NRG.

 

In rest Piaggio sunt amandoua la origine.

 

edit : si oricum SR-ul are CDI-ul limitat la 80 , indiferent ce ai pune pe el tot 80 o sa mearga. Singura solutie este sa pui un CDI de pe un SR mai vechi care nu sunt limitate sau un CDI Tuning. La NRG nu stiu nimic.

 

Exemplu : Am un prieten cu un SR 50 R are : Set 70cc malossi , toba , variator , jiglor mai mare , ambreiaj si tot 80 fuge.

 

 

Bafta!

Editat de sorin.bc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Îmi poate spune Âşi mie cineva de unde pot achiziționa un astfel de CDI tunat care să îmi permită să urc cu el până la 90 - 100 km/h?

De la ce model de SR mai vechi pot alege un astfel de CDI?

Mulțumesc pentru informații.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sorine nu ai dreptate. Hai sa-i spun eu treaba:

 

In primul rand stiu la ce te referi. De multe ori mi s-a intamplat sa merg din bun simt pe marginea drumului pentru a nu bloca traficul, sa fiu depasit de anumiti indivizi paraleli cu condusul....adica ceva de genul drum drept merg in spatele meu, in curba cu panta depasire. Desigur ca de multe ori venea ceva din fata, marele sofer nu mai stia ce sa faca si eu trebuia aproape sa ies de pe carosabil sa nu faca prostul accident. In ceea ce priveste asta, rezolvarea este simpla: mergi cu scuterul ocupand o intreaga banda, stai ca si cu motorul mai mult langa axul drumului. Astfel vor depasi regulamentar cand pot, nu te vor forta. Asta e nasol mai ales cu tirurile care te imping dupa scuter.

 

In ceea ce priveste scuterul, din ce ai spus nu este pentru tine. Nu vei gasi scuter - de orice capacitate- care sa prezinte flexibilatate - asta insemnand un demaraj bun din mers (cum ai spus tu 60-100 sau 70-100). Aici intervine cutia de viteze, asta este o parte din rolul ei. In ceea ce priveste 100 km/h, si asta este mult, scutere o sa gasesti care prind 100 km/h, dar cele stock mai ales vor prinde poate in 2-3 km viteza asta, deci nu iti este foarte util. In cazuri de-astea recomand un motor de 125 sau in cel mai rau caz un scuter 125.

 

Acum in legatura cu cele doua scutere: cum zicea sorin, sunt aceleasi motoare, asta implica aceeasi fiabilitate, aceleasi performante. Este o chestie de gust. Bordul de pe sr este in totalitate electronic, kilometrajul fiind electronic, pe fir si nu pe cablu. Nu are deci ce sa se rupa. In ceea ce priveste viteza, aceasta este destul de mare ~92-93 km/h delimitat. Faza pe care nu o stie sorin este ca acel kilometraj ramane blocat la 80 km/h(chiar am mai spus asta) si deci nici macare pe o panta pe care poti prinde cu usurinta 120, nu o sa-ti sara acul de 80. Asta se intampla si la sr50 nou, modelul clasic, cu doua faruri. In concluzie nu e limitat in cdi, nu-ti trebuie asa ceva.

Editat de Rolly
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci am spus nu neaparat ca este chiar 100% adevarat ce am spus eu cu 80km/h. Dar , acel baiat ce ziceam mai sus cu SR-ul cu set,toba si restu ... a zis ca a mers langa o masina si mai mult de 80 nu mergea. A schimbat si CDI-ul , a pus altul nou , tot acelasi lucru .

 

Da intradevar , un scuter de 100/125 este perfect pentru ceea ce vrei tu. La 50cc nu o sa intalnesti niciodata ceea ce iti doresti tu.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-am vazut pana acum scuter care sa arate pe bordul din dotarea sa viteza reala.

Punct.

Daca vreti sa vedeti "cat baga" ar fi foarte folositor un GPS.

Am intalnit Aerox-uri care baga cu 10-15 km/h mai mult decat pe GPS...

Cel mai real a fost un Booster mai vechi ca an...cu kilometraj clasic,pe cablu,care indica cu 2-3 km/h maxim in plus.

Editat de brick23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

haideti sa va povestesc si eu...am avut un aprilia guliver..avea 120 in bord:)) de unde el saracu fugea 65 si motorul era ok..

 

in fine...un prieten de al meu are scuter de 250 un piaggio x9..eu cand aveam 65 lui ii arata ca mergem cu 50..a zis ca la el arata corect pt ca alea is facute dupa masini... :cheers: ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-am vazut pana acum scuter care sa arate pe bordul din dotarea sa viteza reala.

Punct.

Daca vreti sa vedeti "cat baga" ar fi foarte folositor un GPS.

Am intalnit Aerox-uri care baga cu 10-15 km/h mai mult decat pe GPS...

Cel mai real a fost un Booster mai vechi ca an...cu kilometraj clasic,pe cablu,care indica cu 2-3 km/h maxim in plus.

 

 

toate scuterele noi au km care inseala... in special cucubaurile chinezesti care arata cam cu 15-20 mai mult. eu am o honda dio din 92 si imi merge limba in limba cu gpsu.. asta pana la 60 k decat atat are p bord :cheers:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

brick m-am referit cumva la eroare? M-am referit la limitarea -daca se poate numi asa - din bord. Sorin, deci nu e limitat din cdi daca l-a schimbat si nu se duce mai mult. De ce pui omu sa-si caute cdi daca nu e de-acolo? Eu am mers pe sr50 cu doua faruri si fuge mai mult de 80, si asta stock. In ceea ce priveste un scuter de 125, am zis parerea mea, cu cvt (variator) nu o sa ai flexibilitatea care vrei. Pentru asta iti trebuie cutie de viteze, sa-i dai inferioara.

 

In ceea ce priveste eroarea de pe bord, mers cu masina in paralel, eroare foarte mica la kilometrajul meu, ceva insesizabil, 2-3 km/h. Am mers si cu FB cu eroare de 20 km/h :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

brick m-am referit cumva la eroare? M-am referit la limitarea -daca se poate numi asa - din bord. Sorin, deci nu e limitat din cdi daca l-a schimbat si nu se duce mai mult. De ce pui omu sa-si caute cdi daca nu e de-acolo? Eu am mers pe sr50 cu doua faruri si fuge mai mult de 80, si asta stock. In ceea ce priveste un scuter de 125, am zis parerea mea, cu cvt (variator) nu o sa ai flexibilitatea care vrei. Pentru asta iti trebuie cutie de viteze, sa-i dai inferioara.

 

In ceea ce priveste eroarea de pe bord, mers cu masina in paralel, eroare foarte mica la kilometrajul meu, ceva insesizabil, 2-3 km/h. Am mers si cu FB cu eroare de 20 km/h :cheers:

Nu nu...n-am zis de tine...am completat si eu pe aici pentru cei care stau cu impresia ca scuterele lor "baga suta-n bord"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici al meu nu are eroarea mare , tot 2-3 km/h , pt. ca m-a luat radarul :cheers: De obicei cand merg sta acul cam pe la 70 si m-a luat cu 69 ;)

App. stie careva cam cat e eroarea de kilometraj la Logan ?

 

Legat de cele doua scutere , personal as alege NRG-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie îmi place NRG-ul din mai multe motive:

- e pe carburator;

- e mai frumos ca desig (cel puțin aÂşa mi se pare mie);

- kilometrajul de pe bord e digital, nu imită kilometrajul clasic.

Dacă din ce spuneți voi sunt cam la fel de performante, a-Âşi merge pe Piaggio. Problema este că nu prea găsesc la noi în țară la prețuri accesibile. Am văzut acuma un anunț, cere cineva pe el 900 de euro. 700 poate a-Âşi fi dispus să ofer pe unul produs în 2007, dar 900 parca e cam mult, deÂşi dacă mă uit cât costă unul nou...

Înfine, mai aÂştept opinii din partea voastră.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man...gasesti sr50 si pe carburator, la fel cum gasesti si nrg pe injectie, SUNT ACELEASI MOTOARE. Si in rest gusturile nu se discuta, dar de ce masinile au kilometraj analog si nu digital? Problema e ca ai bugetul cam eronat.... un scuter din 2007 merita 1500-1700, nu 700 euro. Am vazut un nrg foarte frumos in vitan, cerea 1500 euro pe el. 900 euro e furaciune si omoraciune. Adica cine ar da 2500 pe el nou si dupa 2 ani l-ar vinde de aproape 3 ori mai ieftin?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce vrei tu kilometraj digital , parerea mea este ca sunt niste chestii care nu conteaza asa de mult. Cum nici eu nu mi-am luat DNA ca are kilometraj digital.

 

Gandeste-te doar la aspect intre SR si NRG pentru ca motoarele si fiabilitatea este aceeasi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțam fain pentru sfaturi.

Se pare că trebuie să mai umblu la bani.

Trebuie sa umblii serios la bani.

Iar daca alegi NRG sa iei cu racire pe apa , pt ca am vazut NRG ( model nou ) cu racire pe aer.

 

La 700 euro nu ai nici o sansa sa gasesti unul BUN ... mai ales din 2007.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am găsit un Piaggio NRG din 2005 la aprox 700 euro. Nu arată extraordinar.

Băiatul spune că are motor nou...cel vechi l-a schimbat pentru că, spune el, fostul proprietar nu prea a umblat cu scuterul. Oare un motor se strică dacă stă? Eu Âştiam altceva Âşi cred că e ceva putred la mijloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...