RAZVANFOR Posted June 14, 2009 Share Posted June 14, 2009 salut sunt curios daca as putea sa imi pun pe spate 190/50/17 pe moto meu un zx6r din 99 ..asptept raspunsuri si indicatii ...multumesc anticipat Quote Link to post Share on other sites
paul_biker Posted June 14, 2009 Share Posted June 14, 2009 salut sunt curios daca as putea sa imi pun pe spate 190/50/17 pe moto meu un zx6r din 99 ..asptept raspunsuri si indicatii ...multumesc anticipat Pune 180/55 n-are rost sa pui 190/50, NU va arata mai lata (daca asta urmaresti) pentru ca janta va trage usor marginile in interior. Iti garantez lucrul asta. Quote Link to post Share on other sites
wally08 Posted June 14, 2009 Share Posted June 14, 2009 strici ciclistica motocicletei astfel,pe curbe va fi destul de nasol Quote Link to post Share on other sites
Chivu Posted June 14, 2009 Share Posted June 14, 2009 strici ciclistica motocicletei astfel,pe curbe va fi destul de nasol 180/55 mai merge dar cu 190/50 o sa fie destul de greu de inclinat de la un anumit punct. Quote Link to post Share on other sites
RAZVANFOR Posted June 14, 2009 Author Share Posted June 14, 2009 strici ciclistica motocicletei astfel,pe curbe va fi destul de nasol ms frumos asta ma interesa daca stric ciclistica motocicletei Pune 180/55 n-are rost sa pui 190/50, NU va arata mai lata (daca asta urmaresti) pentru ca janta va trage usor marginile in interior. Iti garantez lucrul asta. aha.. cineva mia zis ca are 190 pe spate pe acelasi tip de moto .. eu acum am 170 si am voie sa pun 170 si 180 dar pana la urma pun 180 merci oricum.. Quote Link to post Share on other sites
Claw Posted June 16, 2009 Share Posted June 16, 2009 Eu am avut un zx6 din 99 si am avut pus cauciuc de 180 ... ea din fabrica e gandita cu cauciuc de 170. ... un 180 o sa iti intre se aseaza mai greu dar se aseaza.... 190 e cam mult si poate nu vrei sa mergi doar in linie dreapta. Cu cat e mai lat cauciucul cu atat vei lua curbele mai greu. Quote Link to post Share on other sites
Survolaj Posted June 16, 2009 Share Posted June 16, 2009 Eu am 190 - din fabrica 180. In afara ca trebuie sa trag un pic mai bine pe curbe nu e nici o diferenta. Quote Link to post Share on other sites
RaduSPR Posted June 17, 2009 Share Posted June 17, 2009 Singurul motiv pentru care as pune 190 in loc de 180 ar fi, daca ajung pe viraje cu 180ul la capat sau chiar putin peste. Altfel din punct de vedere al manevrabilitatii un cauciuc ingust este net superior unui cauciuc lat. Quote Link to post Share on other sites
RAZVANFOR Posted June 18, 2009 Author Share Posted June 18, 2009 Eu am avut un zx6 din 99 si am avut pus cauciuc de 180 ... ea din fabrica e gandita cu cauciuc de 170. ... un 180 o sa iti intre se aseaza mai greu dar se aseaza.... 190 e cam mult si poate nu vrei sa mergi doar in linie dreapta. Cu cat e mai lat cauciucul cu atat vei lua curbele mai greu. salut...pai in cartea tehnica a motocicletei zice clar ca trebuie 170... dar in cartea de identitate a vehiculului zice clar ca pot pune 170 sau 180 ... desi eu miam luat moto cu 170 pe ea... acum pe 5 cand iau salariul vreau sa o incaltz ca astea care le am eu sunt cam ciudate..cred ca au fost batute de soare... si 2 a ajuns la indicator.. si cred ca o sa imi iau 180...acum a mai ramas sa ma hotaresc si la ce cauciucuri vreau... poate imi recomanzi si mie ceva.. eu merg mai mult in bucuresti dar vreau aderenta cat mai mare.. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.