Jump to content

kawa zx-6r


SeTo
 Share

Recommended Posts

As dorii parerea voastra pt un kawa zx-6r din 1999...ar fi bun pt un incepator [am mai mers pe minsk rs 50 cagiva elefant 125]. Urmeaza sa imi iau A-ul si inclinam la inceput spre un R6 dar dupa cateve cercetari am ajuns la concluzia k e mai bun un zx-6r...nu neaparat k e mai puternic ci pur si simplu mi se pare k are o ciclistica excelenta si o fiabilitate mai buna:D...as dorii o sugestie sau mai multe:)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si eu tot R6 vream sa imi iau la inceput , dar dupa cateva replici a unor forumisti de pe aici care au zis ca nu e bine r6 din prima m-am lasat de aceasta alegere ... si kawasaki zx-6r te arunca... depinde acum daca te mananca palma sau nu :D

 

 

Asteapta sfaturi de la unor useri informati , eu nu sunt chiar asa experimentat ... doar mi-am spus parerea .

Edited by KillTheMF
Link to comment
Share on other sites

e docila, cat ii dai atat trage, sa nu te sperii, se lasa frumos pe viraje, trage frumos si se "bucura" daca te dai la ea, franarea pe 3 pistonase, eficienta, recomand sa-ti pui 15w in furca fata, depinde ce drumuri abordezi, ce sa zic, mie-mi place, e mai putin incomoda decat gixerul din aceaiasi perioada(la statura mea), daca mai vrei detalii iti mai dau., bafta :D

Edited by lordloth
Link to comment
Share on other sites

eu sunt un user experimentat si iti recomand din inima waka zx-6r. e usoara la strunit si poti sa o mulgi mult si bine, mai ales in linie dreapta. e frumoasa foc si se asorteaza perfect cu mediul ambiant de pascut. vezi cand o scoti in cireada (ciurda) pe cheia sa ai mare grija, ii place sa fuga de nebuna dupa alte vaci, dar e putin neatenta la curbe, adica s-ar putea sa se balige si sa se duca pe phula calului, cu tot cu tine pe ea. in rest, nu e o motoreta complicata, mananca jar daca ii dai cox si e ieftina la intretinut, ca toate vitele cu ochii trasi spre lateral de provenienta asiatica, nu trebuie sa o potcovesti prea des pentru ca oricum o sa ii dai burn, capastru nu iti trebuie ca oricum nu stii sa franezi, are coada speciala pentru ascuns crotalul si da peste 100 de litri de lapte (adicatelea cai putoare) la mulsoare.

Link to comment
Share on other sites

eu sunt un user experimentat si iti recomand din inima waka zx-6r. e usoara la strunit si poti sa o mulgi mult si bine, mai ales in linie dreapta. e frumoasa foc si se asorteaza perfect cu mediul ambiant de pascut. vezi cand o scoti in cireada (ciurda) pe cheia sa ai mare grija, ii place sa fuga de nebuna dupa alte vaci, dar e putin neatenta la curbe, adica s-ar putea sa se balige si sa se duca pe phula calului, cu tot cu tine pe ea. in rest, nu e o motoreta complicata, mananca jar daca ii dai cox si e ieftina la intretinut, ca toate vitele cu ochii trasi spre lateral de provenienta asiatica, nu trebuie sa o potcovesti prea des pentru ca oricum o sa ii dai burn, capastru nu iti trebuie ca oricum nu stii sa franezi, are coada speciala pentru ascuns crotalul si da peste 100 de litri de lapte (adicatelea cai putoare) la mulsoare.

 

 

 

cam asa e, buna descriere :D

Link to comment
Share on other sites

el m-a safatuit sa imi iau una...pt k e o motocicleta grea si stabila :D...am dorit sa aud si alte pareri tocmai de aceea am postat pe forum:)

Link to comment
Share on other sites

bine faci. sa nu te puna pacatul sa intri in randul ducatistilor, am inteles ca astia sunt rai, nu accepta tot soiul de indivizi in randurile lor. nici pe mine nu au vrut sa ma primeasca, pentru ca imi place sake si am cuptor cu microunde iamatakuku.

Link to comment
Share on other sites

pai si iti e tie frica de ea? nu ai de ce. e tot de om facuta, pentru oameni, corect? pana sa imi iau permisul de A1 pe care il folosesc acuma (l-am cumparat pe doua roate de cascaval de la niste baieti din ciorogarla) am mers vreo 5 ani cu waka, nu am patit nimic, m-au fugarit odata niste caini, da' i-am dat tare pe o roata si i-am ars cu toba, numa ca nu aveam casca pe cap si am dat cu capu in niste crengi de tei mai joase si m-am julit oleaca pe fata, dar nu a fost problema, ca am auzit ca teiul e calmant, asa ca mi-a facut bine.

 

da onda nu iti place, ca am auzit ca e cea mai cool. uite aici un anunt, pacat ca nu am atatia bani, o cumparam eu. http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...w&ID=205717

Link to comment
Share on other sites

Sunt incepator si mi-am luat kawa exact ca cel despre care faci vorbire si sunt foarte multumit.Singura problema este ca nu am amortizor de ghidon si este un pic mai greu de strunit pe curbe.Pana in 9 mii de ture nu este nicio problema dar dupaia sa te tii de ea ca vrea sa plece fara tine.Mai mult de atat nu te pot ajuta deocamdata ca nu am decat 400 km cu ea:).Nu uita...tot ce conteaza este mana ta!

Link to comment
Share on other sites

SeTo, asculta la fratele Sarac, el stie foarte bine cum vine treaba cu motociclismul asta. numai ai grija la el, o sa vrea sa iti ia camasa de pe tine, ca nu are echipament.

 

offtopic: Saracule, da' de ce nu ai mers bre mai mult cu ea, nu ai avut bani de gaz?

Link to comment
Share on other sites

SeTo, asculta la fratele Sarac, el stie foarte bine cum vine treaba cu motociclismul asta. numai ai grija la el, o sa vrea sa iti ia camasa de pe tine, ca nu are echipament.

 

offtopic: Saracule, da' de ce nu ai mers bre mai mult cu ea, nu ai avut bani de gaz?

 

:D

Link to comment
Share on other sites

As dorii parerea voastra pt un kawa zx-6r din 1999...ar fi bun pt un incepator [am mai mers pe minsk rs 50 cagiva elefant 125]. Urmeaza sa imi iau A-ul si inclinam la inceput spre un R6 dar dupa cateve cercetari am ajuns la concluzia k e mai bun un zx-6r...nu neaparat k e mai puternic ci pur si simplu mi se pare k are o ciclistica excelenta si o fiabilitate mai buna:D...as dorii o sugestie sau mai multe:)

 

Daca vrei sa ai o ciclistica si o fiabilitate mai buna ti-as recomanda un hornet.

Link to comment
Share on other sites

As dorii parerea voastra pt un kawa zx-6r din 1999...ar fi bun pt un incepator [am mai mers pe minsk rs 50 cagiva elefant 125]. Urmeaza sa imi iau A-ul si inclinam la inceput spre un R6 dar dupa cateve cercetari am ajuns la concluzia k e mai bun un zx-6r...nu neaparat k e mai puternic ci pur si simplu mi se pare k are o ciclistica excelenta si o fiabilitate mai buna:D...as dorii o sugestie sau mai multe:)

 

Ce-ai mah? Cum sa iei zx-6? Aia-i pentru fatalai, prietene, e muuuult prea slaba pentru un incepator :D Ai zis ca ai mers cu 125-u ala...pai ce diferenta crezi ca e pan' la 600? Eu zic sa-ti iei una mai calumea prietene, si daca tot vrei sa fie grea si stabila pe drum, Hayabusa ar fi numa' buna! E mare cat o vaca si grea la fel...despre putere nu-ti mai spun, ca la 1300 cmc are suficienta, pentru 2 incepatori, nu numai pentru unu'...Plus ca e "trendy" si "cool"...iti dai seama cand apari tu cu calare pe Busa ce fatza o sa faca prietenii tai? Toti or sa fie invidiosi...mai ales cand o sa-ti vada freza aia de "jmeker" (cu 2 de "jm") data cu gel...nu de alta, dar casca pe Busa e optionala, oricum :baubau: Nici Politia nu se ia de tine, ca si aia au respect pentru asa o motocicleta, ba din contra, o sa opreasca radarul cand treci pe langa ei cu Busa, sa nu cumva sa se sperie saraca motocicleta si sa o ia la goana ca nebuna, sa te arunce din sa. Asa e destul de blanda, pana pe la 6000 RPM te joci cu ea. De la 6 la 9000 incepe sa-si arate putin coltii, dar nu prea tare, ca e destul de docila, dar peste 9000 de RPM, daca tragi de gaz, are o acceleratie de nu mai apuci sa inchizi gazul din cauza inertiei, care te trage pe tine catre spate, implicit te face sa tragi gazul din ce in ce mai tare. Pe curbe, e vis, ea fiind grea sta lipita de drum, de zici ca face reclama la Picatura. Si nici nu vobleaza, deci nu ai nevoie de amortizor de ghidon...pe banii care i-ai da pe amortizor, poti sa-ti mai cumperi cateva tuburi de gel protector pentru tzeasta. O sa ai o problema daca vrei s-o dai pe o roata, asta tot din cauza greutatii...nu se ridica chiar asa usor de jos, dar si cand ai ridicat-o, pfuai...te duci cu ea asa kilometri intregi...asta daca te poti tine in sa in pozitia aia pentru atata vreme.

Una peste alta, eu zic ca asta ar fi alegere potrivita pentru tine, si la bani, iesi tot cam acolo...ZX-6R e pentru aia care nu s-au mai dat nici macar pe scuter...TU MERITI MAI MULT, ca ai mai mers pe doo rotzi :P

Link to comment
Share on other sites

As dorii parerea voastra pt un kawa zx-6r din 1999...ar fi bun pt un incepator [am mai mers pe minsk rs 50 cagiva elefant 125]. Urmeaza sa imi iau A-ul si inclinam la inceput spre un R6 dar dupa cateve cercetari am ajuns la concluzia k e mai bun un zx-6r...nu neaparat k e mai puternic ci pur si simplu mi se pare k are o ciclistica excelenta si o fiabilitate mai buna:D...as dorii o sugestie sau mai multe:)

Wa tata vorbesc colegii ajtia ai nostri de parca modelele astea ar fi facute sa cazi pe jos cu ele.Eu am avut ca prim motor unul de 600(....o yamaha mai exact)........Pun pariu ca unii de pe-aici nu s-au dat niciodata cu un r6 sau un zx6r :P .In primul rand alege-ti un model care-ti place si dupa aia incearca sa cauti useri care au asa ceva si intreaba-i pe ei ce plusuri si minusuri au.Eu m-am dat destul de mult cu ambele modele si sunt un pic cam brutale dar depinde de tine ce-ti doresti de la o motocicleta.Intr-adevar sunt 2 dintre cele mai cunoscute modele de ascutitori si le stie toata lumea.What about Honda or Suzuki?

P.S.:Baietzii aia de fac misto,stiu ei de ce o fac......In mare parte au dreptate.....Cam nasol cu trecerile astea de la scutere la motociclete.......o astfel de diferenta am simtit si eu cand am trecut treptat de la 600 la 900.......se cunoaste foarte tare!!!Imi imaginez deci cat de mult se cunoaste trecerea de la scuter la un 600 insa daca esti un pic cu capu' pe umeri totul va fi ok :D

Edited by the_doctor_vlad
Link to comment
Share on other sites

Sunt incepator si mi-am luat kawa exact ca cel despre care faci vorbire si sunt foarte multumit.Singura problema este ca nu am amortizor de ghidon si este un pic mai greu de strunit pe curbe.Pana in 9 mii de ture nu este nicio problema dar dupaia sa te tii de ea ca vrea sa plece fara tine.Mai mult de atat nu te pot ajuta deocamdata ca nu am decat 400 km cu ea:).Nu uita...tot ce conteaza este mana ta!

ms de sfat e cel mai bun de pana acum...k idee am mers k pasager pe unu are un amic de al meu tocmai de aceea m-am indragostit de el , nici r6-le nu m-a atras (tot k pasager am mers)...oricum prin zona mea pe aici a ramas neinvins la categoria 600 :D

Link to comment
Share on other sites

ms de sfat e cel mai bun de pana acum...

 

Daca tu consideri acela "cel mai bun sfat de pana acum" inseamna ca esti la fel de sarac cu duhul ca si cel care ti-a dat sfatul. Nu depinde numai de mana ta: mana ta e comandata de creierul tau care la randul lui e total neinformat si lipsit de experienta asupra ceea ce inseamna zx6 si ceea ce poate. Chiar daca tu te consideri atent si cumpatat o asemenea motoreta da cu tine de pamant cand te astepti mai putin.

Nu mai zic nimic de "prietenul" ala al tau care ti-a recomandat motoreta asta. . .

Link to comment
Share on other sites

Eu am modelul 2000 - nu e foarte diferita de modelul 98-99.

 

Pot sa-ti zic ca pentru incepator e cam greu, stai in maini, trafic, ambreiere destula, etc. E docila pana in 6-7000 RPM, apoi trage ce trage binisor si dupa 10.000 sa te ti ca isi arata coltii. Ca pozitie mi se pare ok, dar pentru un incepator, dupa cum ti-am spus e foarte incomoda. Pe curbe pe strada, e ok, nu tragi de ea...se lasa, mai face pe niznaiu din cand in cand ( dar eu am 190 pe spate - fata de 180 ). Pe Amckart, e frumos cu ea...se lasa...nu-i problema.

 

Daca vrei o fiabilitate mai buna la Kawasaki iti recomand cum am eu sau chiar mai nou.

 

MAREA SCHIMBARE intre anii 98-99 si 00-02 este cutia. A fost totalmente schimbata si nu sunt atatea probleme ca la modelele precedente.

 

Waka mea are 70.535 km si inca trage super bine ( bine acum am probleme la compresie si trebuiesc facute jocurile la supape ), dar mie la km aia imi papa 50 ml la 2000 km de ulei, ceea ce e ca si nimic, plus ca imi face pipi ulei pe la capacu de chiuloasa ( se va rezolva si asta ). In alta ordine de idei, iti recomand daca intr-adevar vrei sa iei asa ceva...pune-i ulei la timp ( eu la 3.500 - maxim 4000 il arunc ), bujii, ocupa-te de carburatie si nu vei avea probleme.

 

P.S. In anii 2000-2001 modelul zx6r facea legea la SBK de 600. Cauta pe net istoria SBK 600 si vei citi. Are inima de campioana in ea.

 

Multa bafta!

 

Daca vrei sa intarzi cu trecerea la litru, poti sa-i iei un kit dyno pe carburi, un filtru kn si o toba race...si se va simti foarte mare diferenta. Eu asa am facut si zburda mult mai bine cu un consum ce mi l-a marit cu doar juma de litru in plus la 100km

Edited by Survolaj
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +32 400 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17400 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...