Jump to content

kawa zx-6r


SeTo
 Share

Recommended Posts

Atentie!Nu mai cere sfaturi pe forum.Aici toata lumea cauta sa fie interesanta si sa se evidentieze intre ei prin posturi "inteligente".Sunt plin de rautati si uituci.Cu totii sunt deja profesionisti.Cel mai bine este sa faci ceea ce simti ca iti permiti din toate punctele de vedere..fizic...psihic...financiar.Daca te stii mai nebunatic ia-ti un motor mai mic...daca te stii mai linistit ia-ti ce vrei.In cazul in care simti nevoia sa vorbesti despre tema asta dute in locurile unde se strang bikerii si intreaba-i direct.Dupa ce deschizi subiectul cu ei lasa-i sa vorbeasca si nu ii intrerupe ca sunt sensibili.Baga bine la cap tot ce ti se spune si incearca si sa iti dai seama de cei care exagereaza(au si talentul asta multi dintre ei).Sper ca macar postul asta sa iti fie de folos!

 

 

Bafta si asfalt uscat!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Atentie!Nu mai cere sfaturi pe forum.Aici toata lumea cauta sa fie interesanta si sa se evidentieze intre ei prin posturi "inteligente".Sunt plin de rautati si uituci.Cu totii sunt deja profesionisti.Cel mai bine este sa faci ceea ce simti ca iti permiti din toate punctele de vedere..fizic...psihic...financiar.Daca te stii mai nebunatic ia-ti un motor mai mic...daca te stii mai linistit ia-ti ce vrei.In cazul in care simti nevoia sa vorbesti despre tema asta dute in locurile unde se strang bikerii si intreaba-i direct.Dupa ce deschizi subiectul cu ei lasa-i sa vorbeasca si nu ii intrerupe ca sunt sensibili.Baga bine la cap tot ce ti se spune si incearca si sa iti dai seama de cei care exagereaza(au si talentul asta multi dintre ei).Sper ca macar postul asta sa iti fie de folos!

 

 

Bafta si asfalt uscat!

 

De ce posturi pline de rautati, pt ca ii doresc omului viata lunga si spirit cumpatat? Poate ai dreptate, ar trebui sa-l primim in ovatii si urale si sa-l incurajam cu totii ca a facut cea mai buna alegere din viata lui. De fapt Zx6-le e motocicleta optima pt. incepatori, citez "care nu se pot abtine cand aud motorul sub ei".

 

Cu prieteni asa ca tine care dau sfaturi sa se simta utili, mor o gramada de tineri crezand ca fac alegerea potrivita.

Link to comment
Share on other sites

Ptr SeTo

 

Nu trebuie sa te superi sau sa te simti lezat de cei ce iti recomanda cu frumosu sau nu sa nu incepi pe ZX-6R sau alta motocicleta asemanatoare.

La final toti iti spun acelasi lucru.

Rugamintea mea si a celor de mai sus e sa nu te minti singur.

Daca unu iti zice ca esti beat, poti sa nu-l crezi, dar daca mai vin inca 10 si iti zic ca esti beat, pai du-te sa te culci ca esti beat.

Lasa mandria, lasa fala, lasa smecheria si toate prostiile astea ca nu te ajuta cu nimic.

Cel mai mult conteaza sa ajungi in fiecarea zi acasa sanatos si sa existe si ziua de maine pe care sa ti-o petrece tot pe motor.

Edited by saint
Link to comment
Share on other sites

un lucru am de zis: sa nu incepi pe yamaha r6 ci pe ninja de 600 ca ninja trage mai putin e cea mai mare idiotenie auzita. daca tot nu asculti parerile noastre, macar ia-ti un r6, daca tot ala iti place. un lucru e sigur: daca esti prost, mori cu amandoua. probabil ca ninja este ceva mai lenta in acceleratie (2,8s 100km/h in loc de 2,6s 100km/h) dar pentru un incepator, astea-s doar vise. sau viteza de top (250 in loc de 280) dar de la 220 te caci in pantaloni, deci nu mai conteaza.

 

pe scurt, ori tii cont de sfaturi si incepi pe ceva mai ok (ca am mai auzit eu din astia, eu pot sa ma abtin :cheers:) ori iti iei ce iti place tie, si anume un r6, si nu un ninja pentru ca e mai "slab". e exact acelasi motor doar ca scrie kawasaki pe el, nu yamaha. acelasi segment, aceleasi prestatii, aceeasi agresivitate. foarte mici diferentele, insemnificabile pentru un incepator.

Link to comment
Share on other sites

dap am priceput gata cu 600...un zzr de 400?:-s:-s

 

eh uite ca dupa 8 pagini de sfaturi "tampite" si de "aberatii" si "rautati" din partea unor useri/motociclisti experimentati sau incepatori dar cu capul pe umeri ai prins ideea :cheers: Sa speram ca e o ideea pe care o sa o sustii in continuare si cand iti vei achizitiona motorul , nu numai aici pe forum.

 

Cea mai buna trezire din aceasta betie e vizita in fiecare zi a rubricii "Accidente" Stiu ca e plictisitor , zici ca tie nu ti se intampla , ca aia(Dzeu sa ii ierte) au fost teribilisti , dar daca vezi cate topicuri se deschid in fiecare saptamana si mai ales motoarele implicate in accidente , o sa te trezesti si o sa uiti de zx6r sau alte rachete. Motociclismul trebuie facut din placere , nu pentru a impresiona pe altcineva sau sa se uite fetitele dupa tine. Strada nu e circuit!

 

Cu intrebarea cu zzr400 o sa primesti cu siguranta mai multe raspunsuri utile si fara bascalie :banana:

Edited by mihstar
Link to comment
Share on other sites

De ce posturi pline de rautati, pt ca ii doresc omului viata lunga si spirit cumpatat? Poate ai dreptate, ar trebui sa-l primim in ovatii si urale si sa-l incurajam cu totii ca a facut cea mai buna alegere din viata lui. De fapt Zx6-le e motocicleta optima pt. incepatori, citez "care nu se pot abtine cand aud motorul sub ei".

 

Cu prieteni asa ca tine care dau sfaturi sa se simta utili, mor o gramada de tineri crezand ca fac alegerea potrivita.

Nimeni de pe forum nu ii este prieten si nici eu...deaceea trebuie sa faca ce simte cu adevarat in sinea lui, iar daca vrea sfaturi legate de probleme de genul asta sa nu le ceara pe forumuri ca baietii stiu sa faca numai pe desteptii.Este deja consumata ideea cu incepatori pe motoare puternice.Eu nu i-am spus sa aleaga zx6 i-am spus sa se analizeze un pic si sa vada daca i se potriveste...dar tu nu ai citit ca iti era sila.Bafta!

Link to comment
Share on other sites

eu nu vreau motocicleta ca sa fac senzatii cu ea...nu am stiut eu sa ma exprim asta e adevarul...si acum pe bune din pasiune nu pentru a ma da mare in fata prietenilor uite bah k eu merg cu 200+ si tu nu poti sau alte feze de genul acesta...eu m-am simitit mai sigur pe un ss mai greu(ca greutate) si am vrut numai sa aud pareri .I-am vazut pe aia care se dau zmei sunt atatea clipuri si pe net cu accidente etc etc...:|... si nu am considerat strada niciodata un circuit daca vreau curse ma duc si ma inscriu la curse se fac cursuri de specialitate etc etc...

Link to comment
Share on other sites

kawasaki zx4, suzuki bandit si alte naked-uri sau sport-touring-uri. cu cat incepi mai jos cu atat mai bine. am prieteni care au inceput de la 125 si 400 si-ti pot spune ca se dau foarte bine acum. cu cat urci treptat in clase, cu atat mai bine inveti sa te dai. daca zici ca te atrag tehnicile de pilotaj incearca ceva mic. am vazut baieti pe circuit cu r6 mai noi care mergeau extrem de timorat, treceam pana si eu de ei si eu ramaneam mereu ultimul doar pentru a ma da cat de cat singur si a-mi face ritmul meu. de ce sa-ti iei ceva ce nu poti struni din prima si inveti sa strunesti greu. uite, m-am dat tot pe circuit cu r1 si k8, iti pot spune ca daca cu r1 am o relatie bunicica si-l mai inclin putin cu k8-ul nu ma impac deloc, este o motocicleta cu mult peste skill-ul pe care-l am acum. cu cat o motocicleta poate mai multe cu atat tu poti mai putine si tragi mai greu de ea. asta daca nu te dai ca un maniac pe circuit, atunci se schimba treaba. ss-ul mereu se va invata pe circuit, nu pe strada, cand ajungi sa scoti untu` dintr-un motor, atunci intradevar esti gata de urmatoarea treapta.

spor.

Link to comment
Share on other sites

dap am priceput gata cu 600...un zzr de 400?:-s:-s

Vezi ca poti :drink:

Daca mergi prudent si cu putin noroc o sa ai ocazia sa treci si la clase mai mari.

Nu te grabi ia-o usor,un motociclist mort nu poate avansa.

:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

intradevar acel videolog spune exact cum sta treaba cu un motor sport de 600. Iar baiatul (Ciprian) care il face este si el tot roman mutat acum ceva ani in america, daca va place dati un subscribe :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Visul tau e motocicleta sportiva de cand esti mic? Atunci, inainte sa te sui pe una, pregateste-te pt ea...treci macar printr-o clasa mai mica (125, 250, sau 500 naked) si dupa ce inveti sa conduci destul, poti sa treci peste 2-3 ani si la supersport (ZX sau R6). Atunci o sa simti adevarata placere, pentru ca o sa poti gusta din multe lucruri pe care ti le ofera o motocicleta de 600cc si 100 si ceva de cai (multe, nu toate. Pt asta trebuie sa mergi pe circuit). Daca te sui direct pe ea, nu o sa o stii conduce corect poate niciodata.....e greu sa inveti pe un motor dificil de condus, construit pt viteza si piloti experimentati. Asta e partea buna a lucrurilor...partea rea e ce poti pati cu un astfel de motor daca te sui din prima

Nu uita...supersportivele sunt construite avand in gand circuitul. Constructorii recunosc asta. Ele trebuie sa castige campionate mondiale ca sa aiba vanzari.

Link to comment
Share on other sites

ce-i asa de extraordinar in filmuletu ala? iti spune ca e ok sa mergi pe ss de 600 din prima...macar vre-unu a observat cat de civilizat merg toti conservarii in film??? cind o sa fie asa in romania? da, si eu sunt de parere ca poti incepe pe 600 dupa cativa ani de B si cateva scutere, dar nu in bucuresti.

 

Eu unu ma gandesc sa dau motocicleta pe un maxi scuter peste 250cc

Link to comment
Share on other sites

Forumul asta devine cocalari.com.

Sunt suficiente articole in sectiunea incepatori ca sa capete orice om informatiile necesare despre ss si despre capacitate/putere.

Cei ce pornesc astfel de topicuri ("vreau racheta, laudati-ma") au clar o problema cu lipsa de discernamant. A se vedea "saraci" - cu duhul si altii asemenea.

Link to comment
Share on other sites

Forumul asta devine cocalari.com.

Sunt suficiente articole in sectiunea incepatori ca sa capete orice om informatiile necesare despre ss si despre capacitate/putere.

Cei ce pornesc astfel de topicuri ("vreau racheta, laudati-ma") au clar o problema cu lipsa de discernamant. A se vedea "saraci" - cu duhul si altii asemenea.

sorry frate nu am vrut sa ma laud doar am intrebat ... ai patit ceva din cauza asta?:| recunosc sunt copil am f multe de invatat. si uite cativa useri de aici mi-au deschis ochii ca nu e bun 600-le (pt incepator); asa k o voi lua usor pt a ma bucura dupa de adevarata fiara al unui 600:D thnx guyz

Link to comment
Share on other sites

sorry frate nu am vrut sa ma laud doar am intrebat ... ai patit ceva din cauza asta?:| recunosc sunt copil am f multe de invatat. si uite cativa useri de aici mi-au deschis ochii ca nu e bun 600-le (pt incepator); asa k o voi lua usor pt a ma bucura dupa de adevarata fiara al unui 600:D thnx guyz

 

 

tu chiar vorbesti serios zicand ca userii care au scris aici ti-au deschis ochii ? :rolleyes:

sunt o gramada de topicuri ,de la topicuri pt incepatori pana la accidente, poti deschide ochii si singur ,daca iti faci putin timp sa le citesti.

Link to comment
Share on other sites

Visul tau e motocicleta sportiva de cand esti mic? Atunci, inainte sa te sui pe una, pregateste-te pt ea...treci macar printr-o clasa mai mica (125, 250, sau 500 naked) si dupa ce inveti sa conduci destul, poti sa treci peste 2-3 ani si la supersport (ZX sau R6). Atunci o sa simti adevarata placere, pentru ca o sa poti gusta din multe lucruri pe care ti le ofera o motocicleta de 600cc si 100 si ceva de cai (multe, nu toate. Pt asta trebuie sa mergi pe circuit). Daca te sui direct pe ea, nu o sa o stii conduce corect poate niciodata.....e greu sa inveti pe un motor dificil de condus, construit pt viteza si piloti experimentati. Asta e partea buna a lucrurilor...partea rea e ce poti pati cu un astfel de motor daca te sui din prima

Nu uita...supersportivele sunt construite avand in gand circuitul. Constructorii recunosc asta. Ele trebuie sa castige campionate mondiale ca sa aiba vanzari.

 

:rolleyes:

 

foarte bine explicat.

 

coreleaza postul asta cu dorinta ta de a merge din pasiune pe motor si ar trebui sa intelegi de ce cu o moto mai mica si mai manevrabila o sa-ti oferi senzatii mai faine pentru inceput.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +34900 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17700 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...