Jump to content

kawa zx-6r


SeTo
 Share

Recommended Posts

m-am decis asupra modelului ori un zzr de 400 ori un zx4:D sa vad ce gasesc...Asta seara vorbeam cu un prieten mai mic ca mn cu un an dc nu e bn sa iei unu motor mare si el o tinea pe aia a lui k merge linistit k si mn de altfel:))cum eram inainte. ma rog thnx again:D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

E bine ca unii nu isi racesc gura degeaba...macar ceva se prinde. Asta e cel mai important. :rolleyes:

Totul e ok pana dai de asfalt prima data si iti dai seama cat de tare e acesta...parca era mai moale pana atunci...parca era prietenul tau care iti tinea gumele lipite de el in curbe. Acum e asa tare si, daca nu ai echipament, asa crud. Atunci realizezi intr-adevar ca nu esti intru-un joc pe calculator sa poti da restart sau exit :drink: (asta am patit-o eu, ca ma joc f mult MotoGP si Superbike pe calculator :makeout: ) Viata trebuie traita ca si italienii: cat mai frumos posibil. Cel mai frumos la inceput e pe un motor mic.

Link to comment
Share on other sites

m-am decis asupra modelului ori un zzr de 400 ori un zx4:D sa vad ce gasesc...Asta seara vorbeam cu un prieten mai mic ca mn cu un an dc nu e bn sa iei unu motor mare si el o tinea pe aia a lui k merge linistit k si mn de altfel:))cum eram inainte. ma rog thnx again:D

daca nu vei gasi un zx4r bun,adica foarte bine ingrijit, va fi nasol,vei avea mult de furca cu ea ..

Link to comment
Share on other sites

motorul o sa il aduc din marea britanie...asa k daca nici aia nu au grija de ele la noi in romania le gasesc numai in starea de donat piese de schimb:D

Edited by SeTo
Link to comment
Share on other sites

zx4r e destul de naravasa... sa nu crezi ca te urci pe o budinca de motor. :) ala merge bine si are si ceva explozie de putere la turatii inalte.

oricum buna alegere.. bafta si poarta echipament.

Link to comment
Share on other sites

intradevar acel videolog spune exact cum sta treaba cu un motor sport de 600. Iar baiatul (Ciprian) care il face este si el tot roman mutat acum ceva ani in america, daca va place dati un subscribe :disappointed:

 

Da, filmuletul e interesant. Si eu sunt "subscriber" la Ciprian de anul trecut si i-am urmarit mai toate filmuletele. Ideea e ca traficul nu se compara cu cel de la noi. La noi e haos, la ei pur si simplu mergi in linie dreapta si mai faci stanga-dreapta la intersectii. Si desi tipul e genul de om care merge foarte linistit cu mobra sa, a cazut si el de 2 ori la o luna dupa ce si-a cumparat-o (echipamentul de protectie si-a spus cuvantul, si motorul a fost reparat intre timp).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ce-ai mah? Cum sa iei zx-6? Aia-i pentru fatalai, prietene, e muuuult prea slaba pentru un incepator :blink: Ai zis ca ai mers cu 125-u ala...pai ce diferenta crezi ca e pan' la 600? Eu zic sa-ti iei una mai calumea prietene, si daca tot vrei sa fie grea si stabila pe drum, Hayabusa ar fi numa' buna! E mare cat o vaca si grea la fel...despre putere nu-ti mai spun, ca la 1300 cmc are suficienta, pentru 2 incepatori, nu numai pentru unu'...Plus ca e "trendy" si "cool"...iti dai seama cand apari tu cu calare pe Busa ce fatza o sa faca prietenii tai? Toti or sa fie invidiosi...mai ales cand o sa-ti vada freza aia de "jmeker" (cu 2 de "jm") data cu gel...nu de alta, dar casca pe Busa e optionala, oricum :D Nici Politia nu se ia de tine, ca si aia au respect pentru asa o motocicleta, ba din contra, o sa opreasca radarul cand treci pe langa ei cu Busa, sa nu cumva sa se sperie saraca motocicleta si sa o ia la goana ca nebuna, sa te arunce din sa. Asa e destul de blanda, pana pe la 6000 RPM te joci cu ea. De la 6 la 9000 incepe sa-si arate putin coltii, dar nu prea tare, ca e destul de docila, dar peste 9000 de RPM, daca tragi de gaz, are o acceleratie de nu mai apuci sa inchizi gazul din cauza inertiei, care te trage pe tine catre spate, implicit te face sa tragi gazul din ce in ce mai tare. Pe curbe, e vis, ea fiind grea sta lipita de drum, de zici ca face reclama la Picatura. Si nici nu vobleaza, deci nu ai nevoie de amortizor de ghidon...pe banii care i-ai da pe amortizor, poti sa-ti mai cumperi cateva tuburi de gel protector pentru tzeasta. O sa ai o problema daca vrei s-o dai pe o roata, asta tot din cauza greutatii...nu se ridica chiar asa usor de jos, dar si cand ai ridicat-o, pfuai...te duci cu ea asa kilometri intregi...asta daca te poti tine in sa in pozitia aia pentru atata vreme.

Una peste alta, eu zic ca asta ar fi alegere potrivita pentru tine, si la bani, iesi tot cam acolo...ZX-6R e pentru aia care nu s-au mai dat nici macar pe scuter...TU MERITI MAI MULT, ca ai mai mers pe doo rotzi :laugh:

:P

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
ce pot spune pe mn nu ma mananca palma sa ii dau gas...chiar sunt calm cand e vorba de condus moto/masina...nu ca mie frica de viteza k nu am stiti vorba aia de ceea de ce iti e frica de aia nu scapi asa ca nu port frica cu mn:D

daca nu te mananca, atunci ce-ti trebuie motor care sa stie atata gaz?

in cel mai bun caz, n-ai ce face cu banii.

in cel mai rau caz, .......

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +32 400 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17400 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...