Sari la conținut

Ploaie + Sina de tramvai


rhadoodc
 Share

Postări Recomandate

Dupa doua learner drops de-a lungul ultimelor 3 saptamani, vremea uda a conspirat miercuri dimineata cu o sina de tramvai si mi-au oferit prima cazatura serioasa: un low side de toata frumusetea. Cred ca aveam un pic peste 40 km/h. Am scapat cu o vanataie si o zgarietura, gratie echipamentului, desi am alunecat vreo 3-5 metri. Motorul e ok-ish, desi trebuie sa-i schimb neaparat semi-ghidonul stanga, si schimbatorul de viteze. Ar mai fi piese de inlocuit, dar presupun ca o sa mai cad, fiind noob, asa ca le mai las o tura.

 

Aftermath - motorul:

IMG_0202.jpg

carena fata, ghidon, maneta ambreiaj, semnalizator

IMG_0203.jpg

schimbator, cric

IMG_0204.jpg

codita

 

Am lipit carena pe interior cu niste banda adeziva rezistenta la apa, si ridicat schimbatorul un pic mai sus ca sa nu mai atinga bieleta incat sa o pot duce pana la service.

 

Concluzia zilei: echipament FTW!

Editat de rhadoodc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai un pic peste 40, in oras, pe ploaie, noob,....cam nasol.

o bila alba pentru echipament insa.

Editat de ser79ban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pareri, clar nu! se schimba bicicleta si este posibil ca pe ploaie sa tina apa sub pneu fiind un balon mai lat si poti sa faci poc si in linie dreapta apoi! NU este o motocicleta facuta pe genunchi, e calculata si daca nenea ala cu ochii oblici a zis ca este deajuns atat, inseamna ca asa este! e al nush catelea caz in care se doreste schimbarea cauciocului stock cu unu mai lat si pt ce? ca motoru sa traga mai greu, ca bicicleta sa fie afectata si cand te dai pe curbe sa se comporte anapoda si asta doar pt estetic si putin mai multa franare (care oricum este insesizabila) nu se merita!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Ma bucur ca esti intreg si ca nici motoreta nu-i sifonata rau. Din ce vad in poza..schimbatorul trebuie indreptat si nu schimbat...semighidonul..daca nu e indoiat sau nu are fisuri la prindere..nici atat, suduri mici la carene, vopsit..si e ca nou.

Bravo pt echipament si spor la reparat!

Mare atentie pe viitor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa doua learner drops de-a lungul ultimelor 3 saptamani, vremea uda a conspirat miercuri dimineata cu o sina de tramvai si mi-au oferit prima cazatura serioasa: un low side de toata frumusetea. Cred ca aveam un pic peste 40 km/h. Am scapat cu o vanataie si o zgarietura, gratie echipamentului, desi am alunecat vreo 3-5 metri. Motorul e ok-ish, desi trebuie sa-i schimb neaparat semi-ghidonul stanga, si schimbatorul de viteze. Ar mai fi piese de inlocuit, dar presupun ca o sa mai cad, fiind noob, asa ca le mai las o tura.

 

Aftermath - motorul:

IMG_0202.jpg

carena fata, ghidon, maneta ambreiaj, semnalizator

IMG_0203.jpg

schimbator, cric

IMG_0204.jpg

codita

 

Am lipit carena pe interior cu niste banda adeziva rezistenta la apa, si ridicat schimbatorul un pic mai sus ca sa nu mai atinga bieleta incat sa o pot duce pana la service.

 

Concluzia zilei: echipament FTW!

bine ca ai avut echipamentul :drink: moto a scapat relativ bine. spor la reparat si asfalt uscat :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Echipamentul m-a costat cat jumate din motor. :rolleyes:

 

Ma gandeam sa o incalt cu un pneu mai lat in spate, pentru stabilitate (ea vine cu 13, maxim merge 15). Pareri?

 

Fiecare producator serios isi calculeaza ciclistica amanuntit...asta presupune si o gama de gume recomandate a fi folosite. Sfatul meu este sa nu iesi din limitele si combinatiile fata / spate pe care le da producatorul. Nu vei face decat sa inrautatesti comportamentul ciclistic... si nu cred ca iti doresti asta.

 

Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un cauciuc mai lat nu inseamna stabilitate mai mare pe ploaie, un profil special pentru ploaie te-ar ajuta dar nu esti pe circuit si atunci nu merita investitia.

eu cred ca ti-a fugit fata si atunci chiar nu vad de ce ai schimba cauciucul de spate....

 

piesele se pot indrepta, lipi si daca necesita neaparat schimba.

 

mici exercitii de mx te pot ajuta sa controlezi motocicleta cand derapeaza cu fata sau cu spatele. astfel poti evita cazaturile usoare si accidentarile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wow... multumesc mult pentru pareri. Incepe sa-mi placa aici. :drink: N-am sa schimb guma spate, conform cu indicatiile voastre. Schimbatorul nu il pot indrepta (ciocanul pare a nu fi suficient), iar ghidonul e suficient de indoit incat sa nu mai pot braca maxim stanga (nici macar nu mai pot sa blochez ghidonul din cheie). Dat fiind ca le consider pe amandoua parti esentiale sigurantei, am sa le schimb. Carena si codita le-am dat jos si le-am lipit pe interior cu banda adeziva rezistenta la apa. Cricul e doar un pic julit si are pinul arcului indoit, dar nu da semne ca ar ceda, iar maneta de ambreiaj e doar pilita in capat. Mai sunt daune marunte (semnalizatorul un pic zgariat pe partea de jos, zgarietura pe rezervor unde a lovit ghidonul, si inca una unde am lovit cu cizma in cadere), dar per total momentan ma rezum la schimbator si ghidon. Astept sa fac mai multa experienta inainte sa ii schimb carena. :makeout:

 

As face exerciti de MX, dar nu stiu pe nimeni sa ma indrume. Cand o scot din service vreau in schimb sa merg la AMCKart sa incep cursurile de siguranta. Daca stiti pe cineva care se pricepe la MX, recomandati-mi, va rog (desi nu cred ca pot sa bag un ninja in asa ceva).

 

Aftermath - echipament:

IMG_0206.jpg

IMG_0207.jpg

IMG_0208.jpg

IMG_0209.jpg

 

Casca n-a atins asfaltul, si recunosc, eram in jeans. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Dupa doua learner drops de-a lungul ultimelor 3 saptamani, vremea uda a conspirat miercuri dimineata cu o sina de tramvai si mi-au oferit prima cazatura serioasa: un low side de toata frumusetea. Cred ca aveam un pic peste 40 km/h. Am scapat cu o vanataie si o zgarietura, gratie echipamentului, desi am alunecat vreo 3-5 metri. Motorul e ok-ish, desi trebuie sa-i schimb neaparat semi-ghidonul stanga, si schimbatorul de viteze. Ar mai fi piese de inlocuit, dar presupun ca o sa mai cad, fiind noob, asa ca le mai las o tura.

...

Concluzia zilei: echipament FTW!

Ca teorie asa cand trebuie de exemplu sa treci liniiile spre stanga iti pui semnalizatorul pe stanga, te uiti in oglinda din stanga sa nu fie un conducator de auto buimac ce crede ca ai gresit directia pe care iti palpaie semnalizatorul, te uiti un pic si in dreapta (si in oglinda si in laterala) sa nu fie cineva acolo si tragi un mare S dreapta-stanga astfel incat sa ai un unghi cat mai agresiv de abordat sina. Dupa ce mai gresesti de 2-3 ori clar o sa te prinzi de combinatia optima de unghi, viteza, aderenta a franelor si umiditate. Acum fara bancuri, daca eu de exemplu trebuie sa ma urc pe placa de beton a tramvaiului pe strada Traian pentru ca un tembel a parcat masina in asa fel incat eu nu incap, pur si simplu eu pun semnal, franez agreziv, ma uit in oglinda si dupa aia fac S-ul ala daca oglinda imi spune ca masinia din spate ma lasa, daca nu mai astept. Sigur m-am prins si eu de asta din a doua incercare (nu ca m-a luat masina, dar odata n-am apucat sa fac S-ul cum trebuie si am testat echipamentul care a functionat doar partial).

 

Oricum vezi ca daca esti incepator de obicei ceilalti participanti la trafic vor fi mult mai atenti la tine si mult mai toleranti daca-ti afisezi lamaia aia, si n-am auzit pana acum pe forumul asta ca cineva sa fi murit sau macar sa fi avut probleme de sanatate daca a purtat-o... Eu unul am purtat-o din greseala chiar 1-2 luni mai mult decat era termenul legal, si dupa ce in final am dat-o jos am fost foarte neplacut surprins de felul cum treceau prea aproape si prea riscant soferii de mine (la experienta din momentul respectiv), pe principiul - daca voi va bagati aiurea printre benzi de ce sa nu merg si eu pe aceeasi banda cu tine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maneta pilita ,merge incarcata cu putin aluminiu(sudura) apoi rotunjita cu o pila ,vopsea si daca nu are fisuri ,merge.Schimbatorul are nevoie de putina menghina si putina cheie franceza,vopsea si e bun de munca.Pt oase nu iti pot recomanda nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum ai reusit frate sa cazi la piata munci :rolleyes:) sincer plm cam nu prea ai viraj mai agresiv care sa cazi sau cumva ai calcat direct pe sina in lung si te-ai aplecat putin . Oricum nu imi place gandirea ta lasa ca o sa mai cad :drink: frate gandeste si tu pozitiv :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum ai reusit frate sa cazi la piata munci :rolleyes:) sincer plm cam nu prea ai viraj mai agresiv care sa cazi sau cumva ai calcat direct pe sina in lung si te-ai aplecat putin . Oricum nu imi place gandirea ta lasa ca o sa mai cad :drink: frate gandeste si tu pozitiv :makeout:

Daca nu m-am pierdut in off-topicuri cred ca era vorba de un incepator, si astia pot sa cada pe linia de tramvai indiferent de anotimp. Am facut-o si eu e cateva ori, asa ca nu vreau sa par din alta sfera, pur si simplu mai nou cred ca am tedinta sa cad mai rar si sper eu din ce ince mai rar cu tendinta spre zero...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum ai reusit frate sa cazi la piata munci :drink:) sincer plm cam nu prea ai viraj mai agresiv care sa cazi sau cumva ai calcat direct pe sina in lung si te-ai aplecat putin .

Fix asa. :makeout: Am incercat sa ies dintre cele doua sine de tramvai in lung. Foarte probabil am si inclinat-o un pic facand asta. Stiu ca a fost o manevra de retardat, dar na, mi-s noob. :rolleyes: Cat despre optimism... prefer sa fiu pesimist si sa fiu surprins placut decat optimist si sa fiu dezamagit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, imi pare rau sa citesc de accidentul tau. Lucram in aceeasi cladire si m-am mirat cand te-am vazut venind pe jos. Nu te speria, nu e grav, dar sa nu se mai repete :drink: . Pe sina de tramvai trebuie sa fii agresiv, de fapt sa treci peste ea foarte foarte repede, sa nu aibe timp nici s-o guste... Se invata incet incet. Pana atunci spor la reparatii. Cu botez facut, bine ai venit printre noi ! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vad buloanele pe shoplistul tau.... nu crezi ca e cazul ?

Defineste "buloane".

 

Ce inseamna learner drops?

Momentul ala epic cand o trantesti desi aproape stai pe loc. Din ce am citit, exista un "point of no return": daca o inclini peste, iti pui prea multa greutate pe un picior si o scapi. De exemplu pui frana tare si brusc de la viteza mica, si nu apucinsa pui piciorul jos la timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Defineste "buloane".

 

 

Momentul ala epic cand o trantesti desi aproape stai pe loc. Din ce am citit, exista un "point of no return": daca o inclini peste, iti pui prea multa greutate pe un picior si o scapi. De exemplu pui frana tare si brusc de la viteza mica, si nu apucinsa pui piciorul jos la timp.

Si astea le-au inventat americanii? Nu exista termen in romana, sau cuvantul cazatura nu se pune? e prea brutal?

 

Eu cred ca ai citit prea mult si ai mers prea putin. Daca pui frana tare si brusc la viteza mica si pici ca nu ai avut piciorul jos trebuie sa incepi sa iti pui intrebari legate de capacitatea ta de a conduce o motocicleta. daca nu esti in stare sa iti sincronizezi membrele e trist... spre binele tau limiteaza-te pentru moment la viteze decente in oras ca stai cam prost cand vine vb de reactie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...