Sari la conținut

Kawasaki Zx12r


NinjaMan
 Share

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 373
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

bujiile la zx12 sunt garantate mult mai mult decat 28.000...

 

Ma rog, cati km sunt garantate bujiile la zx 12r , fara sa precizezi ce tip de bujii? Presupun ca le-ai vazut pe cele de sus, nu?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, dar...consuma ceva trocariciu la 120km/h. E adevarat ca fiind si primul drum mai lung, am mai bruscat-o un pic probabil, am mai subturat-o uneori, cred ca si astea au avut de-aface cu consumul. In rest, pe sosea e f misto, stabila chiar si pe drum cu denivelari, ma lupt inca cu curbele stranse (avand si pasager si nu vreau sa o sperii), insa parca o inclin mult mai usor ca pe zx9r (parerea mea) si nici macar nu am suspensiile reglate pt mine. Trage bine, bine, m-a speriat de cateva ori cand am intrat in depasire si m-am trezit la viteze cam mari. Era sa mi-o scap odata pe loc si pe picioare ca ditamai vaca, insa ma ajuta si fizicul sa o tin.


» Post actualizat in 16 May 2016 08:22

Cam asa mi-a iesit montajul la Loobman. Cu prinderile originale, nu reuseam sa fixez cum trebuie, asa ca am bagat o sarma de cupru prin tevusca si e mult mai usor de aranjat.

post-59293-0-50582600-1463386869_thumb.jpg

post-59293-0-58223500-1463386874_thumb.jpg

Editat de catranel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei o bascula o idee mai curata, eu am renuntat la soriceii de pe bascula si am injumatatit sarma flexibila pt stabilitate, am incolacit-o dupa ultimul surub de la aparatoarea de lant si am batut-o cu un ciocan ca sa fie de grosimea unei piulite.

 

Dupa ce am montat la toate motoretele pe care le-am avut, mi-am dat seama ca mai bine-l pun la vanzare si umblu cu un picurator de ulei de drujba si o periuta de dinti. In 5 minute, oriunde as fi, am uns lantul. Bine, e usor cand ai cric central :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica cat ti-a consumat? Daca o fi ajuns la 8%, nu este pericol, este OK. Catranel, lasa borcanul ala cu ulei si tot felul de tuburi, tevi si furtunase dupa tine... Spray cu teflon la 300-400 km, spalat inainte lantul cu mototorina si o perie buna( si cea de dinti este ok), sters cu o carpa de bumbac si aplicat spray.

Deja ai mai imbatranit-o cu 5 ani punandu-i "perfuzia" aia dupa ea :crack: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica cat ti-a consumat?

Mi-e rusine sa zic. E adevarat ca a fost cam 8 sau chiar putin sub, avand in vedere 'tratamentul' de mai sus, nu e rau, stiam ca sunt mancacioase, insa e ... multicel. Apropo, in cartea mea (CI-ul emis de RAR), scrie ca ar avea... 15 litri?!? Eu stiam de 19-20...

 

PS: daca cumva nu imi reuseste mutarea si raman 'pe dinafara' si cu zx-ul in dotare, banuiesc o sa ajunga gen mad-max, pe langa perfuzii, se adauga si vreun crashbar sanatos si ceva suport de bagaje, din care pe o parte, obligatoriu, va sta o canistra de minim 5 litri :crack:

Editat de catranel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa vezi( daca o mai pastrezi) ca pe un total drum, cap coada cu tot felul de trasee, si chiar daca ii dai si peste 150 km/h, nu o sa-ti depaseasca 7,5 l/100 km. Nu, sigur ai rezervor de 19 litri, nu poate sa fie 15l? O sa vezi la Peco la alimentare cand este pe limita cat iti intra.


» Post actualizat in 16 May 2016 15:03

Mi-e rusine sa zic. E adevarat ca a fost cam 8 sau chiar putin sub, avand in vedere 'tratamentul' de mai sus, nu e rau, stiam ca sunt mancacioase, insa e ... multicel. Apropo, in cartea mea (CI-ul emis de RAR), scrie ca ar avea... 15 litri?!? Eu stiam de 19-20...

 

PS: daca cumva nu imi reuseste mutarea si raman 'pe dinafara' si cu zx-ul in dotare, banuiesc o sa ajunga gen mad-max, pe langa perfuzii, se adauga si vreun crashbar sanatos si ceva suport de bagaje, din care pe o parte, obligatoriu, va sta o canistra de minim 5 litri :crack:

Nu te las sa faci asa ceva la zx 12 , mai bine ti-o cumpar eu inainte sa o "schilodești" :stuck:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E clar ca e >15 litri, au intrat vreo 17 sau 18 la prima alimentare, dar cei de la RAR nu inceteaza sa ma uimeasca. Nu ma intereseaza cat consuma in momentul asta, e strict obiect de joaca, de plecat la drum f lung deocamdata nu plec, nu mi-am luat-o sa ma plang de consum (desi mai glumesc pe subiectul asta), am bani inca sa fac plinul si sa nu pun de 10-15 lei. Legat de partea cu pastratul...e o mobra de pastrat ani de zile, insa s-a ivit o ocazie interesanta de plecare si as vrea sa profit de ea. Ma gandeam inclusiv la partea de pastrat, insa nu cred ca renteaza nici financiar si nici macar eforturile mentale de gandi mutarea ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E clar ca e >15 litri, au intrat vreo 17 sau 18 la prima alimentare, dar cei de la RAR nu inceteaza sa ma uimeasca. Nu ma intereseaza cat consuma in momentul asta, e strict obiect de joaca, de plecat la drum f lung deocamdata nu plec, nu mi-am luat-o sa ma plang de consum (desi mai glumesc pe subiectul asta), am bani inca sa fac plinul si sa nu pun de 10-15 lei. Legat de partea cu pastratul...e o mobra de pastrat ani de zile, insa s-a ivit o ocazie interesanta de plecare si as vrea sa profit de ea. Ma gandeam inclusiv la partea de pastrat, insa ncut prin cred ca renteaza nici financiar si nici macar eforturile mentale de gandi mutarea ei.

Ti-am gasit un " prezumtiv" client..insa se chinuie sa-si convinga nevasta. A mai avut motor, a trecut printr-un accident, la vandut, iar acum vrea motocicleta. Este "fiert" dupa a mea, dar i-am zis ca-i gasesc una la fel, i-am aratat si foto ce ai tu pe aici. I-am spus ca este perfecta, singura buba este ca nu mai are trusa de scule :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am spus ca este perfecta,

Nu e perfecta, de aici si pretul. Insa am documentele de achizitie care arata pretul si locul de unde e luata (motomus), factura pt revizie completa (a scapat furca de desfacut, insa nu se simte nevoie - desi daca o mai tineam, ma apucam de ea sa scap de o grija; si de curatat fiecare pistonas de la frana, din aceleasi motive de timp lipsa acum, am preferat sa o scot la plimbare decat sa surubaresc poate inutil), gresat cablurile, bateria am vazut ca e noua, am dat jos carenele si m-am uitat la ea din toate unghiurile si nu am gasit mare lucru, o scurgere de ulei pe la capacul superior fiind cea mai serioasa treaba. Estetic ar fi de lucrat un pic la ea, insa asta o discutam la pret, la fata locului, deci nu e batut in cuie.

singura buba este ca nu mai are trusa de scule :crack:

ATAT! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa vezi( daca o mai pastrezi) ca pe un total drum, cap coada cu tot felul de trasee, si chiar daca ii dai si peste 150 km/h, nu o sa-ti depaseasca 7,5 l/100 km. Nu, sigur ai rezervor de 19 litri, nu poate sa fie 15l? O sa vezi la Peco la alimentare cand este pe limita cat iti intra.

» Post actualizat in 16 May 2016 15:03

Nu te las sa faci asa ceva la zx 12 , mai bine ti-o cumpar eu inainte sa o "schilodești" :stuck:

Eu zic ca o sa consume 7,5L/100km daca o sa o mai si impinga putin. :lool: Eu scot destul de rar sub 10 litri / 100 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca o sa consume 7,5L/100km daca o sa o mai si impinga putin. :lool: Eu scot destul de rar sub 10 litri / 100 km.

 

Eu iti recomand o verificarea a sistemului de injectie, iar aici ma refer la un test /diagnoza pentru anumiti parametrii, si in primul rand verificarera filtrului de aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu iti recomand o verificarea a sistemului de injectie, iar aici ma refer la un test /diagnoza pentru anumiti parametrii, si in primul rand verificarera filtrului de aer.

Mno....n-ar fi rau sa ai dreptate, dar am dubii ca ar avea vreun bai.

Cu toate aste nu o sa fiu capos si o sa ii fac un test. Poate, poate mai salvez 1-2 litri. :thanks:

Cu toate astea, la cum trage motorul asta, ar trebui sa imi fie rusine sa ma plang de consum. ( si chiar nu o fac ) Asa e cu avioanele: consuma mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Mi-au ramas niste bujii cr9ekpa, un set de 4 bucati. Ca sa beneficiez de garantie (si sa stau linistit) am preferat sa le schimbe cei de la care am luat-o, insa bujiile (macar vizual) par a fi in stare decenta. Se doneaza. Platitorul isi plateste doar curierul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Montat ghidon(nu-i musai), sei modificate (desi pt pilot si cea originala era f ok comparata cu altele) ungator de lant, ceva suport de bagaje (dar parca nu gasisem ceva decent asa ca voiam sa imi fac). Nici nu mai stiu ce idei imi treceau prin cap, ca nu am mai avut o mobra de ceva timp si nici pe asta nu l-am plimbat cine stie ce, in schimb pe ala mic de 900 il plimbasem mai mult. Pozitia e decenta chiar si fara modificari, solutii pt. touring (chiar si cu pasager), insa consumul maricel alaturi de rezervorul de doar vreo 20 de litri, nu face casa buna cu touringul. Macar ai ceas pt. combustibil.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca zx12 e putin mai potrivit pt touring decay Honda 1000rr. Diferenta de consum intre cele doua cred ca nu exista la un regim de mers nu foarte agresiv. La viteze f mari doar poate consuma Honda ceva mai putin. Ca si pozitie, comfort,etc...pe o motoreta de genul astora cred ca intai de toate conteaza pilotul(inaltime,greutate). Per total Kawasaki pare si este mai touring,dar nu neaparat. Dupa un anumit nr de km, nu iti mai place nici una.

Editat de BMWs1000RR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta 'true' consuma max 8% in cele mai dure conditii. Daca vrei un consum mai mic faci o infuzie de electronica cu un Power Commander III sau V in functie de model si te poti juca cu consumul, pentru ca ai rezerva de putere (178 CP). Poti sa faci touring fara probleme, iar o pauza la 150 km este binevenita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate fi folosit (si) la touring, da. Eu am facut Bucuresti-Londra si retur. In ambele ocazii am facut 3 zile. 2 zile de 1000 de km si 1 de 500. La intoarcere a fost mai greu, poate ca fiind si mai batran cu 2 ani. Am avut mainile umflate si mi-a luat cam o sapt sa ma refac. Pot sa zic ca m-am oprit foarte des, primele 2 reprize din zi am reusit sa merg 200 km, pe urma 150 si pe urma mai opream si intre plinuri.

Ce am observat este ca motorul tinde sa mearga urat daca mergi la consum, adica sub 7000 rpm pentru perioade indelungate. Ca sa mearga bine ii trebuie forje serioase din cand in cand sa cureti injectoare supape si ce mai e pe acolo. Asa ca am inceput sa merg chiar cu a 4-a pe auostrada cam o jumatate din timp. Asta nu prea mai e touring de loc, e cam chinuitor. Oricum nu a trecut de 8 la suta nici asa.

Da, e un motor mai confortabil decat supersortivele dar si muuult mai inconfortabil decat un st veritabil. Pasager oha (asta doar daca ai un dinte impotriva cuiva si vrei sa-l chinui), posibilitati bagaje limitate. De autonomie nu se pune problema ca oricum de-abia rezisti un plin pe el. Binenteles ca depinde si de conditia fizica a fiecaruia.

ZX12 nu prea are nici o nisa consumista: nu e bun nici pe circuit, nici la touring. A fost doar o masturbare tehnologica sa se demostreze cat de repede poti merge in linie dreapta cu f f putine compromisuri dar tocmai de aia il iubesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

+ replica pentru Suzuki Hayabusa. Drept urmare ca si-au continuat oferta pe sectiunea de sportive 'grele' cu zx 14r.

post-74268-0-13961100-1484374001_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Poate fi folosit (si) la touring, da. Eu am facut Bucuresti-Londra si retur. In ambele ocazii am facut 3 zile. 2 zile de 1000 de km si 1 de 500. La intoarcere a fost mai greu, poate ca fiind si mai batran cu 2 ani. Am avut mainile umflate si mi-a luat cam o sapt sa ma refac. Pot sa zic ca m-am oprit foarte des, primele 2 reprize din zi am reusit sa merg 200 km, pe urma 150 si pe urma mai opream si intre plinuri.

Ce am observat este ca motorul tinde sa mearga urat daca mergi la consum, adica sub 7000 rpm pentru perioade indelungate. Ca sa mearga bine ii trebuie forje serioase din cand in cand sa cureti injectoare supape si ce mai e pe acolo. Asa ca am inceput sa merg chiar cu a 4-a pe auostrada cam o jumatate din timp. Asta nu prea mai e touring de loc, e cam chinuitor. Oricum nu a trecut de 8 la suta nici asa.

Da, e un motor mai confortabil decat supersortivele dar si muuult mai inconfortabil decat un st veritabil. Pasager oha (asta doar daca ai un dinte impotriva cuiva si vrei sa-l chinui), posibilitati bagaje limitate. De autonomie nu se pune problema ca oricum de-abia rezisti un plin pe el. Binenteles ca depinde si de conditia fizica a fiecaruia.

ZX12 nu prea are nici o nisa consumista: nu e bun nici pe circuit, nici la touring. A fost doar o masturbare tehnologica sa se demostreze cat de repede poti merge in linie dreapta cu f f putine compromisuri dar tocmai de aia il iubesc.

:10: :alcy: 1000 de km/zi :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...