Jump to content

Indecis la alegere moto, help!


chloroform
 Share

Recommended Posts

mersi pentru sfatul cu amortizorul.o sa ma interesez chiar azi ca si asa tre sa vad de niste crash paduri.si cred ca ti-ai format o parere gresita despre mine.sunt umil in fata motocicletei ca un aborigen care divinizeaza soarele.dar pan' la urma tot eu sunt in control nu ea.acu e discutabil ce fel de control pot sa am eu fara experienta si ce viteza de reactie am ca sa o strunesc pe don'soara neavand reflexele formate.de asta am facut 40 de ore de scoala , ma duc la tunari incepand cu saptamana viitoare si am vorbit cu mai multi motociclisti sa iasa cu mine seara (sa-mi dea lectii contracost nu sa ma plimbe pe ici si pe colo).am echipament ok , sunt optimist , respect masinaria (a inceput sa sune ciudat cand o numesc asa ..nu de alta dar azi la ora 7 m-am dus direct sa o vad ..cre'ca nici o femeie nu a primit atentia asta de la mine).daca este ca hazardul sau imprevizibilul sau statistica sa ma prinda din urma nu o sa regret nici o secunda alegerea pe care am facut-o.sper numai sa prind multe zeci de mii de kilometrii ca sunt nebun dupa ea.

 

 

fara a ma lega de neexperimentati cu SSuri, vreau sa iti atrag atentia asupra unei chestii. nu stiu pe cine platesti tu sa te invete dar oare sunt ei in stare sa te invete ceva? unii se dau pe motociclete sport in romania de peste 10 ani si tot ce au invatat e sa le dea pe o roata si sa adopte niste obiceiuri foarte proaste de pilotaj. desigur sunt si acei oameni care au invatat bine. in vest motociclisti cu zeci de ani de experienta se duc la cursuri de avansati pentru a se dezvata de obiceiurile mentionate. decat sa dai bani la niste experti mai bine citeste o carte de specialitate (semnatura mea). daca acei baieti intr-adevar se pricep si au vazut vreodata asfaltul unei piste (nu de kart) sub rotile motocicletei, poti invata multe si bine, POATE.

numai daca te uiti pe youtube la filme cu SSuri prin curbe, canyoane si munti vezi o gramada de wannabes care nici macar pozitia corecta de pe SS nu o adopta. de tehnica nici nu poate fi vorba.

 

parerea mea

 

on topic: dintre motoarele mentionate recomand si eu F3ul ca si fiabilitate, user friendlyness si stabilitate.

Edited by kwakazaki
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:laugh: e fiabila,se gasesc piese usor,cand ai nevooie de viteza iti ofera si lucrul asta,si spre deosebire de zx trage liniar,iar despre gsx-f e o vaca mare care nu iti ofera mai nimic mai ales pt un incepator :laugh:

 

Pfff - vorbea incepatoru :lol:

 

e fiabila = atata timp cat ai grija de ea si nu mergi ca bezmeticu ( ovy da-mi motoreta ta - nu-i fac nimic - doar ma dau pe ea si ti-o aduc neaccidentata, neumblat la ulei sau orice - dar ti-o aduc in asa fel incat o sa-i schimbi tot motorul ) - mai terminati cu d-astea de fiabilitate ca deja mi s-a facut lehamite cat o luati pe honda in brate.

 

se gasesc piese usor = daca ai si bani sa le cumperi - la honda stiu ca sunt mai scumpe - nu dati cu parul, dar asa mi s-au parut preturile.

 

cand ai nevooie de viteza iti ofera si lucrul asta = corect - orice motocicleta cat poate ea iti da.

 

spre deosebire de zx trage liniar = m-am dat si eu pe 600f - 600rr - gsxr600 - r6 - toate trag liniar, nu te surprinde nimic...foarte booooooooringggggg. Deci motociclete pentru mai incepatori.

 

Hai peace!

Edited by Survolaj
Link to comment
Share on other sites

Voi nu vedeti ca omul si-a luat pisoi?

 

 

Hai sa-l folosesti fara incidente insa Honda e....Honda. NO OFFENCE

 

In timp imi vei da dreptate incepand de la consum la zgomote la userfriendly-ul de care se vb mai sus.samd

 

Asfalt.....

Link to comment
Share on other sites

Voi nu vedeti ca omul si-a luat pisoi?

 

 

Hai sa-l folosesti fara incidente insa Honda e....Honda. NO OFFENCE

 

In timp imi vei da dreptate incepand de la consum la zgomote la userfriendly-ul de care se vb mai sus.samd

 

Asfalt.....

 

PFFFFFFFFF!!!!

 

Altu fratilor...de unde le scoate ma? Ce consum? Acu ca ai honda mergi in 2 litri la 200 km in Bucuresti nu? :laugh: - Userfriendly - toate sunt userfriendly...doar pentru cine stie. Zgomote? :laugh: Alta aberatie...toate se aud daca nu ai grija de ele, mergi ca bezmeticu nici macar sa isi traga uleiul cum trebuie...daca vrei de zgomote, iti gasesc si eu la Honda gramada. Iti pot da 2 - Oala de ambreiaj si Lantul de distributie...depinde de model...dar oala de ambreiaj in general e pe la CBRuri...vorbeste cu mecanici sa vezi ca asa este. O schimbi si dupa 5000-10000 de km tot incepe sa ti e auda...e o hiba a hondelor.

 

Ca sa nu mai zic de asa-zisa fiabilitate. Motocicleta nou nouta CBR1000RR 2008 - Totul facut ca la carte...nici 10.000 km nu a apucat ca ii papa 1L la 1000 km de ulei. Motorul a fost desfacut si refacut...inlocuit anumite piese, etc. Totul in garantie, dar hai sa vedem unde e marea fiabilitate a Hondei. Daca vrei relatari despre motor...intreaba userul Baiazid si-ti va spune toata povestea...si crede-ma ca e un om care are grija de motoreta lui mai rau decat oricine dintre noi.

 

Va bateti cu pumnii in piept de Honda...o sa ajungeti la fel ca aia cu BMWurile si Mertanele...ca alea sunt fiabile si nimic altceva. Sunt destule marci care sunt fiabile...dar, deh voi incuiati....oricum imi place ca am o motoreta in care am bagat doar consumabile...desi nu e Honda, merge impecabil si are ceva km...sunt mandru ca nu fac parte din marea idiotenie care se prezinta prin randul celor cu honda ( MA REFER AICI NUMAI LA CEI CARE SE BAT CU PUMNUL IN PIEPT CA HONDA E HONDA ).

Edited by Survolaj
Link to comment
Share on other sites

honda e varza...tzuzuchi e varza...hai sa le lasam sa ne luam kawa :laugh:

 

Se vede ca nu citesti sau nu-ti dai seama ceea ce vreau sa zic. Daca fiecare e cu aia masii - de ce sa ne impuscam unu pe altu care e mai tare ca marca si fiabilitate samd. Hai sa ne vedem de trebile noastre fara sa pangarim alte marci...

Link to comment
Share on other sites

Se vede ca nu citesti sau nu-ti dai seama ceea ce vreau sa zic. Daca fiecare e cu aia masii - de ce sa ne impuscam unu pe altu care e mai tare ca marca si fiabilitate samd. Hai sa ne vedem de trebile noastre fara sa pangarim alte marci...

:laugh: :laugh: ontopic: http://www.motoflash.ro/forum/incepatori/1...incepatori.html sau http://standard.money.ro/articol_670/motoc..._la_putere.html

Edited by Ovy_d
Link to comment
Share on other sites

...mai bine iti cumperi un GS500, sau un GPZ.

 

Eu m-am suit din curiozitate pe un F3, nu am mers cu el pentru ca eram "civil".

Bine, eu sunt si mare (+110kg), dar F3-ul mi-a dat o senzatie ciudata. Mi s-a parut usor. Chiar foarte usor.

Nu-mi place asta la o motocicleta care bate sau depaseste 100 de cai.

Nu zic ca este usor, dar felul in care este facut (pozitie, ciclistica) imi da impresia ca stau pe un maxi-scuter.

Parerea mea.

 

In ceea ce priveste fiabilitatea: eu am un ZX6R din 2000... Il am de aprox. 2 ani si n-am avut probleme cu el.

Pe afara il forjez si eu in turatii mari... ideea este urmatoarea: cum il pastrezi, asa il ai. (ma refer la consumabile and shit)

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

Acum oscilez intre cbr 600 F3 si CB 600 F Hornet :laugh:, vreau sa merg pe honda pt inceput.

eu cred ca ar trebui sa mergi cu amandoua sa vezi care te coafeaza :laugh:

Edited by Ovy_d
Link to comment
Share on other sites

sa nu uitati ca topicul e al lui cloroform.eu m-am aciuat p'aci si am sabotat toata discutia constructiva"uite honde , unde-i honda".

oricum.tre sa va zic o faza tare.m-am dus la alfamotors sa caut si eu neste crash paduri.in taxi ala ma vede unde opresc si ma intreaba daca sunt motociclist.ma uit eu la el..zic..hai sa nu fiu porc.zic sunt incepator , incerc sa prind vremurile in care o sa fiu motociclist.el la mine : cum ar fi daca ar da oprescu o lege sa mergeti numa pe banda intai ca sa nu ne mai stresati cu depasirile voastre ? . stau eu un pic si ma gandesc si ii raspund : "pai si cum mai facem stanga ?". tacere.taximetristul isi aprinde o tigara."da..ai dreptate" zice intr-un sfarsit.

m-am amuzat teribil :laugh:)))

p.s.faceam azi schimbatoru si mai dadeam drumu la motor. (fara nici o utilitate..doar ca sa-l aud si sa zambesc tamp).iese un mos la mine.bai baiete ia nu mai porni tu motocicleta aia.pai , zic eu , si cum va asteptati sa plec cu ea ca doar nu-i bicicleta.

pune mana si impinge-o pana in strada si ii dai drumu acolo imi zice el.

pai io am saij'de kile si ea o suta optzeci. sta mosu un pic se uita la motocicleta parca incercand sa vizualizeze masa totala la uscat si la benzina.zice :"bine.da' baga-i si tu o carpa in teava de esapament daca pleci cu ea tarziu seara.".bineinteles am aprobat ideea.

Edited by deadcow
Link to comment
Share on other sites

sa nu uitati ca topicul e al lui cloroform.eu m-am aciuat p'aci si am sabotat toata discutia constructiva"uite honde , unde-i honda".

oricum.tre sa va zic o faza tare.m-am dus la alfamotors sa caut si eu neste crash paduri.in taxi ala ma vede unde opresc si ma intreaba daca sunt motociclist.ma uit eu la el..zic..hai sa nu fiu porc.zic sunt incepator , incerc sa prind vremurile in care o sa fiu motociclist.el la mine : cum ar fi daca ar da oprescu o lege sa mergeti numa pe banda intai ca sa nu ne mai stresati cu depasirile voastre ? . stau eu un pic si ma gandesc si ii raspund : "pai si cum mai facem stanga ?". tacere.taximetristul isi aprinde o tigara."da..ai dreptate" zice intr-un sfarsit.

m-am amuzat teribil :D)))

p.s.faceam azi schimbatoru si mai dadeam drumu la motor. (fara nici o utilitate..doar ca sa-l aud si sa zambesc tamp).iese un mos la mine.bai baiete ia nu mai porni tu motocicleta aia.pai , zic eu , si cum va asteptati sa plec cu ea ca doar nu-i bicicleta.

pune mana si impinge-o pana in strada si ii dai drumu acolo imi zice el.

pai io am saij'de kile si ea o suta optzeci. sta mosu un pic se uita la motocicleta parca incercand sa vizualizeze masa totala la uscat si la benzina.zice :"bine.da' baga-i si tu o carpa in teava de esapament daca pleci cu ea tarziu seara.".bineinteles am aprobat ideea.

:laugh:

 

Da...as vrea dar nu prea am prieteni cu motoare...si tot ce gasesc este departe de localitatea unde stau eu (jud Iasi) :laugh:

Incearca sa intri pe topicul local vorbeste cu baietii poate te ajuta cumva :lol:

Link to comment
Share on other sites

eu cred ca ar trebui sa mergi cu amandoua sa vezi care te coafeaza :bounce:

Adevarat, parerea mea e sa iti iei un F3, e o motocicleta OK daca ai ceva in cap.

Edited by allexx_2
Link to comment
Share on other sites

PFFFFFFFFF!!!!

 

Altu fratilor...de unde le scoate ma? Ce consum? Acu ca ai honda mergi in 2 litri la 200 km in Bucuresti nu? :bounce: - Userfriendly - toate sunt userfriendly...doar pentru cine stie. Zgomote? :rock: Alta aberatie...toate se aud daca nu ai grija de ele, mergi ca bezmeticu nici macar sa isi traga uleiul cum trebuie...daca vrei de zgomote, iti gasesc si eu la Honda gramada. Iti pot da 2 - Oala de ambreiaj si Lantul de distributie...depinde de model...dar oala de ambreiaj in general e pe la CBRuri...vorbeste cu mecanici sa vezi ca asa este. O schimbi si dupa 5000-10000 de km tot incepe sa ti e auda...e o hiba a hondelor.

 

Ca sa nu mai zic de asa-zisa fiabilitate. Motocicleta nou nouta CBR1000RR 2008 - Totul facut ca la carte...nici 10.000 km nu a apucat ca ii papa 1L la 1000 km de ulei. Motorul a fost desfacut si refacut...inlocuit anumite piese, etc. Totul in garantie, dar hai sa vedem unde e marea fiabilitate a Hondei. Daca vrei relatari despre motor...intreaba userul Baiazid si-ti va spune toata povestea...si crede-ma ca e un om care are grija de motoreta lui mai rau decat oricine dintre noi.

 

Va bateti cu pumnii in piept de Honda...o sa ajungeti la fel ca aia cu BMWurile si Mertanele...ca alea sunt fiabile si nimic altceva. Sunt destule marci care sunt fiabile...dar, deh voi incuiati....oricum imi place ca am o motoreta in care am bagat doar consumabile...desi nu e Honda, merge impecabil si are ceva km...sunt mandru ca nu fac parte din marea idiotenie care se prezinta prin randul celor cu honda ( MA REFER AICI NUMAI LA CEI CARE SE BAT CU PUMNUL IN PIEPT CA HONDA E HONDA ).

 

exagerezi! mult.

am kawasaki si nu prea ma pot plange, nici nu pot spune ca honda e bulletproof.

imi bazez parerea doar pe citite pe net si auzite in Serviceuri de motocilete, 2 locale, 1 din Africa de Sud.

pe scurt: honda are cele mai putine probleme mecanice, kawasaki mai vechi de 2001-2002 au probleme la supape (daca survolaj are zx6r pre 2001 fac pariu ca nici cea mai mica problema nu o are). chestiile astea sunt obserevatii facute de oameni in domeniu si nu reguli!!!

 

si degeaba schimbi consumabile la timp, nu fiecare motor trage la fel. toate sunt diferite. uzura componentelor interne la motor diferea mult de la motor la motor la ACELASI model.

 

user friendlyness la honda??? hmmm

oare de ce pana mea zic toti jurnalistii ca la Honda (mai ales CbrFuri) nu trebuie mult timp sa te obisnuiesti cu caracteristicile motorului si increderea se dezvolta repede?

oare de ce pana mea spun aceiasi jurnalisti ca un kawasaki sau yamaha fuge mult mai repede, e mult mai agila? probabil pentru ca sunt foarte subiectivi. hai lasama cu astea. tot internetul are relatari despre user friendlynessul la honda fata de alte motoare si tu nu vrei sa acceti. mda, ma bazez pe niste reportaje pentru ca din pacate,spre deosebire de jurnalisti, eu nu am avut resursele necesare sa testez 5 generatii de motoare SS de la the big 4. poate tu ai avut sansa, felicitari.

 

 

e parerea ta, foarte bine, dar pastreaz-o, ca si parere, expune-o pe forum dar nu mai veni cu frustrari gen fffffffffffff si altu fratilor ca nu prea ai mult habar nici tu. sau poate ai. poate imi arati rezultatele unor teste concludente care sa arate ca toate motoarele merg la fel, au aceeasi durata de viatza si kawasaki a avut probleme cu doar cateva zx6r si zx9r la supape, acestea find cazuri izolate. chiar is curios, ca nici mie nu imi place cand detinatorii de honda se falesc degeaba dar din cate am vazut eu pana acuma, au dreptate.

Edited by kwakazaki
Link to comment
Share on other sites

salut. eu zic sa-ti ei una prietenoasa, sa stai bine pe ea, sa o manevrezi usor atat in mers cat si in parcare. eu iti recomand un model care sa aibe si topcase,cum sunt bmw... mai ai nevoie de o jacheta de ploaie,o casca pt pasager, o sticla de suc....sa nu te incante ca are carene lucioase si se ridica pe o roata...

Link to comment
Share on other sites

Strict la obiect, intre ZX6 si F3:

 

F3. Mult mai user friendly. Peace.

 

(Protip: Rulmentul ala de la oala de ambreiaj l-am auzit si la CBR, si la R1, si la SV, etc etc etc (si oricum nu are nici un efect "nefast"). La fel si cu distributia dupa anumiti km.)

Link to comment
Share on other sites

exagerezi! mult.

am kawasaki si nu prea ma pot plange, nici nu pot spune ca honda e bulletproof.

imi bazez parerea doar pe citite pe net si auzite in Serviceuri de motocilete, 2 locale, 1 din Africa de Sud.

pe scurt: honda are cele mai putine probleme mecanice, kawasaki mai vechi de 2001-2002 au probleme la supape (daca survolaj are zx6r pre 2001 fac pariu ca nici cea mai mica problema nu o are). chestiile astea sunt obserevatii facute de oameni in domeniu si nu reguli!!!

 

si degeaba schimbi consumabile la timp, nu fiecare motor trage la fel. toate sunt diferite. uzura componentelor interne la motor diferea mult de la motor la motor la ACELASI model.

 

user friendlyness la honda??? hmmm

oare de ce pana mea zic toti jurnalistii ca la Honda (mai ales CbrFuri) nu trebuie mult timp sa te obisnuiesti cu caracteristicile motorului si increderea se dezvolta repede?

oare de ce pana mea spun aceiasi jurnalisti ca un kawasaki sau yamaha fuge mult mai repede, e mult mai agila? probabil pentru ca sunt foarte subiectivi. hai lasama cu astea. tot internetul are relatari despre user friendlynessul la honda fata de alte motoare si tu nu vrei sa acceti. mda, ma bazez pe niste reportaje pentru ca din pacate,spre deosebire de jurnalisti, eu nu am avut resursele necesare sa testez 5 generatii de motoare SS de la the big 4. poate tu ai avut sansa, felicitari.

 

 

e parerea ta, foarte bine, dar pastreaz-o, ca si parere, expune-o pe forum dar nu mai veni cu frustrari gen fffffffffffff si altu fratilor ca nu prea ai mult habar nici tu. sau poate ai. poate imi arati rezultatele unor teste concludente care sa arate ca toate motoarele merg la fel, au aceeasi durata de viatza si kawasaki a avut probleme cu doar cateva zx6r si zx9r la supape, acestea find cazuri izolate. chiar is curios, ca nici mie nu imi place cand detinatorii de honda se falesc degeaba dar din cate am vazut eu pana acuma, au dreptate.

Atata timp cat motoarele sunt facute de japonezi parerea mea este ca sunt aproape identice la fiabilitate.In ceea ce priveste problemele fiecarui tip de motocicleta..care devin specifice la un moment dat....sunt probleme proiectate si nu aparute ulterior.Intotdeauna constructorii auto vor implementa hibe...cred ca oricine poate deduce motivul.Fiecare face cat poate de mult sa isi intretina motocicleta daca tine la ea, iar atata timp cat merge in conditiile ei optime de functionare mari probleme nu ar trebui sa apara.Parerea mea!Bafta!

Link to comment
Share on other sites

:) e fiabila,se gasesc piese usor,cand ai nevooie de viteza iti ofera si lucrul asta,si spre deosebire de zx trage liniar,iar despre gsx-f e o vaca mare care nu iti ofera mai nimic mai ales pt un incepator :lol:

 

 

o vaca mare iti ofera laptele necesar pentru calciul din organism .... da , intradevar este o vaca pe langa cbr insa merge si asta destul de bine , mai ales la drum lung ....asta daca nu cumva vrea sa-si cumpere motor pentru plimbari seara intre semafoare

 

eu personal am vrut cbr f4i dar sunt scumpe al dracului

Link to comment
Share on other sites

ce inseamna sa traga liniar?:angryfire:))...parerea mea e mai bun un kawa:>...la tot;) [am fost la service la bogdan din buc si erau numai honde yamaha si suzuki nici un kawa cu defect:D]

Link to comment
Share on other sites

ce inseamna sa traga liniar?:angryfire:))...parerea mea e mai bun un kawa:>...la tot;) [am fost la service la bogdan din buc si erau numai honde yamaha si suzuki nici un kawa cu defect:D]

 

Expresia "a trage liniar" se refera la o motocicicleta care are acelasi comportament pe toata plaja de turatii, fara explozii si alte chestii care te pot surprinde.

Iar Kawa este recunoscuta pentru exploziile de putere dupa un anumit nr. de turatii. Toate motocicletele isi schimba comportamentul peste un anumit nr. de turatii, insa Kawa parca e data draq.

Link to comment
Share on other sites

eu sunt incepator si pot sa-ti zic din putina mea experienta ca intradevar kawa are explozie foarte puternica foarte repede. de f3 am auzit numa vorbe bune cum ca ar fi cea mai buna motocicleta vitezana carenata pentru incepatori.si mai toate hondele din gama.depinde de gusturi si ce vrei sa faci cu ea.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +32 400 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17400 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...