aLiAss Posted July 21, 2009 Share Posted July 21, 2009 Se poate pune un cauciuc de 180 pe o honda cbr 600 f ? din '90 ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariusz Posted July 23, 2009 Share Posted July 23, 2009 Salut, In primul rand, ce dimensiune ai acum?... Mi se pare ca F1 are stock cauciuc de 130/80/17. Urmatorul model (CBRF2) are 160/60/17; d-asta am eu si nu mi se pare ca as avea loc nici pentru 170 (cu aripa spate la locul ei). Daca demontez aripa spate s-ar putea intre chiar si 180. Nu stiu ce sa zic, nici eu nu o am de mult... eventual poate ti se potriveste o dimensiune mai mare daca schimbi bascula. Mai intreaba avizati. Numai bine si bafta in cotinuare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SeTo Posted July 23, 2009 Share Posted July 23, 2009 nu pune altfel de cauciuc pe ea...a fost calculata pt un cauciuc anume...si pararea mea daca e mai mare la ploaie va tine ca o punga de apa sub el:)...sa vedem ce mai spun si altii Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Roe Posted July 23, 2009 Share Posted July 23, 2009 Raspuns final NU . Vezi manual motocicleta. Daca o faci, o faci pe barba ta... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midnight_rain Posted July 23, 2009 Share Posted July 23, 2009 (edited) La CBR 600F (primul model) dimensiunea pe spate e 130/80 (dar multi isi pun 140 pt ca 130 se gaseste mai greu). Daca pui alte dimensiuni decat cele specificate de catre producator pe janta originala, atunci profilul natural al cauciucului se deformeaza si poate crea conditii nefavorabile directiei, iar virajele pot deveni mai greoaie. In plus, ai sanse sa nu iti dea ITP-ul. Edited July 23, 2009 by midnight_rain Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mathew7 Posted July 24, 2009 Share Posted July 24, 2009 nu pune altfel de cauciuc pe ea...a fost calculata pt un cauciuc anume...si pararea mea daca e mai mare la ploaie va tine ca o punga de apa sub el:)...sa vedem ce mai spun si altii Punga de apa nu se face la motor. Aia apare unde suprafata de contact este dreptunghi. La motoare pneul e curbat si suprafata este o elipsa care din start faciliteaza dispersia apei. Daca patesti acvaplanare cu motoru, dimensiunea pneului nu te afecteaza asa de mult. Eu zic ca presiunea in pneuri are influenta mai mare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aLiAss Posted July 30, 2009 Author Share Posted July 30, 2009 deci intr-un cuvant, nu este indicat sa schimbi dimensiunea.va multumesc pentru sfat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.