Jump to content

Cum scapi de sub motor ?


Recommended Posts

On-Topic: Eu port un cric auto in rucsac....just in case! :rolleyes:

spune-ne ca glumesti

sunteti fenomenali, am ras de faza cu facutul pe mortul si cu satarul sub sa de numa numa

Edited by theos_
Link to post
Share on other sites
Excelenta seria ! :wacko: :rock:

 

On-Topic: Eu port un cric auto in rucsac....just in case! :)

cerbul avea topor si tot nu i-a folosit la nimic... :P

Mesaj completat

Sa-mi fie invataura de minte pe viitor...E prima tranta din vina mea(si mai e si vina primariei, dar nu s-e pune)

:laugh:

Link to post
Share on other sites
hai mai ca e simplu ca buna ziua!

1 ridici motorul

2 scoti piciorul

3 lasi jos motorul

4 te verifici de eventuale oase rupte

 

5 te pui cu spatele la motor

6 ridici motorul

7 pui cricul

8 verifici motorul la diferitele subansamble

9 plangi de nervi ca s-a julit carena si s-a rupt scarita, eventual si schimbatorul

 

nu e simplu?

 

mai nasol este daca ai un motor cu toba pe stanga si aia cam arde...primele 3 puncte se contopesc intr-unul singur, foarte scurt!

 

Am un prieten care a fost prins sub Ij, motor de 200kg, cu piciorul sub toba incinsa, mi-a povestit ca a sarit efectiv de sub el(logic ca ars :laugh:) de parca IJ-u nu era mai greu decat o bicicleta :rock:

 

Cel mai bine este sa anticipezi o eventuala cazatura si sa dai drumu la motor :) .....pe strazi naspa, la viteze mici, si-n enduro iese aproape intotdeauna :wacko:

Link to post
Share on other sites
Am un prieten care a fost prins sub Ij, motor de 200kg, cu piciorul sub toba incinsa, mi-a povestit ca a sarit efectiv de sub el(logic ca ars :laugh:) de parca IJ-u nu era mai greu decat o bicicleta :rock:

 

Cel mai bine este sa anticipezi o eventuala cazatura si sa dai drumu la motor :P .....pe strazi naspa, la viteze mici, si-n enduro iese aproape intotdeauna :wacko:

Am auzit unele barfa cum ca partea cauciucata de jos are mult mai buna aderenta cu asfaltul decat plasticul si metalul, asa ca o frana buna cred ca face mai multe parale decat aruncatul mutorului in balarii, unde in oras ar putea si sa omoare pe cineva. In rest, pot sa spun ca niste lazi de touring iti permit de obicei sa iesi de sub motorul cazut fara mari probleme, iar pasagerul sta si mai bine in cazul asta. Recomand marfa scumpa de la Hepko & Becker ca tine bine la tranteala :)

Link to post
Share on other sites

Degeaba se incearca aici tot felul de scenarii gen OTV ca tot nu aveti cum sa precizati asta...depinde de la caz la caz...

de ex:greutatea ghinionistului,sexul,pozitia in care a cazut motorul pe piciorul sau...in panta sau orizontal,echipament cu protectii sau fara,pe asfalt sau tzarana,etc,etc,etc...

parerea mea :laugh:

Link to post
Share on other sites
Am auzit unele barfa cum ca partea cauciucata de jos are mult mai buna aderenta cu asfaltul decat plasticul si metalul

Serios?!? Pai atunci de ce navele maritime arunca o ancora de metal si nu una de cauciuc? :rock:

 

Eu cred ca tu nu vrei binele celor care sar de pe motor.... :laugh:

Link to post
Share on other sites
Am auzit unele barfa cum ca partea cauciucata de jos are mult mai buna aderenta cu asfaltul decat plasticul si metalul, asa ca o frana buna cred ca face mai multe parale decat aruncatul mutorului in balarii, unde in oras ar putea si sa omoare pe cineva. In rest, pot sa spun ca niste lazi de touring iti permit de obicei sa iesi de sub motorul cazut fara mari probleme, iar pasagerul sta si mai bine in cazul asta. Recomand marfa scumpa de la Hepko & Becker ca tine bine la tranteala :rock:

 

Stai un pic asa, eu vb de cand ai observat ca ti s-a dus fata sau spatele tare, oricum incerci o redresare, dar chiar inainte de deznodamant, lasi picioarele mai in spate si te apleci pe burta pe motor, apoi daca te-ai desprins te faci ghem, si te rostogolesti.....eu asa am cazut o data pe asfalt la vo 20-25kmph pt ca m-am inclinat prea tare in zona cu nisip si am scapat fara nici o zgarietura facand asa, mentionez ca inafara de casca eram numai in costum de blugi care nici ei nu au avut de suferit mai deloc :laugh:

Link to post
Share on other sites
Degeaba se incearca aici tot felul de scenarii gen OTV ca tot nu aveti cum sa precizati asta...depinde de la caz la caz...

de ex:greutatea ghinionistului,sexul,pozitia in care a cazut motorul pe piciorul sau...in panta sau orizontal,echipament cu protectii sau fara,pe asfalt sau tzarana,etc,etc,etc...

parerea mea ;)

Ce treaba are sexu' !?

Sau te astepti sa gasesti o bunaciune tzatzoasa cu piciorul prins sub motor ...

Link to post
Share on other sites
Ce treaba are sexu' !?

Sau te astepti sa gasesti o bunaciune tzatzoasa cu piciorul prins sub motor ...

 

Ori asa, ori varianta II: Sa iti cada mobra taman pe piciorul pe care ti-ai infasurat ... sexu' . ;) In cazul asta, tot ce ai de facut e sa astepti bunaciunea sa-si atarne tztatzele prin fata ochilor tai iesiti din orbite.Si motocicleta se va ridica singura, iar tu vei ramane cu bunaciunea pe viata!

 

AMIN! ;)

Edited by Kassu
Link to post
Share on other sites
Ori asa, ori varianta II: Sa iti cada mobra taman pe piciorul pe care ti-ai infasurat ... sexu' . :D In cazul asta, tot ce ai de facut e sa astepti bunaciunea sa-si atarne tztatzele prin fata ochilor tai iesiti din orbite.Si motocicleta se va ridica singura, iar tu vei ramane cu bunaciunea pe viata!

 

AMIN! :D

 

CLAR!!!! ;) ;)

Link to post
Share on other sites

Ori asa, ori varianta II: Sa iti cada mobra taman pe piciorul pe care ti-ai infasurat ... sexu' . :D In cazul asta, tot ce ai de facut e sa astepti bunaciunea sa-si atarne tztatzele prin fata ochilor tai iesiti din orbite.Si motocicleta se va ridica singura, iar tu vei ramane cu bunaciunea pe viata!

 

AMIN! ;)

;) foarte tare! ..tzatze pe post de maneta pentru cric hidraulic

On topic:Ma refer la varianta III:Bunaciune sau scarbaciune are 45 kg cu tot cu echipament...este mai greu pentru ea sa scape fata de un barbat de vreo 80 kg naked.

Link to post
Share on other sites

cel mai bine ca s prezii chestia asta eu zic ca montarea unor crashpaduri ar fi foarte buna

yo am loat un caine in brate pe la 80 km/h si m-au ajutat ca nu ma agatat motoru si nici nu sa zgariat

Link to post
Share on other sites
cel mai bine ca s prezii chestia asta eu zic ca montarea unor crashpaduri ar fi foarte buna

yo am loat un caine in brate pe la 80 km/h si m-au ajutat ca nu ma agatat motoru si nici nu sa zgariat

 

Ce rasa era cainele? :cheers: O poza cu el ai?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...