Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

-trip 1 si trip 2-le poti reseta de la 0 pt.calatorii ,de ex. eu folosesc trip 2 pt. consumul de benzina pe calatorie (adica daca plec pe Cheia il resetez cand alimentez iar in Sacele cand alimentez din nou, inmultesc litri de benzina care au intrat in rezervor cu 100 ,iar suma o impart la km afisati pe trip 2,si asa aflu consumul pt. acea calatorie ''Bucuresti-Sacele"). iar pe trip 1 am schimbul de ulei (adica il resetez la fiecare schimb de ulei )

- f trip -iti indica km.pe care ii parcurgi din momentul in care intri pe rezerva (de cand se aprinde becul la benzina),rezerva care e de 3.5 litri(cel putin la mine asa este)

-odo -indica kilometrajul motocicletei (adica km rulati de motocicleta din momentul in care a fost fabticata )

Editat de MUSASHI R6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mi se pare optimist consumul

in afara din oras cu la 4-5000 rpm stai pe loc, te depaseste si caruta

pe la 8000 incepi sa prinzi ceva viteza

partea buna e ca pe la 10mii incepe sa pompeze adrenalina si uiti de consum, altfel ai trage pe dreapta :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Compatrioți, am nevoie de o diagramă de putere&cuplu/rpm Âşi una treaptă de viteză&viteză/rpm. Motoreta e cea din semnătură.

Mulțam Âşi hai cu 10-15 Celsius! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cateva pagini mai inapoi este pus manualul de la r6 sau cartea tehnica in format pdf. cred ca gasesti acolo ceea ce cauti la rubrica "specifications"

Nu estem... l-am puricat pe tot... :friends:

Alte sugestii??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diagrame de putere gasesti pe majoritatea siturilor producatorilor de evacuari, pt a demonstra cresterile de putere, intre stoc si aftermarket, sau la power comander, pe site. La viteza nu stiu

Merci de indicaţii, :friends: am găsit ceva, dar parcă nu-mi vine să cred că se pierd 24 de cai (din 120) de la motor la roată... :friends: (vezi poza), despre viteze, nimic pe nicăieri...

Foarte interesat de alte sugestii!

Sănătate!

post-21218-1201518148_thumb.jpg

Editat de skydiver
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

amortizor de ghidon cred ca iti trebuie, nici eu nu am si am avut cateva probleme in curbe mai ales unde era asfaltul putin denivelat. pe joja sunt carouri. unde se termina carourile cat mai aproape de varful jojei insemana ca e nivelul minim si unde incep carourile aproape de mana ta insemana ca e nivel maxim. eu am nivelul la mijloc, cred ca este cel mai ok asa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O întrebare pentru posesori mai vechi de R6: ce ulei să pun în ea?

M-am hotărât asupra mărcii (MOTUL) dar nu Âştiu ce ar fi mai potrivit: 7100 ester 10W-40 sau 300 V 5W-40 double-ester. Am înțeles cam care ar fi treaba cu ele, dar intenționez să merg cu mobra Âşi prin oraÂş unde, probabil, nu o voi duce până la 10-12.000 de ture plajă în care Âşi-ar face treaba excelent cel de-al doilea ulei menționat. În cazul în care aÂş folosi 7100 atunci, probabil, nu ar mai fi recomandat să depăÂşesc 10.000 de ture, dar acolo e toiul distracției când scap de aglomerație.

Care din cele două s-ar preta mai bine la utilizarea descrisă? Sau îmi fac prea multe probleme Âşi să-mi văd de treabă cu 300 V?

 

Merci anticipat Âşi asfalt uscat (Âşi cald...)! :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am shi eu o mica problema.....relantiul nu e regulat...shi parca merge in 3....la turatie..daca o tzin la 2500 de ture...nu scade deloc...dar uneori cand stau la semafor....sta ce sta...dupa care zici ca merge in 3...ba ashsi revine...... o fii din cauza...ca ..-m-am grabit shi am bagat benzina de 95....eu am yzf din 2003 pe injectie....shtie careva sa-mi raspunda..??.....pana acum nu a facut ... mi se pare ca a facut a mai facut o dta..shi daca ma gandesc bine tot de 95 de octani am bagat....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar parcă nu-mi vine să cred că se pierd 24 de cai (din 120) de la motor la roată... :kiss: (vezi poza)

 

Puterea indicata de producator e puterea dezvoltata la arborele cotit al motorului :kiss:

De acolo se alimeteaza instalatia electrica, de racire, de ungere etc...

Mai exista pierderi ciematice din elementele de transmitere a puterii, ambreiaj, cutie .... lant :ok:

In principiu cam atatia cai se pierd de la motor pana la roata :eek:

Nasol ... ehh ? :kiss:

 

 

Chiar ca sa vina odata caldura ia :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...