Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...

Cum ... si de unde a prins toba ? De scarita ? Nu imi dau seama.

 

 

Hakuna Matata ce faci cumetre!!!

 

Vinzi toba aia ?

Editat de BQGDDAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema cu motorul pierd putere in ture mici si in ture mari trece extrem de greu de 13 mi de ture 220 viteza maxima da rateuri in ture mari mici cand schimb viteza etc(doar pe decelerare)relantiul scade de la 1500 rpm(sta cateva secude) la 1300 rpm pe urma iar sare la 1500 rpm sau daca o turez pe loc revine la 1500 rpm sta cateva secude bune si pica la 1300 si tot asa.Am avut o problema sezonul trecut a inceput sa mearga in 3 am schimbat bujiile avem ngk iridium aveau doar 3000-4000 km am pus ngk normale merge in 4 dar pierd putere.Motocicleta are filtru aer k&n curatat,baterie noua,bujii noi injectia curatata nu imi dau seama ce are banuiesc ca sunt bobinele nu stiu ce sa zic.Daca se poate o parere multumesc.

Editat de Himura
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal atunci cand turatia nu scade direct este de la aier fals in aspiratie.

 

Probabil cine a lucrat pe injectie nu a avut nici experientza sau macar cartea si cu sigurantza nici vacumetrele adevarate ci niscai mizerii de la louis...

 

Daca esti din Bucuresti ai posibilitatea sa o aduci la mine si sa ti-o fac CEAS !!! Asta daca nu iti lipsesc deja din lucruri, dar oricum ai aier in afara sistemului.

 

R6 le in orice fel de la mine pleaca r7...

Editat de SabinRace
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost am reglat injectia si la fel face.....cred ca este o problema electronica cum a zis Sokatu am fost pe la unu pe la atlu si la fel.... majoritatea au curatat injectia,sincronizat si gata dar motocicleta se comporta la fel trebuisc masurate bobinele la cald cu un multimeteru mai bun eu nu am,daca nu este de la bobine atunci nu stiu poate ma ajuta cineva care se pricepe la electronica sau poate este o problema mecanica habar nu am vreau sa fac motorul pana in martie anul viitor neaparat.

 

O sa trec iar pe la tine Sabin sa ne uitam la electronica si la ce ai spus tu poate masuram bobinele sau nu stiu am fost peste tot aproape nu am rezolvat problema nu stiu ce este si repet trebuie sa imi fac motorul pana in martie maxim anul viitor,nu stiu cand pot trece nu mai am asigurare si nici baterie sun inainte oricum.

Editat de Himura
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R6 03 - 05 are o mica eroare.Eroarea asta e calcaiul lui Ahile.

 

Nu tine relantiul, oscileaza merge in 3.

 

Ori bobinele de inductie ... trebuiesc verificate ... ori bujii mai calde. ngk cr9ek.

 

Si odata rezolvata nu mai are nimic.

 

Vezi ca userul "tng" a reparat cateva R6 03-04 si stie ce si cum ...

 

R6 03 - 05 are o mica eroare.Eroarea asta e calcaiul lui Ahile.

 

Nu tine relantiul, oscileaza merge in 3.

 

Ori bobinele de inductie ... trebuiesc verificate ... ori bujii mai calde. ngk cr9ek.

 

Si odata rezolvata nu mai are nimic.

 

Vezi ca userul "tng" a reparat cateva R6 03-04 si stie ce si cum ...

Uita-te aici :

 

A facut cam tot ce ai facut si tu ... si erau bobinele.

 

Coils = bobine de inductie.

 

 

Sper sa te ajute.

Editat de BQGDDAN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Tuning electronica Yamaha R1 07 08 si R6 06 11. Preturi foarte accesibile. Jumatate din cit costa un Powercommander luat din State, in plus se obtin performantze mult mai mari decit cu Powercomm.

Se elimina limitarile din fabrica, electronica stock nu permite deschiderea clapetelor de acceleratie 100% in vitezele 2 si 3, deasemenea in viteza a 6-a la R1 nu se poate depasi 299km/h. Se poate elimina din soft functionarea sondei lambda si introducerea in calculator a unei harti aditionale dintr-un powercommander. Raspuns mai bun la turatii medii. Pt cei ce merg ocazional la curse se poate programa o reducere a frinei de motor, 5,10,15,20,25% etc. Curba de functionare YCC-T este liniara, stoc este foarte restrictiva. Disponibil gratis o harta custom de Powercomm care nu se gaseste pe siteul Dynojet, este recomandata pt Slip On si catalizator eliminat, cistig 5-10 cai la roata. Punctul de pornire al ventilatoarelor este coborit cu 10grd C . Nu se taie nici un fir din instalatia motocicletei, totul ramine stock. Toate modificarile se pot reseta gratis daca clientul , din orice motiv, nu este multumit.

 

Pt R6 disponibile harti pt full exhaust si slip on.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand amortizor ghidon pt yamaha r6 din 2006-2007 (probabil merge si pt modele mai noi) marca GPR model v1 culoare negru. pret 12.5 milioane lei vechi, negociabil.

schimburi cu costum piele speed masura56, cizme supermoto marime 43-44, manusi speed-SM marime l-xl si cam atat in vin in cap acum.

de asemenea vand ignition module si quickshifter dynojet pt acelasi model de yamaha (nu functioneaza unul fara celalalt si ambele functioneaza numai pe moto cu PC 3 usb instalat). Pretul este de 10 milioane lei vechi negociabil.

contact pe mail la ionootz_b@yahoo.com (si pt poze) sau PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand amortizor ghidon pt yamaha r6 din 2006-2007 (probabil merge si pt modele mai noi) marca GPR model v1 culoare negru. pret 12.5 milioane lei vechi, negociabil.

schimburi cu costum piele speed masura56, cizme supermoto marime 43-44, manusi speed-SM marime l-xl si cam atat in vin in cap acum.

de asemenea vand ignition module si quickshifter dynojet pt acelasi model de yamaha (nu functioneaza unul fara celalalt si ambele functioneaza numai pe moto cu PC 3 usb instalat). Pretul este de 10 milioane lei vechi negociabil.

contact pe mail la ionootz_b@yahoo.com (si pt poze) sau PM

 

 

Ai harta la Ignition Module?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare....am si eu nevoie de unul din cele doua suruburi care prind rezervorul in partea din fata la Yamaha YZF R6 din 2002..........hai ca trebuie sa stiti voi despre ce vorbesc!!!

Mie mi-a cazut si a intrat pe undeva pe sub filtrul de aer si nu a mai vrut sa iasa. Nu ma apuc sa desfac juma de moto sa gasesc un surubel.:angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

vand amortizor ghidon pt yamaha r6 din 2006-2007 (probabil merge si pt modele mai noi) marca GPR model v1 culoare negru. pret 12.5 milioane lei vechi, negociabil.

schimburi cu costum piele speed masura56, cizme supermoto marime 43-44, manusi speed-SM marime l-xl si cam atat in vin in cap acum.

de asemenea vand ignition module si quickshifter dynojet pt acelasi model de yamaha (nu functioneaza unul fara celalalt si ambele functioneaza numai pe moto cu PC 3 usb instalat). Pretul este de 10 milioane lei vechi negociabil.

contact pe mail la ionootz_b@yahoo.com (si pt poze) sau PM

 

 

up....11 mil amortizorul

....8 mil qs+im

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...