Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

Este greu sa-ti spuna cineva cum sa faci toti pasi..static sag,rider sag,preload,compresie.....eu unul m-as plictisi sa scriu atat si nu am certitudinea ca ai inteles.

Sunt o gramada de filmulete,explicatii pe net cum sa faci,eu zic ca ai intelege foarte bine de acolo.

Cu respect TNG!

ce am inteles din filmulete este ca trebuie masurata suspensia pt SAG dar nu stiu care este valoarea acceptata adica limita de minim si maxim, daca mai putea ajuta cu niste sfaturi as fi foarte recunoscator. multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

a mai patit cineva, sau se poate programa situatia asta in care sa dau exemplu exact

am motorul rece, il pornesc cresc turatiile poate putin ca se trage socul automat dar daca acelerez in gol se tureaza automat dupaia la vreo 3-4k si dupa cateva secunde scade inapoi la idle normal

asa face pana cand se incalzeste, adica trece de 42grade si dupaia cred ca dupa vreo 10 secunde nu mai face deloc asa

se poate face din ecu asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mai patit cineva, sau se poate programa situatia asta in care sa dau exemplu exact

am motorul rece, il pornesc cresc turatiile poate putin ca se trage socul automat dar daca acelerez in gol se tureaza automat dupaia la vreo 3-4k si dupa cateva secunde scade inapoi la idle normal

asa face pana cand se incalzeste, adica trece de 42grade si dupaia cred ca dupa vreo 10 secunde nu mai face deloc asa

se poate face din ecu asa ceva?

E normal ... soculautomat o tureaza un pic.

 

Nu accelera deloc pana la 50 grade. Nu ai de ce.

 

Si daca accelerezi .. fiind activ socul automat ... o retina la 3-4k cateva secunde ... asa e .

 

Nu o tura. In rest e ok.

 

De modificat se poate ... dar las-o asa cum e ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa pui lejer si 5100 Motul ...daca nu o ti 70% din timp aproape de rosu nu ai nevoie de 300V

CRed ca 7000 sau 7100 motul 10w40 am gasit. Schimbat deja. Maine o plimb :D

Multumesc de ponturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici e vorba, la modelul 2006+, de sistemul " Fly by Wire". Exista un singur rind de clapete de acceleratie, alte sisteme care sa obtureze admisia de aer la ralanti nu exista. Singurele clapete sint deschise si inchise de un motorash pap cu pas, care primeste comanda de la ECU. Tubul de acceleratie rotit de rider misca DOAR un senzor - TPS1-, doar atit si nimic mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CRed ca 7000 sau 7100 motul 10w40 am gasit. Schimbat deja. Maine o plimb :D

Multumesc de ponturi.

E foarte bun 7100 (calitativ este intre 5100 si 300V )...."trage cu ochiul" si la nivelul lichidului de racire....multi uita de el ani la rand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ne spui si noua te rugam cand s-a busit motorul iar si cat a tinut.

am pentru tine o intrebare am un r6 din 2000 carburator si pe la 10000 ture cilindru 2 nu mai primeste benzina deloc .Motocicleta fiind pe tester cam ce si unde sa caut mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pentru tine o intrebare am un r6 din 2000 carburator si pe la 10000 ture cilindru 2 nu mai primeste benzina deloc .Motocicleta fiind pe tester cam ce si unde sa caut mersi

La acea turatie clapetele de acceleratie sunt deschise la maxim deci singurul loc din care primeste benzina sunt cuiele de dozaj.

Prin tester ce intelegi?

Daca este vorba de Dyno atunci nu o sa primeasca daca nu ai debitul de aer suficient din ram-air cat sa presurizeze antecamera airbox.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arunc o intrebare asa aiurea,

plimbare prin oras doar, nu la ture mai mari de 10k, defapt se invartea intre 4k si 8k media din ce mi-am belit ochii pe turometru cateodata, fara tijele de la exup sa-mi inchida/deschida supapa din toba am scos un consum de 10, intreb pt ca mi se pare diferit consumul fata de moto cel vechi(r6 2004) si sunt curios de restul posesorilor

si sunt curios pt ca inca nu am reusit sa fac ture in exterior din alte motive sa vad cum se comporta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arunc o intrebare asa aiurea,

plimbare prin oras doar, nu la ture mai mari de 10k, defapt se invartea intre 4k si 8k media din ce mi-am belit ochii pe turometru cateodata, fara tijele de la exup sa-mi inchida/deschida supapa din toba am scos un consum de 10, intreb pt ca mi se pare diferit consumul fata de moto cel vechi(r6 2004) si sunt curios de restul posesorilor

si sunt curios pt ca inca nu am reusit sa fac ture in exterior din alte motive sa vad cum se comporta

 

Eu in bucuresti am consum 7-7.5 mers si ziua prin aglomeratie si seara, pana in 10k

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R6 2006 consuma mult mai mult ca R6 2004. Asa e si la R1, de la primul R1 din 98 pina la cel din 2009, consumul s-a marit la fiecare model nou aparut.Ca sa maresti numarul de cai, cuplul, trebuie sa arzi ceva in plus, adica benzina.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arunc o intrebare asa aiurea,

plimbare prin oras doar, nu la ture mai mari de 10k, defapt se invartea intre 4k si 8k media din ce mi-am belit ochii pe turometru cateodata, fara tijele de la exup sa-mi inchida/deschida supapa din toba am scos un consum de 10, intreb pt ca mi se pare diferit consumul fata de moto cel vechi(r6 2004) si sunt curios de restul posesorilor

si sunt curios pt ca inca nu am reusit sa fac ture in exterior din alte motive sa vad cum se comporta

Dau si eu cu parerea. R6/2005.

In regimul indicat de tine ( oras, 4-8k, cat de cat lejer, nu fortat din semafor in semafor) a mea merge intre 6,5 -8 l .... extern, variaza enorm.

Am avut un 5,5 pana la 10l .... da rnu am deposit (inca) 10l ... pe autostrada Drajna - Bucuresti, aprox 100km a fost tot pana la 10l cu o medie de 180la ora....

Sper ca info sa fie de folos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...