Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Poza este de la cilindru 1,priveste alternatorul...

Din pacate nu stiu daca mai face cineva asa ceva la nivel profesional in Ro..

a mai incercat cineva din Constanta...bani,nervi...nu a reusit operatia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Sunt interesat sa achizitionez un R6 06'+. Imi recomandati vreo mobra a unui prieten,amic,frate,sora..!? Am gasit ceva pe bikeshop dar am zis sa intreb aici prima data, inainte sa ma duc sa vizionez. Este ceva la ce trebuie sa ma uit in special la acest model? Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-au rămas o şa de pasager şi un cadru de codiţă de r6 99-02. Dacă are cineva nevoie, să dea un semn. Fac şi schimburi, caut o pereche de relee de far, o sondă de rezervor funcţională şi o tobă scurtă sub scăriţă. Numărul meu de telefon e 0737193581.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care imi vindeti si mie niste cabluri de frana fata pt. un r6 00-02,pot sa fie racing sau stoc,tre doar sa arate bine si sa functioneze corect.



care imi vindeti si mie niste FURTUNE de frana fata pt. un r6 00-02,pot sa fie racing sau stoc,tre doar sa arate bine si sa functioneze corect.



Incearca un mivv gp ..... Am avut si titan si carbon....sunt grave rau,sunt galagioase fara sa sune spart.

Vreau si eu niste furtune de frana fata.....daca are cineva pls un pm.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

am dat de o mica problema, am un R6 2007, si dupa ce i-am facut schimbul de ulei vad ca am probleme cand schimb vitezele, mai exact cand sunt in a 5a si sa zic ca as vrea sa merg in a 3a nu mai pot, chiar daca am ambreajul apasat, trebuie sa-i dau drumul la ambreaj sa cupleze si dupaia sa cobor iara o treapta

ideea i ca atunce cand am schimbat uleiu am vazut ca nu pot scoate filtrul de ulei daca nu dau deoparte tinja de la schimbator, si am desfacut surubul inferior care tine scripetele de la pedala.

imi da impresia ca nu ar venii inapoi schimbatorul, cine a patit asa ceva ma poate ajuta?

Editat de maiermarius85
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza e ca uneori nu se poate trece dintr-o treapta superioara in una mult mai inferioara dintr-o bucata (cu abreiajul tras si apasari repetate in schimbator). Trebuie eliberat ambreiajul si apoi apasat din nou schimbatorul si intra in treapta inferioara fara probleme sau daca se blocheaza la a 3-a de exemplu si eu vreau a 2-a trebuie sa ii dau a 4-a apoi coboara fara probleme in a 2-a.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ttk72 vezi bobinele sau tps-ul uitate in manual si masoara bobinele si tps-ul este o problemea comuna asta la r6 daca zici ca abia se tureaza si nu urca in ture probabil merge in 3 sau poate ma insel



Nu te apuca sa schimbi baterie si mai stiu eu ce si banii aiurea mai intai masoara ce zic eu si pe urma.

 

Am patit fix ca tine acum 2 ani sau 3 avem ngk iridium aveau 3000km in timp ce ma plimbam am simtit dintr-o data cum nu mai am putere si nu se mai tura decat foarte greu si mergea in 3 i-am schimbat bujiile dar am pus ngk normale nu iridium cu toate ca aveau 3000km pe urma a mers in 4 dar de atunci nu a mai tras niciodata la fel.....eu cred la fel ca sunt bobinele sau tps-ul plus ca este o problema comuna.Pe unde am fost ba imi curatau injectia ba nu stiu ce vrajeli dastea sa iti ia banii nimeni nu se baga la electrica si pe nimeni nu am vazut sa se uite in manual si sa masoare bobinele sau tps-ul asa cum trebuie,treaba de mantuiala doar bani luati asa ca am renuntat sa mai merg pe la unu altu ori nu se pricep la electrica ori chiar nu le pasa doar sa iti ia banii....in fine oricum poti face asta singur e foarte usor decat sa te duci pe la unu altu si sa iti ia 1 milion ca ti-a desfacut 3 suruburi la un rezervor si 6 sau 8 la un air box numai bine ! nu am vrut sa jignesc pe nimeni eu vorbesc doar din PROPRIA EXPERIENTA SI DIN CE AM PATIT EU :)



Si incearca sa cureti tps-ul o poti face singur in 10 minute maxim iti trebuie doar un spray pentru contacte sa nu dai cu altceva ! defapt curata tps-ul si pe urma te apuci sa ii faci ce vrei tu,vezi daca asta rezolva problema



http://www.r6-forum.com/forums/showthread.php?t=97305 sa nu uiti sa salvezi valorile inainte sa umbli la tps !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ttk72 vezi bobinele sau tps-ul uitate in manual si masoara bobinele si tps-ul este o problemea comuna asta la r6 daca zici ca abia se tureaza si nu urca in ture probabil merge in 3 sau poate ma insel

 

Nu te apuca sa schimbi baterie si mai stiu eu ce si banii aiurea mai intai masoara ce zic eu si pe urma.

 

Am patit fix ca tine acum 2 ani sau 3 avem ngk iridium aveau 3000km in timp ce ma plimbam am simtit dintr-o data cum nu mai am putere si nu se mai tura decat foarte greu si mergea in 3 i-am schimbat bujiile dar am pus ngk normale nu iridium cu toate ca aveau 3000km pe urma a mers in 4 dar de atunci nu a mai tras niciodata la fel.....eu cred la fel ca sunt bobinele sau tps-ul plus ca este o problema comuna.Pe unde am fost ba imi curatau injectia ba nu stiu ce vrajeli dastea sa iti ia banii nimeni nu se baga la electrica si pe nimeni nu am vazut sa se uite in manual si sa masoare bobinele sau tps-ul asa cum trebuie,treaba de mantuiala doar bani luati asa ca am renuntat sa mai merg pe la unu altu ori nu se pricep la electrica ori chiar nu le pasa doar sa iti ia banii....in fine oricum poti face asta singur e foarte usor decat sa te duci pe la unu altu si sa iti ia 1 milion ca ti-a desfacut 3 suruburi la un rezervor si 6 sau 8 la un air box numai bine ! nu am vrut sa jignesc pe nimeni eu vorbesc doar din PROPRIA EXPERIENTA SI DIN CE AM PATIT EU :)

 

Si incearca sa cureti tps-ul o poti face singur in 10 minute maxim iti trebuie doar un spray pentru contacte sa nu dai cu altceva ! defapt curata tps-ul si pe urma te apuci sa ii faci ce vrei tu,vezi daca asta rezolva problema

 

http://www.r6-forum.com/forums/showthread.php?t=97305 sa nu uiti sa salvezi valorile inainte sa umbli la tps !

Multumesc pentru sfat dar am reusit sa rezolv problema ,era pompa de benzina. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut cine ma poate ajuta si pe mine cu un releu de far sau ventilator radiator

se potriveste de la orice model yamaha indiferent de an

aveti poza mai jos cu piesa necesara

Multumesc

post-24223-0-45133700-1402500908_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...