Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

nu Robert :) , insa o spun cu mana pe inima ca motocicletele astea au o ciclistica grozava si frane puternice (A+++)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Spuneti-mi si mie va rog, de ce la un R6 din 1999, in mers, la turatie mica, "da in nas"? Nu stiu...face ca si cum ar fi inecata sau ar ramane fara benzina. Asta, pana la 4000 rpm. Sa zicem ca sunt cu a 2-a la 2500 rpm si vreau sa accelerez, da in nas. Fortez, accelerand, creste foarte greu pana la 4000 (cateva secunde) si apoi, cand ajunge la 4000, trage normal. Daca o tin la peste 4000, in orice treapta, trage foarte bine, pana la 15-16000.

Este normal, cand este subturata sa faca asa? Sa fie din cauza bujiilor (cu iridiu) sau din cauza tobei sport (are silencer, dar l-am scos si tot asa face)? Nu face tot timpul asa, dar in majoritatea timpului. Cand plec de pe loc, nu face nici o problema. Doar in mers.

Revin si eu cu aceeasi problema. Am schimbat filtrul de aer si face la fel. Ba chiar, mai rau. Azi mergeam cu ea si la o panta usoara, eram cu a 3-a, pe la 3500 rpm si nu am mai putut urca, A trebuit sa schimb viteza, sa o turez mai mult si sa ma ajut de ambreiaj sa urc, tinand-o la peste 4000 rpm.

Deci acum am filtrul de aer normal si pe la 3500-3800, parca se ineaca. Daca sunt pe drum drept si fortez, da in nas, face urat motorul, dar totusi trece de 4000 si apoi trage foarte bine si merge rotund.

Vreau sa va intreb, poate sa fie din cauza vre-unei bujii/bobine sau este din cauza carburatoarelor (curatare/sincronizare). Maine o sa scot bujiile sa vad in ce stare sunt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand ai pretentii de la o sportiva de 15 ani sa mearga ca una in floarea varstei. In al doilea rand, nu stiu ce cauti la 3800rot/min, mai ales cand urci o panta. Este motor de turatie si mai ales la Yamaha, unde trebuie sa o folosesti in turatii mai mari ca sa traga

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfa carburatoarele, sau mergi cu ele la cineva care se pricepe, sa verifice suruburile de mixtura.

Le-am desfacut....multa mizerie, in partea dinspre filtrul de aer.

Cu ce sunt eu nedumerit:

- la care din "liniute" trebuie pusa siguranta de la "jet needle"... cred ca stiti la ce ma refer. Ale mele sunt puse la a 2-a, de sus in jos. Deci, mai ridicate, deci mai multa benzina.

- suruburile de aer, cate rotatii trebuie desfacute de la maxim? Ale mele, toate erau desfacute 2,5 ture.

 

Bujiile sunt cam negre spre ude....

» Post actualizat in 21 Jul 2014 12:41

Am gresit si nu mai pot edita. La al 2-lea sant de JOS, IN SUS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-am desfacut....multa mizerie, in partea dinspre filtrul de aer.

Cu ce sunt eu nedumerit:

- la care din "liniute" trebuie pusa siguranta de la "jet needle"... cred ca stiti la ce ma refer. Ale mele sunt puse la a 2-a, de sus in jos. Deci, mai ridicate, deci mai multa benzina.

- suruburile de aer, cate rotatii trebuie desfacute de la maxim? Ale mele, toate erau desfacute 2,5 ture.

 

Bujiile sunt cam negre spre ude....

» Post actualizat in 21 Jul 2014 12:41

Am gresit si nu mai pot edita. La al 2-lea sant de JOS, IN SUS

Cred ca in sfarsit, am descoperit cauza simptomelor motocicletei mele (lipsa puterii la turatii pana la 4000 si inecarea in mers, pe la 3500-4000).

Cu aceasta ocazie, am descoperit ca nu am acele de dozaj originale, acele "jet needle". Am gasit undeva ca siguranta trebuie pusa la a 2-a liniuta de SUS IN JOS. Eu le aveam puse la a 2-a, de jos in sus...(din 6). Prin urmare, debit de benzina mai mare la turatie mica, iar aer, putin (cel putin, dupa logica mea), de asta se ineca. La turatie mai mare, primea si aer suficient si se comporta bine.

Acum, dupa cativa km facuti, vad ca se comporta bine. Fara "senzatie de inecare"

Suruburile de mixtura, STAS, am inteles ca trebuie sa fie deschise 2,5 ture

Editat de dori_x
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus azi contactul la R6 (2007) si cand sa o pornesc, nu se actiona electromotorul. Afiseaza 12 si statea becul aprins. A pornit pana la urma, dupa ce am tinut apasat mai mult butonul. Si a scos si un sunet mai ciudat din zona șeii, probabil de la releu. Ce ma-sa o mai fi avand acum?

 

 

post-37300-0-98201700-1406567042_thumb.jpg

Editat de aka`
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus azi contactul la R6 (2007) si cand sa o pornesc, nu se actiona electromotorul. Afiseaza 12 si statea becul aprins. A pornit pana la urma, dupa ce am tinut apasat mai mult butonul. Si a scos si un sunet mai ciudat din zona șeii, probabil de la releu. Ce ma-sa o mai fi avand acum?

Fa-i o auto-diagnoza (gasesti in manual cum sa faci asta)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus azi contactul la R6 (2007) si cand sa o pornesc, nu se actiona electromotorul. Afiseaza 12 si statea becul aprins. A pornit pana la urma, dupa ce am tinut apasat mai mult butonul. Si a scos si un sunet mai ciudat din zona șeii, probabil de la releu. Ce ma-sa o mai fi avand acum?

Ai probleme cu senzorul de la axul cu came,,il gasesti intre bobinele de inductie o mufa cu 3 pini.

Cred ca ai schimbat bujiile si ai deranjat putin pe acolo...

Verifica daca este conectata mufa sau ai fire intrerupte.

Dupa care verifica si bateria daca este in conditie buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai probleme cu senzorul de la axul cu came,,il gasesti intre bobinele de inductie o mufa cu 3 pini.

Cred ca ai schimbat bujiile si ai deranjat putin pe acolo...

Verifica daca este conectata mufa sau ai fire intrerupte.

Dupa care verifica si bateria daca este in conditie buna.

 

Mi-e greu sa cred ca e senzorul, ca nu am umblat la ea. In schimb, eu folosesc buton pt actionarea mai devreme a ventilatoarelor, si pe caldurile astea, le tin pornite mai mult. Poate asta sa imi afecteze bateria? Am observat ca atunci cand o turez, creste intensitatea farurilor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit stai linistit. Daca ar fi eroarea de la senzor, nu cred ca as putea sa circul cu ea. Am pornit-o mai tarziu de 3 ori si nu a mai avut nici o problema. O sa verific diseara senzorul, sa fiu sigur ca e ok. Si cand voi face rost de un multimetru, voi verifica si bateria

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pare a fi cablul M, dar nu imi dau seama care e cand ma uit la moto. daca e cel cu mufa mare dreptunghiulara in care intra cablurile de la far cu relee si bordul, nu prea vine la mine, ori l-am trecut eu prin alta parte, ori nu e ala. colierul dreptunghiular l-am incercuit in poza de mai jos:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ceva timp am o problema. Sau momentan nu este o problema dar sper sa nu recidiveze in una. Dimineata cand o pornesc, o las sa se incalzeazsca pana la 40-45 de grade si apoi o iau batraneste spre munca pana se mai incalzeste motorul putin. Dupa 1 km maxim apare un bazait constant care dispare ori daca merg asa o portiune de drum ori daca opresc si pornesc din nou motorul. Cred( asta este doar o presupunere) ca bazaitul se "activeaza" daca merg cu ea subturata sau daca franez si apas abreiajul cand motorul este sub 2000 de ture. Dar in principiu, nu stiu sigur ce il declansaza. Nu stiu exact nici de unde se aude. Dimineata mai tot timpul sunt pe fuga si nu opresc sa verific iar daca merg cu ea asa, oricum dispare de la sine pana ajung la munca. Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti. Am si eu o problema si nu stiu daca este pura coincidenta sau e alta problema ...am un R6 2005 la care am schimbat bujiile NGK CR10EK (astea erau pe ea) cu unele NGK Iridium CR10EIX (6482) cumparate noi. Dupa 20-30 km motorul a inceput sa mearga in 3 .. am dedus ca ar fi una din bobine .. date jos si masurate sus 0.8 toate iar masurate jos 1 > 6.02 , 2 > 4.57 , 3 > 6.02 , 4 > 5.98 ..... dupa carte valoarea trebuie sa fie 5 - 6.8 K Ohms ... am inlocuit bobina care avea 4.57 (cea defecta) cu una cumparata second si masurata la valoarea de 5.87 .....dupa 20 km de la schimbarea bobinei iar a inceput sa mearga in 3 .... dat jos iar tot si masurat toate si constatat ca acum a ars bobina 3 (care a avut 6.02).

Intrebarea mea este : bujiile iridium pot crea astfel de probleme sau e o pura intamplare ... desi mie unu imi pare foarte aiurea faptul ca am reusit sa ard 2 bobine in 50 km si in alte mii de km nu am ars nici una.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a desprins minunatia aia de IRIDIUM de pe bujie (probabil la turatii mari) si ciupit pistonul, segmentii, cilindrul, cateva supape.

Electrodul din iridium este mult mai subtire si mai fragil decat unul normal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa multa munca si tot felul de probe ... am ajuns la concluzia ca bujiile achizitionate de mine de la MyMoto sunt probabil niste facaturi ordinare cumparate la oferta.

Dupa ce am probat si rasprobat aceste bujii pe motorul meu am reusit performanta sa ard 3 bobine la mine ... ne fiind multumit am mai incercat si pe un r6 2004 al unui prieten(i multumesc pt ajutor).... la el prima bobina a cedat dupa 400m ...

Rezultatul? ... pai 4 bobine arse (ceva putin peste 100 euro)... 200 lei rahaturi de buji iridium si multaaa munca si enorm de multi nervi.Acum am revenit la cele "normale" si totul este ok (daca se poate spune asta tinand cont ca mai am nevoie de 2 bobine acum)..... asa ca cine are 2 bobine de r6 2003-2005 imi poate lasa un mesaj ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...