Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator goe 75

...sau ca risc ca in nu stiu ce turatie sa ma dea cu craci-n sus.

 

Aici este problema .Ai pus botu la povesti nemuritoare care te-au intrigat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@massimowest - nu vreau sa sar de 600, ca si buget 2200 un pic plus daca e cazul...

@gbv - de srad sunt multumit nu neg, dar nu imi place mai deloc carenajul si initial cautam injectie. Dar am zis de ce nu si r6 carburatie daca tot imi place dar am aceasta retinere.iar de 2006+ momentan nu imi permit.

@vranceanu andrei -imi place destul de mult k4 dar nu prea se gasesc...iar preturile de care vorbesti tu sunt de vis, acum pe piata gasesti f4i la 2600 euro din 2001 , r6 din 99 la 2300 euro :)) deci ce vorbim » Post actualizat in 12 Mar 2016 18:38

Iar aici nu tine de ceea ce imi place am selectat modelele care imi plac doar ca momentan ce se vand sunt niste cazane supraevaluate iar cand ii explici vanzatorului se uita de sus la tine in fine mai putin conteaza...ideea e ca nici nu vreau sa stau toat ziua buna ziua sa bag bani in reparatii si sa ma lase la cucuietii din deal ca nu stiu ce sa mai infundat/blocat la ea...sau ca risc ca in nu stiu ce turatie sa ma dea cu craci-n sus.

Bine zic colegi nu te grabii, gsxr 600 2001-2002 gasesti la banii astia. Ba chiar iti mai rămân. Eu am zis 929 ca e dotat bine si putere tot ce vrei si un pret fr bun an bun. Tot srad am si eu si sunt ft multumit. Pana strâng bani sa trec la gsxr pe injectie. Din experienta zic sa ramai pe Suzuki. Sunt mai bune decât restul nu am auzit lumea sa se plângă de ele cu prob pe la cutii saualte nebuneli. La banii astia poti incerca si f4i. E chiar misto si bine dotat. Gasesti cva frumos. Yamaha are carburatie pana in 2002 si sa dai 2000€ pe caburatie in 2016 eu zic ca nu merita. Mergi pe injectie. E mult mai buna . Editat de MassimoWest
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@goe pt asta am si deschis topicul, nici nu vreau sa ma duc sa ma urc pe motocicleta omului si sa o incerc eu daca are sau nu explozia respectiva, nu sunt grabit mai ales ca nici vremea nu tine cu noi.

 

Dar vreau sa ramanem stric pe subiect.

 

Nu caut putere nu caut 170 km/h sunt multumit de 140 maxim pe autostrada si uneori mici explozii de viteza, unde imi permite, pana acum ambele rotii au stat la sol nu am cautat sa vad pe vreuna mai sus decat trebuie...si nici nu caut asta la moto. Nu vreau k1 k2.. modelel astea se gasesc dar nu ma atrag. (Tin sa precizez ca imi place si aspectul unei motociclete)

» Post actualizat in 12 Mar 2016 19:16

@fade ai mers cu modelul asta de r6?? Ce inseamna mai exact acele "explozii" ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut r6 99 iar acum am r6 03. La r6 99 crapa cilindrii daca ii supui diferentelor bruste de temperatura. De ex, esti in trafic si ai apa la 105-110 grade si in loc sa il racesti mergand constant, accelerand lent, te apuci si il rupi in forja de la 0 - 200 la ora. Ce se intampla, aerul raceste brust exteriorul blocului, dar nicasilul din interiorul cilindrilor atinge temperaturi foarte mari din cauza volumului foarte mare de carburant Blocul se contracta iar nicasilul de dilata, asa crapa. Stiu R6 care au trecut de 60 000 km si nu au avut problema asta. La cutie nu am avut probleme si l-am dat pe o roata in disperare. La R6 01-02, pe langa alte diferente la CDI si aspect, au schimbat si partea de sus a carterelor, cea cu cilindrii despre care nu am auzit sa mai crape.

R6 03, e super, trage mai liniar, motorul merge mai rotund, au imbunatatit treapta a doua, care tot crapa la modelele anterioare, in sensul ca au pus 4 craboti in loc de 3. Pozitia e mai comoda, centrul de greutate e diferit, simti motocicleta mai usoara.

 

Fata de fata de f4i si 600rr, R6 99 trage mai bine. Am mers pe f4i sport suficient de mult incat sa imi fac o parere, si am ajuns la concluzia ca e usor si manevrabil, dar are prea multa putere pentru ciclistica lui, mi-a voblat rau de tot de multe ori.

 

Explozie de putere au toate sportivele, deci nu iti imagina ceva prea surprinzator. Am mers si cu gsxr (incomod), si cu kawasaki 636 (cutie proasta, frane proaste, gunoaie), si cu honda F3 F4is 600rr si cu Yamaha R6 99 03 05 08. Am ales R6.

Editat de rylalex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite spre exemplu un R6 din 2003 (ca la asta am gasit un dyno chart).

 

9445-2003-Yamaha-YZF-Dyno.jpg

 

La varianta de "before", ai doua plaje de turatie unde puterea ramane relativ constanta pentru aproximatv 1000 de rpm. "Explozia" vine dupa, cand practic creste puterea la roata din nou, si creste destul de rapid, dupa platoul respectiv.

 

Daca te uiti pe chartul ala, ai sa vezi ca nu-si dubleaza puterea miraculos incat sa zboare de sub tine.

 

Nu am mers cu modelul ala de R6 ca sa comentez, dar la greutatea mea oricum e mai lenta :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

Nu caut putere nu caut 170 km/h sunt multumit de 140 maxim pe autostrada si uneori mici explozii de viteza, unde imi permite, pana acum ambele rotii au stat la sol nu am cautat sa vad pe vreuna mai sus decat trebuie...si nici nu caut asta la moto.

Daca te rezumi la stilul de pana acum , acea "explozie " de putere nu inseamna nimic. Aici intervine partea cu basmul.Pericolul apare numai atunci cand o cauti cu lumanarea nu in folosinta normala si banala asa cum mergem majoritatea din noi. Poti sa testezi si mama lui r6 si daca nu exagerezi vitejisme noi care trec peste limitele, in care te-ai incadrat pana acum , n-ai treaba. Este posibil sa gasesti alte caracteristici care te afecteaza mai mult precum pozitia sau alta frecventa de vibratii fata de ce ai fost obisnuit. Se poate chiar sa iti displaca trecerea la un motor mai putin liniar.Sunt unii care devin addicted de acea "explozie " si incep sa piarda din restul de placeri si sa caute cit mai multe situatii in care sa poata trece prin ea.

Sunt chestii universal valabile dar placerea are tendinta sa fie foarte subiectiva.

Mai intervine si faptul ca la motoare de virsta venerabila mai pot aparea diferente de comportament datorat intretinerii , exploatarii si tipului de accidente in care au fost implicate.Am doua motoare care in 99 au fost identice .Acum ai impresia ca sunt din cetegorii diferite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa stii ca nu e mare diferenta intre carburatie si injectie. Cel pe carburatie mai lent sub 5000 ture, fata de cel pe injectie. De acolo in sus, accelereaza progresiv amandoua. Ti-o spun pentru ca am mers peste 20 000 km cu ambele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


care ma ajuta si pe mine, am un R6 2007 si am avut o problema la electric pe faza scurta(problema un fir), CUM se aprinde faza scurta normal?! cand pui contact sau cand i motorul pornit fizic!!!!(pt ca acuma o reusit 'cica' sa-l faca sa se aprinda cand pun contactul direct si am impresia ca mi-o sarit peste releul de faza scurta)



ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Servus baieti, vin si eu cu o intrebare pt un prieten care nu are cont aici, vrea sa-si achizitioneze un R6 din 2004 ( modelul cu upsidedown), ce parere aveti de modelul respectiv, au vreun punct slab?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

modelul cu upside down este 2005, nu 2004.

eu din cate stiu, 2005 (cel cu upsd) este un model reusit; problema e ca de atunci au trecut peste 10 ani, deci marea provocare va fi sa gaseasca un motor in mintile lui.

 

2005: http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_yzf-r6_2005.php

 

2004: http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_yzf-r6_2004.php

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, 2005 scuze; intrebam ca model daca are vreun punct slab, acu ca uzura si vechime se cauta ceva mai bun.

» Post actualizat in 30 Mar 2016 18:41

http://olx.ro/oferta/vand-yamaha-r6-ID5ASAU.html cunoaste cineva motocicleta daca e ok?

» Post actualizat in 30 Mar 2016 19:35

Nimic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PM

Am vazut de curand un topic in care un coleg se plangea ca a fost respins la identificare din cauza tobei (+plus altele)...asa ca sa nu risc sunt nevoit sa cer si eu o toba stock pt un r6 2001 imprumut 1 zi...ca sa nu gaseasca nod in papura sa ma respinga ca nu este originala (nu este galagioasa, dar nici silentioasa deci de ce sa risc).
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai toate sansele sa fii respins daca nu ai toba originala. Eu am vazut un tip cu un CBR 600 care a fost respins la indentificare pt toba schimbata (Leo Vince, parca), un bec ars la stopul pe frana, semnalizatoare pe led-uri si niste suruburi cu cap ascutit, tepi, ceva de genul, la prinderea parbrizului, in exterior. In aceste conditii, du-te cu o toba stock...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta am explicat ca vreau sa fac, pt asta am si cerut ajutor cu imprumutul unei tobe stock sa nu bat drumul degeba


» Post actualizat in 03 Apr 2016 00:36

Se pare ca nimeni nu vrea sa imprumute o toba. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o problema cu r6-ele (2003) cand ii dau drumu nu mai sta la relanti trebuie sa o tin putin turata pana ajunge la 40-45 de grade apoi isi revine, in rest merge normal nu am alte probleme.

Nu merge cold startul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc ! am facut un diagnoza am o singura eroare... error code 22 Intake temperature sensor( open or short circuit detected), se poate sa fie din cauza asta ?


» Post actualizat in 03 Apr 2016 17:27

Inca o intrebare ca vreau sa desfac maine sa ma uit la senzorul ala piulita de la jug este de 36 sau 34?

Editat de Himura
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...