Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Un releu de far/ventilator? are careva?


» Post actualizat in 23 Jun 2016 06:43

Nici o pompa nu merge continu atata timp cat nu vede RPM-ul. Pui contactul ecu trimite 3/5 sec curent la pompa pentru pregatirea de pornire,,dupa care daca vede RMP aciv va tine permanent pompa ponita.

Citeste manualul si documenteaza-te inainte de a mai umbla la ceva ...sfatul meu.

 

Bobinele erau problema.... pompa e ok... am schimbat si bobinele pe care le-am primit de la Bucuresti si e alta viata... Am vazut ca nu imi porneste ventilatorul si am verificat releul de la ventilator si e bulit...

Mai am cate ceva de mesterit pe la ea, dar o sa ii dau de capat... au mai ramas chestii minore dupa care va intra la vopsit...


» Post actualizat in 28 Jun 2016 18:45
Masurat presiunea la pompa astazi... Pompa face figuri... A scos abia 0.9 bari... Si trebuie sa faca 2.94 bari(conform cartii)
» Post actualizat in 08 Jul 2016 06:25
LOL... A doua zi am desfacut pompa... Era inversat stutul de plastic si o-ringul de la imbinare... Montate corespunzator si gata... Deja am facut vre-o 800 km :-))) mai trebuie un vopsit si gata!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut, la R6 2001, in afara de filtrul de benzina dintre rezervor si pompa de benzina mai are vreun filtru? Intampin o problema cu ea. Atunci cand nu am rezervorul full, imi sacadeaza oarecum. Cand am rezervorul plin, imi merge cursiv fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, la R6 2001, in afara de filtrul de benzina dintre rezervor si pompa de benzina mai are vreun filtru? Intampin o problema cu ea. Atunci cand nu am rezervorul full, imi sacadeaza oarecum. Cand am rezervorul plin, imi merge cursiv fara probleme.

 

Verifică poziția în care stă furtunul după ce pui rezervorul la loc. Probabil se îndoaie aiurea pe undeva. De asta o să vezi multe arcuri puse pe furtunele de benzină la modelul ăsta, fix între filtru și rezervor. Imaginează-ți câtă elasticitate mai are un furtun de cauciuc după 15 ani. Un metru de furtun nou costă 12 lei, îți ia jumătate de oră să îl schimbi.

 

Mai e un filtru în rezervor, două tuburi de plastic cu o plasă fină ca aia de țânțari, o să îl vezi când dai jos robinetul.

Editat de sukhoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifică poziția în care stă furtunul după ce pui rezervorul la loc. Probabil se îndoaie aiurea pe undeva. De asta o să vezi multe arcuri puse pe furtunele de benzină la modelul ăsta, fix între filtru și rezervor. Imaginează-ți câtă elasticitate mai are un furtun de cauciuc după 15 ani. Un metru de furtun nou costă 12 lei, îți ia jumătate de oră să îl schimbi.

 

Mai e un filtru în rezervor, două tuburi de plastic cu o plasă fină ca aia de țânțari, o să îl vezi când dai jos robinetul.

 

Ok mersi mult, o sa ma uit la ele... Sper sa le dau de cap

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ce anvelope aveti pe moto? As vrea sa imi iau o pereche de anvelope si ma intereseaza cam ce ati avut . Eu am avut un Qualifier 1 si nu am fost foarte multumit.

 

Depinde ce te interesează.

 

Anduranță - Am avut un set de michelin pilot road. A ținut cam 60,000 km până la sârme. Pe ploaie sunt fantastice. Altfel, realizezi relativ ușor că nu sunt făcute ptr genul ăsta de motoretă. Aderența e sub medie, că se încălzesc extrem de greu.

 

Aderență pe uscat- Am avut un set de bridgestone bt 002. M-au ținut cam 12,000 km. Frânezi decent pe asfalt uscat, motoreta îngheață pe loc. Pe ploaie nu sunt deloc stabile.

 

Aderență pe ud - Acum am Michelin pilot power 2ct. Sunt extrem de mulțumit de ele, se încălzesc imediat, mobra stă ca pe șine și pe ud și pe uscat. Singura problemă cu ele e că sunt scumpe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde ce te interesează.

 

Anduranță - Am avut un set de michelin pilot road. A ținut cam 60,000 km până la sârme. Pe ploaie sunt fantastice. Altfel, realizezi relativ ușor că nu sunt făcute ptr genul ăsta de motoretă. Aderența e sub medie, că se încălzesc extrem de greu.

 

Aderență pe uscat- Am avut un set de bridgestone bt 002. M-au ținut cam 12,000 km. Frânezi decent pe asfalt uscat, motoreta îngheață pe loc. Pe ploaie nu sunt deloc stabile.

 

Aderență pe ud - Acum am Michelin pilot power 2ct. Sunt extrem de mulțumit de ele, se încălzesc imediat, mobra stă ca pe șine și pe ud și pe uscat. Singura problemă cu ele e că sunt scumpe.

Scuze, tu chiar deschizi acceleratia spre maxim in treptele 1,2,3? Cu Power 2CT nu poti face wheelie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze, tu chiar deschizi acceleratia spre maxim in treptele 1,2,3? Cu Power 2CT nu poti face wheelie.

 

Nu, nu deschid accelerația spre maxim. Uili nu fac, te cred pe cuvânt că nu se poate. Am frânat însă blană,și pe ud și pe uscat, de nevoie și am fost foarte mulțumit de rezultat. Atât de mulțumit că în 6 ani de când am mobra asta, niciodată nu a frînat atât de în scurt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu deschid accelerația spre maxim. Uili nu fac, te cred pe cuvânt că nu se poate. Am frânat însă blană,și pe ud și pe uscat, de nevoie și am fost foarte mulțumit de rezultat. Atât de mulțumit că în 6 ani de când am mobra asta, niciodată nu a frînat atât de în scurt.

La frinat blana , daca tine anv fata, incepi sa faci stopie. Esti cu roata spate in sau aproape in aer. Depinde la ce te raportezi.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

La frinat blana , daca tine anv fata, incepi sa faci stopie. Esti cu roata spate in sau aproape in aer. Depinde la ce te raportezi.

Probabil a franat blana in limita bunului simnt sau are frana fata moarta ca altfel ori il arunca peste cap daca e guma aderenta ori era pe jos daca are vro uscatura de guma.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La frinat blana , daca tine anv fata, incepi sa faci stopie. Esti cu roata spate in sau aproape in aer. Depinde la ce te raportezi.

 

Să nu comparăm autobuze cu mașini de F1. Nu vorbesc de asfalt uscat ca în palmă care roade guma, nu vorbesc de uili și stopi. Acolo e altă discuție unde eu unul nu am ce căuta.

 

Mă refer strict la distanța de frânare la o frână blană pe stradă, când merg 100+ și îmi iese unul în față la futui mă-sa, de exemplu. În nicio frână de-asta blană nu cred că am ajuns măcar aproape de stopi. Vorbesc de o frână blană bătrânească, în limitele mele de motociclist de stradă și în limitele unei mobre vechi de 17 ani.

 

Power 2CT mi-a dat 10-15m în plus față de ce știam eu cu alte gume, și pe ud și pe uscat. La asta mă refer, de asta sunt foarte mulțumit de ele.

Editat de sukhoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2006 a avut turatia aia astronomica, 17 500 red line. Au reusit sa pacaleasca multi novici. Numai ca oamenii si-au dat seama ca turometrul arata mai mult decit turatia reala. Plus ca turatia maxima reala, 16 0000tr/min, era si aia prea mare, bubuiau in draci propulsoarele. In 2007 i-au limitat turatia maxima la 15 750, la fel si la modelul 08-09, aceeasi turatie maxima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Va salut ,acum cateva weekenduri am mers pe circuit cu un R6 up de 2006 resoftat de Bogdan sincer chiar`mi era dor sa merg cu o asemenea motocicleta,am mai mers si in trecut cand avea PC pe ea si harta pe dyno,atunci cum am mai zis si aici avea o frana de motor brutala tragea tare doar de la8000- 9000 in sus si orice inconstanta a acceleratiei si decelerare ducea la pierderea unor secunde bune pe tot circuitul.Dupa resoftare nu stiu e ce valori si ce scamatorie a facut Bogdan din soft (ca nu ma pricep si departe de mine sa ma gandesc la asta ) dar motocicleta trage acum foarte foarte bine pe toata plaja de turatii de la 5000-10000-13000,chiar si la 5000rpm cand tensionam lantul simteam cum motocicleta vroia sa o accelerez si sa decoleze in cel mai lent punct de pe tot circuitul,puterea este acum foarte dozabila ,nu simti ca se plafoneaza , ca te sperie sau ca e doar pe o anumita plaja ,frana de motor era acum 0(asta-mi placea cel mai mult cand merg cu o motocicleta,nu vreau sa simt ca are frana de motor ca ma apuca durerea de cap).

Qs`ul setat din ecu mergea perfect.

Timpul scos pe circuit cu aceasta motocicleta pe care nu o cunosteam,a fost cu doar 2 secunde mai slab de cel mai bun timp scos de mine pana atunci,motocicleta era incaltata cu d212 fata si d211 gp racer spatele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut .. Am mers 2 ani cu motul 300v 15w50 si multa lume mi-a recomandat ca ar fi mai bun un motul 7100 10w60 pentru oras .

Sunt dispus sa incerc sa vad daca se comporta mai bine ca asta . Ideea e ca nu sunt sigur cat de gros sa fie uleiul pt ca am 26k facuti iar motoreta e un R6 2006-2007

 

PS: Uneori imi facea fite si nu reuseam sa o aduc in Neutru cand motoreta se incalzea peste 85 de grade si ma gandeam implicit cauza sa fie uleiul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu 7100 o sa intre si mai greu in viteza. A patit-o un coleg cu moto identica ca a ta. El punea numai 300V, insa inainte de o etapa la Serres nu a gasit la dealerii locali din Botosani decit 7100. Bun, pune 7100 si da-i bice spre Serres. Merge motocicleta vineri si simbata, duminica dimineata la prima intrare, surpriza, nu mai putea retrograda. A ratat cursa. Intors acasa, desface cutia, totul era perfect. Schimba uleiul cu 300V, mergea ca noua. Nu zic ca numai 300 V trebuie pus, comparatia este STRICT intre 7100 si 300V.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu 7100 o sa intre si mai greu in viteza. A patit-o un coleg cu moto identica ca a ta. El punea numai 300V, insa inainte de o etapa la Serres nu a gasit la dealerii locali din Botosani decit 7100. Bun, pune 7100 si da-i bice spre Serres. Merge motocicleta vineri si simbata, duminica dimineata la prima intrare, surpriza, nu mai putea retrograda. A ratat cursa. Intors acasa, desface cutia, totul era perfect. Schimba uleiul cu 300V, mergea ca noua. Nu zic ca numai 300 V trebuie pus, comparatia este STRICT intre 7100 si 300V.

Posibil sa fi pus un ulei mult prea gros? si poate deaia nu a fost pe placul cutiei? eu ma gandeam la 7100 10w40 sa pun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...