Sari la conținut

Moto Life ia o pauza de cateva luni


Cristi Stanescu
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor si pe curand

Cu scuzele de rigoare catre toti cei care ne-au citit cu placere in cei aproape 8 ani de existenta continua, pentru cateva luni de acum incolo revista Moto Life va lua o pauza. Dupa cum s-ar putea bucura unii, motivul nu este nici lipsa cititorilor si nici cea a publicitatii din care traiesc practic mai toate publicatiile de pe piata, ci doar intarzierile enorme la plata a unor clienti de care cu siguranta va veti lovi si voi, a caror politica financiara generala si conduita personala au la baza o atat de cunoscuta activitate romaneasca: Teapa. Dupa cum doar putini dintre voi stiu, "revista lu' Stanescu" (cum spunea intr-o vreme un autointitulat guru al motociclismului romanesc), nu apartine si nu a apartinut niciodata vreunui trust de presa sau comerciant de motociclete. Desi am inceput fara a avea nimic, tot ce am castigat vreodata s-a transformat in cele 82 de editii de pana acum, in experienta si in aparatura de test care de multe ori a fost construita chiar aici, de noi insine (unele aparate fiind chiar singurele din tara). Pentru mai bine de noua zecimi dintre motociclistii de astazi, as mai mentiona si ca atunci cand noi tipaream prima editie a revistei, prin tara circulau doar ceva mai mult de 800 de motociclete si cateva zeci de scutere (desi prin unele statistici figurau mult mai multe), iar de ATV-uri, snowmobile, ski-jet-uri sau trike-uri nici nu putea fi vorba. Avand in vedere ca acum aceasta suma depaseste valoarea de 50.000, unii ar spune ca Moto Life a fost singurul promotor si principalul element care a contribuit la dezvoltarea acestui domeniu. Dar cine stie? Poate "expertii" ascunsi sub diverse pseudonime pe acest site sau pe multe altele sunt de alta parere.

Cert este ca pana ne vom intalni iarasi in forma tiparita ne vom permite si noi luxul de a avea pareri pur personale la adresa tuturor, fie ca sunt intemeiate fie ca nu, asa ca voi toti. Spre deosebire de altii insa, chiar daca in continuare nici unul nu ne pretindem a fi mari piloti de teste, unii dintre noi cu siguranta au incalecat (chiar daca (doar!) pe strada si mai rar pe circuit) mai bine de o suta de motociclete, scutere si ATV-uri.

Cu titlul de promisiune strict personala si in masura timpului aflat la dispozitie (care acum sper sa fie semnificativ mai mult) veti vedea ca experienta in domeniul asta nu se rezuma doar la viteza maxima in linie dreapta sau unghiul maxim de inclinare intr-o curba.

Iar la final, pentru elimina orice urma de suspiciune ca vom fugi din tara, toti cei care au abonamente inca in derulare si vor a le incheia sunt invitati sa ne scrie pe adresa cristian.stanescu@motolife.ro si noi le vom returna diferentele. A doua alternativa este ca la reluarea activitatii sa continuam si aceste abonamente.

Toate cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 61
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

imi pare rau sa aud de aceasta pauza. desi nu cumparam lunar motolife, a fost prima revista moto in limba romana pe care am rasfoit-o.

 

va astept cat mai curand cu o noua editie.

 

numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P R.I.P. :P Va vom duce dorul ... :ph34r: :lol:

 

Fratioare, cu tot respectul (nu ne cunoastem, dar nu e timpul pierdut): tu ai cumva habar ce inseamna sa lucrezi in presa, cu atat mai mult in presa de specialitate?

Observ ca o gramada de lume se da cu parerea pe subiectul presei de specialitate. Faceti, oameni buni, reviste moto si hai sa vedem ce de cojones aveti!

 

Respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor si pe curand

Cu scuzele de rigoare catre toti cei care ne-au citit cu placere in cei aproape 8 ani de existenta continua, pentru cateva luni de acum incolo revista Moto Life va lua o pauza. Dupa cum s-ar putea bucura unii, motivul nu este nici lipsa cititorilor si nici cea a publicitatii din care traiesc practic mai toate publicatiile de pe piata, ci doar intarzierile enorme la plata a unor clienti de care cu siguranta va veti lovi si voi, a caror politica financiara generala si conduita personala au la baza o atat de cunoscuta activitate romaneasca: Teapa. Dupa cum doar putini dintre voi stiu, "revista lu' Stanescu" (cum spunea intr-o vreme un autointitulat guru al motociclismului romanesc), nu apartine si nu a apartinut niciodata vreunui trust de presa sau comerciant de motociclete. Desi am inceput fara a avea nimic, tot ce am castigat vreodata s-a transformat in cele 82 de editii de pana acum, in experienta si in aparatura de test care de multe ori a fost construita chiar aici, de noi insine (unele aparate fiind chiar singurele din tara). Pentru mai bine de noua zecimi dintre motociclistii de astazi, as mai mentiona si ca atunci cand noi tipaream prima editie a revistei, prin tara circulau doar ceva mai mult de 800 de motociclete si cateva zeci de scutere (desi prin unele statistici figurau mult mai multe), iar de ATV-uri, snowmobile, ski-jet-uri sau trike-uri nici nu putea fi vorba. Avand in vedere ca acum aceasta suma depaseste valoarea de 50.000, unii ar spune ca Moto Life a fost singurul promotor si principalul element care a contribuit la dezvoltarea acestui domeniu. Dar cine stie? Poate "expertii" ascunsi sub diverse pseudonime pe acest site sau pe multe altele sunt de alta parere.

Cert este ca pana ne vom intalni iarasi in forma tiparita ne vom permite si noi luxul de a avea pareri pur personale la adresa tuturor, fie ca sunt intemeiate fie ca nu, asa ca voi toti. Spre deosebire de altii insa, chiar daca in continuare nici unul nu ne pretindem a fi mari piloti de teste, unii dintre noi cu siguranta au incalecat (chiar daca (doar!) pe strada si mai rar pe circuit) mai bine de o suta de motociclete, scutere si ATV-uri.

Cu titlul de promisiune strict personala si in masura timpului aflat la dispozitie (care acum sper sa fie semnificativ mai mult) veti vedea ca experienta in domeniul asta nu se rezuma doar la viteza maxima in linie dreapta sau unghiul maxim de inclinare intr-o curba.

Iar la final, pentru elimina orice urma de suspiciune ca vom fugi din tara, toti cei care au abonamente inca in derulare si vor a le incheia sunt invitati sa ne scrie pe adresa cristian.stanescu@motolife.ro si noi le vom returna diferentele. A doua alternativa este ca la reluarea activitatii sa continuam si aceste abonamente.

Toate cele bune.

Chiar ma intrebam de ce nu o mai gasesc.Sincer duc dorul prezentarilor modelelor mai vechi de motociclete,dar si a povestirilor din calatoriile moto.Din pacate in Motociclismo,sau in Moto Univers,cel putin de luna aceasta, nu am citit nimic din aventurile biker-ilor romani in Romania,nu am citit despre intrunirile din tzara,doar de Aspen...sau prezentari ale fostelor intruniri...pacat de vremea ploioasa de acum 2 luni(?) de la 3 Brazi,pacat de concertul celor de la Cargo...

Din pacate nu toti dintre noi isi permit o motocicleta noua,si inca mai ducem dorul nostalgicelor motociclete cu carburatie,fara abs,tobe de carbon,ori bord cu afisaj digital...

Dar,nu se poate sa fim multumiti in unanimitate..prea multe gusturi si prea multe pareri....

Imi lipsesc articolele despre BMW-urile interbelice,despre Ural si Dnepr,cu toate ca au mai fost prezentate in anii trecuti,sau articole despre Dirk-track-ul romanesc aflat intr-un continuu declin de 20 de ani incoace..

Format electronic?E o idee,dar nu si o solutie,ca in cazul celorlalte surate...Sincer,prefer revista.

Mult succes,si,va astept cu noi aparitii pe piata!

Editat de eugen_77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau! Sper sa reveniti iar pe piata. Si acum ma uit uneori cu placere la numerele vechi in care pe atunci gaseam fascinante articolele despre modificarea socialistelor.

 

Va sugerez sa continuati editia on-line.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce pot sa zic ? E socant si trist in acelasi timp...revista asta exista inca de dinaintea acestui site sau cu mult inaintea altor reviste de profil. Imi amintesc bucuria pe care am trait-o cand am cumparat primele numere. Aveam in sfarsit o revista moto in ROmania, nu numai citeva articole ocazionale pe care le cautam prin reviste auto sau ziare sportive inca din anii 80! Apoi chiar am simtit nevoia sa scriu si eu fara nici o pretentie materiala (tin sa precizez asta , pentru ca multi m-au intrebat acest aspect) despre calatoriile sau experientele mele motociclistice si enduristice, compensatia mea fiind satisfactia ca articole scrise au aparut in cateva editii si chiar au fost citite. Abia asteptam in fiecare luna data la care puteam cumpara revista...era unul din putinele momentele de bucurie din viata asta plina de probleme, pe langa plimbarea cu motocicleta. Am toate numerele revistei, cred ca doar unul mi-a scapat recent. Asteptam sa ajungetila nr. 100 cand colo luna asta revista nu a mai aparut... :agree:

Eu sper sa continuati cumva, sa aveti continuitate cumva macar on-line pana gasiti o noua modalitate de a aparea din nou pe piata in forma materiala. Nici eu nu am mai avut timp sa scriu in ultimul timp din pacate, o sa incerc sa mai scriu cate ceva din impresiile de calatorie pe forumul asta, cum am mai facut cateodata cand n-aveam timp sa compun ceva mai literar pentru revista.

Imi pare rau de oamenii care s-au identificat cu revista asta ani de zile (unii chiar de la inceput pana in prezent!-sper sa va gasiti publicatii la care sa scrieti) si mai ales de cei pentru care a fost mai mult decat profesia lor.

Va urez sa reveniti cat mai curand pe piata pentru ca ati fost si sunteti cei mai buni!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Continuati online!! Salvati padurea!! Iar ca sursa de finantare bannere pe site :blink:

Nu se compara un articol scris pe web + un film de ex cu modificarea unui motor cu articol si poze pe hartie :(

Si ca sa nu mai zic ca multi nu cumpara dar toti citesc.

Bafta online!

 

P.S.

Va pot ajuta cu configurarea serverului GRATIS :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat...nu am toate numerele revistei MotoLife,ies deseori din tara si nu mai apuc sa le iau, dar cele pe care le am le citesc si de cite ori imi vine sa schimb mobra ma documentez si din MotoLife(pareri\teste...etc...). So...un mare minus ptr mine, MotoLife era o sursa de delectare(am renuntat la carti si mai citesc doar citeva reviste) si de documentare...

 

Pacat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai Cristi eu credeam ca ai mai mult creier si ca ii cunosti destul de bine pe vesnicii tepari din motociclism. Naspa situatia.

Acum cativa ani cand m-am bagat intr-un rahat mi-ai spus ca o sa imi iau teapa si din pacate nu te-am ascultat. La urma mi-a parut rau ca ai avut dreptate si mi-am luat teapa.

Imi pare rau sa aud de treaba asta. Acum ceva timp m-am intalnit cu un amic de-al tau si imi zicea ca se ocupa de recuperat banii. I-am povestit atunci ca dupa teapa prezisa de tine m-am gandit si eu sa ii recuperez dar am renuntat din motive de justitie prea lenesa.

Probabil ca veti reusi sa recuperati banii dar peste foarte mult timp ca asa e in Romania. Eu nu aveam atat timp asa ca mi-am vazut de viata mea.

 

Indiferent cat de antipatic imi iesti uneori tot imi pare rau sa aud asemenea veste. Pe de alta parte la cat de incapatanat esti tu sunt sigur ca vei gasi tu o solutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci concediu fara plata inca vre-un an shi jumatate ...

Nasol ..... bafta la revenire

 

PS: cat despre varianta online ..... nu cred ca se pune problema.

 

In momentul asta ... piata de publicitate pe net ... e praf iar haosul ce domneshte in onlie ... nu are sanse sa se limpezeasca prea curand

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, cumparam revista in fiecare luna. Chiar am cumparat si restul de reviste pe care nu le aveam.

 

Ceva e de spus totusi. Pentru o comunitate moto ca a tarii noastre, 3 treviste moto duc la o concurenta acerba. Le cumpar de asemenea si pe celelalte 2 reviste in fiecare luna. Totusi nu vad o diferenta notabila intre ele. Poate trebuie schimbat ceva.

 

Imi placeau articolele despre motociclete vechi din numerele mai vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

era prea frumos sa fie adevarat....

ce o asteptam eu luna de luna... nu se compara cu concurenta...o revista autentic romaneasca , nu doar traduceri(si teste intr cele mai noi moto,de parca suntem magnati...) abia astept sa va reveniti.... :)

 

 

ps. prima revista moto nu era MOTORS a celor de la Gmotors din galati ?( care din pacate nu a rezistat decat 3 numere,,,)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...