Sari la conținut

Honda Shadow Black Spirit, raspunsul japonezilor la Iron 883


paul_biker
 Share

Postări Recomandate

2204.jpg

 

Din cadrul noutatilor pentru 2010, prezentate azi de Honda, face parte si noul model Shadow 750 Black Spirit, Shadow Phantom pe piata americana, conceput sa concureze cu noul Harley-Davidson Iron 883 dar si cu Kawasaki Vulcan 900 Custom SE.

 

Black Spirit este o variatie a lui VT750C Shadow Spirit, lansat in 2007, si se prezinta cu influente din stilul bobber dar si cu un spirit minimalist. Modelul are un aer mai agresiv datorita negrului predominant dar si datorita jantei fata de 17" ce a inlocuit-o pe cea de 21". Spre deosebire de Iron 883, la noul cruiser Honda s-a folosit negrul lucios pentru majoritatea componentelor, cadrul, motorul si capacul filtrului de aer fiind vopsite in negru mat. Singurele piese cromate sunt evacuarile si oglinzile in timp ce prinderile aripii spate, capacele de chiulasa si ornamentele furcii sunt vopsite in gri mat. Ghidonul a fost si el modificat, fiind mai apropiat de cele de tip drag-style, iar semnalizarile sunt prinse de un suport nou masiv, pozitionat peste furca.

 

Black Spirit are in continuare cea mai joasa sa din clasa lui, inaltimea fiind de doar 652 mm, lucru ce va fi apreciat in special de persoanele mai scunde. Motorul este acelasi V2 de 745cmc, alimentat prin injectie PGM-FI si racit cu lichid, prezent si pe Shadow Spirit.

 

Mai multe fotografii aici.

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa fim seriosi... Iron-ul e un motor care dupa ce il vezi prima data ramane pe retina... Shadow-ul asta e spalacit rau, ai impresia ca l-ai mai vazut undeva si nici atunci nu te-a impresionat. VTX-ul de 1800 ramane singurul cruiser Honda care e cool dupa parerea mea (dintre modelele noi).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sobol, vezi ca domnu' Paul e sensibil cand intra in clubul de chopperisti. Iar o sa se supere pe noi, desi opinia este despre un model de motocicleta, atat.

o impartasesc intrutotul :wacko:

 

cheers!

 

P.S. mie imi place Shadow-ul, dar cel mai vechi, VT de 800 din '88. Asta noua e ...muuhhaaaa! se vede cat s-au straduit asiaticii sa copieze Ironul, da' cam asta e tot ce au reusit sa faca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sobol, vezi ca domnu' Paul e sensibil cand intra in clubul de chopperisti. Iar o sa se supere pe noi, desi opinia este despre un model de motocicleta, atat.

o impartasesc intrutotul :wacko:

cheers!

P.S. mie imi place Shadow-ul, dar cel mai vechi, VT de 800 din '88. Asta noua e ...muuhhaaaa! se vede cat s-au straduit asiaticii sa copieze Ironul, da' cam asta e tot ce au reusit sa faca.

 

Sunt "sensibil" la chestii spuse din rautate sau aruncate fara a fi gandite prea mult. Eu intru aici cu scopul principal de a informa nu de a ma lua de opiniile voastre. Noroc!

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt "sensibil" la chestii spuse din rautate sau aruncate fara a fi gandite prea mult. Eu intru aici cu scopul principal de a informa nu de a ma lua de opiniile voastre. Noroc!

 

* stai tu linistit, crezi ca chopperisti nu stiu ce apare nou in "domeniul" lor? :wacko: da' o informare in plus nu strica niciodata.

 

'neatza!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm,seamana cu....aduce a....dar NU e.

in mod sigur isi vor gasi clienti printre tinerii cruiser-isti,mie insa mi-se pare ...stearsa.

apropos de "Black Spirit are in continuare cea mai joasa sa din clasa lui, inaltimea fiind de doar 652 mm...",care clasa?800cc?

adica aceeasi cu a iron883-ului?pai eu am vaz ca iron-ul are saua la 25.3inch ~ 643mm!?

http://www.motoflash.ro/stiri/modele-noi/h...in_romania.html

Editat de TheFatBob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cata nesmtire pe Honda!

 

Prefer Ironu', si nu sunt un harleyst din-ala exclusivist, dar honda asta arata ca mucu'.

 

Nici Kawasaki VN900 Custom SE nu ma da pe spate, dar macar ala nu e copiat in halu' asta, are cu totul alta linie, un look futurist si vopaseaua desi e neagra arata altfel decat pe Iron.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inaltimea fiind de doar 652 mm...", care clasa?

 

Buna intrebare, uite chiar nu m-am gandit. Mai jos raspunsul Honda:

"The seat is easily the lowest in the 750cc cruiser class and creates a deep riding position that allows an easy reach to the grips and a laid-back cruiser feel."

 

Practic e o clasa in care se afla numai ei cred :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cata nesmtire pe Honda!

 

Prefer Ironu', si nu sunt un harleyst din-ala exclusivist, dar honda asta arata ca mucu'.

 

Nici Kawasaki VN900 Custom SE nu ma da pe spate, dar macar ala nu e copiat in halu' asta, are cu totul alta linie, un look futurist si vopaseaua desi e neagra arata altfel decat pe Iron.

 

 

Normal ca arata ca mucu,doar e o Honda! Traiasca Kawasaki si copiile lor ceva mai reusite :wacko: Ipocrizia e in floare,Harley-ul are o linie aparte iar ceilalti doar imita,asta e adevarul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal ca arata ca mucu,doar e o Honda! Traiasca Kawasaki si copiile lor ceva mai reusite :agree: Ipocrizia e in floare,Harley-ul are o linie aparte iar ceilalti doar imita,asta e adevarul...

mda? hai sa vedem care seamana mai mult...

 

etalon

 

http://lgo.mit.edu/blog/robhardy/files/09iron883.jpg

 

honda

 

http://www.motoflash.ro/upload/articles/large/2204.jpg

 

si

 

kawasaki.

 

http://www.cool-motorcycles.com/wp-content...ustom-ebony.jpg

 

 

ca sa nu zic de asta.

http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/v...ue_rhs_1024.jpg

 

copie 98% dupa monster!

 

Si Kawasaki s-a uitat mult la Triumph Boneville cand au facut Estrella, dar nu l-au facut exact la fel.

http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery/K...2004%20%201.jpg

 

Asta zic, toti se inspira unu' de altu' ...dar parca honda e prea nesmititia. da deh, ei sunt numai pe cascaval, doar d-aia fac si masini.

 

Bine ca le-o mai trage cineva din cand in cand (vezi Kawasaki ER-5, copie fidela CB500)

 

 

Cat despre linia lu' harley.... nu exista "linie Harley", e linia motocicletelor din '30-'60... ce e de apreciat la harley e ca au pastrat traditia (cand altii s-au dat dupa cum batea vantul) si nu prea fac compromisuri cu cateva exceptii (V-ROD si XR1200, sau mai demult mobrele Aerimachi sau cum dreacu se numeau, cu sigla Harley).

 

Daca vrei originalitate in design, uita-te la mobrele italiene, desi, si acolo gasesti cateva inspiratii (Guzzi V7 e "raspunsul" dat lui Triumph Thruxton).

Nici la englezi nu gasesti originalitate 100%, dar macar nu fac ce face Honda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vad nici o legatura intre Shadow si Iron, exceptand faptul ca au colorit similar. Ce treaba au VTR-ul/Monster-ul in discutia asta? Si italienii au modelele lor inspirate dupa Monster (vezi Cagiva si Moto Morini). Multe companii s-au inspirat de la altele (vezi BMW cu noul S1000RR) cand au lansat produse noi (fa diferenta dintre a te inspira si a copia). Cred ca tragi concluzii pripite vis-a-vis de ce face/a facut Honda. Nu ar strica sa te uiti in gama lor de modele din ultimii ani. Iar legat de Harley-Davidson XR1200, vorbesti prostii, in nici un caz nu este compromis. Modelul a fost inspirat de renumitul model de curse Harley-Davidson XR750 Flat Track.

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul a fost inspirat de renumitul model de curse Harley-Davidson XR750 Flat Track.

 

o fi fost el inspirat, dar nu prea are legatura cu el.

 

XR1200 e un naked de la HD, special facut pentru europeni

 

 

 

PS: imi place la nebunie XR1200X-ul, aproape la fel de mult cat imi place iron 883

Editat de ..IcemaN..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte greu faci o motocicleta "clasicoida" sa arate bine daca motorul e racit cu apa - eu nu inteleg de ce nu gasesc o solutie mai eleganta la mascarea radiatorului ala care strica tot aspectul. Ar putea sa-l puna in alta parte si sa faca un cadru mai simplu - pentru ca de aici pleaca toata frumusetea si linia unui motor. Cadrele japonezilor sunt functionale, solide, dar urate ca dracu'.... In rest, numai de bine, motociclete serioase din punct de vedere tehnic...

Am vazut un Shadow chopperit, cu radiatorul mutat in spatele motorului, cadrul simplu leagan si incepea sa se apropie de ce ne place....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
Normal ca arata ca mucu,doar e o Honda! Traiasca Kawasaki si copiile lor ceva mai reusite :alcy: Ipocrizia e in floare,Harley-ul are o linie aparte iar ceilalti doar imita,asta e adevarul...

Oameni buni,si mie imi place ca Harley,ca look ,ca traditie,si-n special,ca imagine!Dar sa-i cosideri pe japonezi ca fiind pe post de "xerox-uri" e o exagerare...Sa nu uitam ca utimele modele Harley(si cele mai fiabile,dealtfel,lucru recunoscut chiar de ei),folosesc injectia si racirea pe lichid.Frana pe disc tot cam "preluata" este,din cate stiu eu...Atunci care dupa care s-a luat?!Eu cred ca unii dupa ceilalti.Unii ca design,ceilalti ca si fiabilitate.Asa ca ar fi incorect ca unii sa arunce cu noroi in ceilalti.Iar ei n-o fac,stiu ei de ce...Unii spun ca Harleyul e suprema,ceilalti fiind imitatori.Altii spun ca Harley e ciorna,Japan perfectiunea.Adevarul?Probabil ca undeva la mijloc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 1 year later...

Foarte greu faci o motocicleta "clasicoida" sa arate bine daca motorul e racit cu apa - eu nu inteleg de ce nu gasesc o solutie mai eleganta la mascarea radiatorului ala care strica tot aspectul. Ar putea sa-l puna in alta parte si sa faca un cadru mai simplu - pentru ca de aici pleaca toata frumusetea si linia unui motor. Cadrele japonezilor sunt functionale, solide, dar urate ca dracu'.... In rest, numai de bine, motociclete serioase din punct de vedere tehnic...

Am vazut un Shadow chopperit, cu radiatorul mutat in spatele motorului, cadrul simplu leagan si incepea sa se apropie de ce ne place....

Ar putea face cu radiatorul cum au facut la hd v-rod

 

Eu personal am condus una in ungaria si m-i se pare o motocicleta deosebita iar referitor la parerile celor care o desfinteaza nu sunt deacord cu ele pentru ca o parere ti-o poti forma doar dupa ce ai aprofundat acel lucru in cazul de fata a o vedea in fata ta si categoric a o conduce...

In afara de putine similitudini estetice sunt difefente mari intre iron si phantom "black spirit" iron fiind mai sportiva dupa cum o spune si numele iar honda fiind mai degraba o bijuterie tehnica in invelis din anii 60.

Este doar parerea mea datorita faptului ca am avut norocul sa le conduc pe amandoua ...

 

Ps- as alege phantomul din ratiuni financiare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici V-Rod-ul nu-mi place. Sunt subiectiv, evident, dar e o ciudatenie care nu arata a HD deloc. Radiatorul putea fi mascat undeva in spate - mai complicat, normal, poate crestea un pic costul de productie, dar aveai un aspect mult mai clasic. Japonezele au so cadrul ala dublu-leagan pe care se chinuie pe urma sa-l acopere cu plastice ca sa-i redea forma clasica - sincer, daca tot vor aspectul asta, de ce dreq n-au facut ca si cei de la Polaris cu Victory? Il angajau pe unul ca Arlen Ness si faceau o chestie adevarata.

De tehnica, nimic de comentat, fireste...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...