Sari la conținut

nu urca in turatii peste 9000 rot/ min pls helllp


Marioso
 Share

Postări Recomandate

Salut am un rf 600r din 1993 si mai nou nu se tureaza peste fix 9000 rot/min, park ar fi limitata electronic, sta in 9000 da rateuri si prostii park i-ar taia aprindearea cineva.

 

Sa va povestesc pe larg poate ma puteti ajuta.

Acu vreo 2 luni mergea bine motoru, dar nu era estetic asa ca m-am gandit sa il vopsesc, avand multa treaba nu am reusit in timp util. Am dat la cineva carenele la vopsit, si in timpul asta eu dus motoru intr-o remorca la cineva sa imi schimbe kitu de lant si semeringurile pe fata. Deoarece la bord nu luminau decat 2 din cele 4 becuri care imi aprinde bordu, celellate 2 fiind arse m-am gandit sa ii pun leduri, si i-am pus leduri in loc de becuri, si in serie cu ledu am pus si o rezistenta de 700ohmi park. O alta chestie la care am umblat a fost ca socul mai ramanea blocat si trebuia sa virez stanga dreapta cu ghidonul si sa trag putin de cablu si isi dadea drumu, si m-am gandit ca e o ocazie buna sa pun un arculet care sa ajuta socul sa revina.

Astea au fost modificarile.

Astazi am venit cu rezervorul de la vopsit, l-am pus pe motor, am pornit motoru, bucuro ca socul isi da drumu, si m-am pornit la drum.Pe drum am observat ca nu prea trage si nici nu merge lin, iar sunetul care il scoate nu mai e continu cum era odata, dar am zis ca poate am miscat cumva toba si scapa pe langa ea si de aia se aude asa. Pe drum ma bag intr-o depasire, si raman masca...motoru nu vroia sa traga peste 9000 rot, si nu i-am dat de capat. Am uitat sa mentionez ca am dat si turometrul jos, dar tin minte ca am pus firele exact cum erau, se paote sa fi gresit cumva eu pozitia lor si sa faca asa? AM uitat sa precizez, inainte cand porneam motorul si era rece, dak nu il lasam sa se incalzeasca , si il turam, tin minte ca tot asa nu vroia sa creasca in ture mai mult de 8000-9000 poate maxim 10.000. Si tot asa pana nu se incalzea nu mergea park lin, dar dupa vreo 4-5 km mergea struna....asta in cazul in care nu il lasam sa se incalzeasca.

AM verificat bujiile, nu e nici una umeda:(

Ce ar putea fi plssssssss ca se termina vara si am facut 100 km doar:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am un rf 600r din 1993 si mai nou nu se tureaza peste fix 9000 rot/min, park ar fi limitata electronic, sta in 9000 da rateuri si prostii park i-ar taia aprindearea cineva.

 

Sa va povestesc pe larg poate ma puteti ajuta.

Acu vreo 2 luni mergea bine motoru, dar nu era estetic asa ca m-am gandit sa il vopsesc, avand multa treaba nu am reusit in timp util. Am dat la cineva carenele la vopsit, si in timpul asta eu dus motoru intr-o remorca la cineva sa imi schimbe kitu de lant si semeringurile pe fata. Deoarece la bord nu luminau decat 2 din cele 4 becuri care imi aprinde bordu, celellate 2 fiind arse m-am gandit sa ii pun leduri, si i-am pus leduri in loc de becuri, si in serie cu ledu am pus si o rezistenta de 700ohmi park. O alta chestie la care am umblat a fost ca socul mai ramanea blocat si trebuia sa virez stanga dreapta cu ghidonul si sa trag putin de cablu si isi dadea drumu, si m-am gandit ca e o ocazie buna sa pun un arculet care sa ajuta socul sa revina.

Astea au fost modificarile.

Astazi am venit cu rezervorul de la vopsit, l-am pus pe motor, am pornit motoru, bucuro ca socul isi da drumu, si m-am pornit la drum.Pe drum am observat ca nu prea trage si nici nu merge lin, iar sunetul care il scoate nu mai e continu cum era odata, dar am zis ca poate am miscat cumva toba si scapa pe langa ea si de aia se aude asa. Pe drum ma bag intr-o depasire, si raman masca...motoru nu vroia sa traga peste 9000 rot, si nu i-am dat de capat. Am uitat sa mentionez ca am dat si turometrul jos, dar tin minte ca am pus firele exact cum erau, se paote sa fi gresit cumva eu pozitia lor si sa faca asa? AM uitat sa precizez, inainte cand porneam motorul si era rece, dak nu il lasam sa se incalzeasca , si il turam, tin minte ca tot asa nu vroia sa creasca in ture mai mult de 8000-9000 poate maxim 10.000. Si tot asa pana nu se incalzea nu mergea park lin, dar dupa vreo 4-5 km mergea struna....asta in cazul in care nu il lasam sa se incalzeasca.

AM verificat bujiile, nu e nici una umeda:(

Ce ar putea fi plssssssss ca se termina vara si am facut 100 km doar:(

probabl socul isi revenea numai partial, acum ca funtioneaza corect e prea mult aer comparativ cu reglajul anterior... ce culoare au bujiile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabl socul isi revenea numai partial, acum ca funtioneaza corect e prea mult aer comparativ cu reglajul anterior... ce culoare au bujiile?

mc pt raspuns... bujiile erau negre...poate putin afumate...oricum nu aveau culoarea aia de gri/cafeniu sau maro deschis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dute la un service sa-ti regleze carburatoarele si sa-ti verifice socul.

sau poate ai nimerit o benzina mai proasta :(

stiu intentionez asta doar ca in suceava o singura persoane este f buna in domeniul asta... si analizatorul de gaze este trimis la bucuresti pentru verificare metrologica...si 2 saptamani nu ma poate ajuta:| exact cand vine iarna am si eu motor :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dak bujiile sunt negre inseamna k arderea nu e buna.

incearca sa tragi putin socu cum era inainte si vezi cum se comporta la mers. poate faci o proba si cu o benzina mai buna

acu o sapt am pus de la lukoil si imi mergea motoru zici e era caruta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dak bujiile sunt negre inseamna k arderea nu e buna.

incearca sa tragi putin socu cum era inainte si vezi cum se comporta la mers. poate faci o proba si cu o benzina mai buna

acu o sapt am pus de la lukoil si imi mergea motoru zici e era caruta.

ma duc sa incerc....revin cu detalii thanks si asfalt uscat :blink:

Editat de Marioso
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e al N-lea caz cand se intampla sa se vopseasca o motocicleta si apoi nu mai functioneaza cum trebuie.... :blink:

 

Oameni buni, cand demontati o motocicleta fiti atenti LA TOATE DETALIILE, in general sa nu va ramana suruburi dupa remontare si sa nu demontati chiulasa daca tre sa vopsiti carena...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cumva ai uitat sa montezi tunelurile de aer(sau poate nu conteaza ca modelul asta nu stiu sa aiba RAM-Air).....plus vezi unde ai pus rezistenta aia, con......daca nu sunt interpretate corect TOT TIMPUL datele care ajung la CDI poate ii cam taie scanteia cand nu trebuie.....simtomele par din electrica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce-are a face analizorul de gaze cu reglajul de nivel si sincro carburatoarelor?????

 

stiu intentionez asta doar ca in suceava o singura persoane este f buna in domeniul asta... si analizatorul de gaze este trimis la bucuresti pentru verificare metrologica...si 2 saptamani nu ma poate ajuta:| exact cand vine iarna am si eu motor :blink:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM uitat sa precizez, inainte cand porneam motorul si era rece, dak nu il lasam sa se incalzeasca , si il turam, tin minte ca tot asa nu vroia sa creasca in ture mai mult de 8000-9000 poate maxim 10.000. Si tot asa pana nu se incalzea nu mergea park lin, dar dupa vreo 4-5 km mergea struna....asta in cazul in care nu il lasam sa se incalzeasca.

Motorul rece nu e voie turat peste 3000 rpm. Cel putin asa scrie la mine in manual (Honda), si ma gandesc ca e valabil la multe motoare. Pana nu trece acul temperaturii de a 2-a linie, sa nu se mearga mai turat de 3000 rpm.

Un motor rece turat la 9000 cred ca sufera multe. E normal ca un motor rece sa nu mearga chiar rotund.

Editat de vladut50
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce-are a face analizorul de gaze cu reglajul de nivel si sincro carburatoarelor?????

pentru verificarea amestecului sa vada daca este optim...asa mi-a zis asa iti zic..

Mesaj completat

Motorul rece nu e voie turat peste 3000 rpm. Cel putin asa scrie la mine in manual (Honda), si ma gandesc ca e valabil la multe motoare. Pana nu trece acul temperaturii de a 2-a linie, sa nu se mearga mai turat de 3000 rpm.

Un motor rece turat la 9000 cred ca sufera multe. E normal ca un motor rece sa nu mearga chiar rotund.

o singura data am patit...ca a trebuit sa plec urgent undeva...si m-am suit si am plecat si dupa 1 min crek i-am dat cam 8000-9000 si am vazut ca nu merge rotun...dupa aia am constientizat si eu chiar cat de bine este sa lasi sa se incalzeasca bine inainte de plecare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o singura data am patit...ca a trebuit sa plec urgent undeva...si m-am suit si am plecat si dupa 1 min crek i-am dat cam 8000-9000 si am vazut ca nu merge rotun...dupa aia am constientizat si eu chiar cat de bine este sa lasi sa se incalzeasca bine inainte de plecare

:D

 

daca e reglat bine nu simti aproape nimic nici cand e rece, la injectie nu de simte chiar deloc. In schimb, motorul se uzeaza mult mai repede daca il ambalezi ca prostu' la rece, cand ungerea e deficitara. Uleiurile "performante" au si rol anti-prost... partial, ce-i drept

 

Cred ca in perioada service-lui, a intrat praf in carburatoare/filtru/furtune de vacuum, ori inainte carburatia era reglata ca sa compenseze functionarea defectuasa a socului

 

Posibil ca in lipsa benzinei o membrana "obosita" sa fi crapat si mai mult... etc...

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D

 

daca e reglat bine nu simti aproape nimic nici cand e rece, la injectie nu de simte chiar deloc. In schimb, motorul se uzeaza mult mai repede daca il ambalezi ca prostu' la rece, cand ungerea e deficitara. Uleiurile "performante" au si rol anti-prost... partial, ce-i drept

 

O fi asa cum spui tu numai ca motorul lui nu este pe injectie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O fi asa cum spui tu numai ca motorul lui nu este pe injectie...

la sv-ul meu pe carburatoare, merge foarte fain cand e rece motorul. atata tot ca tine relantiul undeva mai jos. dar in mers nu iti dai seama ca e rece. intr-adevar la cb-ul anterior, pana nu se incalzea motorul, ziceai ca merge intr-un cilindru(din doi)

 

ca sa nu fiu offtopic, trebuie refacuta carburatia. si da, analizatorul de gaze are mare treaba in cazul de fata. ideal ar fi sa trecem cu totii din cand in cand la un astfel de test

 

ps: da de ce vrei s-o turezi peste 9000 de ture? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

schimba filtrul de aer , am pati si eu, nu imi urca motorul peste 6000 de ture , aveam si pamnt in filtru , dupa

ce l-am schimbat nu mai era nici o problema

Nu ar fi mare lucru sa fie asa......se poate ca la turatii mari sa nu mai intre aer suficient....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau benzina suficient de multa cat sa nu poata fi arsa cum trebuie

da am descoperit ce era de vina...s-a stricat turometrul..doh:(

dupa ce am verificat filtrul...am verificat dak nu cumva la rezervor e obturat furtunu prin care trage aer..dupa ce am dat ledurile jos...am zis hai sa fac sa dau si turometrul jos...si cu turometrul dat jos am prin 80-85 cu 1-a si cu turometrul pus maxim 65...deci tre sa caut turometru :D mc tuturor pentru raspunsuri,asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...