Sari la conținut

Shift-light


georgebt
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Mi-am cumparat de pe Louis chestia asta (10034832), am montat-o, si nu merge.

Clipeste o data cand pun contactul si atat, daca tin apasat butonul sta aprins led-ul.

Are doar 3 fire, + - si inca unul pe care l-am pus pe o bobina (firul care iese din CDI).

 

Daca stie cineva despre ce e vorba va rog sa ma luminati si pe mine :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, e chestia aia care clipeste cu 500ture inainte sa schimbi, oricum are un buton si trebuie sa o setezi tu la cate ture sa se aprinda.

 

 

chestia asta iti arata knd tre sa schimbi viteza?

probabil k firu ala tre pus in alta parte....

 

Mesaj completat

chestia asta iti arata knd tre sa schimbi viteza dar merge doar pt motoarele pe injectie

 

aha, deci pot sa o arunc la gunoi.

 

mersi pt raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, e chestia aia care clipeste cu 500ture inainte sa schimbi, oricum are un buton si trebuie sa o setezi tu la cate ture sa se aprinda.

 

 

 

 

Mesaj completat

 

 

aha, deci pot sa o arunc la gunoi.

 

mersi pt raspuns.

Vinde-o !

O sa gasesti amatori , mai ales k are afisaju frumos colorat :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chestia asta iti arata knd tre sa schimbi viteza dar merge doar pt motoarele pe injectie

Iar aberezi aiurea, functionarea dispozitivului nu are nici o legatura cu sistemul de alimentare. Pe site spune ca merge pe motoare cu cdi asa ca....

 

 

 

Probabil nu e legata corect, uita-te in instructiunile ei, eventual posteaza instructiunile sa vedem daca ai legat-o corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vinde-o !

O sa gasesti amatori , mai ales k are afisaju frumos colorat :D

exact acelasi motor si exact acelasi shift light mi-am luat si eu si tot asa mi-am luat teapa dar ma gandeam ca merge numa cu turometrul asta digital..de pe louis : 10034834

Mesaj completat

exact acelasi motor si exact acelasi shift light mi-am luat si eu si tot asa mi-am luat teapa dar ma gandeam ca merge numa cu turometrul asta digital..de pe louis : 10034834

instructiunile sunt la :http://www.louis.de/shop/zusatz/anl/10034831_10034832.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar aberezi aiurea, functionarea dispozitivului nu are nici o legatura cu sistemul de alimentare. Pe site spune ca merge pe motoare cu cdi asa ca....

 

 

 

Probabil nu e legata corect, uita-te in instructiunile ei, eventual posteaza instructiunile sa vedem daca ai legat-o corect.

pretene, dak zici tu k nu am dreptate atunci poate il ajuti tu pe colegu nostru motorist sa ii dea de cap

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pretene, dak zici tu k nu am dreptate atunci poate il ajuti tu pe colegu nostru motorist sa ii dea de cap

Pretene, daca omul ar urma intocmai instructiunile de instalare sigur chestia aia ar functiona. Unii ca noi nu stim sa reparam lucruri despre care nu avem habar ce instructiuni au, tre sa ne uitam pe un manual inainte de a ne juca cu lucruri cu care nu ne-am mai jucat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pretene, daca omul ar urma intocmai instructiunile de instalare sigur chestia aia ar functiona. Unii ca noi nu stim sa reparam lucruri despre care nu avem habar ce instructiuni au, tre sa ne uitam pe un manual inainte de a ne juca cu lucruri cu care nu ne-am mai jucat...

instructiunile sunt cam neclare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am studiat putin manualul de RF si am gasit cauza pt care nu merge jucaria : RF-ul are aprindere de tip TCI si nu CDI . In instructiunile produsului scrie destul de clar ca merge numai cu CDI . Deci nu are nici o treaba ca e sau nu pe injectie ......

 

PS inca un lucru interesant la RF este acela ca are rotorul alternatorului bobinat asa ca daca aveti vreodata probleme cu puntea redresoare sau cu releul de incarcare ( desi ma indoiesc) puteti sa adaptati puntea sau releul de la dacie ca-s mult mai ieftine decat cele originale :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci smecheria asta ar trebui sa citeasca frecventa impulsurilor in bobina, turometrul de exemplu eu stiu ca tot de bobine este legat, deci daca merge turometrul ar trebui sa mearga si prostia asta de lumina, nu? :D

 

Eu am pus firul rosu la un + dupa contact, verde la masa si cel maro pe unul din cele 4 fire care intra in bobine, conteaza cumva pe care din cele 4 fire l-am conectat?

10034831_10034832.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci smecheria asta ar trebui sa citeasca frecventa impulsurilor in bobina, turometrul de exemplu eu stiu ca tot de bobine este legat, deci daca merge turometrul ar trebui sa mearga si prostia asta de lumina, nu? :D

 

Eu am pus firul rosu la un + dupa contact, verde la masa si cel maro pe unul din cele 4 fire care intra in bobine, conteaza cumva pe care din cele 4 fire l-am conectat?

ar trebui sa cauti firul care pleaca din cdi catre bobine si acolo sa te legi. ai o schema cu instalatia electrica de la moto ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are nici o legatura cu turometrul ala. Singura conditie e ca pe firul maro sa-i vina pulsuri de tensiune mare, nu conteaza la care bobina il legi dar cred ca conteaza la care din cele 2 fire il legi. Aceste pulsuri de tensiune mare(aprox 200V) apar numai la aprinderile de tip cdi cum au multe moto japoneze. Exista totusi si exceptii precum RF-ul care au aprindere de tip tci; in general tci se folosea la motoarele mai vechi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Il desfaci degeaba, dupa cum ti-am spus tu ai tci nu cdi asa ca tot nu o sa-ti mearga. Singura sansa , daca te pricepi la electronica e sa-l desfaci si s-ar putea sa se poata modifica un pic schema lui interna ca sa functioneze pe tci. Teoretic modificarea e destul de simpla, practic depinde de modul in care e construit, daca e sau nu turnat in rasina etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai exista o varianta, exista multe porcarii ieftine la Louis care nu merg din start. Eu am cumparat redresor si presa de lant,

redresorul nu mergea de nici o culoare, presa s-a rupt la prima utilizare... bine, ca au shimbat piesa defecta foarte prompt asta e partea a doua, de redresor le-am zis sa nu s emai oboseasca ca deja intrasem cu ciocanul in el sa vad ce-are...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai exista o varianta, exista multe porcarii ieftine la Louis care nu merg din start. Eu am cumparat redresor si presa de lant,

redresorul nu mergea de nici o culoare, presa s-a rupt la prima utilizare... bine, ca au shimbat piesa defecta foarte prompt asta e partea a doua, de redresor le-am zis sa nu s emai oboseasca ca deja intrasem cu ciocanul in el sa vad ce-are...

 

Macar spune ce redresor era ca deh, vine iarna si s-ar putea sa fie mai multe persoane interesate ... macar sa nu se friga si altii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macar spune ce redresor era ca deh, vine iarna si s-ar putea sa fie mai multe persoane interesate ... macar sa nu se friga si altii.

 

ei, era unu rasposten, am vazut apoi ca nu mai apare in oferte, oamenii s-au oferit sa mi-l schimbe, dar eu crezand ca e un defect minor, gen fir dezlipit, l-am desfacut, si avand suruburi (smechere, nituri) l-am desfacut cu toporul... Era vreo 9eur oricum, si s-a dovedit a fi ars primarul transformatorului...Eu m-am bucurat atunci ca mi-au schimbat presa, aia era vreo 35eur..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...