petrica Postat Noiembrie 6, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2009 Organizez eu pt tine un discount de 35 % pt bascula noua la Dementor vorbeste cu GeorgeSalutari Ar fi o chestie ..... insa ma strange rau, rau, rau la buzunar ! Azi am luat motorul de la voi si cu toate ca sunt mai sarac ...... sunt mai fericit ! In week-endu' asta am treaba multa ...... montez motorul ! Mai astept o bujie, o lulea si cablurile de acceleratie si ..... GATA ! Revin cu poz(n)e ! P.S. Azi, cand coborau cele 3 dragute mobre din camion, asa imbracate in tzipla ... mi-a venit o apa in gura ... mama, mama ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PURE PASSION Postat Noiembrie 8, 2009 Share Postat Noiembrie 8, 2009 cauciuc fata: Mitas C17 90/90-21 (asa am luat mobra si inca merge cauciucul) cauciuc spate: Kenda 535-512 100/120 - MULTUMESC MULT DE IMFORMATI SI SPOR LA RENOVARE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Noiembrie 9, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2009 Revin ... Am luat motorul de la reparat si o punga plina cu piesele uzate ce au fost schimbate ... bani nene, nu gluma ! Numai in motor am bagat pana acum 1000 euro. O sa fac socoteala si cat am bagat in bicicleta dupa ce primesc zilele astea ultimele piese: kit de cabluri de acceleratie, o bujie si o pipa. In week-endul asta era gata, insa am fost la nunta unui tovaras si ..... Cateva poze in care se vede si cum a fost sudtata bascula. Eu zic ca e bine ... Mesaj completat Ma apropii de adevar ! In dupa-amiaza asta vin cablurile, bujia si pipa ..... pe seara, bestia va scoate primele latraturi, iar in week-end iese la noroi ! Mesaj completat ============================================================================== ============================================================================== GATA ! A'seara m-am plimbat cu motocicleta. Procesul de restaurare sa incheiat. Motorul functioneaza excelent, este foarte ,,smooth" ! Nu se mai aude nici un troncanit, nici o bataie, nici un tzacanit, este foarte silentios ... parca ar fi Honda ! Cutia de viteze functioneaza impecabil. Treptele se schimba super precis, iar neutralul il gasesc, suspect de repede. Inclin sa cred ca George si-a facut bine treaba. Bicicleta ... parca este mai stransa, mai reactiva ... este rezultatul schimbarii ,,plutonului" de rulmenti defecti. In concluzie ... ... in atentia tuturor ! Vrei sa-ti cumperi o motocicleta. Nu ai bani prea multi pentru asta si te bucuri cand gasesti mobra pe care o cauti la un pret mai mult decat rezonabil, iar motocicleta pare a fi in mintile ei. Exact asa mi sa intamplat mie cand am am cumparat acest EXC 400 ! L-am cumparat asta vara la pretul de 2100 euro, la prima vizionare mobra functiona foarte bine, exceptand mici defectiuni la bicicleta ceea ce este normal pentru o capra enduro din 2000. Motociceta ,,ma suportat" o vara si cu toate ca i-am asigurat toate conditiile de functionare ce constau in uleiuri si consumabile, la jumatatea lui octombrie ... a clacat. Motorul incepuse sa bata urat de tot iar bicicleta avea joc in aproape toti rulmentii. Asa ca: 1. reparatia motorului ma costat 1000 euro 2. reparatia bicicletei, in jur de 700 euro 3. iar eu am dat pe mobra 2100 euro TOTAL .... 3800 euro Ideea care este ? Te bucuri ca ai gasit un chilipir si sfarsesti prin a scoate din buzunar banii pe care i-ai fi dat pe o mobra in mintile ei. Asa ca aviz amatorilor ! ... Nu ma bucurati la o motocicleta ieftina, mergand pe ideea ,,lasa ca o repar eu !" ca in final ajungeti sa bagati aceiasi bani ca intr-una ce ar avea un paret mai mare. Nu tot ce este ieftin este si bun. Cu toate ca toti mi-au zis ca sunt nebun ca investesc o asa suma in aceasta motocicleta, in final m-am ales cu o mobra cu care o sa ies cu incredere la plimbare pentru ca stiu ,,ce simte" fiecare surubel de pe ea. Ideea de a o vinde, iese din discutie pentru ca ar insemna sa cer pe ea o suma pe care nu mi-ar da-o nimeni. Asa ca mobra o voi ,,consuma" in continuare, bucurandu-ma de investitia facuta. In final ... o enduroaica cu care iesi la plimbare fara ,,sa te doara capul" nu costa 2000-2500 euro ..... ci mult mai mult ! Asa ca la cumpararea unei mobre de hard-enduro, belitzi bine ochii ca altfel belitzi ,,altceva" ! Eu atat am avut de spus ! Ride safe ! Cu bine ! @petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 ... in atentia tuturor ! Vrei sa-ti cumperi o motocicleta. Nu ai bani prea multi pentru asta si te bucuri cand gasesti mobra pe care o cauti la un pret mai mult decat rezonabil, iar motocicleta pare a fi in mintile ei. Exact asa mi sa intamplat mie cand am am cumparat acest EXC 400 ! L-am cumparat asta vara la pretul de 2100 euro, la prima vizionare mobra functiona foarte bine, exceptand mici defectiuni la bicicleta ceea ce este normal pentru o capra enduro din 2000. Motociceta ,,ma suportat" o vara si cu toate ca i-am asigurat toate conditiile de functionare ce constau in uleiuri si consumabile, la jumatatea lui octombrie ... a clacat. Motorul incepuse sa bata urat de tot iar bicicleta avea joc in aproape toti rulmentii. Asa ca: 1. reparatia motorului ma costat 1000 euro 2. reparatia bicicletei, in jur de 700 euro 3. iar eu am dat pe mobra 2100 euro TOTAL .... 3800 euro Ideea care este ? Te bucuri ca ai gasit un chilipir si sfarsesti prin a scoate din buzunar banii pe care i-ai fi dat pe o mobra in mintile ei. Asa ca aviz amatorilor ! ... Nu ma bucurati la o motocicleta ieftina, mergand pe ideea ,,lasa ca o repar eu !" ca in final ajungeti sa bagati aceiasi bani ca intr-una ce ar avea un paret mai mare. Nu tot ce este ieftin este si bun. Cu toate ca toti mi-au zis ca sunt nebun ca investesc o asa suma in aceasta motocicleta, in final m-am ales cu o mobra cu care o sa ies cu incredere la plimbare pentru ca stiu ,,ce simte" fiecare surubel de pe ea. Ideea de a o vinde, iese din discutie pentru ca ar insemna sa cer pe ea o suma pe care nu mi-ar da-o nimeni. Asa ca mobra o voi ,,consuma" in continuare, bucurandu-ma de investitia facuta. In final ... o enduroaica cu care iesi la plimbare fara ,,sa te doara capul" nu costa 2000-2500 euro ..... ci mult mai mult ! Asa ca la cumpararea unei mobre de hard-enduro, belitzi bine ochii ca altfel belitzi ,,altceva" ! Eu atat am avut de spus ! Ride safe ! Cu bine ! Ai perfecta dreptate, dar: O motoreta mai veche si scumpa poate fi buna sau jaf. O motoreta mai noua si ieftina poate fi, iarasi, buna sau jaf. Achizitionarea SH ramane in continuare o loterie. De aceea preturile SH sunt facute, in primul rand, de vechimea utilajului (moto sau auto). O motoreta 2008 scumpa nuti garanteaza ca e in toate mintile. Poti reduce factorul loterie doar daca cunosti toata istoria respectivei motorete (de la achizitionarea din magazin si pana cand devii proprietarul ei) sau/si prin teste. Testarea e bine sa fie facuta de catre cumparator. Chiar daca nu are cunostiinte tehnice. Faza cu testarea de catre un prieten care se pricepe mie numi place. Cunosc oameni (inclusiv eu) care, nepriceputi fiind, au venit cu prieteni meseriasi si ulterior ii injurau pt ca utilajul s-a dovedit a fi un jaf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Noiembrie 12, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2009 Ai perfecta dreptate, dar: O motoreta mai veche si scumpa poate fi buna sau jaf. O motoreta mai noua si ieftina poate fi, iarasi, buna sau jaf. Achizitionarea SH ramane in continuare o loterie. De aceea preturile SH sunt facute, in primul rand, de vechimea utilajului (moto sau auto). O motoreta 2008 scumpa nuti garanteaza ca e in toate mintile. Poti reduce factorul loterie doar daca cunosti toata istoria respectivei motorete (de la achizitionarea din magazin si pana cand devii proprietarul ei) sau/si prin teste. Testarea e bine sa fie facuta de catre cumparator. Chiar daca nu are cunostiinte tehnice. Faza cu testarea de catre un prieten care se pricepe mie numi place. Cunosc oameni (inclusiv eu) care, nepriceputi fiind, au venit cu prieteni meseriasi si ulterior ii injurau pt ca utilajul s-a dovedit a fi un jaf. Si tu ai mare dreptate ! Ideea este ca mobra merge ca-n prima ei zi de viata si peste, fix 1h30' ... ies la o plimbarica cu un prieten ! ..... Asa de rodaj ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Noiembrie 15, 2009 Share Postat Noiembrie 15, 2009 Mda... treaba grea asta cu "restaurarea". Avantaje: - acum stii ca este ok de la primul surub panala ultimul - o vreme buna ai sa stai linistit ca nu se mai strica ceva. Dezavantaj: de aceiasi bani ai fi beneficat de tehnologie mai noua si mai performanta. Cu totii stim cate modificari tehnice apar in 4 ani la o mobra. Bafta. Sa te bucuri de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Noiembrie 16, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2009 Deja am consumat 2 rezervoare de benzina si mobra merge ,,ca unsa" ! Dupa ce am vazut cum functioneaza, nici nu mai ma uit ,,in spate" ... la ce am investit in ea. Ma gandesc dea urmatoarea iesire ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 (editat) ai slabit! Editat Noiembrie 16, 2009 de ionut73 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Noiembrie 16, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 16, 2009 ai slabit! ... financiar, poate ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Noiembrie 16, 2009 Share Postat Noiembrie 16, 2009 Felicitari Petrica, ai lucrat-o frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Noiembrie 17, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2009 He,he ... avem un nou camarad de endureala ! Nu are el insa, dotarea necesara, dar a reusit sa parcurga o buna bucata de traseu alaturi de noi ... pe cai ocolitoare insa ! P.S. Pe minunea albastra, o cheama ...... Flacarica Mesaj completat Cam ... ... merge mobra mea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 Picioarele in scarie nea Petrica, daca nu vrei sa bagi bani si in altele in rest numai de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Noiembrie 18, 2009 Share Postat Noiembrie 18, 2009 sus picioarele si trage mai tare de ghidon ca sa vii mai in fata pe shea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Noiembrie 18, 2009 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2009 (editat) Hooo mai baieti ! Este o tura de rodaj ce dracu ...... Cu picioarele insa ... aveti dreptate ! Le tin eu pe moment in scarite, dar apoi tot spre pamant trag ! Un reflex neghiob de pe vremea cand struneam vaci salbatice ! Editat Noiembrie 18, 2009 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PURE PASSION Postat Ianuarie 26, 2010 Share Postat Ianuarie 26, 2010 Well done!Sa va bucurati de ea o gramada de ani de acu inainte! PS: Mi se pare un pic cam mult 1000 de euro la motor!!! Ce ati schimbat la el(in afara de set) Cu totii stim cate modificari tehnice apar in 4 ani la o mobra. Aha.....sa-nteleg ca numai motocicletele astea...perfecte,nu sufera modificari tehnice de la inceput pana la sfarsit!?! Mesaj completat Ce ati schimbat la el(in afara de set) Nu mai e cazu....Am vazut factura cu lista de piese! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ion99 Postat Octombrie 30, 2011 Share Postat Octombrie 30, 2011 Tocmai prestez operatiunea de belit altceva. Parca este trasa la indigo cu povestea mea. Acelasi 400 exc doar ca eu pana acum nu am avut inspiratia sa ma apuc de ea ci am apelat la alte persoane sa o faca in detrimentul bugetului meu(care zace pe jos intr-o balta de sange). Reparat CDI+baterie600 ron. reparatie motor 4000 ron schimbat arc schimbator viteze+foaie spate+schimb ulei 1600 ron asta in 3-4 luni Urmeaza ca in iarna asta sa il desfac si sa il reconditionez in totalitate. Stiu ca a trecut o gramada de timp si intrebarea este cam ambigua dar zi si mie la ce sa fiu atent si ce piese sa schimb direct chiar daca mai merg inca. ionutz Am luat motorul de la reparat si o punga plina cu piesele uzate ce au fost schimbate ... bani nene, nu gluma ! Numai in motor am bagat pana acum 1000 euro. O sa fac socoteala si cat am bagat in bicicleta dupa ce primesc zilele astea ultimele piese: kit de cabluri de acceleratie, o bujie si o pipa. In week-endul asta era gata, insa am fost la nunta unui tovaras si ..... Cateva poze in care se vede si cum a fost sudtata bascula. Eu zic ca e bine ... Mesaj completat Ma apropii de adevar ! In dupa-amiaza asta vin cablurile, bujia si pipa ..... pe seara, bestia va scoate primele latraturi, iar in week-end iese la noroi ! Mesaj completat ============================================================================== ============================================================================== GATA ! A'seara m-am plimbat cu motocicleta. Procesul de restaurare sa incheiat. Motorul functioneaza excelent, este foarte ,,smooth" ! Nu se mai aude nici un troncanit, nici o bataie, nici un tzacanit, este foarte silentios ... parca ar fi Honda ! Cutia de viteze functioneaza impecabil. Treptele se schimba super precis, iar neutralul il gasesc, suspect de repede. Inclin sa cred ca George si-a facut bine treaba. Bicicleta ... parca este mai stransa, mai reactiva ... este rezultatul schimbarii ,,plutonului" de rulmenti defecti. In concluzie ... ... in atentia tuturor ! Vrei sa-ti cumperi o motocicleta. Nu ai bani prea multi pentru asta si te bucuri cand gasesti mobra pe care o cauti la un pret mai mult decat rezonabil, iar motocicleta pare a fi in mintile ei. Exact asa mi sa intamplat mie cand am am cumparat acest EXC 400 ! L-am cumparat asta vara la pretul de 2100 euro, la prima vizionare mobra functiona foarte bine, exceptand mici defectiuni la bicicleta ceea ce este normal pentru o capra enduro din 2000. Motociceta ,,ma suportat" o vara si cu toate ca i-am asigurat toate conditiile de functionare ce constau in uleiuri si consumabile, la jumatatea lui octombrie ... a clacat. Motorul incepuse sa bata urat de tot iar bicicleta avea joc in aproape toti rulmentii. Asa ca: 1. reparatia motorului ma costat 1000 euro 2. reparatia bicicletei, in jur de 700 euro 3. iar eu am dat pe mobra 2100 euro TOTAL .... 3800 euro Ideea care este ? Te bucuri ca ai gasit un chilipir si sfarsesti prin a scoate din buzunar banii pe care i-ai fi dat pe o mobra in mintile ei. Asa ca aviz amatorilor ! ... Nu ma bucurati la o motocicleta ieftina, mergand pe ideea ,,lasa ca o repar eu !" ca in final ajungeti sa bagati aceiasi bani ca intr-una ce ar avea un paret mai mare. Nu tot ce este ieftin este si bun. Cu toate ca toti mi-au zis ca sunt nebun ca investesc o asa suma in aceasta motocicleta, in final m-am ales cu o mobra cu care o sa ies cu incredere la plimbare pentru ca stiu ,,ce simte" fiecare surubel de pe ea. Ideea de a o vinde, iese din discutie pentru ca ar insemna sa cer pe ea o suma pe care nu mi-ar da-o nimeni. Asa ca mobra o voi ,,consuma" in continuare, bucurandu-ma de investitia facuta. In final ... o enduroaica cu care iesi la plimbare fara ,,sa te doara capul" nu costa 2000-2500 euro ..... ci mult mai mult ! Asa ca la cumpararea unei mobre de hard-enduro, belitzi bine ochii ca altfel belitzi ,,altceva" ! Eu atat am avut de spus ! Ride safe ! Cu bine ! @petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 31, 2011 Share Postat Octombrie 31, 2011 Asta apropos de cai care vin cu: "Vreau un cross. La ce sa ma uit? PS:Bugetul e de 1000 euro." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 la motorul meu (tot exc400, 2002) am ceva probleme in gasirea neutralului, vitezele le scimba bine, corect , doar ceva mai greu decat honda. care sa fie treaba? sa fie necesara desfacerea cutiei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Noiembrie 1, 2011 Share Postat Noiembrie 1, 2011 La mine e la fel. Ca sa gasesc neutru mai usor, dau un spritz la acceleratie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Noiembrie 2, 2011 Share Postat Noiembrie 2, 2011 @ion99.....ai descoperit pe pielea ta ca este un sport costisitor, insa nu prea pricep "schimbat arc schimbator viteze+foaie spate+schimb ulei 1600 ron". foaia spate cea mai scumpa e 250 lei, uleiul cel mai scump e 100 lei, ce arc schimbator zici ca ai schimbat de restul sumei? de rulmenti trebuie sa te pregatesti sa ii schimbi macar o data pe sezon, dara nu mergi f mult, e durata lor de viata relativ normala, insa nu sunt un capat de tara. atunci cand tragi linia insa la ce bani bagi in extrasezon, rezultatul e dureros plimbari placute, macar acum ai un motor in stare tehnica f buna ce nu iti va face surprize! p.s. in zona 4000 euro chiar poti gasi orice motor in stare tehnica f buna, de maxim 4 ani vechime Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 ce serii de rulmenti sunt pe ktm 400? ca ma gandesc sa-i iau din timp si cand ma bag in el sa-i schimb fara sa stau dupa ei. as incerca sa gasesc skf sau fag pt sunt buni calitativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 Motoreta are cam 50 de rulmenti, la care din ei te referi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edysson Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 Adevar graiesti, coane! Rinocerul mi-a trezit spiritul mototehnic. Vremea rea a venit, xr-ul tre sa intre la revizie...dar mai intai sa termin proiectul curent: (ghici ciuperca ce-i ) Aia e instalatie de facut benzina???pui 2 pufoici rancezite,o sa de motocicleta care a stat in sura minim 2 ani si......iese ceva care arde....Acum vedeti voi ce iese,otrava sau benzina He,he ... avem un nou camarad de endureala ! Nu are el insa, dotarea necesara, dar a reusit sa parcurga o buna bucata de traseu alaturi de noi ... pe cai ocolitoare insa ! Bascula a rupt-o ca a ancorat-o aiurea ala cu presa.a apasat pe cele 2 brate in loc sa actioneze presa asupra unui singur .Daca nu e asa o maninc cu tot cu rulmenti.Aia se numesc meseriasi de muzica usoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 6004 6204, depinde de am si roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Noiembrie 4, 2011 Share Postat Noiembrie 4, 2011 (editat) Motoreta are cam 50 de rulmenti, la care din ei te referi? iti dai seama ca ma refer la cei care pica primii, adica in speccial cei de roti. pana acum nu da nici unu semne de oboseala, dar sa fiu pregatit. ktm exc 400 din 2002. Editat Noiembrie 4, 2011 de grex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.