Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

Salutare!

Am un xj 600 diversion '96. As vrea sa fac un upgrade la disc dublu pe fata. Pentru asta trebuie sa schimb furca si roata fata. Stiu sigur ca furca de FZR poate fi montata pe xj fara probleme. Eu am gasit totusi una de TDM 850 care pare asemanatoare (in catalogul de piese codurile sunt asemanatoare cu cele de la xj '98+ difera doar primele trei caractere aferente modelului). Are cineva idee daca ar fi posibil un astfel de "transplant"?

 

Salut! in legatura cu modificarea care vrei sa o faci, trebuie sa fii atent la diametrele telescoapelor, in cazul in care vrei sa schimbi doar telescoapele(e mai simplu ca nu trebuie sa dai jos tot ansamblul care tine telescoapele impreuna), parerea mea este ca daca ai putea sa pui tdm ar fi mai ok, ca sunt moi si au cursa destul de lunga, destul de apropiata de furca de la xj, pe de alta parte furca de FZR are cursa mai scurta(e sportiva) si e ceva mai tare. Mai bine faci niste masuratori inainte si te hoatarasti tu. Bafta la modificare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mutumesc!

Telescoapele mele sunt de 38, deci sigur trebuie sa schimb tot ansamblu. O sa fac niste masuratori inainte.

 

 

Decât toată tevatura asta, mai bine niște plăcuțe profi, lichid nou și furtun cu inserție metalică, modelul cu două discuri are oricum jambele mai groase, cred că de 42 mm. Baftă!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!Sunt un semi-incepator si am de cateva saptamani o yamaha XJ600 '89(51J) care imi face mai multe probleme decat ma asteptam.Am cumparat motocicleta doar pentru un sezon , nu am vrut sa investesc foarte mult, la anul ma gandesc la o scula serioasa.

Problema ...cand e motorul rece porneste f f greu sau chiar deloc ...pot sa trag si socul si sa incerc sa o pornesc, bateria e buna , se aude cum invarte ..dar nu porneste.Dupa ce reusesc sa pornesc motocicleta,trag socul si se tureaza ..deci functioneaza.Cel mai greu porneste dimineata sau daca e oprita chiar si 4-5 ore....daca o sa porneasca,porneste numai din prima cand trebuie sa o accelerez puternic ca sa nu se opreasca ..rasucesc accelerelatia la maxim si se tureaza pe la 2000-3000 rpm, o mai tin putin asa , apoi pot sa o stabilizez la 1000-1500rpm din acceleratie pentru ca relanti-ul nu tine cand o pornesc.Daca nu a pornit din prima oricat de mult as incerca tot nu o sa porneasca ...trebuie sa mai astept cateva ore si sa incerc din nou.

Relanti-ul tine doar dupa ce am facut cativa km, atunci tine fara sa fiu nevoit sa tin eu din acceleratie.O alta problema apare cand merg ceva mai mult, adica 4-5 km prin oras ..se tureaza motorul singur la 2500-3000 rpm.Stau la semafor cu ea scoasa din viteza la 3000 rpm , apoi cand cuplez treapta 1 se aude un zgomot mai puternic .Daca stau la semafor cu ea in viteza , ambreiauj tras ...motorul sta in 1000-1500 rpm ..o scot din viteza urca la 3000 rpm.

Am apucat sa citesc mai multe pagini aici si am vazut ca mai sunt persoane care au acelasi model de motocicleta ca mine.Am incercat sa dau cat mai multe detalii in ideea ca poate stie cineva unde se poate sa fie buba.M-am saturat de fiecare data cand trebuie sa o pornesc sa ma intreb"oare o sa porneasca? " ..multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare la care as avea nevoie de un raspuns cat mai rapid... se potrivesc discurile de ambreiaj de la un diversion din '98 la un GSXF din 2000? merci anticipat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!Sunt un semi-incepator si am de cateva saptamani o yamaha XJ600 '89(51J) care imi face mai multe probleme decat ma asteptam.Am cumparat motocicleta doar pentru un sezon , nu am vrut sa investesc foarte mult, la anul ma gandesc la o scula serioasa.

Problema ...cand e motorul rece porneste f f greu sau chiar deloc ...pot sa trag si socul si sa incerc sa o pornesc, bateria e buna , se aude cum invarte ..dar nu porneste.Dupa ce reusesc sa pornesc motocicleta,trag socul si se tureaza ..deci functioneaza.Cel mai greu porneste dimineata sau daca e oprita chiar si 4-5 ore....daca o sa porneasca,porneste numai din prima cand trebuie sa o accelerez puternic ca sa nu se opreasca ..rasucesc accelerelatia la maxim si se tureaza pe la 2000-3000 rpm, o mai tin putin asa , apoi pot sa o stabilizez la 1000-1500rpm din acceleratie pentru ca relanti-ul nu tine cand o pornesc.Daca nu a pornit din prima oricat de mult as incerca tot nu o sa porneasca ...trebuie sa mai astept cateva ore si sa incerc din nou.

Relanti-ul tine doar dupa ce am facut cativa km, atunci tine fara sa fiu nevoit sa tin eu din acceleratie.O alta problema apare cand merg ceva mai mult, adica 4-5 km prin oras ..se tureaza motorul singur la 2500-3000 rpm.Stau la semafor cu ea scoasa din viteza la 3000 rpm , apoi cand cuplez treapta 1 se aude un zgomot mai puternic .Daca stau la semafor cu ea in viteza , ambreiauj tras ...motorul sta in 1000-1500 rpm ..o scot din viteza urca la 3000 rpm.

Am apucat sa citesc mai multe pagini aici si am vazut ca mai sunt persoane care au acelasi model de motocicleta ca mine.Am incercat sa dau cat mai multe detalii in ideea ca poate stie cineva unde se poate sa fie buba.M-am saturat de fiecare data cand trebuie sa o pornesc sa ma intreb"oare o sa porneasca? " ..multumesc !

 

Salutare! Nu cunosc prea bine motorul de pe 51J dar dupa simptome problema este carburatia. Verifica, curata si regleaza carburatoarele. Motorul merge "rotund" sau cu trepidatii? Rateuri in carburator sau evacuare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!Astept sa iasa putin soarele si o sa ma duc sa schimb uleiul si o sa fac si carburatia si sper pana la urma sa functioneze cum trebuie.Daca se incalzeste putin,fac cateva ture in jurul blocului si apoi incerc sa o pornesc porneste din prima si tine si relantiul, o alta problema apare cand merg putin mai mult cu ea si incepe sa se tureze singura si scoasa din viteza sta la 2500-3000rpm.

Sa se opreasca ploaia asta si o sa ajung la service ..sper sa gasesc un mecanic care sa-i dea de cap .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!Sunt un semi-incepator si am de cateva saptamani o yamaha XJ600 '89(51J) care imi face mai multe probleme decat ma asteptam.Am cumparat motocicleta doar pentru un sezon , nu am vrut sa investesc foarte mult, la anul ma gandesc la o scula serioasa.

Problema ...cand e motorul rece porneste f f greu sau chiar deloc ...pot sa trag si socul si sa incerc sa o pornesc, bateria e buna , se aude cum invarte ..dar nu porneste.Dupa ce reusesc sa pornesc motocicleta,trag socul si se tureaza ..deci functioneaza.Cel mai greu porneste dimineata sau daca e oprita chiar si 4-5 ore....daca o sa porneasca,porneste numai din prima cand trebuie sa o accelerez puternic ca sa nu se opreasca ..rasucesc accelerelatia la maxim si se tureaza pe la 2000-3000 rpm, o mai tin putin asa , apoi pot sa o stabilizez la 1000-1500rpm din acceleratie pentru ca relanti-ul nu tine cand o pornesc.Daca nu a pornit din prima oricat de mult as incerca tot nu o sa porneasca ...trebuie sa mai astept cateva ore si sa incerc din nou.

Relanti-ul tine doar dupa ce am facut cativa km, atunci tine fara sa fiu nevoit sa tin eu din acceleratie.O alta problema apare cand merg ceva mai mult, adica 4-5 km prin oras ..se tureaza motorul singur la 2500-3000 rpm.Stau la semafor cu ea scoasa din viteza la 3000 rpm , apoi cand cuplez treapta 1 se aude un zgomot mai puternic .Daca stau la semafor cu ea in viteza , ambreiauj tras ...motorul sta in 1000-1500 rpm ..o scot din viteza urca la 3000 rpm.

Am apucat sa citesc mai multe pagini aici si am vazut ca mai sunt persoane care au acelasi model de motocicleta ca mine.Am incercat sa dau cat mai multe detalii in ideea ca poate stie cineva unde se poate sa fie buba.M-am saturat de fiecare data cand trebuie sa o pornesc sa ma intreb"oare o sa porneasca? " ..multumesc !

 

Salut! Cum a spus Whi5ky_man, cel mai probabil ai probleme la carburatoare, o fi nesincronziate sau murdare.

REZOLVARE:-ai putea sa desfaci robinetul de la benzina si sa il cureti cu benzina, apoi sa il ''sufli'' cu aer comprimat.

- schimba filtrul de benzina, poate este colmatat cu mizerie sau rugina.

- da jos carburatoarele, dezasambleaza-le si spala fiecare piesa cu benzina sau mergi la un service moto care se ocupa cu asa ceva.

Poti sa mai incerci ceva, imediat dupa ce reusesti sa pornesti motoreta, incearca sa atingi usor fiecare teava de evacuare sa vezi daca sunt calde toate in mod egal, in modul asta poti verifica daca ai aprindere la toate bujiile( iti poti da seama daca bujiile sunt duse sau bobinele de inductie), dar fii precaut!!!!! teviile se incing imediat si te poti arde!!

Si eu am acelasi model ca si tine dar e din 1990, si cu o problema asemanatoare m-a confrunt si eu, in sensul ca toamna cand e foarte frig, iarna si primavara cand e foarte rece afara de obicei sub 0 grade nu vrea de nici un fel sa porneasca, asta e!

 

PS: modelul asta de motoreta se porneste in felul urmator: muti robinetul pe pozitia ''PRI'' tragi socul la maxim si apesi butonul start, dupa ce a pornit impingi usor socul, apoi muti robinetul pe ''ON''. Cam atat, incearca ce ti-am spus in ''PS'' si spune-mi daca e vreo diferenta. Totusi nu inteleg cum ar putea sa se tureze daca o bagi in neutru si sa se calmeze daca o tii in viteza. Aaa si sa nu uit, relnti-ul este pe la 1000-1200 de ture.

Tine-ma la curent cu ce rezolvi!Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu inteleg cum ar putea sa se tureze daca o bagi in neutru si sa se calmeze daca o tii in viteza.

Sa o ridice pe un stand sa vada daca, cand baga in viteza i se invarte roata si nu scade ralantiul asa de mult ca si cum moto e pe sol.. :D atunci e din ambreaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!Astept sa iasa putin soarele si o sa ma duc sa schimb uleiul si o sa fac si carburatia si sper pana la urma sa functioneze cum trebuie.Daca se incalzeste putin,fac cateva ture in jurul blocului si apoi incerc sa o pornesc porneste din prima si tine si relantiul, o alta problema apare cand merg putin mai mult cu ea si incepe sa se tureze singura si scoasa din viteza sta la 2500-3000rpm.

Sa se opreasca ploaia asta si o sa ajung la service ..sper sa gasesc un mecanic care sa-i dea de cap .

 

In legatura cu turatia vad doua variante: relantai mare din reglaj (il reglezi dupa ce cureti si sincrinizezi carb-urile) sau cablu de acceleratie/soc blocat/gripat (verifica jocul la acceleratie si daca socul se impinge complet).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posed xj600 89-51j sunt total de acord cu baietii ce s-a scris cu carburatia , am avut si eu acceasi problema pana acum 3 sapt si s-a rezolvat prin curatare carburator(inclusiv sorb pahar"jigloare") ,rezervor si reglare relantiu, are o tija in spatele lor se ajunge mai greu la ea(cu o surubelnita mai lunga se rezolva);fiind relantiul prea mare sunt probleme la introducerea in viteza si scoaterea ei pe neutru.

 

Posed xj600 89-51j sunt total de acord cu baietii ce s-a scris cu carburatia , am avut si eu acceasi problema pana acum 3 sapt si s-a rezolvat prin curatare carburator(inclusiv sorb pahar"jigloare") ,rezervor si reglare relantiu, are o tija in spatele lor se ajunge mai greu la ea(cu o surubelnita mai lunga se rezolva);fiind relantiul prea mare sunt probleme la introducerea in viteza si scoaterea ei pe neutru.

 

 

Din ce zona esti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posed xj600 89-51j sunt total de acord cu baietii ce s-a scris cu carburatia , am avut si eu acceasi problema pana acum 3 sapt si s-a rezolvat prin curatare carburator(inclusiv sorb pahar"jigloare") ,rezervor si reglare relantiu, are o tija in spatele lor se ajunge mai greu la ea(cu o surubelnita mai lunga se rezolva);fiind relantiul prea mare sunt probleme la introducerea in viteza si scoaterea ei pe neutru.

 

 

 

 

Din ce zona esti?

 

Asta imi aminteste de o problema pe care am intalnit-o: nu reusesc sa ajung la surubul de sincronizare central (xj 600 Divesion '96). E nevoie de surubelnita speciala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna, ma intereseaza un far de diva din 98. De fapt, imi trebe numai sticla (da' sa fie EU standard, ca io am pt UK si bate cam pe stanga).Farul este trapezoid ( cel din poza)

Merci mult

post-67840-0-91255500-1338795325_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna, ma intereseaza un far de diva din 98. De fapt, imi trebe numai sticla (da' sa fie EU standard, ca io am pt UK si bate cam pe stanga).Farul este trapezoid ( cel din poza)

Merci mult

Salut, am eu unul intreg de vanzare, este de pe un fzr dar in proportie de 99% identic cu cel de pe diversion(dupa 97).Pret 150 lei + transport.

Daca te intereseaza PM.

O zi buna.

post-40195-0-02786900-1338799171_thumb.jpg

post-40195-0-20420700-1338799180_thumb.jpg

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta imi aminteste de o problema pe care am intalnit-o: nu reusesc sa ajung la surubul de sincronizare central (xj 600 Divesion '96). E nevoie de surubelnita speciala?

Daca vorbim de acelasi lucru adica de tija de relantiu care este plasata intre carburatoare, am rezolvat cu o surulbenita mai lunga ,tija are niste "striatii" si se poate regla relantiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vorbim de acelasi lucru adica de tija de relantiu care este plasata intre carburatoare, am rezolvat cu o surulbenita mai lunga ,tija are niste "striatii" si se poate regla relantiu.

 

Nu, cel de sincronizare este undeva in spatele celui de relanti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Azi am patit o chestie ciudata. Poate stiti despre ce ar fi vorba. Bag cheia in contact si dau buton de pornire. Se invarte motorul fara s-o ia, iar eu am tras putin acceleratia sa-i dau putin gaz. Apoi imi face un crrr.. si click. Dau din nou buton de pornire si face doar un click(ca un contact), dar fara sa invarta motorul. Ce poate fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Azi am patit o chestie ciudata. Poate stiti despre ce ar fi vorba. Bag cheia in contact si dau buton de pornire. Se invarte motorul fara s-o ia, iar eu am tras putin acceleratia sa-i dau putin gaz. Apoi imi face un crrr.. si click. Dau din nou buton de pornire si face doar un click(ca un contact), dar fara sa invarta motorul. Ce poate fi?

 

Salut, verifica in urmatoarea ordine:

1. sa nu fie vreo siguranta arsa (sub sa, cutiuta mica neagra)

2. bateria descarcata (masoaro si vezi sa aibe peste 12V, caz contrar pune-o la un redresor pt. incarcare)

3. ai avut electromotorul desfacut/dat jos si/sau umblat la perii? (posibilitatea de a se fi blocat perile)

Editat de -alex-
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Azi am patit o chestie ciudata. Poate stiti despre ce ar fi vorba. Bag cheia in contact si dau buton de pornire. Se invarte motorul fara s-o ia, iar eu am tras putin acceleratia sa-i dau putin gaz. Apoi imi face un crrr.. si click. Dau din nou buton de pornire si face doar un click(ca un contact), dar fara sa invarta motorul. Ce poate fi?

 

Salut! ai bateria terminata, motorul se invarte, dar bobinele de inductie nu mai pot ''suge'' suficient curent pentru a putea aprinde bujia cum trebuie. caraitul care il auzi vine de undeva de sub sa, bateria nu poate asigura suficient curent si tensiune si atunci releul de pornire caraie. Incearca sa incarci bateria cu un redresor, dar trebuie sa te gandesti ca daca te-a lasat la temperturile astea, avand in vedere ca nu e iarna, inseamna ca e dus. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Trebuie sa schimb garnitura de la baia de ulei. Se face vreo operatiune deosebita, gen aplicat vreun silicon pe garnitura sau mai stiu eu ce?

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! ai bateria terminata, motorul se invarte, dar bobinele de inductie nu mai pot ''suge'' suficient curent pentru a putea aprinde bujia cum trebuie. caraitul care il auzi vine de undeva de sub sa, bateria nu poate asigura suficient curent si tensiune si atunci releul de pornire caraie. Incearca sa incarci bateria cu un redresor, dar trebuie sa te gandesti ca daca te-a lasat la temperturile astea, avand in vedere ca nu e iarna, inseamna ca e dus. Bafta!

Merci de sfaturi. Am incarcat bateria, m-am uitat la sigurante si am vazut ca una verde de 30 A(a doua de la stanga la dreapta) era topita. Am schimbat-o si am pus bateria incarcata sus. Dau sa pornesc...aceeasi treaba (un click si gata). Atunci am zis ca-i mai strang bornele si o las in pace. Inainte sa plec in casa am zis sa-mi mai incerc norocul o data, si surpriza...a pornit frumos. Habar n-am ce-o fi fost..vreun contact intrerupt, ceva...nu stiu. Acum ma bucur ca mere :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Trebuie sa schimb garnitura de la baia de ulei. Se face vreo operatiune deosebita, gen aplicat vreun silicon pe garnitura sau mai stiu eu ce?

 

Multumesc.

 

Teoretic ar trebuii sa ajunga o garnitura noua, dar daca vrei poti sa pui un strat foarte subtire de silicon negru/rosu rezistent la caldura (pe ambele parti)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Trebuie sa schimb garnitura de la baia de ulei. Se face vreo operatiune deosebita, gen aplicat vreun silicon pe garnitura sau mai stiu eu ce?

 

Multumesc.

 

nimic special...

eu am luat o foaie de clingherita, am taiat forma veche si gata

de obicei pui fie garnitura fie silicon negru/rosu ! Vezi sa fie rezistetnt la temperatura. Sunt siliconuri speciali pt garnitura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri. Deocamdata nu reusesc sa scot un surub, cel aflat in dreptul urechii pe care e prins cricul lateral. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...