Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

Eu am 160 pe janta originală (din motive de lipsă de 130 second-hand), nu e nici o problemă, mie îmi place, mi se pare mult mai ok din toate punctele de vedere.

In ce conditii te dai? touring si prin oras?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stie cineva de unde as putea cumpara, din Romania, surubelnite JIS? Vreau sa ma bag in mototor / carburatoare si nu prea am curajul sa o fac fara aceste surubelnite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am facut curatare si sincronizare carburi si am folosit biti yato.Atentie la forta de stringere .Foloseste surubelnite mici care sa nu-ti dea voie la cuplu mare.Eu am patit-o de doua ori.

Am consultat si manualul pentru a -mi face o idee asupra fortei de stringere.Este pe youtube un tutorial curatare carburi xj parca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit ca JIS este asemanator cu PH2. Am cumparat 2 truse de surubelnite cand m-am apucat de restaurat dar nu am anticipat ca voi avea nevoie de JIS. De fapt nici nu stiam de JIS.

Ce ti s-a intamplat cu cuplu: ai dat peste cap filetul? Sper sa nu se intample asa ceva ca ma pune la alte cheltuieli.

Am sa iau suruburi noi cu cap Philips si le schimb pe toate, ca sa terminam cu prostiile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

salut si bine v-am gasit,de ieri sunt si eu pe yamaha diversion grup

cateva poze cu jucaria si urmeaza sa schimb cat pot de repede

gume fata spate placute la fel, buji ulei filtru ulei si aer

nu va speriati de km din bord sunt cat se poate de reali,a fost a unui vecin de al meu,

nu a iesit la anuntul la net de nici un fel

adusa de el personal din germania in 2004,inamtriculata in 2005 si tinuta la el acasa,baiatul este sofer,adusa la 8000 si acuma la 14000 dupa 10 ani de stat pe dreapta,3 ipt in 10 ani

mai intra ceva bani dar o aduc pe linia de plutire

:hug:

post-58192-0-74023300-1437758880_thumb.jpg

post-58192-0-97146500-1437758894_thumb.jpg

post-58192-0-31318200-1437758906_thumb.jpg

post-58192-0-55869100-1437758916_thumb.jpg

post-58192-0-54440900-1437758926_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapinesti sanatos si fara incidente.Este un motor usor de intretinut si fiabil.Cred ca japonezii sau gindit la noi romanii cind au facut aceasta motocicleta.Consum f putin 3,5la suta mers relaxat, intretinere ieftina si are destula putere atunci cind o ceri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor! Are careva un jiglor rezerva de Mikuni BDS28 (de pe Diversion) de care se poate lipsi? Sau aveti idee de unde as putea sa fac rost? As avea mare nevoie.

 

Mercy anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mercy de link. Daca nu gasesc local va trebui sa cumpar din strainataturi.


» Post actualizat in 15 Aug 2015 05:54

Tocmai am aflat ca acest pilot screw se gaseste pe

 

Yamaha

Model Year FJ1100 FJ1200 1986/87 FJ1200 1989/92 FZ600 1986/88 FZ750 1985/87 FZR1000 Exup 1989/93 FZR1000 Genesis 1987/88 FZR400 1988/90 FZR600 1989/98 FZR750 1988 FZX700 Fazer 1986/87 TDM850 1992/95 TRX850 1992/95 Virago 1100 1992 Virago 535 1990/98 Virago 750 1990/93 VMX1200, V-Max 1985/07 XJ600S 1993/98 XJ600S Diversion XJ900 31A XJ900 4BB XJ900 58L XTZ750 Super Tenere XV1100 Virago 1988/99 XV500SE XV535 Virago XV750 Virago 1988/97 XVZ1200 Genesis XVZ1300 Venture Royal 1986/97 YX600 Radian YZF750 1994/98 Yamaha Quad Model Year Wolverine 4WD YFM350 1996/05 Big Bear 4WD YFM350 1997/99 Kodiak 4WD YFM400 2004 OEM Part No 12R-14105-00

Are cineva un carburator stricat aruncat prin garaj dar care sa aiba acest pilot screw?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8,5 USD. Transport gratis. Imi aduce un prieten care vine acasa.


» Post actualizat in 25 Aug 2015 08:15

Ma poate ajuta cineva cu o poza de la reperul 26? Nu-mi dau seama ce fel de piulita este acolo insa vad ca are acelasi filet ca si la parbriz.

 

Multumesc anticipat!

 

PredragYamaha XJ600 S Diversion 1998 Part List.pdf


» Post actualizat in 25 Aug 2015 14:40

Gata, am gasit/vazut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Care ai XJ900F si te mai murdaresti de-o mecanica intretinerii din cand in cand? ca proaspat posesor si super novice intr-ale 4linie, cateva intrebari:

 

1 - ce reprezinta 250 cm3? ca pana acu am vazut numai ml ...

2 - ce uleiuri ati folosit la motor si cu ce indici de vascozitate si temperatura?

3 - ce uleiuri folositi la cardan?

4 - la ce regim de turatii se simte bestia cel mai bine?

5 - in ce regim mediu de temperatura lucreaza motorul?

 

Daca mai imi vine vreo intrebare in minte, va mai plictisesc. Am mai google-it, dar nu am gasit specificatii foarte exacte

 

Roni

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Cartea tehnica o ai? Incepe cu asta, mai ales in ceea ce priveste uleiul.

 

Nu prea esti explicit cu aia 250 cm3. Unde scrie asta?

 

Turatia e de obicei legata de configuratia carburatorului si transmisia instalata. Iti vei da seama singur.

 

In ceea ce priveste temperatura de lucru, nu-ti bate capul ca nu o poti controla.

 

Si, vezi ca exista niste forumuri in engleza dedicate modelului. Poate te ajuta mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Cartea tehnica o am (cea de la Hynes), insa ce valori si tipuri de ulei spun ei acolo is din cretacic, nu se prea pupa cu tehnologia de azi. in rest, manualul este mai mult decat explicit in majoritatea aspectelor mecanice.

 

250 cm3 scrie langa busonul de alimentare cu ulei al motorului (capac dreapta)

 

Eu am mers numai pe monocilindru si V2 pana acum, iar 4linie ma bate momentan. Ma intereseaza in ce turatii isi exploateaza posesorii xj 900 f -urile

 

De temperatura sunt curios, momentan nu are un ulei foarte "de firma" si se cam incinge iar cutia devine rigida cand creste temperatura

 

Nu am gasit momentan un forum inclinat spre partea tehnica/mecanica, cu detalii si hands on experience. review-uri am citit cam tot ce mi-a cazut in ochi, de vrun an incoace :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca am avut multa bataie de cap cu pastile (saibe) reglaj supape (culbutori), am facut o lista cu codurile pastilelor care se gasesc in Romania. Ii va ajuta pe toti cei care au pastile supape cu diametru 25mm.

 

post-70067-0-05413500-1441574465_thumb.jpg

 

Are cineva pe acasa o pastila de 2,65 mm? As fi tare recunoscator. As cumpara-o dar in acest moment nu o gasesc la Metelli iar la ceilalti producatori costa ... va las pe voi sa verificati cat de valoros e tabelul.

 

Daca mai aveti si alte coduri, alti producatori, nu ar fi rau sa complectati tabelul cu ele. Azi imi trebuie mie, maine altcuiva.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te referi la cea rosu cu negru si cu sistem de bagaje.. pretul e aberant.. sau a fost in mai mult de 1 an cat a incercat sa o vanda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am recomandat sa o cumpere ci sa vorbeasca cu proprietarul in ceea ce privesc problemele tehnice. Iar pretul... fiecare cere cat considera.

 

Nu te-am acuzat de nimic... stai linistit.. si firste ca fiecare face ce vrea cu ce detine si cere cat doreste el.. doar ca nu cred ca ar trebui sa se mire deloc ca nu exista interesati. Mai exista XJ900F destule, dar probabil posesorii lor se dau pe strada nu pe forum.

Am avut si eu XJ900F si XJ600... super-motociclete. Am fost foarte aproape la inceputul anului trecut sa iau si un Diversion de 900, dar proprietarul n-a avut rabdare.

Roni.. uite cum arata fostul meu XJ600:

/index.php?/topic/44699-yamaha-xj/?p=1159758

Editat de Cooler
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte tare XJ600-le :) si ce seamana cu 900 ...

Eu cautam sa ma anturez cu posesori de 900 F, sa ma puna in tema cu tot ce stie fiecare despre moto asta. Ca om pasionat mai mult de mecanica, ma intereseaza mai mult decat review-uri de genul: "e buna, fiabila si consuma putin"

Pana una-alta, mobra imi place de mor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma inchin in fata voastra ca aveti curaj si buget sa luati motociclete atat de vechi. Eu cu a mea, care are pe bord ~14.000 km parca, nu stiu cum se face dar pe toate trebuie sa pun mana. De pretul pieselor ce sa spun... cand e vorba de motocicleta sunt de 10 ori mai scumpe. Noroc ca unele se gasesc si la auto japoneze si ma mai scot. De asemenea am si furnizor de piese originale foarte bun. Am noroc si in unchiul meu care e frezor si are toate dracoveniile prin garaj, inclusiv strung si freza si muuuulte accesorii si nu-mi ia nici un ban. Foarte important este sa ai si o nevasta care intelege "nevoile tale existentiale" :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...