Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deci o ardem oldschool amandoi :) Imi place tot ce-i facut ferm si cu simt de raspundere. Cand pui mana pe mobra sa simti ca va sta sub tine 20j de ani nu ca se farama la prima curba. In general pe vremurile alea se folosea mai des plasticul din fier, pe cand acum vad ca fierul devine plastic (weight reduction, performance ... bull's shit)

Design-ul e strict o chestiune de gust

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mari vorbe zisei , totusi , nu chiar tot ce e vechi e facut cu simt de raspundere (italienii si americanii erau si atunci varza si sunt si acum ) dar si cele care sunt majoritatea japoneze , te tin o viata chiar si abuzate...nu degeaba am avut 3 motoare 86-89 (gsx400,ntv revere) , 2 din 90 (vfr , ntv) iar acum am doua din 95 (diversion si dominator) si aici ma opresc = cam ultimii ani in care s-au facut cu simt de raspundere nu numai motoare ci masini,computere etc..... a chinejilor (2005 forumula 125) era oricum gunoi care al pierdeam pe drum numai motorul era de ea , iar a italianului (99 pegaso) era precum toanele unei neveste :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poi eu vb strict de japoneze. Dupa ce Japo a pierdut al doilea razboi mondial si i s-a interzis sa mai produca tehnologie cu potential militar (inclusiv avioane), toti injinerii de avioane au bagat knowledge in motociclete B***TCH PLEASE :) italiencele si americancele au fost facute mai mult de dragul marketingului si mai apoi, italiencele au mers pe performante ...

pt mine exista japo si altele =))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi :) Mi-am dat si eu un like, acu am doua :)))

Editat de Roni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trei...fara numar :)) si am si scos utilajul la plimbare.e superb afara

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu mai am nitel de revizuit la a mea mobra dar vine acus si randul ei sa arda suseaua :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca voi mai avea si eu...cu toate ca a stat 3 luni la caldurica nemiscata si curata lacrima , la primele denivelari si gropi a inceput sa planga atat telescopul stanga fata cat si telescopul spate care da senzatia ca e pe post de caramida si arcul cand revine la capact troncane oribil si violent ,mai ceva ca chopperele americane cu roata spate direct pe cadru. de fapt de cand am luat motorul singurul repros al ei ca utilaj este suspensia, ca o barca pe curbe si .... ca o lipsa a lor la orice denivelare...doar la IJ mai simteam asa....trebuie sa ma documentez de alt telescop spate cu prealoading ajustabil,si sa dau furca la servisat....asta e o mare problema de care citisem ca multi se plang si pe afara......dar azi m-a rupt in 2....si sambata ies la o tura mai lunga cu gasca (ct-baneasa-ostrov-calarasi si retur) si sigur imi trebuie perna :(

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciao,

Sunt începător într-ale motorelii,numai de 6 luni am permis și vreau să mă ajutați cu cateva sfaturi.

Am o Diversion din 95,de 600 cc,cu care am parcurs deja 2000 de km .Cauciucurile mele sunt luate de noi,marca Heidenau,numai că pe spate am cauciuc de 130 lățime,deși in cartea de identitate,ea are din fabrică de 150/70 18.Voi ce părere aveți,dacă schimb doar cauciucul de spate actual,cu unul de 150 si-l las pe față pe cel existent,afectează cumva comportamentul pe șosea? Și de ce nu pot să depășesc viteza de 180 km/h? E limitată din fabrică sau atata poate ea?

 

Mersi,băieți,asfalt uscat și bani de benzină.

Salut, eu mi-am pus pe spate un 150/70 18 si pe fata 120/70 17, personal am simtit in primele cateva zile dupa ce am incaltat-o de parca ar fi fost alta motocicleta, dar dupa ce m-am obisnuit am descoperit ca este mult mai manevrabila, Diva mea este din 1991, am cumparat-o la 48000km si nu poate mai mult de 160km/h,... sper sa te ajute. Asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțam,Superbiggy,pt.părerea ta.Am întrebat multă lume, despre diferite chestii legate de motor.Și motocicliști și vânzători.Fiecare dintre ei,are o altă idee.De exemplu,am întrebat băieți care au experiență,unul dintre ei participă și la concursuri de amatori,despre căști; care-i mai bună, ce material,etc.Unii zic că nu prea contează ce material e,că depinde...Amicul ce participă la curse ca amator,zice că o cască bună, trebuie să fie din carbon, asta protejează cel mai bine. Aceeași poveste e și despre cauciucuri, despre mecanici,piese..De-asta am întrebat pe site-ul ăsta.Mulțam înc-o dată!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ultima tura din pacate n-a iesit deloc grozav...mi-am fracturat rau glezna,motoreta n-are decat ghidonul parbrizul si schimbatorul de viteze belite dar eu am de stat minim 3 luni fara a putea merge ,plus cine stie si carnetul cand mi-l recuperez ca acum e procedura vietii cu dosarul militiei cu autoatamare si cred ca -mi iau si suspendare permis 3 luni ...... fericire mare....ghinion ca am avut o rasucire dintr-un voblaj pe spate ,si a rezultat fractura trimaleolara de glezna ...sa zicem o parte din cauza si datorita suspensiei divei care si pe fata si pe spate e utza utza ,plus ceva denivelari pe franare in curba si o viteza nu tocmai mica , si ceva urme de caruta , am facut o rasucire de roata spate cu incercare de redresare si drift lateral de toata frumustea :( off,ce bun ar fi fost crash bar-ul

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi...azi am fost iar pe la doctori ,dupa tutuiala nelipsita ca gata trebuie sa te lasi de motociclism , am ceva sanse sa zburd pe cele doua bete la sfarsitul lunii mai ,dar de calarit vaca grea mult mai incolo fiindca glezna trebuie menajata , oasele inca fragile.

 

am fost sa vad motoreta cu ochii mei si nu din poze, concluzie : e tanc...are doar zgariata carena stanga cat palma ,parbrizul de inlocuit si tija schimbatorului de viteze....in rest nu am idee cum de nu are nici o urma

 

chiar daca nu voi putea conduce prea curand,i-am dat mecanicului bani si unda verde sa se apuce de treaba...parbrizul original al aveam deja (din pacate e spart parbrizul touring inalt) , ghidoane am doua vedem care se aseaza mai bine ca format , tija la schimbator am inteles ca se repara prin sudura , carena doar in acea zona se revopseste usor , si vreau dat jos amortizorul spate care mi-a cam scos peri albi , nu lucreaza cum trebuie e obosit,ruginit si plin de ulei....m-am interesat si cel mai bun care s-ar potrivi este de la yzf750 genesis din 95-97 ohlins cu 3 reglaje...de la alte modele gen fazer 600 96-2002 am citit pe net ca sunt la fel de nasoale si n-au reglaj....o sa caut unul de yzf second in stare buna.

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate motoreta e imobilizata in palazu la Marian , (daca stii la tractorase si pitici).....iar eu mai mult in pat.... maine ajung in baneasa la politai sa dau declaratia si sper sa iau innapoi actele motoretei........de ocupat se ocupa Marian dar in stilul propriu la relanti nefiind presat , slabe sanse sa pot conduce motor pana in iulie.... chiar si de-as vrea sa apelez la tine nu stiu cum sa procedam fiindca n-are cine sa se plimbe cu carena si cele necesare inca vreo luna pana conduc conserva si n-are rost sa te incurc .... momentan pare simplu , e raschetata o zona cat palma mainii si e intreaga , vopsea neagra aveam deja , lac la fel si i le-am si livrat la vizita de sambata odata cu 2 ghidoane si una bucata parbriz .... sa apuce s-o dea jos si vedem , sper sa nu aibe crapaturi pe dedesubt ,caci daca are , n-are rost sa se apuce el de tiganeli , vorbesc cu tine si evident , deranjul se cinsteste :cheers:

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca vremea aceasta neobişnuit de calda plus iesirea din iarna te face sa fii neatent.Astazi am luat-o si eu pe piatra cubica cu 50 la ora cred caci nu stiu de ce ma grabeam atit si la oprire am ciupit putin frana spate si s-a blocat roata spate.S-a julit carena si un stop.Este o chestie ciudata ...qm simtit ca a inceput sa alunece am lasat frina dar e a mers blocata in continuare.Asa zic eu .

Dar cred ca din cauza bocancilor nu am simtit frina iar cind am intrat in derapaj spre sfirsit piciorul sting l-qm pus jos obligind pe dreptul sa ramana blocat.M-am rasucit de spate si spre nesansa mea roata spate s-a blocat intr- o groapa.

Deci greseli peste greseli.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca vremea aceasta neobişnuit de calda plus iesirea din iarna te face sa fii neatent.Astazi am luat-o si eu pe piatra cubica cu 50 la ora cred caci nu stiu de ce ma grabeam atit si la oprire am ciupit putin frana spate si s-a blocat roata spate.S-a julit carena si un stop.Este o chestie ciudata ...qm simtit ca a inceput sa alunece am lasat frina dar e a mers blocata in continuare.Asa zic eu .

Dar cred ca din cauza bocancilor nu am simtit frina iar cind am intrat in derapaj spre sfirsit piciorul sting l-qm pus jos obligind pe dreptul sa ramana blocat.M-am rasucit de spate si spre nesansa mea roata spate s-a blocat intr- o groapa.

Deci greseli peste greseli.

oarecum la indigo am patit dar la mine ....fiind grea pe o coborare unde pe toate motoretele avute le lasam in frana de motor, asta fiind cat camionul s-a dus glont la vale,m-am trezit ca aveam 70-80 in curba ce trebuia negociata la 40-50...in loc de frana eu am mai retrogradat o treapta si am piscat usor frana fatza, a alunecat toata lateral si la mine , topait spatele grav , dar in vreo ceva metri de dansat pe toate partile am redresat dar am prins piatra....si eu am pus piciorul jos dar mi-a sucit talpa pana sa ma trezesc in fund in santz...cu glezna rasucita aproape la 90 grade in lateral...

 

concluzie....mers incet...incet..incet...

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

insanatosire grabnica,

unde gasesc si eu din intamplare sau daca mai cunosteti pe undeva in romania magazine de aduc piese xj 600,decente pret

caut 4 cauciucuri de la admisie la carburator

si care este diferenta la aceste garnituri de la yamaha de 50 cai si cea de 60 cai

difera carburatoarele la dimensiune si garniturile mai mari,ce limitare are trotineta mea si daca o pot scoate

la mine in talon scrie 37 kw adica 50 cai,am gasit la un magazin cu comanda sa ajunga pe 5 mai,ramane si varianta ebay dau comanda si ajung mai repede

multumesc anticipat pentru raspuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt doar cauciucele de admisie mai inguste la interior , atat...e o practica des intalnita la toate motoarele si marcile vechi...

 

nu trebuie sa cumperi altele , posibil sa ai niste shieibi metalice turnate in cauciuc , ori doar cauciucul sa fie turnat mai gros si ingust in zona de mijloc a admisiilor carburator-chiuloasa...

 

cu ceva grija si migaleala se frezeaza zona de mijloc gatuita sa fie cat mai apropiata ca diametru de cea care intra in carburatoare.atentie sa nu exgerezi sa gauresti prea mult.

 

se ia o mini-freza sau bormasina cu baterii,niste capete dure de frezat (gasesti la dedeman cutie set cu 50 lei sau 2-3 capete la folie cu 15 lei )

 

cu rabdare si spor la treaba , ar trebui cam o ora sa-ti ia ptr toate 4

 

diferenta nu o vei simti decat dupa 2/3 din gaz deschis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cele vechi sunt crapate,

rupte defapt si am si gasit silocon sa mai acopere din crapaturi,facute acum de altcineva mai demult in istoria motoretei

freza am mica de birou,

am gasit gat carburator pe ebay de 61 cai

si sa nu le cumpar degeaba ca sunt mai mari si nu le pot prinde,

ma duc sa vad ce gasesc si sa ma lamureasca adi de la my moto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nasol,clar trebuiesc inlocuite,cu silicon nu prea e treaba buna.

cat timp sunt pentru diversion 600 nu au de ce sa nu se potriveasca

vezi ca pe olx sunt cativa care dezmembreaza diversion,da niste telefoane poate ai noroc si scapi ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...