Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

Si culmea, cele de 45kw sunt la juma' de pret fata de cele de 37kw. Nu merita sa te apuci sa tai bucata de cauciuc care obtureaza flansele, oricum imbatranesc si crapa.

Din cate stiu cele limitate pe laanga flansele la carburatoare obturate, cele limitate mai au obturate si tobele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

bgi244 n-am prea vazut tobe obturate sau f rar...si chiar daca o avea, cu flanse libere va avea peste 37kw dar nici 45...se va simiti un mic plus de putere,mai degraba jeturile din carburator sa trebuiasca schimbate....am delimitat 3 motoare in ultimii 5 ani si toate fara alte modificari la carb si toba se simteau evident mai vioaie dupa scoaterea gatuirii la flanse..cu asa minima investitie,ar fi suficient :)

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am dat comanda de gat carburator modelul de 61 cai,

pe olx am sunat si nu aveau asa ceva,si daca era crapat nu faceam nici o treaba,

toba este sudata in spate la iesire,nu stiu daca are ceva in toba sa o limiteze la 50 cai,cum aflu

le am luat firma tour max,a zis cineva ca sunt bune ,made in japan

asteptam sa vina,dar cred ca sapt viitoare

cele limitate mai au o buza mai inalta pe parte intre carburator si admisie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fain,la pretul asta si made in japan.....sunt curios daca se potrivesc si la xj900s,ale mele au ceva crapaturi pe exterior...motorul merge f frumos,dar candva vor trebui schimbate...pana le montezi,masoara daca poti diametrul interior/exterior pls

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

la exterior 24 mm lungime

interior prindere admisie si carburator 34 mm

si buza interioara pe unde trece benzina 30 mm

sa schimbat urmatoarele piese

guma fata si spate cu tot cu valve si echilibrat

placute fata spate ,curatat etrieri si schimbat lichid

filtru aer benzina

bujii

semeringuri furca si ulei schimbat furca

gat carburator,spalate si curatate carburatoarele surubul de are pus la 2.5 ture

uleiul este pus de 300 km dar nu vreau sa il las mult ca cel de la-m scos era negru si vreau sa il schimb iara,dar nu stiu ce sa pun,10 w 40,15 w 40 sau cu terminatie de 50 pentru temperaturi mai mari ,racirea pe aer :)

alta problema ,amortizor spate,topaie si sea aude cum atinge in diferite deformari ale asfaltului nostru capitonat cu gauri

se poate pune ceva asemanator,sau sa caut second bun ,sigur nu gasesc ,am inteles ca nu se pot schimba ceva semeringuri in el,o variata de mijloc nu gasesc ,de la alt model sa se potriveasca la lungime si prindere

daca imi mai aduc aminte de ceva mai scriu aici,

azi am intrebat tot olx de amortizor spate de xj,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi ptr masuratori.....ca ulei iti recomand cu 50 in terminatie,fiind racire pe aer,va rezista o idee mai bine mai ales in oras.

am aceeasi problema cu amortizorul la 900 ,preloading-ul e cam varza si se pare ca este aceeasi scula ,cu diferenta ca are in dotare un arc o idee mai heavy duty.....

din pacate mi se par cam aiurea si ieftin proiectate, si nici nu prea gasesti de la alte modele compatibilitati....singurele de la care se potrivesc sunt tot yamaha : fazer 600 si fazer 1000 pana in 2002 inclusiv , diversion 600 , diversion 900s , si singurul cu 3 relgaje si pe butelie exterioara gasesti pe ohlins la yamaha yzf750 genesis 94-97....evident second hand....

ca nou este vreo 400euro...si eu tot caut si l-am bazait pe unul cu genesis sa-mi faca poze la el si degeaba


» Post actualizat in 20 May 2016 19:10

poze cu plasticele julite ptr catranel :alcy:

post-89731-0-12461600-1463771374_thumb.jpg

post-89731-0-13756700-1463771376_thumb.jpg

post-89731-0-84981400-1463771377_thumb.jpg

post-89731-0-63227200-1463771379_thumb.jpg

post-89731-0-16281100-1463771381_thumb.jpg

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Da, Mihai, vazui acum... Nu pare nimic serios, trebuie in prinderea aia de carena sa ii tragem vreo 2 capse sa fim siguri ca nu 'pleaca'. Problema e ca nu prea am timp in perioada apropiata... Vedem intr-un weekend daca e, sa ma prinzi la munca... Tu te grabesti? sa vad daca incerc ceva, dar in timpul saptamanii nu stiu ce sa zic...


PS: in ala de sus vad ca e chitul, iar in celelalte lac+intaritor?

Editat de catranel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, Mihai, vazui acum... Nu pare nimic serios, trebuie in prinderea aia de carena sa ii tragem vreo 2 capse sa fim siguri ca nu 'pleaca'. Problema e ca nu prea am timp in perioada apropiata... Vedem intr-un weekend daca e, sa ma prinzi la munca... Tu te grabesti? sa vad daca incerc ceva, dar in timpul saptamanii nu stiu ce sa zic...

 

PS: in ala de sus vad ca e chitul, iar in celelalte lac+intaritor?

nu e nimic serios dar sunt chestii mici , bibileala chinezeasca.............

 

nu ma grabesc , si in weekend e fi bine , ca abia pe la 1 iulie estimez sa pot fi in forma ok ptr motor , dar cam in 10 zile voi reincepe serviciul si e o perioada foarte aglomerata si uneori sunt chemat in weekend.

 

da sus e chit si intaritor, jos lac + intaritor,le luasem acum 6 luni ptr altceva dar nu le-am desigilat.

 

intre timp am dat jos si carenele coditei, tii minte ca povesteam mai demult ca si alea au ceva fisuri , si trebuie lipita plasa pe dedesubt ptr intarire...au mai fost carpite cu fibra dar n-a tinut...am uitat sa fac o poza

 

crezi ca abtibildele de pe carenaj se pot salva prin acoperire sau cand se grunduieste se da peste tot si se acopera?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa si o poza mai din spate la carene, sa se vada toata zona. Eu zic ca merge 'carpit' cu aerograful, lucram doar local, un polish la final. Asta cred ca e varianta cea mai buna din ce vad. O sa se vada putin...dar tot e mai bine ca acum :) Si eu zic ca e pacat sa nu pastrezi carenele in stare originala -> stickerele ies nasol daca le acoperi cu banda adeziva si dupa dai vopseaua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

capse. fine si eficiente. Plasa de genul asta la noi in oras e mai greu de gasit decat The Holy Graal. Moashte in schimb...fara numar, la orice colt de strada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

capse. fine si eficiente. Plasa de genul asta la noi in oras e mai greu de gasit decat The Holy Graal. Moashte in schimb...fara numar, la orice colt de strada.

ai dreptate..de fapt,in orasul asta multe lucruri sunt greu de gasit :(

 

mi-au mai zis cativa ca plasa ar fi za best...e ceva bataie de cap cu finisajul dupa munca cu capsele....apropos,plasa de tantari metalica e buna??e destul de fina , mi-a ramas un rest de 50x20cm , folosisem ptr radiator la pegaso fixata in carena cu letconul

 

maine merg si fac poze la toate....in drum poate gasesc la dedeman baghete de ABS ptr intaritura.

 

ti-am dat add pe facebook ;)

» Post actualizat in 24 May 2016 19:58

azi fu cu spor si pare ca treaba e mai simpla decat ma asteptam...am topit plastic abs si lipici ptr intarire , un smirghel , maine dau un strat de primer pe zona smirgheluita... . si ma apuc de intaritura cu plasa pentru carenele din spate.

post-89731-0-05838700-1464118824_thumb.jpg

post-89731-0-01489500-1464118845_thumb.jpg

post-89731-0-16034900-1464118965_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capsele ma refeream la din alea de birou :) Eu asa mi-am facut, dar ce crapaturi am avut eu in carene erau f mici. Chestia asta cu ABS-ul, te puteam ajuta eu, aveam niste bari pe la munca, gaseam ceva asemanator cu plasticul de carene. Si ca sa il lipesti bine, puneai cate un pic, dadeai cu letconul, dupa puneai niste ABS, 'impleteai' materialul de pe carena cu cel adaugat si tot asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aveam niste bucati de ABS care vroiam sa le arunc , le-am topit in jurul crapaturii cu letconul dupa care am turnat cu o torta lipiciul negru ptr umplutura :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma m-am ambitionat si am facut-o singur....caci ca de obicei apar situatii si cheltuieli neprevazute care taie din buget...iar de saptamana viitoare gata concediul medical si munci...

 

maine mai am de pus 2 suruburi,tija schimbator,si semnalizarea stanga :rock:

post-89731-0-86755600-1464288806_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...