Sari la conținut

Yamaha Xj


MaDoG
 Share

Postări Recomandate

Sincer nu stiu daca gasesti ceva compatibil pentru anul respectiv ca nubprea se puneau cutii cu 6 viteze pe vremuri :)...ca la masini.

Iar sa modifici cutia...filmeaza priceaul si te faci cunoscut pe youtube!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

e doar o idee de imbunatatire a babutei :) va tin la curent daca gasesc ceva :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vreau sa te dezamagesc,

dar sigur si fiabil nu se poate face asa ceva,

nu este loc in cutia de viteze sa poti pune pinioane sincroane si furca modificata

este mai simplu vanzare si cumperi alta motocicleta cu 6 trepte viteza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

e o idee de incercare tehnica. Alta motocicleta nu imi doresc doar ca incerc s-o fac pe asta mai buna decat era cand a fost facuta :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roni.. asta e din categoria: "cand ceva merge bine sa vedem de ce merge" :)

Daca chiar vrei a 6-a viteza orienteaza-te spre un XJ 600 (tip 51j): 90% aceeasi treaba cu ce ai tu minus cardanul (are lant), minus ~ 300 cmc (- 26 cai), respectiv minus vreo 30 kg.

Editat de Cooler
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roni.. asta e din categoria: "cand ceva merge bine sa vedem de ce merge" :)

Daca chiar vrei a 6-a viteza orienteaza-te spre un XJ 600 (tip 51j): 90% aceeasi treaba cu ce ai tu minus cardanul (are lant), minus ~ 300 cmc (- 26 cai), respectiv minus vreo 30 kg.

imi trece nene :)))) am mai avut momente de genul si le-am depasit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ms frumos justme2009 .

 

Ce scule aveti la voi , ce trebuie sa contina trusa de scule ? Se stie faptul ca e un motor fiabil si bun, dar totusi cred ca e bine sa ai in permanenta trusa la tine. Voi ce scule aveti in turele mai lungi ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desfacut carene si curatat tot ce inseamna electric, contacte... Am gasit mizerie si cocleala de ma mir cum mai functiona saraca motoreta. Uns cu vaselina grafitata si acum pot sta linistit. Inlocuit becul din far deoarece era arsa faza scurta, schimbat claxonul ( intrerupt), curatat si remediat contactul ce nu functiona la stop pe frana, reglat ambreiajul, uns cablul de ambreiaj si acceleratie, curatat lantul si uns. Aici la lant am un dubiu : masurat sa vad daca e intre 30-40 mm si am descoperit ca de fapt e prea intins 23-26 mm are. Sa il mai slabesc ? Sa nu imi afecteze axul central, tragand prea tare de el zic ?!? Voi ce ziceti ?

post-47479-0-75287200-1504072512_thumb.jpeg

post-47479-0-97112200-1504072554_thumb.jpeg

post-47479-0-16926300-1504072576_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

Detin un xj 900 di 83 si am probleme cu pornirea mai exact (freilauf-ul sau starter clutch-ul) Ati avut careva probleme cu mecanismul asta ?

M-am uitat in manualul de reparatie si parca nu imi vine sa cred ca trebuie desfacut aproape tot motorul pentru a inlocui sau repara piesa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

Detin un xj 900 di 83 si am probleme cu pornirea mai exact (freilauf-ul sau starter clutch-ul) Ati avut careva probleme cu mecanismul asta ?

M-am uitat in manualul de reparatie si parca nu imi vine sa cred ca trebuie desfacut aproape tot motorul pentru a inlocui sau repara piesa

Salut, nu cred ca stiu exact despre ce componenta este vb dar, la mine problema de pornire grea s-a rezolvat din electromotor (componenta usor de detasat de pe motor). Ce anume nu iti functioneaza corect sau ce simptome are? Din cate m-am uitat, mai greu de desfacut este alternatorul care, cred ca necesita desfacerea motorului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare !

Am rezolvat problema dupa mai multa documentatie intr-adevar pentru inlocuirea freilaufului starter clutch sau "bendix" mai pe romaneste a trebuit sa desfac blocul.am avut noroc si am gasit un motor second si am luat de pe acela piesa cu pricina ,a mea era crapata in doua lucru rar intalnit de mine ,alternatorul se da usor jos desfaci cele 3 suruburi de la capac dupaia surubul central care strange rotorul si depresezi rotorul de pe axul conic cu un surum m16 .

» Post actualizat in 17 Sep 2017 10:03

Asta e piesa cu pricina in imagini se poate vedea si fisura

» Post actualizat in 17 Sep 2017 10:06

#

post-97573-0-89553600-1505642732_thumb.jpg

post-97573-0-95619300-1505642755_thumb.jpg

post-97573-0-65197400-1505642791_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Buna seara, am deschis acest topic in speranta de a schimba cateva pareri cu cei care detin acest model nu neaparat an. Am cautat pe forum un topic asemanator dar nu am gasit, daca totusi este rog ca acest topic sa fie mutat in cel corespunztor.

 

Astept si alti detinatori de Yamaha xj6 sa schimbam pareri etc...

 

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am in XJ6 2010 de anul trecut, am facut vreo 13.000 cu ea pana acum si cred ca iti pot da niste niste informatii relevante. Pe scurt, este primul motor si momentan nu as face o schimbare. Nu o folosesc prea des in oras, touring mai mult, si am facut plimbari de pana la maxim 650-700 km pe zi, fara nicio problema de confort.

Imi poti pune intrebari aici in caz ca mai ajuta si alte persoane, sau ne mutam pe PM. Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

XJ6 Diversion 2010, prima mea mobra.

 

+ motor fff smooth, aproape zero vibratii (exista ceva pe la 7k rpm)

+ cuplu liniar, nu te baga in belele daca deschizi gazul prea tare/brusc

+ pozitie de condus confortabila pt cineva de inaltime mica/medie

+ precisa pe curbe

+ consum decent

+ desi putin cam top-heavy, in oras e suficient de agila din cauza siluetei subtiri

 

- pt mine cel putin distanta sa-scarite e prea mica pt touring serios (incep sa ma doara genunchii dupa cateva ore)

- saua e si ea cam tare, mai mult de 300-400 km nu pot sa "scot", dupa incepe sa ma roada.

- parbrizul stock creaza niste turbulente naspa de tot (incepand de la 70 km/h in sus), l-am schimbat cu ceva mai inalt + spoiler reglabil

- cutia are treptele cam scurte (mi se intampla des sa "caut" a 7-a :)) ). De exemplu, in tr. 6, la 140 km/h ai peste 7000 rpm. Sa zicem ca motorul e destul de "busy" la viteze de autostrada.

 

Overall is foarte multumit, cu mici upgrade-uri (gen parbriz ori sa) devine o mobra placuta de pilotat. Consider ca e in apele ei pe drumuri virajate (nu-i facuta pt autostrada) pt ture de weekend. Si e potrivita pt incepatori sau persoane de inaltime mica (are 785mm la sa).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am in XJ6 2010 de anul trecut, am facut vreo 13.000 cu ea pana acum si cred ca iti pot da niste niste informatii relevante. Pe scurt, este primul motor si momentan nu as face o schimbare. Nu o folosesc prea des in oras, touring mai mult, si am facut plimbari de pana la maxim 650-700 km pe zi, fara nicio problema de confort.

Imi poti pune intrebari aici in caz ca mai ajuta si alte persoane, sau ne mutam pe PM. Succes!

 

 

Salut sa o folosesti sanatos,si la mine este prima motocicleta, exact cum spune ovi_ice se intampla des sa caut a 7-a si mi se pare cam turat motorul, sigur din cauza ca sunt obisnuit cu masina. De unde va cumparati accesorii consumabile, ce ulei bagati?

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la reprezentanta (motodynamics). Iar ulei am pus Yamalube recomandat de producator (10w-40 din ce-mi aduc bine aminte).

Salut,

 

 

Mineral,semi sau full?

 

 

Cand bagati motocicleta la iernat schimbati uleiul cu unul ieftin (ce marca?) sau puneti uleiul recomandat de producator si in primavara nu il mai schimbati?

 

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

 

Mineral,semi sau full?

 

 

Cand bagati motocicleta la iernat schimbati uleiul cu unul ieftin (ce marca?) sau puneti uleiul recomandat de producator si in primavara nu il mai schimbati?

 

 

Multumesc!

 

FS si rectific ce-am zis mai sus, e 15w-50.

 

In garaj am pus-o la iernat cu uleiul actual si la primavara cand ies o sa-l schimb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Cand mi-am luat XJ-ul 900 f toata lumea a spus ca e o troaca obosita, un commuter puturos si greoi, o vechitura etc ... dupa un service ca la carte din roata in roata la Gorilla's Garage si un mic tunning in airbox si carburatoare s-a facut babeta fata mare :) Pana nici mie, mare iubitor de motociclete vechi cu tehnologie primitiva nu mi-a venit sa cred cum poa sa traga de animalic si ca in primele 2-3 viteze, daca nu te tii bine pe sa risti sa ti se lungeasca mainile. Si m-am mai dat pe miare si RR-uri ... :)))

Morala: tineti de ce aveti si ingrijiti-le cum se cuvine, merita din plin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...